Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265052 kertaa)

Poissa Norppa

• Tukkaguru
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #540 : 23.06.10 - klo:16:48 »
Juu, oon mä jonkun verran tuolta ennenkin vahaillut, lämminvahalla mutta en usko että itse on päässyt ihan samaan tulokseen kuin ammattilaisen otteila. Eli jotain hajua on siitä mitä tuleman pitää. Himppasen kyllä silti jännittää :)

Mikähän siinä yleensä on pahin osio..?
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #541 : 23.06.10 - klo:17:54 »
Pahin osio on luonnollisesti yleensä häpyhuulien lähistöltä eli sieltä missä on ohuin iho.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #542 : 23.06.10 - klo:17:58 »
Arvon täällä josko uskaltautuisin tuohon diiliin tarttua. Multa ei oo koskaan vahalla nyhdetty mitään ja laastarin irrottaminen tuntuu jo tosi kivuliaalta.  :-\

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #543 : 23.06.10 - klo:22:03 »
^ mä lähinnä arvon sitä että en välttis haluais tonne paikkaan enää mennä, viittaan Kosmetologikäynnit-ketjun viestiini. On kyllä hyvä tarjous että houkuttais kyl...
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #544 : 25.06.10 - klo:14:45 »
^Joku samanlainen vekotin oli joskus aiemminkin ostos tv:ssä myytävänä. Tuohan on hiovinaan karvat pois. Toimivuudesta ei ole mitään tietoa. Hygieenisyys sen sijaan epäilyttää, ja tuo hionta tietty.

Mddx

• Vieras
« Vastaus #545 : 08.09.10 - klo:08:01 »
Mä olen kertakaikkisen kyllästynyt sheivailuun: palkakseni saan vaan näppyläisen ihon ja sisäänpäin kasvaneita karvoja >:( Nyt pitäisi siis keksiä joku em. ongelmia vähemmän tuottava konsti kainaloiden ja alakerran keritsemiseen. Käsivarret ja sääret/reidet epiloin, mutta kainaloiden epiloinnista seuraa ainoastaan verilöyly, enkä todellakaan uskalla viedä sitä konetta bikinirajalle saati alemmas. Tekisi siis mieli kokeilla joko vahausta tai sokerointia. Kotioloissa mieluiten, koska kosmetologin suorittamat karvanpoistot ei tällä hetkellä oikein sovi budjettiin. Kysymys kuuluukin: kylmä- vai kuumavahaa, liuskoina vai levitettävänä versiona vai olisiko esim. Bodyshopin sokerointimönjä sittenkin näppärin vaihtoehto? Tuota BS:n sokeritöhnää on tullut testattua ennen epilaattoriaikakautta käsivarsiin ja sääriin, ja muistaakseni se toimi ihan kelvollisesti - mitä nyt teki karvanpoistosta vähän sottaista puuhaa. Mulla olisi siis jemmassa ne kangaslaput, eli ei tarvitsisi hommata kuin uusi purkki ja kunnollinen spaatteli. Onkohan kukaan teistä onnistunut alapään tee-se-itse-sokeroinnissa ilman sirkuskoulua ja vuosien kokemusta akrobatiasta? ;D

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #546 : 08.09.10 - klo:08:21 »
Olen hyvin epäluuloinen ostoskanavan tuotteisiin ::) mutta onko kukaan kokeillut tätä Derma Setaa?
Kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta.

Jos perustuu hiomiseen niin ei tule kyllä toimimaan. Joskus mielenkiinnosta ostin ulkomailla sellasia hiomislappuja ja periaatteessa ne kai hioivat sänkeä pois, mutta tilalle saikin sitten ärtyneen ihon  ::) Eli ihan sama kuin kynsiviilan vahvuutta vastaavalla hiekkapaperilla hioisi ihoa. En suosittele.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #547 : 08.09.10 - klo:09:08 »
Onkohan kukaan teistä onnistunut alapään tee-se-itse-sokeroinnissa ilman sirkuskoulua ja vuosien kokemusta akrobatiasta? ;D

Mä olen. Ei se tosiaan mitään akrobatiaa vaadi ja on muutenkin ihan suht helppoa. Mä olen sokeroinut itsetehdyllä sokerimönjällä ilman mitään kangasliuskoja, ja onhan se tietty aika tahmaista touhua, mutta mun mielestä paljon parempi kuitenkin kuin sheivaaminen tai kylmävahaliuskat (jotka sattuu paljon enemmän kuin sokerointi). Iho kannattaa pitää mahdollisimman tiukalla, repäistä karvojen kasvusuuntaan ja mahdollisimman nopeasti, muuten saattaa tulla mustelmia. Sisäänpäinkasvaneita karvoja tulee tosin tuostakin (ainakin mulle) jos en melko ahkerasti kuori ja kosteuta ihoa sokeroinnin jälkeen.

Mddx

• Vieras
« Vastaus #548 : 08.09.10 - klo:09:35 »
^ No ehkäpä mäkin rohkaistun sitten kokeilemaan sokerointia. Vähän toki epäilyttää, että lähteeköhän noi mun jouhet irti sillä konstilla ollenkaan (muistaakseni kainaloihin se BS:n töhnä ei oikein tepsinyt, kun hätäisesti testasin), mutta sheivailun tilalle on keksittävä jotain, koska iho ärtyy niin kovin. Sinänsä lohdullista kuulla, että sisäänpäin kasvaneet karvat ja näpyt on muidenkin murheena, nimittäin varsinkaan kovin kärsineen näköisiä kainaloita tai intiimialuetta ei todellakaan tee mieli esitellä. Ollapa luonnostaan karvaton tai ainoastaan muutamalla hennolla haivenella siunattu...

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #549 : 08.09.10 - klo:10:12 »
^ Mulla ei ole kokemusta Body Shopin sokerimössöstä, mutta ainakin tuo itsetehty poistaa karvat aika tehokkaasti (kainaloiden sokerointi etenkin on mun mielestä tosi helppoa). Muutamia satunnaisia karvoja jää, mutta ne on helppo poistaa pinseteillä. Kainaloissa en oo huomannut minkäänlaista ärsytystä, alakerran iho punoittaa jonkin aikaa, mutta ei ärsyynny samalla tavalla kuin sheivatessa.

Mddx

• Vieras
« Vastaus #550 : 08.09.10 - klo:10:20 »
^ Pitäisköhän tässä sittenkin ryhtyä ensiksi omatekoisen sokerimönjän keittelyyn :) Jonkinlainen ohjekin taisi olla jo valmiiksi jemmassa jossain tämän ketjun syövereissä. Vähän vaan arveluttaa tuon laputtoman sokeroinnin tekniikka, mutta kaipa sitäkin varten on netissä ohjeistusta saatavilla.

Mddx

• Vieras
« Vastaus #551 : 11.09.10 - klo:14:06 »
Ophelia, et viitsisi selostaa pöljälle, miten tarkalleen ottaen suoriudut siitä sokeroinnista? Siis ohut kerros sokerimöhnää (mahdollisesti talkkia alle) halutulle alueelle ja jähmettymisen jälkeen riivitään irti karvojen kasvusuunnan myötäisesti? Mä menin ihan sekaisin kaikista löytämistäni ohjeistuksista, joissa toisissa neuvottiin pyörittelemään sokerimassaa iholla ja toisissa repäisemään joko vasta- tai myötäkarvaan :-[

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #552 : 11.09.10 - klo:15:43 »
Mulla on se sokerimassa jo valmiiksi aika jähmeää kun aloitan (lämmitän vesihauteessa, mikrottaakin voisi mikä olis tietty nopeampaa, mutta en tiedä kestääkö tuo mun säilytysastia sitä), pyörittelen sormissa vähän aikaa että se on sopivan notkeaa (ja sen kyllä oppii nopeasti milloin se on sopivaa). Sitten vaan levitän iholle samalla vähän painaen että karvat tarttuu mahdollisimman hyvin, ja repäisen heti. Tuo on kai vähän makuasia että mihin suuntaan repäisee, mutta mä oon huomannut että karvat katkeaa helpommin ja iho ärtyy enemmän jos repäisee vastakarvaan. Kainaloissa tuolla ei ole väliä, mä en ainakaan edes oikein tiedä mihin suuntaan ne karvat siellä kasvaa.

Mddx

• Vieras
« Vastaus #553 : 11.09.10 - klo:16:19 »
^ Suurkiitokset, tuo selvensikin asiaa. Mä keittelin just ensimmäisen sokerisatsin ja joudun varmaan heti huomenna kokeilemaan (luulisin, että sitten töhnä on ehtinyt jähmettyä tarpeeksi), miten pahasti meni pieleen ;D

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #554 : 11.09.10 - klo:17:02 »
Tee-se-itse-sokerointi toimii mulla mainiosti. Ei ole näkynyt sisäänpäinkasvaneita karvoja, mutta ei mulle niitä oikeastaan sheivailustakaan tule. Karvat pysyvät myös poissa yllättävän kauan, kesällä oli ihanaa kun pystyi käyttämään hihattomia paitoja ilman pelkoa sängen vilkkumisesta.
Ainoa ongelma mulla on se tahmaisuus. Laitan mössön kyllä kuivalle iholle, mutta välillä sinne tänne jää semmoisia tahmeita läikkiä, jotka eivät lähde millään irti. Tuntuu tosi keljulta, kun pikkarit jäävät oikein kunnolla kiinni häppäreihin. Kun kuumalla vedellä suihkuttelee useamman kerran tahmaisuus häviää, mutta sen veden pitää olla tosi kuumaa, eikä sekään mukavalta tunnu. Onkohan tuossa mun omatekemässä möhnässä jotain vikaa tai onko jollain olemassa pälliratkaisu tuohon tahmaisuusongelmaan?