Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 167633 kertaa)

Poissa Frida

• HAIRahtanut
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #510 : 10.05.10 - klo:19:00 »
^Mäkin epiloin ihan häpyhuuletki, ollaa molemmat tällasia sadisteja masokisteja. ;D Mulla vaa se ongelma, et ku karvat kasvaa takas, osa niistä jää ihon sisälle, koska on nii hentoja ja tulee niitä punasia näppyjä. Heti epiloinnin jälkee tulos on kyl unelma pehmee, ja ku laittaa siihe sinkkivoidetta päälle yöks nii punotuski helpottaa.
« Viimeksi muokattu: 10.05.10 - klo:22:19 kirjoittanut Frida »
Kainalopituiset, hennatut hiukset. Punatukka-shampoopala, öljyt ja iHerb<3

Poissa Hentoinen

• Hiushörhö
« Vastaus #511 : 10.05.10 - klo:21:32 »
^Mikä punoitus? Kun vetäisi Septidinillä veret vex niin oli ihan hyvän näköinen.  ;D Ja muuten, oikeaoppinen termi on 'masokisti'.  :3
1b M ii. Chagrin Valley & Organic Soap!!! Iloinen polkkatukkalainen. :)

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #512 : 10.05.10 - klo:22:18 »
^Joo tosiaan, meni sanat sekasin! :) Ite käytän kaiken kukkuraks sitä kirvelevämpää Neo Amiseptiä, ihanasti polttelee just niitä vertavuotavia kartuppeja. Ois kiva, jos tulisit vaikka 2 viikon pääst kertomaa, et tuliko sullaki niitä sisäänpäin kasvaneita karvoja. Ärsyttää, ku tunnun olevan ainoo maailmassa, joka niistä kärsii eikä mikää auta.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #513 : 11.05.10 - klo:09:45 »
^
Luin jostain, että noita sisäänkasvaneita syntyy, kun karvaa nypätessä lähtee juurituppi mukana. Juurituppi ilmeisesti ohjaa sitä karvan kasvua ihon pintaa kohti ja ilman sitä karva alkaa kasvaa sisälle. Itse olen ainakin huomannut, että kun yksittäisen karvan mukana olen vahingossa nypännyt tuon tupenkin mukaan (sellainen läpinäkyvä putkilo karvan juuressa) niin eiköhän samaan kohtaan myöhemmin ilmesty sisäänpäin kasvanut karvakin  :P Mitään konstia tuohon en kyllä tiedä paitsi oikean nyppäämistavan ettei karvatuppi tartu mukaan.

Poissa Frida

• HAIRahtanut
« Vastaus #514 : 11.05.10 - klo:11:39 »
^En usko, että mulla on kyse tosta, koska häpyhuulille ei tuu ikinä näppyjä, vaikka oon ihan pinseteillä niitä karvoja juurituppeineen nyppiny. Tohon päälle sen sijaan tulee heti ihana näppyrykelmä, jos erehdyn siitä epiloimaan. Ehkä se iho siellä alempana on sitte ohuempaa ja karvat paksumpia ja pääsee paremmin sen ihon läpi. No eihän sitä nyt kokoposliini täydy ollakaan. Tänää taas innostuin epiloimaan ja ah, mikä nautinto se jälleen kerran oli! ;D Pelottavaa kyllä, oon alkanu tosissani melkee nauttia siitä. Tulee nii sileetä ja siistiä jälkeä. Noi karvat tosta päältä voi sitte vaikka jollain ladyshaverillä siistiä. :)

tree

• Vieras
« Vastaus #515 : 24.05.10 - klo:21:25 »
Frida, ilmeisesti luonnonkiharuus (laineesta afrotukkaan) saattaa myös hankaloittaa tuota. Eli ei, et tosiaan ole asiassa yksin.

Poissa Humppasusi

• Tukkaguru
  • Humpparaakki!
« Vastaus #516 : 24.05.10 - klo:21:43 »
Mä jouduin lopettamaan epiloinnin, koska mulla tuli suoraan sanottuna ihan helvetisti niitä sisäänpäin kasvaneita karvoja. Bikiniraja on aika karun näköinen, kun siihen on jäänyt arpia niihin kohtiin joista olen joutunut kaivamaan sen karvan pihalle :-X Häpyhuulet pystyn kyllä epiloimaan, siellä ei tällaista ongelmaa ole. Harmittaa ihan vietävästi, sillä mua ei epilointi edes varsinaisesti satu, joten se olisi ihan täydellinen keino pitää karvat kurissa. Mutta kun ei niin ei >:(

Ja tuohon ylläolevaan viestiin viitaten, mulla on kihartuva tukka. Voihan olla että sillä on vaikutusta.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #517 : 27.05.10 - klo:20:01 »
^pesulla pesen ajellut kohdat sellasella pienellä "nassuharjalla", ei oo tullu näpyn näppyä koskaan ja Bebanthen on paras rauhottaan ihoa alakertaan jos punotusta tulee.
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #518 : 27.05.10 - klo:20:19 »
Mindy: käykö bebanthenin tilalta Dexpanthenol Ratiopharm? Mun mielestä samaa tavaraa ko pepanthen.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 27.05.10 - klo:21:43 »
^ En ole Mindy, mutta toi on siis ihan samaa tavaraa halvemmalla, eli käy hyvin :)

Mä olen niin pettynyt itseeni, kun en ole jaksanut sokeroida viime aikoina  :-\. Mainostan sitä aina kaikille parhaana karvanpoistotapana ja lisäksi ylpeilen karvattomuudellani, mutta yhtäkkiä olen ihan ihmissusi, enkä edes jaksa tehdä asialle mitään :P. Ja kesäkin tulee (tai on tullutkin). Hohhoijaa, en saa motivaatiota edes miehestä ;D. Viikonloppuna voisi ryhdistäytyä...

Poissa Mindy

• Hiushörhö
  • Kauneus tulee sisältäpäin, päästä ;)
« Vastaus #520 : 27.05.10 - klo:21:53 »
^^ Juu siis dexpanthenolia sisältävät voiteet on hyviä pimppa-alueelle  ;D Samaa tavaraa siis. Yöksi laitan ison turauksen alapäähän ja side pikkareihin ja aamulla on rauhoittunut epiloinnista/ vahauksesta tms :)
Hiukset t-ruskeat, luokitus: 2bCiii Mid-Back,  Hyväkuntoiset.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #521 : 03.06.10 - klo:16:30 »
Kävin toista kertaa brassivahauksessa ja olin todella yllättynyt, kun nyt toisella kertaa kipu ei ollut ollenkaan samaa luokkaa kuin ensimmäisellä kerralla. Ja näköjään paikatkin suhtautuvat paremmin nyt kuin ensimmäisen vahauksen jälkeen, koska iho ei ole läheskään yhtä hellänä kuin viimeksi.

Karvojen kasvu on ollut selvästi heikompaa vahauksen jälkeen ja toivon mukaan kasvu heikkenee vielä entisestään. Paljaaseen pintaan jää kyllä niin koukkuun, tai no melkein paljaaseen, kun viime kerrasta poiketen jätätin todella pienen kiitoradan kokoposliinin sijaan.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #522 : 03.06.10 - klo:19:54 »
Ai niin, itse käytän vain höylää, ja kainalokarvani ovat niin vahvat että aina näyttää että olisi pieni sänki... tahtoisin karvattoman näköiset kainalot! puhhuh, mahdoton tehtävä ehkä?

Poissa Windy

• Haiven
  • *
« Vastaus #523 : 03.06.10 - klo:21:10 »
^Mulla oli vähän sama juttu, kunnes tartuin epilaattoriin.. Muutama eka kerta sattui kun kainaloita veteli, enkä todellakaan alkuvaiheessa pystynyt epiloimaan kun pienen osan kainalosta. Nykyään kainalot menee suht kivuttomasti (verrattuna ekoihin kertoihin), ja parasta on se, että karvat kasvaa paljon ohuempina takaisin.  :ts Kannattaa varmaan koittaa, jos sen alkukertojen kivun kestää, kun ei siinä loppujen lopuks kuitenkaan mitään menetä.  ;)

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #524 : 03.06.10 - klo:21:18 »
Mulla ei oo juurikaan rahaa ostaa epilaattoria :x joten pakko kai kärsiä