Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265371 kertaa)

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #675 : 29.11.11 - klo:22:15 »
^^ Oletko kokeillut aspiriinin myös? Ainoa, mistä on minulle ollut apua sisäänkasvavien karvojen kanssa, jotka ovat olleet todella ikävä ongelma, poistipa niitä alapään karvoja sitten höylällä, nyppimällä tai millä vaan. Kokeilin sitten randomilla Treo-poretabletteja (näitä löytyy aina päänsärkyyn) niin, että pistin jonkun puoli tabua desiin vettä ja tällä huuhtelin ihoa. Olin ihan :o kun niitä sisäänkasvavia karvoja ei näkynytkään nyt parina viimeisenä kertana.
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #676 : 29.11.11 - klo:23:50 »
Sääriin taasen jäi sellanen millin sänki ja kainaloihinkin muutamia yksittäisiä karvoja, kiva ite viimeistellä kotona epilaattorilla.. Että tekijä ei sit ollut se maailman huolellisin.
Säärissä tuo sänki viittaa todennäköisesti siihen, että karva on operaatiossa katkennut juurineen lähtemisen sijaan. Ainakin omasta mielestäni brassi on kymmenen kertaa haastavampi operaatio kuin perus säärivahaus, joten jos ko. kosmetologi tms. teki sinulle hyvän brassin ilman mustelmia ja ruhjeita ( ;D) niin vähän haiskahtaisi siltä, että kyseisen paikan vahat ovat jotain shaibaa. Omasta kokemuksesta puhun, en siis lähde vannomaan. Kannattaa muuten herkästi jos ei nyt reklamoida niin ainakin ilmoittaa, että sänki jäi niin ovat ainakin tietoisia että jokin mättää, oli se sitten vahan laatu tai täysin väärä vahaustekniikka.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #677 : 30.11.11 - klo:16:32 »
Itselläni iho on bikinirajalla todella siisti ja ei mitenkään kärsinyt sokeroinnin jälkeen (paitsi se kosketusherkkyys heti toimenpiteen jälkeen, joka rauhottuu seuraavaksi päiväksi) niin kauan kunnes karvat taas alkavat kasvaa ihon pintaa kohti ja jäävät jumiin ihon alle. Tässä ei mulla auta kuorinnat eivätkä mitään tuotteet. Kaikkea olen melkein kokeillut.

Suosittelen kokeilemaan sokerointia ensin vaikka sääriin, koska niihin se on mielestäni todella hellävarainen menetelmä.

Kiitos kokemuksista. Voisin aloittaa niistä sääristä, koska ne on kuitenkin mulle pahempi ongelma. Karvatupentulehdukset pystyy pääosin välttämään bikinirajassa kun on tosi huolellinen ja höylää terävällä terällä, mutta sääriraukat tuntuvat vihaavan karvanpoistoa, oli höylä millainen tahansa.

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
« Vastaus #678 : 30.11.11 - klo:20:17 »
^^ Oletko kokeillut aspiriinin myös?
Kokeilin sitten randomilla Treo-poretabletteja (näitä löytyy aina päänsärkyyn) niin, että pistin jonkun puoli tabua desiin vettä ja tällä huuhtelin ihoa. Olin ihan :o kun niitä sisäänkasvavia karvoja ei näkynytkään nyt parina viimeisenä kertana.

En ole tuota kokeillut, mutta kylläkin salisyylihappoa sisältäviä tuotteita eli periaatteessa sama. Kiitti kuitenkin vinkistä, aion kokeilla vielä tuotakin. Oletko tehnyt tuon huuhtelun ihan siinä karvanpoiston jälkeen vai myös seuraavina päivinä? Mullahan on iho reilut pari viikkoa sokeroinnin jälkeen tosi siisti, mutta sitten kun karvat ovat kasvamassa niin kasvavatkin sisään eli mun pitäsi kai tehdä tuota huuhtelua jatkuvasti tai ainakin aloittaa vähän ennen kuin karvat rupeavat kasvamaan pintaa kohti. Muita aineita olen käyttänyt päivittäin karvanpoistosta aina karvankasvuun asti, mutta ilman apua.

