Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265372 kertaa)

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #525 : 04.06.10 - klo:15:00 »
Mä olen niin pettynyt itseeni, kun en ole jaksanut sokeroida viime aikoina  :-\. Mainostan sitä aina kaikille parhaana karvanpoistotapana ja lisäksi ylpeilen karvattomuudellani, mutta yhtäkkiä olen ihan ihmissusi, enkä edes jaksa tehdä asialle mitään :P.

Itsekin olin aluksi innostunut sokeroinnista. Mutta puuh, nyt tuntuu että se on liian aikaa vievää hommaa. Pelkkiin sääriin olen saanut tuhlattua monta tuntia, ja silti karvoja jäi vaikka kuinka paljon. Karvaa riittää ja riittää. Levitän sokerimössöä säärille ja vedän kangaspalalla irti. Liian suurille alueille ainetta en levitä, koska tuntuu paremmin lähtevän irti, jos laitan pikkuisen kerrallaan. Silti en saa koko alueelta karvoja irti. 
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #526 : 04.06.10 - klo:15:02 »
Salvia: Voiko sokerivahaa käyttää kainaloihin?
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa tnn

• HAIRahtanut
« Vastaus #527 : 04.06.10 - klo:15:53 »
Mä ostin kuumavahaa nimeltä Andrea ja päätin kokeilla vahausta ensimmäistä kertaa elämässä... Ja ai PER** kun se sattui paljon!! Ja edes puolet karvoista eivät lähteneet? Jäi kaiken lisäksi vahaa hieman ilkeään paikkaan tuonne taipeeseen kiinni, ja irvistellen öljyn kanssa yritin nyhtää sitä irti.. Jospa helpottaisi kipu ajan kanssa, nimittäin joudun muuten sheivaamaan päivittäin alapään, ja siltikin jää ruma sänki kun karvat ovat niin paksuja.
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.

Poissa Salvia

• Hiushörhö
« Vastaus #528 : 04.06.10 - klo:16:12 »
Jenny: Voi! Itse käytän sitä juurikin kainaloihin ja bikinirajaan. Toimii molempiin oikein hyvin! Sääriä en minäkään jaksa sokerilla säätää...

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #529 : 04.06.10 - klo:16:15 »
^ Älä suotta kärsi vaan keitä itse sokerivaha. Selviät ihan pikkurahalla ja tulos on sama kuin koneella epiloimalla.  :)

Heh, rahaa ehkä säästyy mutta ei hermoja.  >:D

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #530 : 04.06.10 - klo:17:55 »
^ Mun mielestä bikinirajan ja varsinkin kainaloiden sokeroiminen on aika helppoa, ei ollenkaan hermojaraastavaa. Säärien sokeroinnista luovuin, koska ei niitä kaikkia karvoja vaan saa pois, mustelmia tulee helposti ja karvat kasvaa mulla tosi helposti sisäänpäin säärissä, eikä siihen auta kuoriminen ja kosteutus (paitsi ehkä jos ne tekisi joka päivä, mutta en jaksa, mieluummin sitten sheivaan vaikka joka päivä). Mutta kainaloiden ja alakerran sokeroiminen on kyllä toiminut tosi hyvin.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #531 : 04.06.10 - klo:18:44 »
Haluaako joku selittää typerälle alusta lähtien miten tuo sokeroiminen toimii...?
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #532 : 18.06.10 - klo:19:38 »
Kävin tänään ostamassa Gilletten Pure & Sensitive sheivausgeeliä ja myyjä tuli siihen ihmettelemään miksi ostan miesten puolelta ;D "Naisten geelit on tuolla pidemmällä." Mutta kun mä nimenomaan tartten ja haluan hajusteeettoman ja tuo oli ainoa hajusteeton sheivausgeeli! Naisten kaikki ne geelit tuoksuu. Kiva, kun löys nyt ihan suht edullisesti hajusteettoman, onneksi oli edes yksi!
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 22.06.10 - klo:21:41 »
Andrea kuumavahaa tuli testattua täälläkin. Tykkäsin siitä, ettei tarvinnut säheltää kangaslappujen kanssa. Alku sujui tosi hyvin, mutta kun etenin alemmas niin kävi työläämmäksi. Sitten jossain vaiheessa yhden liuskan repimisen kanssa oli niin vaikeaa, että iski kammo ja en pystynyt enää jatkamaan.  :-[ Viimeistelin homman sitten pinsettien ja höylän kanssa.. Saa nähdä milloin uskallan kokeilla uudelleen.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 23.06.10 - klo:07:42 »
^ Älä suotta kärsi vaan keitä itse sokerivaha. Selviät ihan pikkurahalla ja tulos on sama kuin koneella epiloimalla.  :)

