Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138322 kertaa)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
Lumenen ihonhoitotuotteet
« : 30.05.07 - klo:14:52 »
Onkohan noilla Lumenen purkkivoiteiden sineteillä suurta merkitystä tuotteen säilyvyyden kannalta? Tuntui niin heppoisesti olevan kiinni, että en ihmettele, vaikka olisi ollut valmiiksi vähän irtikin.

Voide vaikuttaa kuitenkin olevan ihan ok. Ei haise pahalle tms.

Jatketaas Lumenen tuotteista uudessa luvussa, vanha ketju löytyy arkistosta.
« Viimeksi muokattu: 02.06.07 - klo:18:51 kirjoittanut Ulpu »

Euphoria

• Vieras
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #1 : 05.06.07 - klo:19:56 »
Ostin eilen sen vadelmakasvovoiteen ja se tuntuu todella ihanalta iholla. Pitänee hamstrata toinenkin purkki.  :-*

Edit. Käytän tätä Humektanin kanssa vuorotellen, ja silloin kun iho on rasvaisemman tuntuinen.
« Viimeksi muokattu: 06.06.07 - klo:10:14 kirjoittanut Euphoria »

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #2 : 05.06.07 - klo:22:27 »
Mulla oli tuota vadelmavoidetta viime kesänä ja jämät löytyy varmasti vielä jostain. Päivävoiteena se oli ihan jees, vaikkakin aika silikonista, mutta 24 tunnin voiteena ei toiminut. Yökäytössä naama kuivahti nopeasti aika totaalisesti ja sitten koko voide alkoi kirvellä iholla. Mutta toimi siis, jos ymmärsi käyttää öisin tuhdimpaa tavaraa. ;)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #3 : 05.06.07 - klo:23:28 »
Täytyykin kaivaa oma Vadelmavoide tuolta laatikoista ja verestää vähän muistoja, en kunnolla muista miltä tuntu iholla. Muistan vaan, että oli melko kevyttä ja kuten Tuikkuli edellä sanoikin, sopii hyvin päivällä jos yöllä laittaa jotaintuhdimpaa. Itse en kyllä muutenkaan voisi mitään voidetta käyttää 24h voiteena, sillä haluan yöllä niin paljon tuhdimpaa kuin päivällä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #4 : 06.06.07 - klo:18:31 »
Tuo vadelmavoide oli mulle oikein passelia,vaikka olikin silikonista. Taisin kyllä mäkin käyttää yöllä täyteläisempää voidetta. Nyt se oli mulla mökillä mukana, kun on vähän vielä jäljellä niin se rullaantui ikävästi iholla. Liekö hieman jo vanhentunut, vaikka muuten oli ihan ok koostumukseltaan, ei siis mitään näkyvää muutosta. Tuoksu siinä on ihana.  :)
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Daniela

• HAIRahtanut
« Vastaus #5 : 06.06.07 - klo:20:17 »
Mä muistan viime kesältä, että mulla vadelmavoide rullaantui iholta. En voinut kiireisinä aamuina käyttää sitä ollenkaan, kun ei  ollut aikaa odotella meikin laittamisen kanssa.
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.

Poissa Tuppu_

• Haiven
  • *
« Vastaus #6 : 12.06.07 - klo:10:14 »
Lumene ketjun lukeneena innostuin sitten ostamaan niitä hemmottelutippoja, ja ihanaa kyllä on. Vähän pelkäsin että allerginen ihoni olisi saattanut reagoida jotenkin, mutta enpä taida olla niin allerginen kuin luulin. Sillä kasvot eivät punoittaneet lainkaan tästä aineesta. Kuiva ihoni imaisi sen hetkessä. Päälle vielä laitoin tender dropsia, ja nyt aamulla iho kyllä tuntuu ihanan kosteutetulta.  :)

Poissa Babooshka

• Hiushörhö
« Vastaus #7 : 12.06.07 - klo:11:36 »
Ostin itselleni Lumenen roll-on silmänympärysseerumin. Pakkaus on tosi näppärä, mutta itse tuotteeseen olen vähän pettynyt. Ihoni ei ole erityisen herkkä tai allerginen, mutta tämä tuote kihelmöi ja kirveltääkin hieman. Nyt sitten yritän ratkaista, kannattaako putelia käyttää loppuun vai ei...
Mikset nauttisi elämästäsi heti? -Jane Austen

Poissa Miracle

• Tukkaguru
« Vastaus #8 : 12.06.07 - klo:11:44 »
Mä muistan viime kesältä, että mulla vadelmavoide rullaantui iholta. En voinut kiireisinä aamuina käyttää sitä ollenkaan, kun ei  ollut aikaa odotella meikin laittamisen kanssa.

