Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 259825 kertaa)

Poissa Livia

• Tukkaguru
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #375 : 12.10.09 - klo:12:51 »
^ Multa on vahattu "viiksikarvat" lukemattomia kertoja ja kahdesti on otettu sokeroimalla: ero on kuin yöllä ja päivällä. Oikeastaan sokerointi ei tunnu miltään, vahauksessa sen sijaan tuntuu, että lähtee koko iho mukana. Luulen, että se johtuu siitä, että vaha jää ihoon tiukemmin kiinni kuin sokerimassa.

Myydäänkö noita sokerimassoja missään vai pitäisikö sellaista alkaa itse tekemään? En kyllä haluaisi alkaa kotona keittelemään ja saati kokeilemaan sitä noihin viiksikarvoihin :-X Pinseteillä niiden poistaminen on inhottavaa, sattuu ja tuntuu, ettei niitä saa kunnolla pois. Vahauksessa olen käynyt vain kotipaikkakunnallani ja sinne ei ole asiaa ennen joulua.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #376 : 12.10.09 - klo:13:49 »
Ainakin Body Shopissa myydään sitä Sugaring -mömmöä, en sitten tiedä paljonko tuo eroaa noista kotona tehtävistä sokerimassoista.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #377 : 12.10.09 - klo:18:15 »
^ TBS Sugaring (ainakin vanhempi purkki) on tarkoitettu poistettavaksi lapuilla, kun taas minä ainakin miellän sokeroinnin sellaiseksi toimenpiteeksi, jossa karvat lähtevät sen massan mukana ilman mitään lappuja.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #378 : 12.10.09 - klo:18:23 »
Joo niin mäkin miellän sokeroinnin kuumavahaa vastaavaksi toimenpiteeksi, eli ilman lappuja tehtäväksi. Toi TBSn Sugaring ei sinänsä ole mulle tuttu, nimestä vaan olis voinut päätellä että se vastais noita kotisokerointijuttuja.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #379 : 25.10.09 - klo:19:14 »
Mikä olis hyvä operaatio, millä sais kaikki naamakarvat pois? Tähän asti oon sheivaillut, mutta olisko esim.TBS sugaring hyvä tuote tähän tarkoitukseen? :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #380 : 25.10.09 - klo:19:19 »
Olen niin tyytyväinen, kun kävin eilen pitkästä aikaa sokeroinnissa.
Alapään karvat saivat kunnolla kyytiä. Tulos on niin hyvä, että ihan ihmetyttää miksi siirryin epilointiin ym. menetelmiin. Okei, olihan mulla rahapula, mutta tämä on todellakin sen arvoista ;)
Ens kerralla sokeroidaan myös kainalot!

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 25.10.09 - klo:19:30 »
Mikä olis hyvä operaatio, millä sais kaikki naamakarvat pois? Tähän asti oon sheivaillut, mutta olisko esim.TBS sugaring hyvä tuote tähän tarkoitukseen? :)

Mulla ainakin sokerointi poistaa tosi hyvin naamakarvoja pois. Käyn siis kosmetologilla sokeroinnissa ja aina poistetaan myös noita partakarvoja, ja kyllä siitä käsittelystä tulee niin siloinen iho että!  ;D
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #382 : 25.10.09 - klo:19:35 »
^ Jees! Pitää vaan miettiä meniskö kosmetologille poistattamaan noi vai ostaisko sen sokerointi-setin TBS:stä? Kuinka kauan teillä muuten pysyy karvat pois sokeroinnin jälkeen?:)

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 25.10.09 - klo:20:49 »
Ostin nyt sen RFSU:n sheivausgeelin. Ihan kivahan se oli, iho jäi tosi pehmeäksi sen jälkeen, ei olisi tarvinnut laittaa mitään perään. Tosin en tiedä vaikuttiko tähän se, etten ole hetkeen ajellut ajapäätä ja nyt ärtymys oli pienempää verrattuna siihen kuinka normaalisti sheivaa useammin.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 25.10.09 - klo:20:53 »
Mä osasinkin tehdä sokeroinnin itse :D :D :D!

Mä oon niin iloinen tästä, että maltan tuskin odottaa, että ehdin joskus ensi viikolla repiä karvat pois kaikista muistakin paikoista (ekalla kerralla otin vain sääristä ja vähän käsivarsista kokeeksi). Lisäksi sain äidin suostuteltua käsittelyyn ja varmaan pitää ehdottaa joillekin kavereillekin ;D (miten niin yli-innostunut :P?)

Olin yrittänyt sitä mömmön keittelyä jo kaksi kertaa aiemmin, mutta nyt se vasta onnistui, kiitos monen YouTube -videon katselun. Ja on kyllä maineensa veroinen - ei sattunut, edullinen ja tehokas :).

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 25.10.09 - klo:21:13 »
^Ai sen voi itsekin tehdä? Siistiä! Mistäs löytyisi ohje? :)

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #386 : 25.10.09 - klo:22:49 »
^ Tässä ketjussa on vinkkejä, kannattaa selailla, ja kuten sanoinkin, niin YouTubesta löytyy paljon videoita, joissa on sekä resepti, että havainnollistavat ohjeet.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #387 : 26.10.09 - klo:07:54 »
^ Seuraavassa miitissä saat sitten operoida meidät kaikki ;D. Mua ainakin kiehtoisi tuo menetelmä, koska tuntuu, etten saa epilaattorilla kaikkea pois kerralla.

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 26.10.09 - klo:13:09 »
^ Seuraavassa miitissä saat sitten operoida meidät kaikki ;D.

Heh, se oliskin hyvä. Mä tosin vaatisin palkaksi Vixenin meikkaamaan mut ja Humppasuden tekemää jälkkäriä ;D.

Mäen kyllä saanut ihan kaikkea pois, hajakarvoja jäi jonnekin enemmän, jonnekin vähemmän, joistain kohdista lähti kaikki veks. En tiedä, onko toi sitten tekniikan puutetta vai ihan sokeroinnin ominaisuus (ja tolla ekalla kerralla varmaan laiskuuttakin :P), mutta eipä se haittaa, kun muuten toimii moitteettomasti, ja ne vähäiset saa sitten pinseteillä.

En osaa arvioida, miten toi sitten toimii, jos on jo epiloinut sen verran, että ne karvat on hentoja jne., voi olla että sitten ne ei lähde niin hyvin :P.Mä olisin kyllä siihenkin ihan tyytyväinen ja toivottavasti sen joskus saavutan sen tällä sokeroinnilla, ettei tää mun sänki olisi tällaista mustaa rautalankaa ;D.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 29.10.09 - klo:21:12 »
Ei kukaan olisi sattunut ostamaan sitä RFSU:n sheivauksen jälkeen laitettavaa Nice'N'Coolia? Mä käytän sheivauksessa Lactolinen pesunestettä (kuten naamanpesussa ja intiimipesussa muutenkin), mutta tuo sheivauksen jälkeinen voide on hakusessa. Melkein kaikkea on kokeiltu, viimeisimpänä Lumenen kosteuttava päivävoide joka pelittää kyllä ihan kivasti mutta olis ehkä kiva jos olis joku oma puteli alakertaa varten.