Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 259864 kertaa)

Poissa Lalla

• Tukkaguru
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #795 : 13.08.13 - klo:17:59 »
^^
Ootko kokeillut Paula's Choicen BHA-nestettä? Itse olin ainakin yllättynyt kuinka hyvin estää sisäänpäin kasvaneita inhotuksia.

Poissa Ophelia

• HAIRahtanut
« Vastaus #796 : 13.08.13 - klo:19:40 »
Ootko Kronia kokeillut RFSU:n Hair Helperiä? Estää aika hyvin karvojen sisäänpäinkasvua (säännöllisesti käytettynä). Aika edullista myöskin ja helposti saatavilla apteekista.

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #797 : 14.08.13 - klo:10:36 »
Mä käytän bikinirajaan Skin Doctorsin Ingrow Go'ta ja mulla se ainakin toimii. Kirvelee kyllä prkleesti, mutta kyllä sen hetken kestää.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #798 : 14.08.13 - klo:12:24 »
Hei mikähän ihmeen idea siinä on että RFSU:n siinä intiimi after shavessa on incissä aquan jälkeen heti tokana alcohol denat.? Ei luulisi todellakaan rauhoittavan... Onko kellään kokemuksia?
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #799 : 14.08.13 - klo:13:11 »
Kävin ennen säännöllisesti brassisokeroinnissa kosmetologilla ja sieltä joskus ostin sugaring cane silver sprayn, joka on tarkoitettu rauhoittamaan ihoa ja estämään sisäänpäin kasvaneiden karvojen syntyä. Nykyään teen sokeroinnit kotona itse. Olen kyllä tykännyt tuosta spraysta ja ei sen käytöstä ainakaan haittaa ole ollut. Aiemmin minulla oli tosi iso ongelma juurikin nuo sisäänpäin kasvaneet karvat.

Mulla oli ennen tapana nyppiä pinseteillä sokeroinnin jälkeisinä päivinä joka päivä niitä yksittäisiä hentoja karvoja joita alkoi ilmestymään. Tämä teki sen että haarat oli punaista näppyä täynnä ja niitä sisäänpäin kasvaneita karvoja oli älyttömästi. Lopetin tuon "ylläpitohoidon", eli sokeroinnin jälkeen ei mitään ylimääräistä nyppimistä pinseteillä ollenkaan, vaan jalkoväliin kajotaan uudestaan vasta kun tehdään uusi sokerointi.

Suihkussa silloin tällöin kuorin tosi kevyesti bikinialueen ehkäisemään sisäänpäinkasvamista ja sitten käytän tuota silver sprayta aina varsinkin sokerointia seuraavina päivinä joka päivä, sen jälkeen käyttö harvakseltaan muistaessani. Tällä rutiinilla olen välttynyt punaisilta näppylöiltä hyvin.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Kronia

• Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #800 : 14.08.13 - klo:14:32 »
Eli Hair Helperia saa apteekista, entäpä Skin Doctorsin Ingrow Go ja tuo Paulas Choice BHA-neste, mistä niitä saa?

Mä oon valmis testaamaan vaikka koko maailman nesteet, mutta mieluiten sitä alottaa tietty jostain helposti saatavilla olevasta :)
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #801 : 14.08.13 - klo:15:05 »
^Ingrow'ta on myyty Sokoksella, en tiedä, saako enää. Itse tilaan BeautyBaystä, saa myös LF:stä ja feeluniquesta.

Paulaa saa netistä: http://www.paulaschoice.fi/

Hei mikähän ihmeen idea siinä on että RFSU:n siinä intiimi after shavessa on incissä aquan jälkeen heti tokana alcohol denat.? Ei luulisi todellakaan rauhoittavan... Onko kellään kokemuksia?

Eiköhän ton tehtävä ole desinfioida?
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #802 : 14.08.13 - klo:15:16 »
^ Äh, no niin tietysti. :P Olenpas välillä yksinkertainen. Silti vähän mietityttää. No, ehkäpä sitä voisi kokeilla. Sellaisen taisi saada kaupan päälle Cittarissa Easy Shavin'n kanssa.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #803 : 14.08.13 - klo:16:15 »
Kronia, jos sulla iho villiintyy helposti, kannattaa kokeilla bikinirajan sheivaamiseen ihan perinteistä ladyshaveria tai miesten partakonetta! Se on kaikkein hellävaraisinta.

Poissa Kronia

• Tukkaguru
  • Turpea alkuasukas
« Vastaus #804 : 14.08.13 - klo:17:41 »
^Mutku mutku sitten on jo melkeen valmiiksi jo sänki :/
“Another belief of mine: that everyone else my age is an adult, whereas I am merely in disguise.” -Margaret Atwood

ainokainen

• Vieras
« Vastaus #805 : 14.08.13 - klo:19:58 »
Totta... mutta parempi sekin, kuin että p*llu on kuin Saddamin naama? Tämän itse kokemuksesta todenneena...  ::)

Poissa Iiris

• Tukkaguru
« Vastaus #806 : 14.08.13 - klo:20:45 »
Mä olen siirtynyt sokerointiin kosmetologin huomassa, silloin tällöin saattaa tulla yksi (!) tulehtunut karvatuppi, mutta muutoin sokerorinti on ainakin omalle ohuelle iholleni ollut parempi vaihtoehto kuin vahaus.
# 1a F i #
Ohuet ja suorat, hyvin "pohjoismaiset" hiukset.
Lempimuotoilutuote: Label.m:n Texturizing Volume Spray + hiuspuuteri (Redken).

Poissa janniina

• Hiushörhö
« Vastaus #807 : 14.08.13 - klo:21:07 »
Jes, kokeilin sokerointia tänään ekan kerran mielestäni oikein hienolla menestyksellä! Viime kerta n. puolitoista vuotta sitten töppäsi massan tekoon ja massan epäonnistumisesta seurasi toisen asteen palovammat ja paha mieli. Nyt kuitenkin sokerointi taas voitti minut puolelleen - etenkin jos bikiniraja ei rupea pukkaamaan punaista näppylää, jota en sheivatessa saa :)

Tekniikkani ei ollut vielä ihan mastertasoa mutta harjoittelu tekee tässäkin mestarin, luulisin.
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B

Poissa leeinsane

• HAIRahtanut
« Vastaus #808 : 15.08.13 - klo:07:27 »
Onko nämä teidän tulehtuneet karvatuppenne niitä pieniä punaisia näppyjä, vai ihon alla syvällä olevia peukalonpäänkokoisia joiden kanssa ei voi istua ja vaativat melkeen aina antibioottia tai kolmen viikon kärsimistä? Mulla jälkimmäisiä.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #809 : 18.08.13 - klo:13:49 »
Helkkari, älkää ikinä ostako Veetin kasvoliuskoja. Tuollainen liuska teki mulle kolme pientä haavaa. Karvat lähti, mutta niin lähti ihokin.  0_0 Tästä lähtien pysyn hyväksi todetussa sokeripohjaisessa vahassa ja pinseteissä.