Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 259867 kertaa)

Poissa Axamit

• Tukkaguru
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #585 : 16.12.10 - klo:22:41 »
Osaisko joku joka epiloi tai vahaa kainakarvat sanoa, että auttaako se yhtään tuohon?  :)

Mulla on ihan mustat karvat ja jos sheivaan, ne kuultaa läpi, mutta sokeroidessa ei :) Eli varmaan toimii myös epiloinnin tai vahan kanssa.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #586 : 25.01.11 - klo:14:14 »
Tilasin eBaysta hair removal springin. Maksoi muistaakseni dollarin, joten ajattelin että sama kai tuo vaikkei toimisikaan. Tänään tuo kuitenkin postiluukusta kolahti ja kokeiltuani huomasin että toimii! Ja siis todella toimii... Ylähuulen karvojen poistaminen tekee aika kipeää, mutta ehkä siihen tottuu. Hiusrajan siistiminen tällä on lastenleikkiä. Jee, nopea ja helppo tapa naaman siistimiseen! :ts
So it goes.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 01.05.11 - klo:21:35 »
Olen tykännyt ihan älyttömästi Acorellen sokerointivahasta. Käytin aiemmin Veetin kylmävahaliuskoja ja ne on ihan kuraa tähän verrattuna. Käytän tätä bikinirajoille ja kainaloihin, sääret epiloin. Vahaa ei tarvitse lämmittää kuumaksi asti, itse laitan sen hetkeksi lavuaariin lillimään kuumimmalle vedelle mitä sieltä hanasta tulee. Vaha lähtee helposti huuhtelemalla pois eikä iho ole ärsyyntynyt jälkikäteen. Toi poistaa karvat tosi hyvin, ainoa vaan että jos karvat kasvaa eri suuntiin (niinkuin mulla), se alue pitää käsitellä moneen kertaan. Seuraavaksi kiinnostaisi kuitenkin kokeilla Acorellen Royale-vahaa bikinirajoille, sen kanssa ei tarvitse käyttää repäisylappuja vaan vaha jotenkin kovettuu ja siitä kiskaistaan sitten irti. Sellaista systeemiä ei olekaan kokeillut ikinä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 01.05.11 - klo:22:28 »
Mua on onneksi siunattu vain parilla hassulla vaalealla kainalokarvalla :P. Ei näy mihinkään ajelun jälkeen.

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
  • Paranoiatar
« Vastaus #589 : 05.05.11 - klo:12:14 »
Onko noi sisäänpäin kasvaneet karvat jotenkin vaarallisia? Itseltä löytyy bikinialueelta muutama enkä ole niitä saanut kaivettua pois...  :-[ Pitäiskö ne välttämättä saada ulos vai annanko olla?
1a Fi Punaiset, matkalla kohti BSL. Ainainen kosteutus päällä. <br />Iho herkkä, kesällä rasvoittuva, pintakuiva sekaiho.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 05.05.11 - klo:12:42 »
^ Ei kai ne suoraan vaarallisia ole, mutta voivat pahimmassa tapauksessa tulehtua. Aina sanotaan, että niitä voi ehkäistä tai että lähtevät ihoa kosteuttamalla, mutta minusta ne lähtee parhaiten rapsuttamalla.  ;D :-X
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Mddx

• Vieras
« Vastaus #591 : 06.05.11 - klo:18:43 »
Argh, multa alkaa vähitellen loppua konstit bikinirajan ruokkoamisen jälkeen ilmestyvien karvatupen tulehdusten ja sisäänpäin kasvavien karvojen torjunnan suhteen. Oon kokeillut erilaisten karvanpoistokeinojen (sheivaus, nyppiminen, sokerointi, epilointi) lisäksi ainakin ihon kuorintaa, desinfiointia, kosteusvoiteita, Tend Skin -nestettä, hydrokortisonia, aloe vera -geeliä ja Veet After Care -voidetta sekä em. yhdistelmiä ilman mainittavaa tulosta. Ei kellään olisi ehdottaa vielä jotain listasta puuttuvaa, potentiaalisesti toimivaa keinoa näpyttömän ja vähemmän ärtyneen ihon saavuttamiseen? RFSU on hiljattain lanseerannut oman Hair Helper -tuotteensa, mutten tiedä, mahtasiko siitäkään olla se kummempaa apua.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #592 : 06.05.11 - klo:20:34 »
^ Itse ajan bikinirajan aina sähkökoneella sen vuoksi, että se aiheuttaa mulle vähiten ärtymistä ja sisäänkasvaneita karvoja. Jos on kovin paksut karvat niin ei välttämättä paras ratkaisu, koska nuo koneethan jättää aina aavistuksen sänkeä (tästä syystä ei niitä sisäänkasvaneita karvojakaan juuri tule), mutta omalla kohdallani varsinaista sänkeä näkyy ja tuntuu vasta parin päivän päästä.

Mddx

• Vieras
« Vastaus #593 : 07.05.11 - klo:10:42 »
^ Mä käytän ladyshaveria kainaloihin nimenomaan tuosta syystä, että se on ainoa karvanpoistokeino, joka pitää ihon esittelykelpoisena. Jostain syystä kainaloihin jäävä pieni sänki ei paista iholta, mutta bikinirajalla se kyllä näkyy ja tuntuu heti ajamisen jälkeenkin, joten siksi en ole samaa konstia voinut sille alueelle soveltaa.

Mun kohtalona taitaa olla valinta kahden lähes yhtä suuren pahan, eli karvojen ja tulehtuneen ihon välillä :(

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #594 : 07.05.11 - klo:10:49 »
^ Mulla iho kestäis kainaloissa paremmin ladyshaveria, mutta mulla se sänki paistaa kyllä kirkolta kotiin. Kun mulla paistaa sileästäkin ihosta (sormilla tuntuu sileältä) tumma kohta, kai ihon läpi paistaa karvat.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 09.05.11 - klo:18:18 »
Argh, multa alkaa vähitellen loppua konstit bikinirajan ruokkoamisen jälkeen ilmestyvien karvatupen tulehdusten ja sisäänpäin kasvavien karvojen torjunnan suhteen.

Kannattaa suosiolla jättää ainakin vahaus ja muu karvojen nyppääminen, jos noita tulee. Mulle ei ainakaan samaisesta syystä käy muu kun sheivaus  :-[ Ihon rauhoittamisessa tuntuu auttavan neitsytkookosöljy. Iho ei kenkkuile eikä sisäänpäinkasvaneita tule ollenkaan. Kiristävät alkkarit kannattaa myös jättä pois kun sänki alkaa kasvamaan. Jostain syystä kookosöljy kirvelee iholla sheivauksen jälkeen, joten käytän sitä hoitona vasta seuraavasta päivästä eteenpäin. (oliskohan allergioilla jotain osaa tuossa  ???) Muuten ei kyllä mitenkään kirvele. 100% tuloksia en takaa, mutta jos on muutenkin käyttöä öljylle niin kannattaa kokeilla. Sillä hoituu myös jalat kuntoon hikeä myöten  ::)

Karoliina

• Vieras
« Vastaus #596 : 23.05.11 - klo:16:52 »
Mitä keinoa käytätte viiksiin? Itellä vahaliuskat ja kuumavaha jättää viikset paikoilleen ja ainoa tulos on punainen ja arka iho sekä turvonnut ylähuuli!  >:( Vahoissa ärsyttää myös se, että karvan täytyy olla melko pitkä, jotta vahaus irrottaa sen. Viikset kuitenkin aina haluais pitää huomaamattomina..

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #597 : 23.05.11 - klo:17:55 »
Oletko kokeillut lankaamista? Sillä lähtee karvat juurineen ja uskoisin että melko lyhyetkin karvat. Tässä vielä Youtubesta ohjetta.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #598 : 23.05.11 - klo:18:55 »
Itse en ole lankausta kokeillut, mutta tilasin Ebaystä Epistickin. Tosi kätevä vehje ja toimii vähän samalla tavalla kuin lankaus. Käytön opettelussa menee hetki, mutta kun kääntelyn älyää niin sen jälkeen helppo käyttää. Kannattaa kokeilla varsinkin jos ei vahaus sovi kasvoille tai iho ärsyyntyy helposti. Itse olen poistanut tuolla pieni haituvia, jotka näkyy ärsyttävästi valoa vasten. Ei täysin kivuton laite, mutta jos on tottunut nyppimiseen ja muuhun niin ei mielestäni mitenkään kivulias käyttää. Poistaa karvat juurineen.

Itse maksoin tuosta 1,99 dollaria postareineen eli älyttömän halpa kaiken päälle - Kicksissä näin samanlaisen laitteen kympillä.
« Viimeksi muokattu: 23.05.11 - klo:18:59 kirjoittanut Lalla »

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #599 : 23.05.11 - klo:19:36 »
Ei kellään olisi ehdottaa vielä jotain listasta puuttuvaa, potentiaalisesti toimivaa keinoa näpyttömän ja vähemmän ärtyneen ihon saavuttamiseen? RFSU on hiljattain lanseerannut oman Hair Helper -tuotteensa, mutten tiedä, mahtasiko siitäkään olla se kummempaa apua.

Mä olen ottanut ihan asiakseni viime aikoina tän ongelman, ja päätynyt ostamaan aiemmin omistamani Nice 'n' Cool -jälkihoitovoiteen lisäksi myös juuri tuon Hair Helperin ja sitten vielä sellaisen kosteuttavan voiteen intiimialueen iholle. Oon toistaiseksi vähän laiskasti jaksanut noita voiteita käyttää, minkä valitettavasti huomaa. Mutta ekan kokeilun perusteella tuo Hair Helper oikeasti tuntuu vähentävän sisäänpäin kasvaneita karvoja. Voin raportoida myöhemmin lisää.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.