Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265362 kertaa)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #75 : 25.06.07 - klo:14:31 »
Täytyy kai sheivata. Olisin ostanut sitä sinkkirasvaa tuosta lähikaupasta mutta en löytänyt. Eikö sen pitäisi olla ihan tavallisten kosteusvoiteiden joukossa? Eikä mulla ole mitään "ajeluvaahtoakaan", uskaltaisikohan tehdä niin että käyttäisi vaan erisanin hoitavaa saippuaa?

Saippua käy varmasti yhtä hyvin. Itse käytän ajeluvaahtona ihan perusrasvaa esim. Aqualan L. Ei ärsytä ja pitää ihon hyvänä.  :)

Mutta tuohan on hyvä idea, enpä ole itse edes ajatellut tuommoista mahdollisuutta!
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Webekhet

• Vieras
« Vastaus #76 : 25.06.07 - klo:14:33 »
^Pelkän veden kanssa? Voisi kyllä kokeilla, jos järjellä ajattelee niin kyllähän se varmaan ärsyttää ihoa jos heti on menossa saippuaa ajetulle alueelle..

Juup. Karvat yleensä pehmenee suihkussa ihan tarpeeksi hyvin muutenkin, en ole nähnyt mitään syytä laittaa saippuaa tai muutakaan. Intiimialueella saa kuitenkin aika tarkka olla ettei laita mitään mitä ei voisi muutenkin intiimialueiden pesussa käyttää. Silloin ei varmaan niin tarkkaa ole jos ajelee vain edestä, mutta mä otan karvat pois koko alueelta, niin ei viitsi turhaan ärsyttää limakalvoja millään suihkusaippualla. Ja musta veden kanssa ajellessa näkee vähän paremmin millaisen karvaläntin tuohon eteen jättää, kun ei ole vaahtoa tiellä valumassa.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #77 : 25.06.07 - klo:14:51 »
Olisin ostanut sitä sinkkirasvaa tuosta lähikaupasta mutta en löytänyt. Eikö sen pitäisi olla ihan tavallisten kosteusvoiteiden joukossa?
Sitä löytyy vauvaosastolta, yleensä hyvin läheltä vaippoja.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Niina

• HAIRahtanut
« Vastaus #78 : 25.06.07 - klo:21:50 »
Piti minullakin ostaa tuo Surgi Wax kun on niin kehuttu. Hetken aikaa pitää ootella, että pääsen testaamaan, mutta odotan innolla. En ole ikinä testannut mitään vahaa, joten saas nähdä miten onnistuu ensikertalaiselta! :D Sheivaaminen on niin ärsyttävää, ku parissa päivässä tulee sänki, joka kutiaa ja sheivattu alue punoittaa.
Hiusten pituus 132 cm, yli polvien siis. Latvat haaroittuu herkästi ja hiukset takkuuntuvaa sorttia. 1bMii.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #79 : 30.06.07 - klo:16:20 »
Mua on alkanu kiinnotaa epilointi ja oon miettiny josko ostais koneen kun eihän  se halvimmillaan ole kuin jotain 39e tai sinne päin. En kyllä tiiä mikä merkki ois hyvä vai onks niillä yleensäkään eroja? Mä kattelin et babylissin oli ainakin ihan söpön näköinen  ;D(nii se onkin hyvä ostoperuste heh)
Joten laittakaahan jotain kommenttia te jotka noista härveleistä enemmän tiedätte...
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #80 : 30.06.07 - klo:21:10 »
Fii, sen voi ainakin sanoa että epilaattoreissa laatu on aika suoraan verrattavissa hintaan. Eli itse en suosittele mitään halvinta mallia.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

allu

• Vieras
« Vastaus #81 : 01.07.07 - klo:11:40 »
niin, olisiko kellään enemmän kokemuksia tosta body shopin sugaring vahasta? haulla sain aika köyhät tulokset :( kaipaisin vähä enemmän kokemuksia tosta noin ku ajattelin sen seuraavaks ostaa.

tähän asti oon käyttäny veetin kuumavahaa, joka on ihan ookoo. aika riittosaa ollu kyllä, mut nii..kaipaisin vaihtelua.

onko teillä muuten tapana vahata kainalot myös? mä oon ihan addiktoitunu siihen hommaa, se on nii helppoo ja sit se tulos kestää niin kauan vielä..;D