Poissa Gekko

• HAIRahtanut
« Vastaus #679 : 30.11.11 - klo:20:34 »
^Voi olla, että Treossa on enemmän salisyylihappoa kuin jossain ihonhoitotuotteessa, tai sitten aine ei vain toimi sinulla. Se kai selviää vain kokeilemalla.

Yritän muistaa kuoria ihoa karvanpoiston jälkeen kerta viikossa ja siinä yhteydessä tulee tehtyä litkulla spesiaalihuuhtelut. Pelkkä kuoriminen taas ei auttanut, yhdistelmä vaan.
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #680 : 09.01.12 - klo:18:12 »
Ostin Easy sweet -vahaa kokeiluun ja teen mielestäni kaiken kuten videoissa, mutta tökötti jää suht kovaksi enkä saa sitä jämähtämään kunnolla ihoon niin, että karvoja lähtisi mukana muutamaa hajakarvaa lukuun ottamatta. Siihenkin saavutukseen pitää painaa tosissa sormilla kun on niin kovaa ja huonosti tarttuvaa. Taitavaa  :P En tiedä onko ongelma liian vähäisessä vesimäärässä vai missä, mutta joku siinä koostumuksessa tökkii ja pahasti. Mielestäni pyörittelen sitä pitkään pahanhajuiseksi purkaksi  ;D ettei siitä pitäisi olla kiinni, samoin desinfioin ja talkitsen ihon. Any ideas?

chai

• Vieras
« Vastaus #681 : 09.01.12 - klo:20:05 »
Kumpi sattuu enemmän, epilointi vai sokerointi? Sokeroinnissa olen käynyt ja sen kestänyt urheasti, ja nyt harkitsen epilaattorin hankkimista säärikarvojen poistamiseen, mutta enää mietityttää epiloinnin aiheuttama kipu.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #682 : 10.01.12 - klo:11:39 »
^^ Kuulostaa siltä ettet ole venytellyt sitä tarpeeksi? Kunnon pitkä venyttely niin pitäisi toimia. Mulla ongelmana on se että vartin päästä se on jo liian löysää ja lämmintä että jää ihoon kiinni. En ole jaksanut sokeroida vähään aikaan, olen vaan höylännyt. Ja on ollut vähän mälsää että karvat kasvavat eri aikaan, joten ei tule niin silkinsileää kuin ehkä päiväksi tai pariksi kun jo joku karva kasvaa esiin. Mutta nyt aion reissua varten sokeroida taas. :)

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #683 : 10.01.12 - klo:15:05 »
^ Kiitos vinkistä! Minäpä venyttelen purkkapalloa ensi kerralla pidempään, josko toimisi sitten paremmin.

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #684 : 17.01.12 - klo:14:16 »
Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia karvojen poistosta valoimpulssilla tai muilla pysyvämmän tuloksen antavilla menetelmillä? Mä ostin citydealista 500 euron lahjakortin Asema40:n IPL-valoimpulssikarvanpoistoon. En ole vielä edes varannut aikaa, mutta ajattelin poistattaa kainalokarvoja. Tuo lahjakortti riittää neljään käsittelyyn, ja siinä pitäisi jo jotain tulosta syntyä jos on syntyäkseen. Ja jos tuo käsittely tosiaan toimii, niin kainaloiden jälkeen vuorossa ovat sääret ja bikiniraja. Raportoin sitten tänne miten kävi. :)

Eka kerta IPL-valoimpulssikäsittelyä kainalokarvoille takana. Vielä en huomaa mitään muutosta, tai korkeintaan karvoitus on ihan pikkuisen harventunut. Seuraava käsittely tehdään helmikuun alussa (käsittelyt tehdään 4-5 viikon välein), toivottavasti sen jälkeen olisi edes jotain tulosta näkyvissä!

