Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 259850 kertaa)

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #450 : 05.03.10 - klo:18:22 »
Olisko maksanut about 13e? Luulisin että se sopii herkemmälle iholle koska tuntui tavallista vahaa hellävaraisemmalta eikä tarttunut ihoon paljoa. Mukana tulee pullo esikäsittelyöljyä, käytin sitä välillä, välillä en.
Hang out the chick habit

keksi

• Vieras
« Vastaus #451 : 06.03.10 - klo:21:17 »
Aaaah, Venus Embrace sheiveri on ihana!!! Tällä saa niin nopeasti ja ilman haavoja sheivattua! <3

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #452 : 07.03.10 - klo:19:41 »
Ah, ihanaa olla kolmatta päivää karvaton ilman kutisevaa sänkeä  <3
Hang out the chick habit

Poissa TiGi

• Hiushörhö
« Vastaus #453 : 13.03.10 - klo:12:53 »
Noniin, kokeilin ekaa kertaa kuumavahaa bikinirajoille ja toimi ihan hyvin. Tosin nyt mun kummatkin nivustaipeet on täynnä verenpurkaumia ::) Onko kenellekkään muulle käynyt näin ja onkohan tää ihan normaalia?

Nyt kokeilin uudestaan ja pidin ihoa kireällä vahaliuskaa repäistessä. Ei tullut mustelmia :) Vähäsen toki iho punoitti, mutta sekin häipyi aika nopeasti.

Poissa January

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #454 : 23.03.10 - klo:21:15 »
Menin kokeilemaan veetin kuivalle iholle tarkoitettuja kylmävahaliuskoja - tosi hyvällä menestyksellä! Näistä ollut aika huonoja kommentteja ja siksi epäilinkin että kannattaako edes ostaa. Olen aika kauan jo pitänyt alakertani ihan posliinina, aluksi ajellen ja sittemmin nyppien. Ajelusta jäi aina tosi ärtynyt ja rikkinäinen iho vaikka oli miten varovainen, aivan terästä riippumatta ja sänki kutisi kamalasti  :-X Nyppimällä olen poistanut karvat jo niin kauan että ne kasvavat nykyisin vain aivan hentoina ja huomaamattomina, sellaista untuvaa on paha enää yksi karva kerrallaan poistaa.

Uskalsin vahailla untuvat pois, heti operaation jälkeen iho kyllä vähän punoitti mutta se tasoittui hetkessä. Nyt kulunut reilu viikko ja iho näyttää hyvältä eikä uutta vahattavaa hirveästi edes vielä näy  :)

Poissa annah0j

• HAIRahtanut
  • Mikä on lailallinen ja sanoo mulmul?
« Vastaus #455 : 23.03.10 - klo:23:25 »
^ Mulla oli viime viikolla samat kylmävahaliuskat kokeilussa huonolla menestyksellä. Kokeilin niitä kainaloihin ja pieneen osaan sääriä. Säärissä tuntui, ettei lähtenyt yhtäkään karvaa pois. Kainaloista lähti jonkin verran karvoja, mutta aika paljon jäi vielä paikoilleen, eikä uusiksi pystynyt vetämään joten nypin loput pois.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #456 : 24.03.10 - klo:09:51 »
NekoNeko, kiitos vinkistä :) Ehkä kokeilen tuota. Viime kesänä käytössä oli TBS:n sokerimömmö, joka oli ihan toimivaa sinänsä, mutta kangaspalojen kanssa taistelu oli kyllä aikamoista välillä. Myyjän mukaan ne puhdistuisivat pelkällä vedellä, mutta ainoastaan pesukoneessa sain liuskat niin puhtaiksi, että niitä pystyi käyttämään vielä uudelleen.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #457 : 25.03.10 - klo:13:50 »
Tää kevään valotulva sai miettimään, miten pääsisi eroon kaikesta epämääräisestä nukasta kasvoissa. Kokeilin joskus itse lankausta, mutta se oli vielä paljon kivuliaampaa kuin karvojen nyppiminen. Ajattelin kokeilla vielä liukkaammalla langalla jos se nyppäisisi karvat nopeampaa eikä menisi solmuun. Toisaalta tekisi mieli kokeilla vahaamista, mutta sitten tarvitsee kyllä kysyä mies apuun kun en uskalla itse nykäistä tarpeeksi nopeaa.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 26.03.10 - klo:09:58 »
Kokeilin eilen TiGIin suosittelemaa Moom-vahaa. Eka kerta, kun vahasin itse. Joskus aiemmin olen kyllä kokeillut Veetin kylmävahaliuskoja, mutta huonolla menestyksellä.