Heh, rahaa ehkä säästyy mutta ei hermoja.  >:D

Mutta hermotkin säästyy, jos joku muu tekee sen. ;) Meillä siippa tekee mulle aina brassin kotitekoisella sokerivahalla. Ei satu yhtään, kun vertaa esim. koviin vahoihin (sellaisiin, jotka poistetaan vaan käsin repimällä). Muutenkin homma on tosi nopeaa. Sääret poistan epilaattorilla ja kainalot sheivaan.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 23.06.10 - klo:10:29 »
Ostin juuri lahjakortin brasilialaiseen vartalosokerointiin, oletan että se liittyy tänne letjuun. Toivottavasti :D

Oli niin hyvä tarjous etten voinut vastustaa ja nyt jännittää jo valmiiksi ihan kauheesti vaikka aikaa ei ole edes vielä varattu.
Olen kuitenkin kotona vahaillut aika paljon, joten oletan ettei se tunnu niin paljoa kuin kotona. En kuitenkaan koskaan ole tehnyt mitään brassia itse.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Lonka

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 23.06.10 - klo:11:56 »
Vartalosokerointi? Siis mistä kaikkialta ne vetelee paljaaksi?? Kuulostaa siltä, että vetävät kaiken kaulasta alaspäin pois.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #537 : 23.06.10 - klo:12:16 »
^^ Mua kiinnostaa tietää myös mitä tuo vartalosokerointi sisältää?
Mä olen siitä asti kun ostin epilaattorin niin epiloinut kainalot, ja kainalot on ollu aivan huippukunnossa. Ei kirvelyä, kutinaa, ja haisenkin jotenkin vähemmän  ::) Laiskuuttani sheivasin ne kerran suihkussa ja voi ie kun nyt taas muistaa tän kirvelykierteen mikä siitäkin seurasi.

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #538 : 23.06.10 - klo:12:52 »
Mä en nyt rehellisesti sanottuna tiedä, mutta toivon että se sisältäisi kaiken, tosin pelkkä perus brassikin riittää. Voisin laittaa sinne ihan kyselyä, kun ei niiden nettisivuilta selvinnyt tarkemmin. Siellä oli listattuna erikseen kainalot, bikini ja brasilialainen, joten oletan kuitenkin että se on vaan "perus brassi".

Se oli tänään tosiaan CityDeal tarjouksessa 25 € (norm. 75€), ja koska mulla oli siellä tilillä jo 6 € rahaa maksoin tuosta vaan 19 €, eli mielestäni ihan hyvä kokeiluhinta, oli se mitä vaan.
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #539 : 23.06.10 - klo:16:24 »
Se on varmaan ihan oman valinnan mukaan mikä alue tahansa. Kallein alue on luonnollisesti brassi jonka on tuon 75 €, eli sehän kannattaa ottaa. Esim. sääret saa kuumavahalla paljon nopeammin kuin sokerilla, siksi monessa hoitolassa sääret otetaan mielummin vahalla kuin sokerilla.

Edit: tarkemmin kun luin, niin siellä tarjouksessa muuten puhuttiin nimenomaan brasilialaisesta vartalosokeroinnista eli brassista on kyse. Varmaan saa kyllä jonkun muunkin koska ne on halvempia normaalihinnaltaankin.

Norppa: Kannattaa muuten varautua siihen, että se eka brassisokerointi sattuu aika hyvin. Seuraavilla kerroilla (jos huolto tehdään 4 vkon päästä eikä myöhemmin) on jo paaaljon helpompaa. Siksi en ole itse ainakaan yhden pitemmän tauon jälkeen enää taukoa pitänyt, pääsee vähemmällä kidutuksella.

Ja siihen citydealin tarjoukseen pääsee mm. mun suosituslinkin kautta täältä: http://www.citydeal.fi/in/.XAPzyW, tarjous on voimassa klo 24 saakka. Kannattaa hyödyntää! Brassihuolto onkin sitten yleensä edullisempi kuin ensimmäinen kerta.
« Viimeksi muokattu: 23.06.10 - klo:17:53 kirjoittanut Herbina »