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #685 : 22.01.12 - klo:17:37 »
Käsiini on päätynyt toisen juureksen kautta purkki Babylissin kuumavahaa (nyt en äkkiä jaksa juosta tsekkaamaan tarkemmin mitä, mutta samaa josta tässä ketjussa on aiemminkin puhuttu ;D) ja oh mi gosh miten hyvää tuo on! En ole millään saanut aiemmin sääriä näin sileiksi yhtä helposti ja äkkiä. Aiemmin olen epiloinut sääret mutta hermo on mennyt jo kauan sitten siihen edestakaisin hinkutteluun ja siihen, että pieni sänki jää joka tapauksessa kun masiina ei jaksa ihan lyhimpiä karvoja poimia. Aiemmat kokeilemani kuumavahat ovat olleet ihankivoja, tuossa oli erityisen kivaa matala lämpötila ja se, että siihen ihan oikeasti jäivät kaikki eivätkä melkein kaikki karvat eli uusintakierrosta ei tarvinnut käydä.

Nyt kuuluu enää kysymys, mistä ihmeestä saan tuota vahaa lisää?! Hairstoresta kai jotkut ovat ostaneet joskus, meillä ei ole täällä moista putiikkia tietenkään ja nettikaupasta en löytänyt. Haluan tuota sata purkkia varastoon :D
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht
Sag mir ich bin nicht alleine."

Iherbin ensitilaajille 5$ alennus koodilla QAK439.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #686 : 22.01.12 - klo:17:44 »
^kiva että siellä toimi, itse kauhistuin totaalisesti ;D Hairstoresta tuo puteli löytyi!

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #687 : 22.01.12 - klo:17:51 »
^Tuo on oikeasti ihan parasta! Paljon hellävaraisempaa tuo nyt on kuin kuumavahat keskimäärin, tuo on muihin verrattuna tosi viileää eli parhaalla tahdollakaan ei itseään saa poltettua. Ainoa kehno puoli on se sotkevuus (ei näemmä ole vesiliukoista), mutta saapahan kylpeä hyvällä syyllä öljyssä jälkeenpäin, iho tykkää :P

Mutta edelleen, Hairstorea ei täältä löydy enkä löydä tuota nettikaupoista, mitäminänytteen :( Miksi aina kun löytyy joku superhyvä luottotuote niin sitä ei saa mistään?! (Purkissahan on toki tavaraa jäljellä vielä vaikka kuinka, mutta tavalliseen tapaan on paras hamstrata hyviä tuotteita jemmaan varalta ikään kuin ydintuho uhkaisi ::))
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht

Poissa mar.ia

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #688 : 22.01.12 - klo:18:52 »
Tuota vahaa on mun mielestä aina välillä ilmestynyt Hairstoreen, itsekin ostin purkin ehkä 3-4 vuotta sitten alennuksesta ja niitä oli taas parin kuukauden päästä saatavilla. On niin rasittavaa puuhaa mun mielestä noiden vahojen kanssa leikkiminen että pari kertaa sitä vaan käytin ja heitin sittemin roskiin, mutta sillä tosiaan sain karvat lähtemään paremmin kun muilla kokeilemillani kuumavahoilla. Aina kun oon noita purkkeja nähnyt Hairstoressa niin siellä on ollut myynnissä myös pullossa jotain litkua jolla iholle jääneen vahan saa pois, sitä en tosin ole kokeillut.

Voiskin tosiaan kokeilla itsekin taas tuota jos sattuis vielä Hairstoreen ilmestymään.
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515

Poissa Antur

• Tukkaguru
« Vastaus #689 : 22.01.12 - klo:19:19 »
^Eilen tuli todettua että vahajämät lähtee erinomaisesti iholta millä hyvänsä öljyllä, itse hölväsin rypsiöljyä reippaalla kädellä ja pesin sitten palasaippualla pois. Käsittääkseni se poistoaine on aika pitkälti jotain öljyä myös?

Edelleen kaipaisin jotain ei-Hairstore-kauppavinkkiä jos joku keksii, tai jos jollain ajelehtii ylimääräisiä purkkeja nurkissa niin ostan sopuhintaan pois.
"Morgenstern ach scheine
auf das Antlitz mein
Wirf ein warmes Licht
auf mein Ungesicht