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #82 : 01.07.07 - klo:20:31 »
^Mikäli tarkoitat sitä vahaa joka on sellaisessa ruskeassa pyöreässä purkissa voin vastata. Ostin kyseistä vahaa pari-kolme vuotta sitten. Purkki lämmitetään vesihauteessa, juokseva vaha levitetään ohuelti (tärkeää, mitä ohuempi kerros vahaa sen paremmin karvat lähtee) iholle myötäkarvaan, kangaslappu painetaan kiinni ihoon ja nopea veto vastakarvaan. Minulla tuo on toiminut ihan hyvin, ainakin paremmin kun Veetin kylmävahaliuskat  ::) Se on myös suht hellävaraista, ei ole jättänyt punaisia näppylöitä. Myös helposti poispestävissä, sehän on käytännössä pelkkää sokeria. Voisin kyllä suositella. Kertaostoksena saattaa tuntua kalliilta, vahapurkki 200 ml 12,30, spaatteli 1,70, puuvillalaput  30 kpl/pkt 5,80 = 19.8€ mutta minun mielestä tuo on erittäin riittoisaa. Nuo puuvillalaputhan on sitten sellaiset että ne voi pestä  ja käyttää uudelleen. :)

Body Shopin sivuilta kopsattu:

"Näin käytät Sugaringia:
Pese ja puhdista sääret. Kuivaa iho huolellisesti; halutessasi käytä talkkia, joka imee iholta ylimääräisen kosteuden.

Aseta Sugaring-purkki kuumaan veteen noin 15 minuutiksi, kunnes vaha on juoksevaa - tällöin se levittyy helposti säärelle spaattelin avulla. Varmista, ettei vaha ole liian kuumaa.
Levitä spaattelilla ohut kerros vahaa iholle karvojen kasvusuuntaan - mitä ohuemmin sitä parempi.
Paina puuvillalappu tiukasti säärtä vasten ja vetäise pois vasten ihokarvojen kasvusuuntaa.
Levitä säärille rauhoittavaa ja pehmentävää Aloegeeliä.
"

Poissa plaza

• Hiushörhö
« Vastaus #83 : 02.07.07 - klo:10:54 »
On toi sokerointi aika työlästä hommaa. Pitää olla aika tarkka ja kärsivällinen;) Itse en osannut nykäistä puuvillalappua tarpean nopeasti, joten tarvitsin apuvoimia, jolloin karvat lähti tosi hyvin! Kannattaa kyllä kokeilla, jos aikaa ja kärsivällisyyttä löytyy.

Ainiin. Ja ei sattunut! Olin ihan yllättynyt miten kivutonta se oli.

allu

• Vieras
« Vastaus #84 : 02.07.07 - klo:10:57 »
okkeii, kuulostaa iha hyvälle :). pitää varmaa marssia tässä parin päivän sisällä body shoppiin.

mut sitä siis ei voi lämmittää mikrossa? niin kuin veetin kuumavahaa? se olis nimittäin vähä kätevämpää, ku se vaha ehtii kuitenki aina vähä kylmettyä :s

Poissa plaza

• Hiushörhö
« Vastaus #85 : 02.07.07 - klo:11:06 »
^ ei ainakaa ohjeis nii sanottu, voithan kysyä siltä bs:n myyjält? Voihan sitä mössöö pitää vesihautees kokoajan ku laittaa? Sillonha se ei kerkee kylmettyy..

Poissa suhina

• HAIRahtanut
« Vastaus #86 : 02.07.07 - klo:12:07 »
Minä ainakin lämmitin tuon Body Shopin vahan ihan mikrossa ja laitoin sitten vesihauteeseen, että pysyi notkeana. Kärsivällisyys ei vaan riittänyt noiden vahojen kanssa leikkimiseen ja siirryin takaisin epilointiin.

Poissa Lyx

• Tukkaguru
« Vastaus #87 : 02.07.07 - klo:14:35 »
Mulla on muuten joskus tainnut olla tuota Surgiwaxia ja ilmeisesti en osannut käyttää sitä... Tai siis, se öljy unohtui ja vaha juuttui niin kovasti ihoon kiinni ettei sitä saanut millään ilveellä pois. Siinä sitten rapsuttelin vahapaloja alapäästäni viikon ajan. ::) :-X

Toisaalta voisi nyt taas kokeilla kun se tuntuu muilla toimivan (miten niin mainoksen uhri? ;)).

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #88 : 02.07.07 - klo:17:31 »
Täällä toinen mainoksen uhri, Surgia pitää ostaa seuraavaksi  :) Saako tuota muuten muualta kuin Stockalta?

Poissa Selena

• HAIRahtanut
« Vastaus #89 : 02.07.07 - klo:17:45 »
^En ole surgia Suomesta toistaiseksi löytänyt muualta kuin Stockalta. Ulkomailtahan sitä varmasti saa tilattua useammastakin nettikaupasta, mutta veikkaan, että postikuluineen hinta on loppujen lopuksi aika sama kuin Stockalta ostettuna.
Make it a great day