Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 259851 kertaa)

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #390 : 30.10.09 - klo:00:51 »
^ Mulla on tuota. Oon vasta kerran käyttänyt, mutta täytyy sanoa, että kylläpä kirveli ekat minuutit! Käytin tuota siis nyppimisen jälkeen, ja huh huh sitä polttelua. Tuoksusta plussaa, juuri sopivan mieto, mutta silti raikkaan fiiliksen jättävä.

En osaa vielä sanoa, mikä vaikutus tuolla on esim. sisäänpäin kasvaviin karvoihin. Tuote ei tunnu kutittavan eikä muutenkaan ärsyttävän ihoa, tosin tämäkin vain tuon kertakokeilun perusteella.

RFSU:lta on tullut näköjään myös intiimipesuneste sekä emättimen kosteusvoide. En oikein jälkimmäisen funktiota ymmärrä, mutta noh...
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 30.10.09 - klo:03:40 »
Kosteuttaako se kuten kosteusvoide vai onko vaan sellasta nopeasti imeytyvää? Mulla on nykyään yhtä kuiva iho sängessä kuin naamassa, laitankin nykyään suihkun jälkeen rasvaa molempiin päihin.  ;)
Kyllä mä ton kosteusvoiteen ymmärrän, joskus ollut niin kuivat limakalvot että on tehnyt mieli jotain kosteusvoidetta laittaa kun on ihan sahara.
« Viimeksi muokattu: 30.10.09 - klo:12:49 kirjoittanut Mena »

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 30.10.09 - klo:17:21 »
RFSU:n incit näkee muuten niiden sivuilta!:)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Nienna

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 21.11.09 - klo:00:58 »
Lähteeko karvat useamman vahauskerran jälkeen helpommin irti juurestaan? Ostin Veet kylmävahaliuskoja kainalo- ja bikinirajan siistimiseen. Varmaan reippaat kymmenen kertaa vetelin niillä lapuilla per kainalo, niin nopeasti ja aggressiivisesti kuin vain kykenin. :D No, toiselta puolelta sain karvoista irti noin puolet, toisesta vain muutaman hassun. Tekniikkaharjoitusta varmaan, olikin eka vahauskerta. Ja oli muuten kipeät kainalot kaksi päivää sen jälkeen.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 21.11.09 - klo:09:21 »
Huomasin Hairstorella tarjouksen karvanpoistovahoista ja oli tietysti pakko tilata. 2€ maksoi purkki ja näyttää tältä

Kuvaus: Vesiliukoinen hunajalämminvaha

Vaha kaikkeen karvanpoistoon. Sisältää luonnonhunajaa, puhdasta sokeriruokoa ja sitruunaa. Hienolle ja keskivahvalle karvalle ja kaiken tyyppiselle iholle. Puhdista vahan jäämät iholta helposti pelkällä vedellä.

Lämmitin vesihauteessa hetken aikaa ja kaivoin purkin pohjalta notkistunutta vahaa ja levitin sitä veitsellä (ei ollut muuta siihen hätään) iholle. Vanhasta t-paidasta leikattu puuvillainen lappu päälle, repäisy vastakarvaan. Lähti muuten kaikki karvat!

Aika ihana tuote! Tuota kului aika paljon molempien säärien vahaukseen, mutta onhan sillä edullinen hintakin. Tilasin myös toisenlaista vahaa, mutta ohjeessa käsketään lämmittämään sitä vesihauteessa 40-50 minuuttia  ???

Laittakaa hairstoren sivuilla hakuun sana wax, niin tulee erilaisia vaihtoehtoja.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #395 : 21.11.09 - klo:09:35 »
^Miä olen katsellut noita vahoja, mutta luulin että niihin tarvitsee sen erillisen lämmittimen. Joskus muistaakseni oli storella myynnissä sellainen. Mahtaakohan noita saada liikkeestä...

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 21.11.09 - klo:10:32 »
^ Aijaa! Minä vain kaadoin syvälle lautaselle kiehuvaa vettä ja lättäsin purkin siihen. Purkin alaosa oli siis kuumassa vedessä koko ajan ja sillä tavoin pystyi kaivamaan pehmennyttä vahaa pohjalta.
Siitä toisesta vahasta, jonka pitäisi olla lämpöhauteessa 40-50 min en sitten tiedä. Ehkä siihen sitten tarvitsisi jonkun lämmittimen.  ???
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 21.11.09 - klo:11:18 »
^Miä olen katsellut noita vahoja, mutta luulin että niihin tarvitsee sen erillisen lämmittimen. Joskus muistaakseni oli storella myynnissä sellainen. Mahtaakohan noita saada liikkeestä...