Olen todella tyytyväinen lopputulokseen, sääret ja alakerta tuli kyllä sileäksi ja karvat lähtivät selvästi juurineen! Levitin iholle aloe veraa operaation jälkeen ja mitään pahempaa ärtymystä ei ollut havaittavissa.  :)

Mutta aikamoista sähellystä noin ensikertalaisella tuo vahaaminen. Lappujen kanssa onnistuin kyllä säätämään ja sotkemaan sen verran, että taidan ensi kerralla kokeille vahaa, jossa lappuja ei tarvita  ::)
1bMii, vaalennettu.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #459 : 26.03.10 - klo:22:51 »
^^
Mites olis tämä  ;)
Kauheaa lätinää tossa videossa  :P

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 26.03.10 - klo:23:10 »
^ Voisi hyvinkin olla toimiva ratkaisu mun karvanaamaan  :) En pikaisella haulla löytänyt tuota ebaystä. Tai löytyi kyllä, mutta eivät toimita Suomeen.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #461 : 30.03.10 - klo:21:38 »
Noniin, kokeilin ekaa kertaa kuumavahaa bikinirajoille ja toimi ihan hyvin. Tosin nyt mun kummatkin nivustaipeet on täynnä verenpurkaumia ::) Onko kenellekkään muulle käynyt näin ja onkohan tää ihan normaalia?

Minä olen huomannut että jos pitää pitkiä taukoja vahaamisesta (välillä epiloin) niin se taito karkaa hyppysistä ja sitten tulee noita verenpurkaumia. Tärkeää siis on kiskaista liuska irti nopeasti, pitää iho tiukalla ja tärkeintä: vetää liuska irti oikeassa kulmassa. Jos sitä vetää yhtään ylöspäin niin mustelmat ja verenpurkaumat on taattu lopputulos herkällä iholla. Liuska pitää vetää tosi ihonmyötäisesti, napakasti ja nopeasti niin noilta välttyy. :)

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #462 : 31.03.10 - klo:10:56 »
Huh, miten te pystytte tekemään brasseja itsellenne? Bikinirajan kyllä vielä ymmärrän, mutta saa olla aika notkea akrobaatti että muut paikat onnistuu. Jätän sen homman mieluusti kosmetologille (sokerointina), silloinkin saa jo irvistellä riittävästi. Tietysti säästäisihän siinä pitkän pennin, huollosta saa pulittaa aina viiskymppiä joka kuukausi. Kainalotkin annoin muutaman kerran putkeen sokeroitavaksi, mutta teki niin kipeää (enemmän kuin brassi) että taidan jatkaa kainaloiden kanssa perinteisesti höyläten. Itse asiassa viimeisen sokeroinnin jäljiltä (kk sitten) kainalot jotenkin jäivät pysyvästi aroiksi, karvat on niin tiukassa etteivät lähteneet hevillä. En todellakaan pystyisi vahaamaan omia kainaloita, vaikka mulla on aika korkea kipukynnys. Brassisokerointi ei ole ollenkaan paha ja sääret hoitelen itse epiloimalla.

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #463 : 31.03.10 - klo:14:23 »
Minullakin kainaloiden sokerointi kosmetologilla oli tuskallista, mutta itse pystyn kyllä vahaamaan sokerilla kainalot ihan ilman ongelmia. Minusta eniten sattui se sokerin levitys, sokerointiin käytettävä sokeriseoshan on huomattavasti tiukempaa tavaraa levittää kuin esim. lapuilla pois nykäistävä sokeriseos.

Poissa calypso

• Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470
    • Haista Ite!
« Vastaus #464 : 31.03.10 - klo:16:37 »
Huh, miten te pystytte tekemään brasseja itsellenne? Bikinirajan kyllä vielä ymmärrän, mutta saa olla aika notkea akrobaatti että muut paikat onnistuu. Jätän sen homman mieluusti kosmetologille (sokerointina), silloinkin saa jo irvistellä riittävästi. Tietysti säästäisihän siinä pitkän pennin, huollosta saa pulittaa aina viiskymppiä joka kuukausi.

Ei minulla ole opiskelijana varaa ostaa tuollaista palvelua, ja tuskin ostaisin vaikka olisikin koska suoriudun hommasta ihan hyvin itsekin. Eikä se minusta mitään erityistä notkeutta tai akrobatiaa vaadi. Ja jos tarkkoja ollaan niin kyllähän se bikiniraja ulottuu pidemmälle kuin vain tuohon eteen.  ;D