Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265073 kertaa)

Poissa billabong

• Hiushörhö
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #90 : 02.07.07 - klo:20:26 »
Osaisiko joku vertailla surgiwaxia ja tbs:n sokerointimönjää (ja jos on vielä itse kokeillut keittää sokerointiainetta niin sen vertailua noihin olisi myös kiva kuulla)?
Olen tähän mennessä käytellyt veetin kylmävahaliuskoja, jolla saan kaikki karvat kivuttomasti pois (sääriin, käsiin ja reisiin olen noita käytellyt), mutta tulevat turhan kalliiksi. Ajattelin kokeilla tuollaista kuumavahaa vaihteeksi, koska sheivaus ei todellakaan ole minun juttuni (se että käyttäisin aikaa 10 minuuttia joka toinen päivä ja silti olisi pieni sänki, ei kiitos).

Veetin suihkussa käytettävästä poistovoiteesta sain pahan ihottuman käsivarsiin, eikäse edes irroittanut ensimmäistäkäään karvaa. Käytin sitä siis n. 5 viikkoa sitten ja vieläkin on hiukan ihottumaa ja kosketusherkkyyttä jäljellä  :-\  Ja minulla on siis vaaleat läpinäkyvät hennohkot karvat.
The difference between who you are and who you want to be, is what you do

Hiukset: 1b M ii. Vaaleat ja itsepäiset

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #91 : 02.07.07 - klo:21:28 »
Oon taas karvanen kuin apina, sais olla koko ajan ilmeisesti kiskomassa ja nyppimässä. 8)

Joku kyseli hyvää epilaattoria. Tykkään kun tossa omassani on se viilennyspää, eli jos on vähääkään epäilyksiä esim. kivunsiedon suhteen niin suosittelen ostamaan tuollaisella varustetun vaikka se toki hintaa hieman nostaakin.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Lilly Missy

• Vieras
« Vastaus #92 : 03.07.07 - klo:09:25 »
Mä oon nyt taas ihastunut höyläyksen helppouteen. Etenkin kun nyt on kunnon höylät käytössä aiempien yks rivisten halppisten tilalla. Jotain miesten gilette -parranajo höyliä, joss on kolme riviä teriä. Tulee kyllä niin mahtavan sileetä lopputulosta, ai että... Vielä jos jaksais epiloida eka ja sit höylätä, pysyiskin varmaan pidempään. Niin ja parasta, mun jaloissa olleet punaiset pisteet on kadonnut. Mä oon luullut ettei niistä pääse millään eroon kun ovat siinä kohta kymmenisen vuotta olleet...

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #93 : 03.07.07 - klo:19:11 »
^Minäkin olen miettinyt että pitäisi kokeilla jotain miesten ajovälineitä, niillä saa varmaan aikaan paljon parempaa tulosta. Niin kauan kun olen höyliä käyttänyt käytössä on ollut Venuksen jotain teriä. Ihan hyviähän ne on, mutta kalliiksi tulee. Jokunen viikko sitten nappasin kaupassa ollessani mukaan Dailyn höylän. Itse höylä ja kaksi vaihtoterää maksoi 5€ ja vaihtoteräpakkaus taisi olla saman hintainen. Puolet halvempi kun Venus. Toimii kyllä yllättävän hyvin. Taidan tästä lähtien ostaa näitä Dailyja, tulee pitkän päälle paljon halvemmaksi.  :)

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 03.07.07 - klo:20:39 »
Fragrance Directin Clearance-nurkassa oli jonkinlainen paketti Surgi-vahaa. Paketin hinta on 4,50 £ ja postarit Suomeen on 3,95 £. Yhden paketin tilaaminen ei vielä tuo juurikaan säästöä, mutta FD:n postaripolitiikka on siitä hyvä, että nuo yhdet postarit riittävät, jos tilauksen arvo on alle 60 £. ;)

Poissa Norppa

• Tukkaguru
« Vastaus #95 : 04.07.07 - klo:13:59 »
Löysin eilen vahan johon en aiemmin ole törmännyt.

Sellon Hair Storesta ostin Babylissin setin johon kuului neljä purkkia: hunaja vaha, esikäsittely aine (siis sellanen puhdistusaine), sitten sellanen aine millä saa vahan jämät pois ja vielä kosteusvoide. Koko setti maksoi vaan 9,90€ ja ne purkit oli tosi isoja, varmaan jotain 0,5-1 litraa/purkki.

