Kirjoittaja Aihe: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu  (Luettu 265059 kertaa)

Poissa Reese

• Tukkaguru
Vs: Ihokarvojen, bikinirajojen ym. ajelu
« Vastaus #930 : 03.06.16 - klo:23:16 »
Hennot viikset lähtee kätevästi Blissin Fuzz off hair removal creamilla. Ohjeellista 3 min aikaa ei kyllä parane ylittää ja ihoa vähän kyllä kuumottaa käsittelyn jälkeen, mutta mulla onkin tosi herkkä iho.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #931 : 04.06.16 - klo:14:52 »
Vahaan viikset kotitekoisella sokerijutulla, jota voi tehdä kerralla teelusikallisen. Toimii! Törmäsin ohjeeseen pinterestissä. http://justtorisdreams.blogspot.fi/2013/03/diy-sugar-wax-hair-removal.html?m=1

Iho tietysti punoittaa vahauksen jäljiltä, joten vahaus kannattaa tehdä illalla ennen nukkumaanmenoa eikä ennen kaupungille lähtemistä.  ;D
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #932 : 05.06.16 - klo:13:02 »
Lankaus on minusta kätevin tapa poistaa viikset sekä muut ylimääräiset naama- ja kaulakarvat  ;D
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #933 : 05.06.16 - klo:13:25 »
^Miten lankaus tehdään?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Anita

• Tukkaguru
« Vastaus #934 : 05.06.16 - klo:14:07 »
Youtubesta löytyy useita videoita, esim tämä https://www.youtube.com/watch?v=cWKeV6HjSXk
Käytän itse ihan tavallista ompelulankaa.
iHerbin tilauksiin koodi ALA782 http://eu.iherb.com/?rcode=ala782

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #935 : 17.06.16 - klo:15:12 »
Tietääkö kukaan miten hyvä tuo Remingtonin karvanpoistolaite on? Ja voiko käyttää kasvoille?

Se olis ihan mielettömän hyvässä tarjouksessa, harkitsen ostamista :D

http://www.anttila.com/shop/fi/netanttila/ale-22/ale-kauneus-ja-terveys/ihokarvanpoistolaite-ipl-4000-i-light-50117567--malli-22

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #936 : 06.07.16 - klo:14:31 »
Onko kellään kokemusta ladattavasta bikinitrimmeristä?  ;D Saako sillä ajeltua repimättä tuolta "alempaakin", vai onko vain kumpualueelle soveltuva koje? Tavan ladyshaverin mokkulalla turha edes yrittää mitään intiimialueen tarkkuusajoa...

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #937 : 20.08.16 - klo:20:50 »
Onko kukaan viime aikoina ostanut epilaattoria? Suosituksia? Mä olen epiloinut jonkun viitisentoista vuotta, eikä se satu mua enää ollenkaan, joten mitään jäädytettäviä puudutuspäitä tms lisäosia en tarvitse :D Ihan vaan toimivan perus-epilaattorin, joka pystyy nappaamaan myös pienet ja ohuet karvat.

Nykyinen epilaattorini on tosiaan sen 15 vuotta vanha. Toimii ihan hyvin, mutta alkaneet noi pinsetit tylsyä ajopäästä eikä se oikein ota enää kiinni. Uuden osto edessä varmaankin.

Poissa almiros

• Tukkaguru
« Vastaus #938 : 20.08.16 - klo:21:31 »
^ Mulla on pari vuotta ollut käytössä Braunin silk epil 3. Ei ladattava, vaan siis johto seinään. Sen takia tuon ostinkin, niin ei tarvi latailla vaan aina käyttövalmis eikä loppu akku kesken session. Tykkään tuosta tosi paljon! On siinä tollaset hämmentävät piikkirullat ilmeisesti kivunlievitystä varten tai jotain, mutta eipä niistä mitään haittaakaan ole. Nopeuksia on kaksi. Toimiva perusepilaattori, joka poistaa mielestäni lyhyitäkin karvoja. Mutta ei nyt mitään super lyhyitä kuitenkaan. En osaa vertailla että poistaako muut markkinoilla olevat, kalliimmat, tosi lyhyttä sänkeä. Kun tätä ennen mullakin oli just joku 15 vuotta vanha ikijäänne käytössä.

