Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265045 kertaa)

Poissa Kaplan

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #435 : 25.02.10 - klo:18:39 »
Paras epilaattori??
Vanha on jo vanha. Ja tippunutkin muutaman kerran, että sisällä kilisee jokin. Päälle saaminen kaipaa usein naputtelua. Nyt pitäis uusi ostaa.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #436 : 25.02.10 - klo:19:42 »
Mikäs on teidän mielestä paras sheiveri?? Mulla käytössä Bic soleil clic joka on ihan okei, tosin mitään gillette Venus sheivereitä en ole kokeillut... onko ne hintansa (n.17€) arvoisia?

Kannattaa mieluummin kokeilla Gilletten miesten Mach 3-teriä. On himpun halvempia ja toimii mun mielestä paljon paremmin. Naisten teristä saan jostain syystä kauhean kutisevan sängen, mutta Mach 3-terissä ei tuota ongelmaa ole  ??? Gilletten miesten terät saa klikattua myös naisten shaveriin, joten teriä voi vaihdella miten haluaa. Kauheaa kutinaa aiheutti myös Rainbown miesten vaihtoterällinen shaveri ja terätkin alkoivat ihmeellisesti ruostua yhden käytön jälkeen, vaikka en vesilammikossa niitä säilytä. Gilletten terät taas pysyy siistinä, vaikka samaa terää käyttäisi pidempäänkin.  ???

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #437 : 25.02.10 - klo:21:28 »
Mäkin käytän Gilleten miesten teriä (Mach 3 muistaakseni), ne ovat mielestäni paljon parempia kuin naisten terät. Naisten terät ovat jotenkin kömpelömpiä ja tekevät huonompaa jälkeä kuin miesten.

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #438 : 25.02.10 - klo:22:53 »
^ Samat on käytössä täälläkin. Olen kokeillut tuon lisäksi vain jotain kertakäyttöisiä höyliä ja niillä sain heti vain haavoja. Mä vannon kyllä Gilleten Mach kolmosen nimeen! :)

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 25.02.10 - klo:22:57 »
Käykö nuo Mach 3-terät siis kaikkiin Gilleten naisten shaver-varsiin vai vaan joihinkin?
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #440 : 26.02.10 - klo:10:24 »
Täältäkin ääni Gilleten miesten terille, mutta meillä käytössä 5-teräiset. Sheivaan vain sääret, joten se toisen puolen rajausterä on mulle ihan turha, mutta mies tykkää näistä. :)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #441 : 26.02.10 - klo:14:15 »
^^
Mun Gilletten varsi on naisten venus vuodelta keppi ja siihen ainakin käy nuo Mach kolmoset. Noista uudemmista varsista en tietty tiedä, mutta ehkä pystyy arvioimaan jos vähän vertailee niitä teriä kaupassa.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #442 : 26.02.10 - klo:14:19 »
Mach kolmosen oma varsikin on mainio. Ei mikään kevyt muovilätkä. Miun mielestä sillä on mukavampi ajella menemään kuin Venuksella.

Onko tuolla 5-teräisellä muuten merkittävää eroa kolmiteräiseen, vai onko se vain turhaa hifistelyä?

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #443 : 26.02.10 - klo:17:56 »
No hifistelyä se on ainakin.  :D

Mies kyllä väittää, että 5-teräiseen verrattuna 3-teräinen repii. Ja jos oikein muistan, ihmettelin itsekin eroa, kun ensi kerran ajoin 5-teräisellä. Tosin siitä on jo niin kauan, etten enää muista, miltä 3-teräinen tuntuu.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #444 : 26.02.10 - klo:21:51 »
Keittelin sokerilitkun tuolla viimeksi puheena olleella menetelmällä ja hyvä tuli!

Sokerilitku tarttuu selvästi vähemmän ihoon kuin vaha ja karvat lähtee paremmin juurineen. Säärikarvatkin lähti juurineen. Ne ovat yleensä ongelmallisia, aina vain katkeavat. Reisikarvoista en osaa sano toistaiseksi, että lähtivätkö juurineen kun ovat niin ohuita etten oikein erota niistä juuria. Alapäästä lähti loistokkaasti kuten vahallakin, mutta sattui paljon vähemmän kun ei sokerimössö tarttunut ihoon läheskään niin paljoa. Ja käytin siis lappujen kanssa kuumavahatyyliin.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

keksi

• Vieras
« Vastaus #445 : 02.03.10 - klo:11:40 »
Onkos tuo Venus embrace sheiveri hyvä? Tossahan on 5 terää... saattaa olla että ton ostan! :)

edit: meiltä näyttää löytyvän toi mach 3-teräinen, mutta ite en siitä oikein tykkää. :S

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #446 : 02.03.10 - klo:19:57 »
Mä tykkään huomattavasti enemmän Gillette Venuksesta kuin mistään kokeilemistani miesten teristä. Välillä oon haksahtanut kokeilemaan miesten versioita, mutta jostain syystä ärsyttävät ihoa, toisin kuin Venus. Venuksen terän vaihdan melko harvoin, koska mun sääriuntuvat häviää melkein puhaltamalla. Terävämpää terää vaativaan ajoon mulla on sitten Venuksen "kertakäyttöversio", eli se, johon ei saa terää vaihdettua. En suinkaan pidä niitä kertakäyttöisinä kuitenkaan, vaan niitäkään ei tarvii kovin usein vaihtaa, kun ei tylsytä säärihaituvia ajellen. Ja noiden lisäksi löytyy vielä mahdollista tarkempaa sheivailua varten Gilletten pinkkejä sirompia (ja halvempia?) "kertakäyttöteriä", kun noissa Venuksissa on niin iso se muovi terän ympärillä, ettei nää minne huiskii. Noi sirommat versiot ei sitten taas oo hääppöisiä, jos niillä pitää yhtään laajempia alueita ajella, mutta pieneen ja tarkkaan ajoon ovat ihan passeleita.

Sheivailun apuna mulla on aina Lactoline-pesuneste. Jalat ja kainalot höylään melkeinpä joka suihkun yhteydessä, eivätkä näillä välineillä mulla ärry koskaan. Karvat on kyllä onneksi myös hentoja ja vaaleita, joten haastetta niissä ei juuri ole. Oon tullut aika uskolliseksi Gilletten naisten terille, kun kaikki muut kokeilut ovat olleet tavalla tai toisella kehnoja.

Kaupan vahat, jotain Veetin mömmöjä ja itse keitellyn sokerivahan olen myös joskus testaillut, eikä mikään niistä ole yhtään mun juttu. Onneksi iho kestää hyvin sheivailua, eikä se oo muutenkaan iso vaiva, vaan ihan leppoisa rutiini.
« Viimeksi muokattu: 02.03.10 - klo:20:00 kirjoittanut slala »

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #447 : 05.03.10 - klo:16:50 »
Voin suositella lämpimästi Kickseissä myytävää Andrea -kuumavahaa. Sain tehtyä sillä tänään todella siistin brassin, jokainen karva lähti joka joutui vahan kanssa tekemisiin. Tämän kanssa ei tarvitse käyttää liuskoja, vaan vaha kovettuu tai menee niin tahmeaksi että sen reunasta saa kiinni. Ei tuntunut jäävän ihoon kiinni eikä repinyt niinkuin perinteinen vaha.
Hang out the chick habit

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #448 : 05.03.10 - klo:17:20 »
^ Tämä alkoi kiinnostaa. Minkä hintainen ja käyköhän herkkäihoisille?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #449 : 05.03.10 - klo:18:22 »
Olisko maksanut about 13e? Luulisin että se sopii herkemmälle iholle koska tuntui tavallista vahaa hellävaraisemmalta eikä tarttunut ihoon paljoa. Mukana tulee pullo esikäsittelyöljyä, käytin sitä välillä, välillä en.
Hang out the chick habit