Mä olen nähnyt noita ainakin Kampin ja Sellon Hairstoreissa ja pyöritellyt pitkään käsissä, että ostanko vai en. Muistaakseni noita oli joku 5 erilaista ja osa oli sellaisia hard waxeja, joihin ei edes sitä kangasliuskaa tarvita.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 22.11.09 - klo:00:02 »
^ Se oli juuri sellainen hard wax, jota pitäisi muka lämmittää se 40-50min. Ellen nyt ole ihan väärin lukenut.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #399 : 22.11.09 - klo:08:42 »
Voisikohan noita lämmittää mikrossa?
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #400 : 22.11.09 - klo:09:35 »
Mä sheivaan kinttuni ynnämuut urtekramin hoitoaineella(ruusu),sen jäljiltä ei kutia sääret yhtään  :) Oon kokeillu vaikka mitä,mutta tuo toimiiki hyvin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #401 : 24.11.09 - klo:13:39 »
Luovutin: Usean perättäisen epäonnistuneen/puolionnistuneen sokerinkeitto-operaation jälkeen annoin periksi ja suunnistin lähikauppaan ja ostin tuubin Veet:iä. Olen niin kyllästynyt pakertamaan tuntikausia sokerin ääressä ja tuloksena saan sotkun, joka ei kuitenkaan tee sileää ja siistiä lopputulosta. Haluan olla vapaa rehevästä pensastosta ja voida käydä vapaasti uimahallissa ihmisten ilmoilla, joten jos ekologinen homma ei toimi enää, pakko turvautua myrkkyihin.
Kaiken lisäksi olin niin tarkan euron tyttö, että bonusten saamiseksi ostin Veetin S-marketista... jossa hyllyllä oli vain se vaaleanpunainen normaali-ihon tuote. K-kaupassa näin herkälle ja kuivalle iholle mainostetun pakkauksen, mutta kun piti olla uskollinen S-asiakas, niin piti tyytyä siihen, mitä S-kauppa tarjosi  ::)
Sileäksi piti saada iho, tuli mitä tuli, joten otin riskin ja levitin myrkkyä iholle ilman mitään allergiatestejä... Vielä on iho ehjä ja sain suht siistiä jälkeä bikinirajaan, mutta sokeroinnilla sain paljon paremman tuloksen - silloin siis, kun se joskus aiemmin onnistui...
Saa välttää nyt, pääasia, että puska ei kurkista uimapuvun lahkeesta...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Ulrika

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 24.11.09 - klo:13:56 »
^ Se oli juuri sellainen hard wax, jota pitäisi muka lämmittää se 40-50min. Ellen nyt ole ihan väärin lukenut.

Mulla on tuollaista ja muistaakseni sitä lämmittelin vesihauteessa miedolla lämmöllä ihan kattilassa sen 40-50 min ja sitten vein sen koko kattilan vesineen ja vahoineen kylppäriin, jossa siis itse vahailu tapahtui. Tuo todellakin näytti vaativan pitkän ajan, että tuli sopivan löysää, mutta koska otin sen vesihauteen mukaan, niin ei se ehtinyt liikaa jäähtyäkään. Lappuja ei tarvittu ja toimi hyvin.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #403 : 24.11.09 - klo:22:28 »
EIIIIIIIIIIII! :D Ei saa luovuttaa NQ! Mullakin on viime aikoina vähän tökkinyt toi sokerointi, mutta yritän silti jatkaa, kunhan sen keittelyn sais onnistuun useammin...
 Mä lupaan jatkaa harjoituksia, ja yritän saada jonkun yhteenvedon aikaan, että miten onnistuu varmimmin. Harmi vaan, että tutkimusta voi jatkaa vain n. 3 viikon välein :D Musta tää on hankaluuksistaan huolimatta paras tapa, joten toivon kaikkien yrittävän tätä :D :P

Sitä odotellessa, laitetaan nyt tännekin tämä linkki, jota siis itse käytin niillä kerroilla kun olen onnistunut sokeroinnissa. Ja joo, mä muunsin noi mitat eurooppalaisiks, eli siitä tuli aika pikkutarkkaa mittailua ::), mutta kun mä en vaan ole vieläkään onnistunut tossa keittämisessä foorumin ohjeilla. Olis kyllä kiva löytää sellanen ohje, jossa sais edes puolen desin tarkkuudella noi mitat.
http://www.wonderhowto.com/how-to/video/how-to-make-halaweh-natural-hair-remover-275703/

Toi resepti eroaa muista siinä, että jäähtynyt sokerimössö kaadetaan laakealle lautaselle levyksi, josta siis kähmitään sitä sitten palloiksi. Ja ilman lappuja siis.

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #404 : 25.11.09 - klo:11:55 »
Noniin: nyt on loppu epäonnistuneet vaha- ja sokerisuttaamiset kainaloiden osalta. Joka kerta lopputulos on ollut se, että vaha tarttuu niin tiukasti, että iho melkein repeilee mukana, mutta karvoja jää liuskaan tasan kaksi. >:( (Kosmetologilla homma onnistuu, joten en vaan osaa.) Kainaloiden ajelu ei ole koskaan ollut hyvä vaihtoehto, koska karvat ovat mustia ja juuret lähellä ihon pintaa, joten ne kuultavat läpi vasta-ajeltuinakin. Epilointi taas on sattunut niin paljon, etten kertakaikkiaan vain ole pystynyt siihen. Mutta nyt vahauksen jälkeen karvat ilmaantuvat takaisin eri kasvuvaiheiden takia niin eri tahtiin, että epilointi onnistuu ja tulos kestää. Ah! Vaaleanpunaiset, sileät kainalot! ;D
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.