Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265054 kertaa)

Poissa hairwreck

• HAIRahtanut
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #615 : 23.06.11 - klo:19:29 »
Jep, olishan se ihan kiva, mutta rahaa ei tosiaan ole kosmetologille  :-\ Matkabudjettiakin joudun kiristämään entisestään ja lähtö jo ens viikolla joten pikaisempi ja halvempi ratkaisu haussa. Luultavasti kokeilen epilointia uudelleen joskus, mutta nyt vähän myöhäistä lähteä totuttelemaan siihen. Mistähän saisi puudutusainetta  ;D
2b C ii mittana bsl, tavoite hyväkuntoinen mid-back

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #616 : 03.08.11 - klo:21:47 »
Tulipahan testattua Veetin Hair Removal Cream. Se karvojenpoistovoide siis annetaan olla ainakin 3 min ja sitten semmosella lastalla kaavitaan pois. Toimi todella hyvin säärissä, jätti ihanan sileiksi ja karvat eivät näkyneet monenkaan päivän jälkeen (mutta tuntui hieman). Bikinirajalla ja kainaloissa jätti vähän pidemmän sängen ja siellä ei saanut niin sileää tulosta. Todella epäriittoisa tämä oli, varmaan puolet mennyt jo ja pari kertaa vasta käyttänyt jaloilla. Sen vuoksi taitaa jäädä seuraavalla kerralla kauppaan.  :-\

Huomasin myös jalkoja ajelessani, että jos aine jäi hieman pidemmäksi aikaa joihinkin kohtiin, niin se kohta ihosta sitten punoitti. Taitaa olla aika tujua ainetta. Kainaloissa myös hieman kirveli.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #617 : 05.08.11 - klo:15:05 »
Tulipahan testattua Veetin Hair Removal Cream. Se karvojenpoistovoide siis annetaan olla ainakin 3 min ja sitten semmosella lastalla kaavitaan pois. Toimi todella hyvin säärissä, jätti ihanan sileiksi ja karvat eivät näkyneet monenkaan päivän jälkeen (mutta tuntui hieman). Bikinirajalla ja kainaloissa jätti vähän pidemmän sängen ja siellä ei saanut niin sileää tulosta.

Siistitkö sängen höylällä? Mä olen höylällä vetänyt bikinirajan posliiniksi, mutta on se aika turhauttavaa. Epilaattoria en ole kinttuihin edes käyttänyt, mutta pakko on taas alkaa käyttää, kun höylällä teen vain haavoja.  ;D
I wake up, it's a bad dream,

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #618 : 07.08.11 - klo:22:10 »
Onko jollakulla tästä kokemusta: http://www.veet.fi/veet-cream-bikini-kit.php ?

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #619 : 07.08.11 - klo:23:04 »
^en suosittelisi tuota. Jättää kamalan sängen ja kirvelee.
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #620 : 07.08.11 - klo:23:15 »
Onko jollakulla tästä kokemusta: http://www.veet.fi/veet-cream-bikini-kit.php ?
Joo mulla on kanssa, sain ilmaiseksi kun vikisin Veetille jostain niiden huonoista vahaliuskoista. Ei oo ihmeellinen. Mulla ei kirvellyt, mutta sänki tulee suht nopeesti enkä jaksa sitä hankalassa asennossa vaikutuksen odottelua :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #621 : 17.08.11 - klo:12:50 »
Tulipahan testattua Veetin Hair Removal Cream. Se karvojenpoistovoide siis annetaan olla ainakin 3 min ja sitten semmosella lastalla kaavitaan pois. Toimi todella hyvin säärissä, jätti ihanan sileiksi ja karvat eivät näkyneet monenkaan päivän jälkeen (mutta tuntui hieman). Bikinirajalla ja kainaloissa jätti vähän pidemmän sängen ja siellä ei saanut niin sileää tulosta.

Siistitkö sängen höylällä? Mä olen höylällä vetänyt bikinirajan posliiniksi, mutta on se aika turhauttavaa. Epilaattoria en ole kinttuihin edes käyttänyt, mutta pakko on taas alkaa käyttää, kun höylällä teen vain haavoja.  ;D

Joo kyllä siistin ja enää käytä sitä enää alakertaan kun ei vain toimi siellä. :D Mäki haluisin oppia käyttämään jaloissa epilaattoria, mutta se kipu on vain jotain hirveetä. Ja se epilaattorin äänikin kuulostaa joltain ruohonleikkurilta, niin koko karvojenpoistoyritys on aina ihan karmea.  ;D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #622 : 17.08.11 - klo:21:43 »
Huomasin TBS:ssä uutuuden: SUGARING IHOKARVOJEN POISTOAINE
Sokeripohjainen, säilöntäaineeton kuumavaha tarjoaa luonnollisen, tehokkaan tavan poistaa ihokarvat. Laventeli ja kamomilla rauhoittavat ihoa. Käytä yhdessä spaattelin ja puuvillalappujen kanssa.

