Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 167635 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #765 : 09.09.12 - klo:20:23 »
Otan osaa, sokerointi nimenomaan on rakettitiedettä - sokerin käyttäytymisestä pitäisi ehdottomasti saada lisätutkimuksia... !   ;)

Uuden asunnon myötä olen saanut käyttööni 'nitron' ylellisyyden, ja kysyn nyt neuvoa sokeria lämmittäneiltä - kuinka kovalla lämmöllä olette mönjää kuumentaneet? EasySweetia tai kotipolttoista. kertokaa, etten räjäytä purkkia vahingossa..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #766 : 09.09.12 - klo:20:34 »
^ Yleensä täydellä teholla, mutta pienissä pätkissä. Etenkin valmiin seoksen lämmityksessä aika voi olla melko lyhytkin (10-30 sekuntia, riippuu varmaan valmistajastakin). Valmistusvaiheessa sitten yleensä minuutin pätkissä olen lämmitellyt.

Aion kokeilla tuota Easy Sweetiä vielä. Höylän jälkeinen sänki on niin ankea ja olen muutenkin laiska ajelemaan.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Ropelli

• Tukkaguru
« Vastaus #767 : 17.09.12 - klo:22:43 »
Paikallisessa K- Supermarketissa tuli kosmishyllyllä vastaan Sabi, ihokarvojenpoistovoide ja sehän lähti heti testaukseen. Haju oli mitä karmivin, muistuttaa permanenttimyrkkyä ja minuutin iholla olon jälkeen, se myös tuntui siltä.
Annoin voiteen olla iholla n.4 minuuttia (suositus on 5-7min) ja pyyhkäisin ihokarvat pois! Tilalle jäi karvaton ja sileä iho, kokeilin voidetta ylähuuleen ja leukaan.

Siis todella tehokasta ainetta, mutta tymäkkä tuote sai jo vähän näpyyntyneen leukani reuhahtamaan sisäisiin liekkeihin ja se on ollut vähän hassun tuntuinen koko päivän, mutta karvaton  ;D

Siis tämä tuote on kyseessä http://misteli.mycashflow.fi/product/274/sabi--ihokarvavoide
« Viimeksi muokattu: 17.09.12 - klo:22:45 kirjoittanut Ropelli »
\\\"Games doesn`t make people violent, lag does\\\"<br /><br />http://mommyairlines.vuodatus.net/

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #768 : 18.09.12 - klo:00:15 »
Osaisiko joku kertoa tarkkaa ohjetta itsetehtyyn sokerointiin? Kuinka paljon sokeria ja hunajaa tarvitsisi, ainakin suurinpiirtein?
Kuinka kauan tuollainen Easy Sweet purkki kestää? Sokerointi kiinnostaisi kovin, mutta jos en osaa käyttää kylmävahaliuskojakaan, onkohan sokerointi aivan turha yritys?  ???

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #769 : 20.09.12 - klo:14:58 »
^No minä sanoisin, että jos vahauskin tökkii niin sokeroinnin kanssa voit menettää hermosi, koska se vaatii enemmän tekniikkaa. Mä itse tykkään kuitenkin enemmän sokeroinnista sen siisteyden takia, ei tarvitse öljyn kanssa putsailla vaharippeitä vaan voi ihan vedellä huuhdella mahdolliset sotkut. Voithan katsoa vaikka Youtubesta sokerointivideoita ja treenata niiden avulla, jos kiinnostusta löytyy. :)
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #770 : 05.10.12 - klo:17:50 »
Voihan olla, että mulla valoimpulssi ei vaan toimi. :( Mutta elättelen vielä toiveita, että laitteissakin olisi eroja, ja tämän toisen paikan laite olisi jotenkin tehokkaampi kuin sen ensimmäisen.

Se toimii sittenkin!! :) Olen nyt käynyt tuolla toisessa paikassa kaksi kertaa, ja tulokset ovat alkaneet näkyä: kainalot ovat jo melkein kaljut, ja säärissäkin on kaljuja länttejä! Yksi käynti on vielä siitä diilistä jäljellä, ja olen aika toiveikas, että kainalot alkavat olla sen jälkeen melkein valmiit. Sääret ja bikiniraja varmaan tarvitsevat vielä lisäkäsittelyjä, mutta nyt kun tiedän, että tuo toimii, niin aion kyllä jatkaa tuolla paikassa käymistä ihan normaalihinnallakin. Lisäksi ajattelin, että jatkossa voisi alakerran käsitellä melkein kokonaan, kun nyt on käsitelty vaan bikiniraja. Myös sisäreisien tummista karvoista haluan eroon. Tämä on kyllä niin siistiä! Ensi kesänä mun ei ehkä tarvitse sheivailla kainaloita ja sääriä ollenkaan. :ts

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #771 : 07.10.12 - klo:08:44 »
Kuinka kauan tuollainen Easy Sweet purkki kestää? Sokerointi kiinnostaisi kovin, mutta jos en osaa käyttää kylmävahaliuskojakaan, onkohan sokerointi aivan turha yritys?  ???

Sanoisin, että kyllä. Itse en onnisutnut sokeroimaan yhtään, vaikka kylmävahaliuskoilla onnistuu - jotain irtosi, mutta kunnon tulosta en saanut millään vähän isommalle alueelle. Vahingossa myös repäisin hieman juuttunutta sokeripalaa ja onnistuin saamaan mojovan mustelmankin reiteen. Siihen loppui mun sokeroinnit tältä erää  :P

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #772 : 15.10.12 - klo:18:35 »
Sokerointi on kyllä aika hieman hankalaa, mutta itse olen löytänyt oman tekniikkani ja kyllä se sillä onnistuu. Lähinnä vaikeinta on ollut tietää, milloin sokeri on koostumukseltaan sopivaa ja milloin liian mitäkin, ei siis varmasti mene ihan oppikirjojen mukaan, mutta näillä mennään ;D.

