Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265365 kertaa)

Poissa kuku

• Tukkaguru
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #495 : 05.05.10 - klo:15:00 »
Yks päivä sheivasin ja tuli niitä sisäänkasvaneita karvoja, laitoin pariksi minuutiksi Garnier 3in1  sisäänkasvaneiden karvojen päälle ja ne katosivat melkein kokonaan! Ja vielä lopuksi Veetin voidetta joka lupaa auttaa sisäänkasvaneisiin karvoihin, se kirveli hetken mutta tuntui toimivan. :)

// Herbina: oho, se jäikin pois tekstistä.... :D lisäsin sen nyt.
« Viimeksi muokattu: 05.05.10 - klo:16:54 kirjoittanut kuku »
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #496 : 05.05.10 - klo:15:58 »
Mitkä tuotteet/keinot olette todenneet toimivimmaksi karvojen sisäänkasvun estämisessä. Mulla on alkanut viime aikoina ottamaan todella päähän sisäänpäin kasvaneet karvat. Olen käyttänyt (aika epäsäännöllisesti tosin) Skin Doctorsin InGrow Go -nestettä, joka haisee todella voimakkaalle mutta en tiedä onko siitä apua.

Mä oon käyttänyt tuota nestettä, ja epäilen, että se toimii. Sen siveleminen suoraan sheivatulle iholle kirvelee kyllä aika paljon, mutta onneksi kirvely ei kestä kauaa. Mun mielestä näppyä ei tule samalla tavalla kuin aiemmin. Iho tosin ärsyyntyy, kun sheivaa usein, mutta nekin näpyt katoaa aika nopeasti. Kannattaa ainakin kokeilla, varsinkin jos neste sulta jo löytyy.

En sheivaa vaan käyn kerran kuussa sokeroinnissa. Pitäisiköhän sitten laittaa heti sokerointipäivänä sitä, yleensä olen alkanut käyttämään vasta sitten kun alkaa kertymään sisäänpäin kasvaneita jolloin voi olla jo tavallaan liian myöhäistä. Tosin sokeroinnin jälkeen heti olen käyttänyt yleensä sellaista hoitolasta ostettua ampullia jonka kai senkin pitäisi estää sisäänpäin kasvamista ja ylipäänsä hidastaa kasvuprosessia.

Kuku: Niin mitä laitat karvojen päälle?

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #497 : 06.05.10 - klo:10:04 »
ehkä vähän tyhmä kysymys mutta uskaltaisko bikinirajaan pistää sitä puuduttavaa voidetta? Pystyn helposti epiloimaan kainalot ja jalat mutta bikiniraja oli sen verran kivulias että en vaan pysty, tuottaa liikaa tuskaa.

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #498 : 06.05.10 - klo:10:22 »
^Toi oliskin kätevää. Vielä jos jostain sais sitä suihkutettavaa pintapuudutetta niin vois repästä karvat pois tuskitta. Mun mielestä tohon alakerran vahaamiseen tarvitaan akrobatiaa. Ensinnäkin että ne karvat saa edes erottumaan sieltä minne aurinko ei paista ja sitten vielä pitäis oikeassa kulmassa nykiä vahalappuja. Ei kiva. Pinseteillä pärjää tiettyyn rajaan asti mutta sitten alkaa karvat olla jo niin ihonvärisiä että hankala nyppiä kun ei näe mitä nyppii :P Harmi että tuntuma on silti aika piikkisika. Huomasin että uus karva kasvaa jostain syystä ihan hiuksenohuena  0_0. Ja vaaleampana. Pirulaiset jos ne katkeaa pinseteillä nyppiessä niin mun on pakko siirtyä sokerointiasiakkaaksi.
1a F ii Tukkakuva

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #499 : 06.05.10 - klo:21:37 »
Nyt tyhmä kysymys itsetehdyn sokerimassan käyttäjille: Kuinka suurella teholla tuota kannattaa mikroveivata? Olen täysi noviisi mikron käytössä.. Sellainen olisi kyllä käytettävissä, joten mietin, saisiko valmiin massan helpommin lämmitetyksi siinä kuin vesihauteessa..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #500 : 06.05.10 - klo:22:41 »
Minä ainakin käytän mikroa, on paljon nopeampi. Voisit koklata vaikka 1 min 600W:lla ja katsoa,mitä siitä seuraa. Ei siinä vahinkoa tapahdu, vaikka tulisikin liian kuumaa, pitää vaan sitten jäähdytellä... :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #501 : 06.05.10 - klo:22:48 »
Pääasia, ettei sokeri räjähdä pitkin mikroa... Oliskohan tuo jokin Medium, mulla ei näy wattimäärä..?
Lämmitin mönjän tänään vedessä, hyvin sujui siistimisoperaatio. Massa on melko oikukas, sen on oltava tietynlaista irrotakseen ihosta kunnolla... Liian lämmin tai liian viileä tarttuu vain kiinni. Auts!
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa viceversa

• Tukkaguru
« Vastaus #502 : 07.05.10 - klo:15:36 »
En tiedä, onko tästä ollut aikaisemmin jo keskustelua, mutta en tähän hätään ainakaan löytänyt. Miten brassivahaus/-sokerointi käytännössä hoituu? Minkälaisiin asentoihin joutuu vääntäytymään? Ollaanko sokeroinnissa alushousut tai paperistringit tms. jalassa?