Onko kukaan käyttänyt näitä aiemmin? Sen kummempia ohjeita ei ollut mukana, en tajunnut kysellä tarkemmin kun myyjä sanoi ettei itse ollut tätä kokeillut, ajattelin että toimii samalla tavalla kuin muutkin kuumavahat.

Nyt heräsi sitten kysymys että voiko tuota purkkia laittaa mikroon kun siinä ei sitä erikseen mainittu.. Se kai kuuluisi lämmittää jollain juuri tähän tarkoitetulla Babylissin laitteella jota minulla ei tietenkään ole. No täytyy ainakin yrittää. Uusi purkki ei siellä yksinäänkään maksanut kuin 5€, joten vaikka uuden joutuisin ostamaan niin ei se ole kovin suuri menetys. Niitä oli yksittäin myynnissä kolmea erilaista, hunaja, olisko ollut joku aloe ja sitten vielä joku kolmas. Tuo hunaja kuului tuohon pakettiin. Että sitähän voisi vaikka varastoon hakea lisää jos tuntuu toimivalta. Purkki on ainakin paljon suurempikuin esim. Weetin kuumavaha-purnukka.

Kummallista oli se, että jokaisen purkin kyljessä luki "for Professonal use only" tjsp.

http://www.ukhairdressers.com/store/details.asp?ID=BAB140U

Tuolta löytyy ainakin jotain noista tuotteista, sama setti se ei kuitenkaan ollut.

Juup. Kokeilin tuota tässä yhtenä päivänä. mukana ei tosiaan tullut lastoja tai kangaslappusia, mutta niitä oli kaapissa jo omasta takaa niin en niitä niin kaipaillutkaan.

Vaha poisti karvat mielestäni ihan todella hyvin, iho jäi hirmu siloseksi, mutta itse vahan irrottaminen olikin sitten ihan toinen juttu..

Tökötti sotkee siis ihan mielettömästi. On sellasta tahmaa, ettei sitä meinaa saada käsistä pois edes niillä aineilla mitä tulee mukana, saati sitten että saisi enää lastaa tai kangaslappusia putsattua. Meinasin että täytyy kokeilla tässä vielä josko tuo tarttuisi sellofaaniin, niin ei tarttis noita lappusia tuhlailla enempää. Ja täälläkin vissiin aiemmin jo mainittiin että jätskitikuista saa hyviä lastoja levitykseen  :)

Niin sääriin tuo ei kuitenkaan jämähtänyt, johtui varmaan siitä että käytin reippaasti talkkia alla.

Mikron purkki kesti hyvin. Lämmittelin sitä samalla ohjeella kun weetin kuumavahaa, eli pikkuhiljaa puoliteholla välillä sekoitellen. Ihan hetkessä tämä ei lämmennyt, vaikka aika juoksevaa on jo kylmänäkin.

Voin kertoilla vielä lisää, kunhan kokeilut taas jatkuvat.

Sellofaani toimii loistavasti säärikarvoihin. Mut bikinirajaan.. Auts.. En suosittele. En tidä soveltuuko tuo sitten lainkaan alueille joilla ihoa ei saa kiristettyä kunnolla, en oikein uskaltanut enempää testata vaan siirryin kiltisti takaisin Weettiin. Mutta säärille tuo on hyvää, ja tosiaan ihan mega paljon halvempaa kuin muut mihin olen törmännyt. Eli taidan ostaa uuden purkin Weetiä kainaloille ja bikinirajoille, mutta jatkaa tuolla säärien vahailua, kun niihin sitä kuitenkin uppoaa melkoisen paljon.

Kertokaahan muutkin mikäli tästä on kokemuksia! Olisko mulla ollut vaan tekniikassa vikaa tuolla bikinialueella?
« Viimeksi muokattu: 10.07.07 - klo:10:31 kirjoittanut Noora »
Ikuinen kasvattaja. Laatu jotakuinkin 2a M ii, kuivat ja helposti katkeilevat

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #96 : 04.07.07 - klo:15:08 »
^ En tunkisi mikroon jollei sitä erikseen paketin kyljessä hyväksytä - vahan saati sen mikron vuoksi.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa tarhatyyli

• Tukkaguru
  • Unorganized Perfectionist
« Vastaus #97 : 04.07.07 - klo:21:55 »
Miksi ei? Kyllä mä ainakin laittaisin jos vaan purkki ei ole metallia.
Sisäinen kauneus on rumien huijaus.