Mä olen kovasti tykännyt tästä voiteesta, eikä mulla ainakaan rullaannu, toisin kuin Erisanin kasvorasva. Vadelmavoide jättää kyllä tosi mattaisen pinnan, joten sitä on hyvä käyttää meikittöminäkin päivinä.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #9 : 18.07.07 - klo:01:46 »
Uskaltaisikohan tuota Time Freeze Kiinteyttävää Pikakaunistajaa ostaa... Ajattelin, että käyttäisin sitä lähinnä semmoisina aamuina, kun ei ole tullut nukuttua hyvin, tai jos on ollut yön töissä tai pippaloimassa :D
Tuohan on kuitenkin 40+ iholle, mutta oon testaillu sitä monta kertaa kädelle niin se tuntuu ihanan virkistävältä ja kiinteyttävältä ja se antaa vielä kuulauttakin. Se vaikuttais just täydelliseltä tuotteelta edelläkuvailemiini tilanteisiin.
En kyllä tiedä siitä incipuolestakaan, että mitä lie on syönyt... Mutta ei kai siitä kauheasti haittaa olisi, jos satunnaisesti laittelis...? :)

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #10 : 18.07.07 - klo:11:30 »
Juu ei niissä purkeissa ole mitään sellaista myrkkyä joka aktivoituisi nuoren ihmisen iholla että ihan voi käyttää kuten muitakin aineita  :)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #11 : 18.07.07 - klo:18:28 »
;D noh en mä nyt ihan myrkkyä meinannut, kunhan vaan pähkäilin ääneen ja samalla toivoin kokemuksia, jos joku on sattunut kokeilemaan... :)

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #12 : 18.07.07 - klo:19:50 »
Olen käyttänyt nyt pari kuukautta Lumene Rauhoittavaa kosteusnaamiota yövoiteena ja ollut ihan tyytyväinen. Tämä on miellyttävän ohuen ja kevyen tuntuista iholla ja mielettömän riittoisaa. Kosteusnaamiona en tätä käyttäisi koska on tosiaan niin kevyttä ja imeytyy ihoon samantien mutta näin kesällä menee yövoiteena, talvella varmasti on taas liian kevyttä. Onneksi en hankkiutunut eroon tästä kun petyin tähän kosteusnaamiona.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #13 : 18.07.07 - klo:20:27 »
Uskaltaisikohan tuota Time Freeze Kiinteyttävää Pikakaunistajaa ostaa... Ajattelin, että käyttäisin sitä lähinnä semmoisina aamuina, kun ei ole tullut nukuttua hyvin, tai jos on ollut yön töissä tai pippaloimassa :D
Tuohan on kuitenkin 40+ iholle, mutta oon testaillu sitä monta kertaa kädelle niin se tuntuu ihanan virkistävältä ja kiinteyttävältä ja se antaa vielä kuulauttakin. Se vaikuttais just täydelliseltä tuotteelta edelläkuvailemiini tilanteisiin.
En kyllä tiedä siitä incipuolestakaan, että mitä lie on syönyt... Mutta ei kai siitä kauheasti haittaa olisi, jos satunnaisesti laittelis...? :)

Kuinkahan paljon tämä poikkeaa vanhasta Magic Dropsista, jonka alla siis myös on teksti Kiinteyttävä Pikakaunistaja.

Minulla on näitä taikatippoja ja olen tykännyt tosi paljon. Antaa eloa, virkeyttä ja hehkua iholle ja hyvän pohjan meikille. Levitän pienen määrän ennen meikkipohjaa. Alle kolmekymppinen olen ;)

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #14 : 18.07.07 - klo:22:50 »
Mä oon pari kertaa testannut Lumenen virkistävää kasvovoidetta. Se tuntuu tosi hyvältä, vaikka onkin kai tarkoitettu vanhemmalle iholle. Käyttääkö kuinka moni täällä tätä? Mulla siis on pari pikkunäytettä tästä niin en ole inciä lueskellut vielä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos