Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 259836 kertaa)

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #60 : 20.06.07 - klo:19:03 »
Mäkin ostin nyt tota Surgin vahaa ja on kyllä tosi tarkat, välillä jopa hiukan huvittavat ohjeet. Jäi vaan mietityttämään, että miksi diabeetikot eivät saa käyttää tota vahaa?

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #61 : 20.06.07 - klo:20:04 »
Jos se on jotain sokeripohjaista ja vissiin jenkeistä tulee tuo vaha, niin ehkä ylireagoituja varoituksia kuten tavallista jenkeissä.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #62 : 20.06.07 - klo:20:34 »
^ Aivan, johtuu varmaan juuri siitä. Ja tossa ohjeessa todetaan myös, että "Brasilialaisen vahan käyttö muualle kuin bikinialueelle on kielletty."  ;D

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #63 : 20.06.07 - klo:20:43 »
Diabeetikoilla iho saattaa reagoida jotenkin huonosti tuohon vahaamiseen... Eli kyllä tuo varoitusteksti kannattaa ottaa tosissaan myös täällä Suomessa.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #64 : 20.06.07 - klo:22:07 »
Mun mielestä kaikissa vahoissa on varoitus että ei sovi diabeetikoille.

Poissa Mella

• Tukkaguru
  • Butterfly effect
« Vastaus #65 : 21.06.07 - klo:10:32 »
Pitäis itsekin ostaa tuo Sugaring vaha, mutta vielä on jäljellä tuota Veetin vahaa. Toisaalta taas olen aika laiska poistamaan itseltäni säärikarvoja, onneksi kasvavat takaisin suht hitaasti ja ovat värittömiä.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #66 : 24.06.07 - klo:16:48 »
Onkos lisää kokemuksia tuosta Surgista? Peachtwist? Muut?

Mulla ei sisu anna periksi epiloida ja sheivatessa taas joutuu todella turhauttavaan (ja kutisevaan) kierteeseen. Surgi vaikuttaa kyllä kokemustenne perusteella hyvälta!
Make it a great day

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #67 : 24.06.07 - klo:17:19 »
Multa lähti vahaneitsyys muutama päivä sitten! Aloittelin varovasti ja otin ihan pieniä alueita kerralla. Välillä kyllä tuli semmoisia "oh no"-hetkiä kun näkee heti repäisyhetkellä että nyt ei mene ihan nappiin ja sitten odottelee sitä helvetillistä tuskaa.  :'(

Valitettavasti ihan kaikki paikat ei tykänneet vahailusta ja iho oli muutaman päivän hellänä. Se täytyy todeta että ellei vahausi välillä ihan pirusti, niin voisin tehdä sitä työkseni. ;D Vahaaminen on kivaa ja aivan parasta on nähdä ne ällöttävät pitkät karvat karvatuppineen kiinni siinä vahassa. Lämpimän vahan tuoksu on myös jotenkin nostalginen. Heh, minäkö outo...

Kaapissa odottelee käyttöään joku Veetin roll-on vaha. Siinä vain ei tullut käyttöohjeita mukana ollenkaan, liekö jonnekin ovat matkan varrella hukkunneet. (Sain siis molemmat vahat käyttämättöminä äidiltäni)

Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Satine

• HAIRahtanut
« Vastaus #68 : 24.06.07 - klo:18:23 »
^ Mullakin lähti kuumavahaneitsyys pari päivää sitten. Kylmävahaa oon koittanut ennen, mutta voin sanoa että kuumavaha voittaa sen mennen tullen! On toki sottaisempaa jne. mutta sattuu vähemmän ja vaha on helpompi poistaa jos kaikki ei satu irtoamaankaan.

Vahaaminen on kivaa ja aivan parasta on nähdä ne ällöttävät pitkät karvat karvatuppineen kiinni siinä vahassa.
Mäkin hykertelin mielissäni kun näin tän näyn.  ;D

Huomasin muuten, että alakertaa siistiessä ei satu ollenkaan niin paljoa kuin voisi luulla! tosin en uskaltanut mennä ihan alakertaan alakertaan saakka
Only a vampire can love you forever

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #69 : 24.06.07 - klo:21:39 »
Onkos lisää kokemuksia tuosta Surgista? Peachtwist? Muut?

Mun oli eilen uteliaisuuttani ihan pakko kokeilla tota Sugia pienelle alueelle, vaikka muuten karvat ovat vielä liian lyhyet. Mä olin ihan yllättynyt, sillä ainakin mun testaamalla alueella ei tuo vahan poisrepäisy tuntunut oikein miltään, mutta kaikki karvat lähtivät silti. Tuijotin vaan sitä vaahaa, että eihän tää voi olla mahdollista.  :D

Vahan levittäminen tuntui ehkä hiukan hankalalta, se ei meinannut heti tarttua ihoon. Osaisko esim. LaBimba sanoa, minkä verran sitä öljyä pitäisi suunnilleen levittää? Pitäisikö sen antaa olla iholla hetken, ennen kuin levittää vahaa?

Voin kertoa tarkempia kokemuksia, sitten kun pääsen tuon Surgin vahan kanssa ihan tositoimiin. :)

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #70 : 24.06.07 - klo:21:57 »
Kiitos, Peachtwist! Odotan innolla raporttia myös siitä, miten tositoimet sujuivat ;D.

Mä olin ihan yllättynyt, sillä ainakin mun testaamalla alueella ei tuo vahan poisrepäisy tuntunut oikein miltään, mutta kaikki karvat lähtivät silti. Tuijotin vaan sitä vaahaa, että eihän tää voi olla mahdollista.  :D

:o  :o Ei vitsi, tätä vahaa munkin on pakko saada!
Make it a great day

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #71 : 25.06.07 - klo:13:14 »
Testasin nyt veetin kylmävahaa tuonne alakertaan. Eipä voi sanoa että tyytyväinen olisin, kyllähän sillä muutama karva lähti.. Ihan tuolta alhaalta alhaalta ei edes sattunut, mutta tuosta vähän ylempää :o

Täytyy kai sheivata. Olisin ostanut sitä sinkkirasvaa tuosta lähikaupasta mutta en löytänyt. Eikö sen pitäisi olla ihan tavallisten kosteusvoiteiden joukossa? Eikä mulla ole mitään "ajeluvaahtoakaan", uskaltaisikohan tehdä niin että käyttäisi vaan erisanin hoitavaa saippuaa?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #72 : 25.06.07 - klo:13:25 »
^Mä en ikinä käytä bikinirajan ajelussa mitään vaahtoja tai saippuoita, lähtee tosi hyvin ilmankin. Mulla tuntuu ajelu ärsyttävän vähemmän ihoa kun ottaa pelkällä sheiverillä.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #73 : 25.06.07 - klo:13:44 »
^Pelkän veden kanssa? Voisi kyllä kokeilla, jos järjellä ajattelee niin kyllähän se varmaan ärsyttää ihoa jos heti on menossa saippuaa ajetulle alueelle..
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #74 : 25.06.07 - klo:14:26 »
Täytyy kai sheivata. Olisin ostanut sitä sinkkirasvaa tuosta lähikaupasta mutta en löytänyt. Eikö sen pitäisi olla ihan tavallisten kosteusvoiteiden joukossa? Eikä mulla ole mitään "ajeluvaahtoakaan", uskaltaisikohan tehdä niin että käyttäisi vaan erisanin hoitavaa saippuaa?

Saippua käy varmasti yhtä hyvin. Itse käytän ajeluvaahtona ihan perusrasvaa esim. Aqualan L. Ei ärsytä ja pitää ihon hyvänä.  :)