En tiedä, onko uutuus, mutta mietin, pitäisikö testata. .::)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #623 : 17.08.11 - klo:21:59 »
^ On ehkä uudistunut, mutta muuten tuota Sugaringiä on ollut vuosikausia. Mulla on sellainen vanha pakkaus, joka on kestänyt ikuisuuden (harvassa) käytössäni. Vetää hyvin karvat pois, käytän bikinirajalle pelkästään. Sattuuhan se vähän, mutta mielestäni toimii hyvin eli ei jää iholle ja vetää karvat kerralla!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 17.08.11 - klo:22:33 »
^^ Olen ostanut itse Iherbistä tällaista: http://www.iherb.com/Moom-Classic-Hair-Remover-with-Tea-Tree-Oil-6-oz-170-g/12420?at=0

Tuo on ollut oikein toimivaa ja suht helppokäyttöistä. Tuossa aloituspaketissa tulee ne puutikut levitykseen ja kangasrieput ja on siis vähän kalliimpi kuin se normipurkki. Tuo pelkkä sokerivaha maksaa saman verran kuin aloituspaketti ja siinä on tuplasti enemmän. Minkähän hintaista se TBS:n versio on?
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #625 : 18.08.11 - klo:17:22 »
^ Kuinka olet tuota lämmittänyt? Moomin tuotteissa varoitellaan lämmittämästä yli 40 asteen.. ???
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 18.08.11 - klo:22:06 »
^ Sitä pienempää purkkia n.10 sekuntia, isompaa 15 sekkaa. Se aine ei sormiin tunnukaan herkästi edes lämpimältä, mutta esim. kainalon iholle kun sipaisee niin huomaa kyllä jos tuli liian hottia. ;D Luulen että tuo yli 40 astetta on joku yliarvioitu, jos herkkäihoisimmat alkavat punottaa/ärsyyntyä kun on liian kuumaa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #627 : 03.09.11 - klo:21:59 »
Mä ostin lahjakortillani tuota The Bodyn Shopin Sugaring-kuumavahaa. Huh, onpas se jähmeää ensiksi! Ensinnäkin mokasin varmaan jo siinä kohdassa, että en lämmittänyt tarpeeksi vahaa. Meneekö se vaha ihan "lötköksi", kun on lämmitetty ja tuleeko olla tosi lämmintä? En tiedä, paljonko oli voimakkuutta mikrossa, kun lämmitin "keskilämmöllä" noin minuutin ja tuossa ohjeessa on 45 sek 700 W.

Joka tapauksessa en saanut yhtäkään karvaa irti.  :-\ En keksi muuta selitystä kuin, että vaha ei ollut tarpeeksi lämmintä. Olisi pitänt koko purkki lämmittää ja tosi lämpimäksi vieläpä. Uusi yritys ensi viikolla, kunhan nuo pirun karvat ovat vähän kasvanneet. Vetelin siis höylällä taas bikinirajan, kun hermostuin kiireessä kuumavahaan. Saattoi muuten vikana olla sekin, että iho oli hiukan kostea ja ehkä olisi talkki alla ollut hyvä. Käytättekö te esim. perunajauhoa alla?

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #628 : 13.09.11 - klo:19:41 »
Argh! Selittäkää mulle miten sääret ajellaan. Vaikka kuinka varovasti ja hellästi koitan ajella, niin aina veri ruiskuaa. Eikä edes tule mitään selkeitä haavoja, vaan pieniä reikiä. Ihan kun olisi neulalla tökitty ja ne vuotaa kamalasti. Tää käy nykyään joka kerta. Sitten kun vuoto loppuu, niin ihoon ei jää mitään jälkiä.  ???
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Axamit

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 13.09.11 - klo:21:35 »
^ Mulle toi on ihan tavallista kanssa, siis nimenomaan tollanen omalaatunen verenvuoto ilman varsinaisia haavoja :P. Sheivaan niin harvoin kun pystyn, ja silloin auttaa tälläset kikat:

- Hyvät terät, tää on ehdottomasti tärkeintä. Vain Gilletellä siis, muuten verenvuoto taattu. Olen käyttänyt vain niitä miesten teriä, Venuksista en tiedä, varmaan samanlaisia.
- Kuorinta ennen sheivausta, mutta hyvä myös muulloin
- Kosteusvoiteen käyttö
- Ennen sheivausta myös lämpimällä vedellä "ihon pehmittäminen" (tai saunassa käynti). No en tiedä onko tuolla oikeasti niin paljon väliä, mutta luin ton vinkin joskus jostain, eikä se ainakaan tunnu haittaavan.