Mua kiinnostaisi mennä brassisokerointiin alkukesästä, mutta olisi kiva etukäteen tietää suurin piirtein noista jutuista, että osaisi henkisestikin valmistautua :D
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #503 : 07.05.10 - klo:20:55 »
Riippuu varmaan vähän paikasta, mä olen käynyt kahdessa paikassa ja kummassakaan ei ole säädetty minkään paperistringien kanssa. Etupuoli otetaan niin, että maataan hoitopöydällä selällään jalat koukussa jalkapohjat vastakkain. Toisessa paikassa takaosa otetaan niin, että pöydällä ollaan kontillaan, toisessa paikassa asento on kyljellä maaten. Eli aika intiimiä meininkiä mutta sehän on kosmetologille vain työtä.

Sokerointi tehdään sellaisella joustavalla sokerimassaklöntillä pieni osio kerrallaan. Kannattaa varautua siihen, että ensimmäisellä kerralla sattu uaika mojovasti, seuraavat kerrat on sitten helpompia kun karvat kasvaa heikommin takaisin. Jäljelle jätettävien karvojen määrän voi itse määritellä.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #504 : 08.05.10 - klo:16:33 »
Mua turhauttaa, ku saan bikinialueen sheivailusta aina näppylä! Tosi kiihottavan näköstä... Oon kokeillu kaiken (ainakin melkein) sinkki- ja helosanvoiteista aina desinfiointiaineisiin. Oon kokeillu myös pinsettejä ja epilointia, jollon tulos on ihan hyvä noin viikon verran, mutta ku karvat alkaa taas kasvaa takas, ne jää sinne ihon alle ja tulee näppyjä. Ehkä se alapään iho on vaa nii herkkä, ettei kestä sheivailua. Mies saa tyytyy pusikkoon... ;D
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #505 : 08.05.10 - klo:18:22 »
^ Muista desinfiointi ja kuorinta!

Minä ainakin käytän mikroa, on paljon nopeampi. Voisit koklata vaikka 1 min 600W:lla ja katsoa,mitä siitä seuraa. Ei siinä vahinkoa tapahdu, vaikka tulisikin liian kuumaa, pitää vaan sitten jäähdytellä... :)

OMG mä pidän n. 15 sekuntia. Tosin noilla isoimmilla volteilla tai mitä noi on. 750 tai 900 tai jotain.

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #506 : 08.05.10 - klo:18:31 »
^ Joo, meidän mikro on _hieman_ heikkotehoinen. :) Mutta jos on satsia vielä paljon jäljellä, se kyllä vaatii kuumennusta, että pehmenisi kokonaan.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #507 : 09.05.10 - klo:20:31 »
^ Muista desinfiointi ja kuorinta!
Oon kyllä ihan tunnollisesti kuorinu ja desinfioinu sekä ennen että jälkee karvojen poiston. Kysyin tästä muuten joskus gynekologilta ja se suhtautu tähän naisten karvanpoistohössötykseen aika negatiivisesti.  ;D Onneks toi karvankasvu muutenki tosi heikkoa, ettei missää lähelläkää reisiä tosiaan kasva.

Poissa Hentoinen

• Hiushörhö
« Vastaus #508 : 10.05.10 - klo:18:38 »
Mä hermostuin eilen ihan totaalisesti, tempaisin epilaattorin kaapista ja rullasin itteni jonkinnäköiseen joogakiemuraan.  ;D Tuloksena on hyvin siisti alakerta, vaikken nyt ihan brassia vetänytkään. Adrenaliini loppui kesken.  ;D Eniwei, ei sattunut ollenkaan niin pahasti kuin olisi luullut.  8) Mitä nyt verta vähän, mutta mitäs pienistä...  ::)
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #509 : 10.05.10 - klo:19:00 »
^Mäkin epiloin ihan häpyhuuletki, ollaa molemmat tällasia sadisteja masokisteja. ;D Mulla vaa se ongelma, et ku karvat kasvaa takas, osa niistä jää ihon sisälle, koska on nii hentoja ja tulee niitä punasia näppyjä. Heti epiloinnin jälkee tulos on kyl unelma pehmee, ja ku laittaa siihe sinkkivoidetta päälle yöks nii punotuski helpottaa.
« Viimeksi muokattu: 10.05.10 - klo:22:19 kirjoittanut Frida »