Tosin nyt ajattelin pitää pientä taukoa sokeroinnista ja palata hetkeksi vanhaan kunnon höyläämiseen. Ongelma on vaan nuo perhanan näpyt, joita tulee aina, mistä tahansa karvanpoistomenetelmästä huolimatta! Epilointi tuntui aiheuttavan eniten näppyjä, sokerointikin jonkin verran. Kokeillaan siis taas hetkeksi höyläämistä... Höylääminen on vaan siitä ikävää, että sääriin kasvaa päivässä ikävän tuntuinen sänki :#. Olen yrittänyt ottaa opikseni ja kuoria ihoa säännöllisesti ja rasvata, mutta näppyjä tulee silti, eikä vanhatkaan meinaa lähteä millään pois :(. Onko tuosta Veetin Hair minimising -voiteesta mitään hyötyä? Kasvavatko karvat oikeasti hitaammin sen avulla ja auttaisiko näppyihin? Tai mikä ihme noihin voisi ylipäätänsä auttaa, pyhä henki kenties? Argh, että kyllästyttää.

Kyllä harmitti kesälläkin katsella muiden sääriä, kun iho on tasaisen värinen ja karvaton. Omat jalat ovat mustelmilla, arvilla ja karvanpoiston myötä näppylöillä varustellut, mutta ovatpahan ainakin karvattomat! ... ainakin sen hetken ::).

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #773 : 15.10.12 - klo:22:04 »
Tietääkö joku, mistä saisi helposti ihan tavallisia vahausliuskoja? Käy ihan suututtamaan, kun vahaa on pöniköittäin mutta liuskat joudun tekemään vanhoista lakanoista ja niitäkään kun ei ihan rajattomasti ole... En siis kaipaa mitään valmisvahaliuskoja kuten Veet yms.
1aMii, punapää

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #774 : 15.10.12 - klo:22:24 »
^ Itse olen aina käytön jälkeen pessyt ne purkin mukana tulevat paperiliuskat joten voisiko lakanapalatkin pestä ja käyttää uudelleen?
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #775 : 16.10.12 - klo:11:27 »
^Mulla on Babylissin vahaa, joka ei pesussa irtoa. :( Keksin kyllä eilen illalla, että tilaan ebaysta vahaussetin, johon sisältyy sellainen roll-on-vahapatruuna ja niitä kirottuja liuskoja.
1aMii, punapää

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #776 : 22.04.13 - klo:09:03 »
Isotretioniinikuurilla ei saa vahata ihoa, eikä sen jälkeenkään hetkeen, mutta entä sokerointi? Kävisikö se? Pieni masokisti mussa haluaisi kokeilla sokeroinnissa käymistä (itse en tekisi), mutta mietityttää sen vaikutus muutenkin ohentuneeseen ihoon? Mun ymmärtääkseni sokeri tarttuu vain karvoihin, mutta olisiko jollain ihan tietoa tästä?

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #777 : 22.04.13 - klo:14:28 »
^Kyllä minulla ainakin on sokeroitaessakin tarttunut ihonpinnasta kuollutta solukkoa sokerikönttiin (en ole käyttänyt talkkia, vaikka se ehkä auttaisi asiassa). Muutenkin tuntuu, että myös juurineen irtoavat karvat rikkovat ihoa. Siksi en uskaltaisi tehdä sokerointiakaan, kun vahaus on kielletty.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #778 : 22.04.13 - klo:17:11 »
^Kiitti, noin mäkin päässäni olen pohtinut, että vaikka sokeri ei varsinaisesti tarttuisi ihoon, niin kyllä siinä "vetäisyssä" iho joutuu aika koville..

Mulla ärtyy tällä hetkellä iho ihan sheivauksestakin :( Mitäs "jälkihoitoa" voisi kokeilla? Ilmeisesti aloe vera voisi olla yksi vaihtoehto?

Poissa jinna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #779 : 22.04.13 - klo:17:28 »
^ Elsinen, aloe veran (saa laittaa reilusti) lisäksi suosittelen "jälkihoidoksi" erityisesti sheivauksen jälkeen rfsu:n Hair Helperiä. Toinen hyvä on ollut Acorellen Puhdistava hoitosuihke, tämä kyllä hieman kirvelee iholla. Mutta sisäänpäin kasvaneet karvat ja sitä kautta ihon ärtyminen ja punoitus pysyvät poissa, jos vain jaksaa noita säännöllisesti holvata.

Vauvojen sinkkivoidetta kannattaa myös kokeilla, se on itsellä rauhoittanut joitakin ihon ärsytyksiä.

Acorellella on muuten toinenkin loistava tuote karvojenpoistoon liittyen, nimittäin Cire Royale -vaha. Tuotteen poistamiseen ei tarvita mitään liuskoja tms. Iholle levitetty, sulatettu tuote vedetään ihan vain reunasta irti. Lopputulos on tehokas, mutta varsin kivulias, kuten kai muillakin vastaavilla tuotteilla. Mutta toisaalta köntin irroittamiseen voi ottaa oman aikansa eikä kaikkea tarvitse kerralla repäistä irti. Itsestäni ei ainakaan ole 'naista' siihen, ainakaan herkemmillä ihoalueilla..
« Viimeksi muokattu: 22.04.13 - klo:17:30 kirjoittanut jinna »
2a M ii. Iho kuiva, herkkä ja atooppinen.