Vapaus on porvarillis-liberaalinen sairaus johon voi kuolla.

Poissa Ice

• Tukkaguru
  • Think fast, look alive
« Vastaus #98 : 05.07.07 - klo:00:31 »
^ Sulanutta muovia on ikävä raapia mikron perukoilta - been there med vaha ja mikro + 15sec 8)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.

Poissa Peachtwist

• Tukkaguru
« Vastaus #99 : 06.07.07 - klo:17:31 »
Oliko Noora tuossa Babylissin setissä mukana minkäänlaista levitystikkua tai liinoja? Vaikuttavat mielenkiintoisilta tuotteilta, kerrothan kokemuksia, kun olet testannut.  :)

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 06.07.07 - klo:22:38 »
^Minäkin olen miettinyt että pitäisi kokeilla jotain miesten ajovälineitä, niillä saa varmaan aikaan paljon parempaa tulosta.
Mä ainakin useasti ostan noita "miesten malleja", paljon parempiahan ne on. "Naisten teristä" olen löytänyt vain yhden hyvän, mutta en nyt juuri muistakaan sen nimeä...Bicin sellaisia paksu vartisia kumminkin.
Venukset olivat aivan super huonoja.
T. Karva-apina

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #101 : 06.07.07 - klo:23:15 »
Surgiwaxia kun ei löytynyt Stockmann Beautysta, ostin sitä uutta Veetin liuskatonta lämminvahaa ja ehdin jo kokeilla vähän sääriin. Aine oli helppo lämmitää mikrossa ja levittää sekä ottaa pois, karvat vaan eivät oikein lähteneet  ::) Saattoivat kyllä olla liian lyhyitäkin, pitää koittaa myöhemmin uudelleen.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #102 : 07.07.07 - klo:14:46 »
Mahtaako kukaan olla kiinnostunut mun Derma Clear -valoimpulssihoidon etenemisestä?

No, jokatapauksessa kerron. Olen käynyt reilun vuoden aikana yhdeksän kertaa, vaikka talvella ajattelin jo lopettavani, niin jatkoin kuitenkin. Ja hyvä niin, koska nyt on alkanut tuloksia näkymään kunnolla. Arvelen pari kertaa vielä, niin sitten olisi homma tehty.

Hoitaja aluksi kertoi, että tuloksia alkaa yleensä näkymään 4-6 kerran jälkeen ja toki mullakin näkyi pientä aavikoitumista, mutta tuntui ettei hoito tehonnut lähes lainkaan. Kannattaa siis miettiä ennen aloittamista, että tämä on tosiaan pitkäaikainen prosessi ja tuloksen ylläpitämiseen hoidossa täytyisi käydä vielä pari kertaa vuodessa varsinaisten hoitojen loputtua.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

LaBimba

• Vieras
« Vastaus #103 : 08.07.07 - klo:10:45 »
^ Minkä hintaiseksi tuo valoimpulssihoito on tähän mennessä tullut?

Keksin eilen vahaillessani hyvän jipon Surgiwaxin käyttöön: sivelin iholle levitettyä vahaa jääpalalla, jotta vaha kovettui nopeasti melko kovaksi ja oli helpompi kiskaista pois. Karvoja läksi vähintään yhtä paljon kuin pehmeää vahaa kiskoessa, mutta nyt ei tarvinnut rapsutella pehmeää vahaa pois kynsistä. Kokeilin tuota vahaa ja jäädytysjippoa myös kainaloihin, ja olen enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen.

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #104 : 08.07.07 - klo:13:09 »
^ Minkä hintaiseksi tuo valoimpulssihoito on tähän mennessä tullut?

145€ / kerta, sisältää bikinirajan, sääret, reidet ja kainalot. Normaalihinta olisi ollut 400€ / kerta, satasesta löysin hoitolan tarjouksen -50% ja lisäksi sain vielä paljousalennuksen, kun on noin monta aluetta.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782