Tota silk epil kolmosta myydään ihan Prismassa.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #939 : 20.08.16 - klo:21:37 »
Pitää tsekata toi, kiitos. Ja tosiaan verkkovirralla toimiva on kyllä paljon kätevämpi kun mitkään akkukäyttöiset. Kuitenkin epiloinnin tulos kestää niin hyvin, ettei sitä tarvitse esim missään reissuilla roudata mukanaan. Mä luulen kyllä, että melkein mikä vaan poistaa tehokkaammin karvaa kun toi vanha rupsake :D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #940 : 20.08.16 - klo:22:50 »
Mä ostin keväällä Gigantista Braunin jonkun pinkin ihan perus epilaattorin ilman mitään lisäosia. Taisi olla sieltä halvemmasta päästä. Poistaa karvat hyvin. Ainut mitä oon kaivannut on ajovalo, koska meidän kylppärissä on vähän hämärää. Toi mun vempain on ladattava, ja sitä aluksi voivottelinkin että se varmaan hyytyy kesken epiloinnin mutta sellaista ongelmaa ei ole ollut. Oon sitä mieltä että ei epilaattorista kannata maksaa paljoa. Mulla ne terät tylsyy(?) muutamassa vuodessa niin ettei poista enää karvoja kunnolla.

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #941 : 21.08.16 - klo:11:46 »
Vaikka akullinen kestäisi aluksi hyvin käytössä, parin vuoden jälkeen se kuitenkin heikkenee, joten suosittelen ehdottomasti sähkökäyttöistä.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #942 : 22.08.16 - klo:17:26 »
Milloin, oi milloin tähän puupäähän uppoaa se fakta, että mun naama ei tykkää vahoista tai sokereista  ::) Menin vahaamaan poskihaivenet ja nyt mun iho on ihan karsea, täynnä näppyä, tukkeumia ja suoranaisia märkiviä paiseita. Karmean näköistä. Olen pitkään voinut olla esim. töissä pelkällä silmänaluspeittarilla + puuterilla, eli todella hyvä vaihe naamalla ja nyt se sitten meni.

En kestä noita karvoja, mutta mieluummin vaikka täysparta kuin nykyinen ydinjätteeltä näyttävä pizza.

Onneksi on ensiavuksi kaikkia täsmähoitoja ja rauhoittavia tuotteita.

Poissa Malva

• Tukkaguru
« Vastaus #943 : 23.08.16 - klo:17:37 »
Mä olen saavuttanut nyt useamman vuoden sokeroinnilla sen, että karva tosiaan kasvaa hitaampaa ja harvempana ja rehellisesti sanottuna vahaaminen ei satu juuri lainkaan (paitsi ihan häpykummulta ja sitten tuosta häppäreistä.. ;D). Uutena ongelmana tuppaa nyt vaan olemaan ihan tosi rajusti sisäänkasvaneet karvat. Ja niitä on paljon. Ja ne näyttää kamalalta.

Harkitsen laseria.

Mä keittelen siis sokerimassan tällä ohjeella.
2,4dl sokeria
2rkl sitruunamehua
2rkl vettä.

Anna porista hiljalleen, kun väri on tumma kullankeltainen kaada massa astiaan johon olet pirskotellut kylmää vettä (esim lautanen jonka käytät hanan alla). Anna sokerimassan jäähtyä, sekoita aina välillä. Kun massa on jäähtynyt sen verran ettei se polta käsiä, ota haluamasi määrä sokeria käsittelyyn. Tässä videossa kohta 3.50 -> näkyy hyvin miltä massan tulee näyttää ja miten sitä venytellään, jotta se saavuttaa oikean koostumuksen. https://www.youtube.com/watch?v=h-DWznU_Ht0

Alkuun saa vähän treenata mutta kun massan on pari kertaa saanut onnistumaa on tää helpoin juttu ikinä.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #944 : 15.09.16 - klo:09:25 »
^Malva ootko kokeillut esim. sitä rfsu:n sitä sisäänpäin kasvaneille karvoille tarkoitettua voidetta, vihreässä tuubissa? Se on ihan kuin normi voidetta eikä mitään käryävää liuosta ja se on helppo levittää. Mulla on samaa taipumusta ja sanoisin, että tuon on ainakin jonkin verran auttanut.

Kokeilut sillä valmiilla ituhippikaupan sokerilla jatkuu edelleenkin, musta on tullu aika pro sen kanssa.  :ts
Vakiokaava on sokeriköntin kahmaisu, sen muovaus -> kerran kostutan sormia ja jatkan muovausta -> kostutan vielä toisen kerran sormia ja muovaan -> sit se on valmista käytettäväksi. Eli massassa pitää olla riittävästi kosteutta, tai ei se nappaa karvoja yhtään. Ja se on hyvää kun rupeaa muuttumaan sellaiseksi likaisenruman keltaiseksi. Oon huomannut, että mulle on hyvä sellainen aika pieni pala kerrallaan (noin... ison kirsikan verran?) ja kun se jämähtää sormiin, ei sitä tarvitse edes kaapia niistä irti ja muovata aina uutta palloa, vaan lähmii niitä sormiaan halutuille paikoille ja nostelee niin jo vain lähtee. Tietty jossain loppuvaiheessa tulee piste, että sokeri jämähtää (tietty "sinne") ja se ei lähde enää kuin huuhtelemalla...
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t