Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138428 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #105 : 03.11.07 - klo:12:40 »
Vadelma- ja mustaherukkavartalovoiteet on lähes täydellisiä  :-* Kosteuttaa, mutta imeytyy nopeasti. Koostumus on just sopivan paksua, mutta silti tarpeeksi kevyttä. Hinta-laatusuhde kohdallaan!

Lisäksi tykkään siitä Rauhoittavasta ja kosteuttavasta kasvonaamiosta. Tuntuu kosteuttavan ja iho näyttää kuulaalta käytön jälkeen. Siitä en osaa sanoa auttaako punoitukseen, en ole ikinä huomannut sen tarkemmin tutkia ihon punoitusta tuon käytön jälkeen. Mutta toivossa on hyvä elää  ;)

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 04.11.07 - klo:14:02 »
Mä voisinkin tässä aikani kuluksi kirjoittaa kokemuksia. Muutamaan Lumenen ihonhoitotuotteeseen oon oikein tykästynyt viime aikoina.

Rakeeton kuorinta on tehokas ja tuoksuu oudolta mutta tykkään siitä tuoksusta jotenkin tosi paljon. Tuo kihelmöi hiukan iholla kun antaa vaikuttaa kauan mutta ihan miellyttävällä tavalla eikä mitenkään liikaa ja lopputuloksena on ihanan pehmeä iho.

Lift Touch Puhdistusöljy on tosi tehokas pesemään mineraalit naamasta pois ja mukavan hellävarainen pintakuivalle iholle. Käytän tämän jälkeen tosin aina jotain muuta putsaria vielä lisäksi eli mulla toimii lähinnä kasvomeikin pois pesuun. Samaan tulokseen varmasti pääsis ihan jollain tavallisella öljylläkin tosin.

Hydra Tender Rauhoittava kosteusnaamio on myös ihan kiva tuote. Mitään suurempaa rauhoittamisefektiä en huomannut mutta kosteuttaa hyvin. Olen laittanut iltaisin noin kerran viikossa ja ennen nukkumaan menoa painanut paperilla ylimääräiset pois ettei naama liimaudu tyynyyn..

Myöskin Syväpuhdistava turvenaamio on ollut ihan hyvä käytössä, tuntuu puhdistavan huokoset syvältäkin. On aika kuivattavaa joten taidan pitää vaan kesäkäytössä.

Hemmottelutippoja on taidettu jo kehua ihan tarpeeksi täällä mutta näitä laitan aina yövoiteen sijasta silloin kun iho tuntuu erityisen kuivalta ja silloin tällöin muutenkin. Pullo tuntuu vaan kuluvan aika nopeaa tahtia vaikka mielestäni en laita kovin paljoa kerralla.

Uudesta Vitamin C+ sarjan tasapainottavasta päivävoiteesta sain pari näytettä ja tuoksu on siinä ihana ja tuntuu hyvältä myös iholla. Saattaisin ostaa täyden koon kunhan päivävoide varastot loppuu.

Saman sarjan hoitava päivävoide sen sijaan tuntui vähän liiankin tuhdilta ja ei meinannut imeytyä kovin helposti ihoon. Tuohan tosin onkin tarkoitettu kuivalle iholle ja itselläni on rasvoittuva mutta todella pintakuiva iho, ja yleensä myös kuivan ihon tuotteet on imeytyneet hyvin.

Joku aika sitten käytössä oli Arctic Aqua Tasapainottava kosteusemulsio. Iho ei tuosta tuntunut hirveästi tykkäävän vaan tuntui tukkivan. Ei myöskään pitänyt mattapintaisena.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 06.11.07 - klo:16:02 »
Ostinpa tänään Lumenen Tender Drops -yövoiteen. Oli ihan pakko, vaikka järki sanoi muuta. Olen jo kauan ihaillut voiteen paksua koostumusta, joka kuitenkin tuntuu levittyvän käteen kokeiltuna todella hyvin  ja isolle alueelle. Lisäksi kasvojeni iho on tuntunut pitkään jotenkin ylistressaantuneelta eikä mitkään naamiot tai voiteet tunnu sitä rauhoittavan. En tiedä voisiko mikään voide lievittää sisältä päin tulevan stressin vaikutuksia, lähinnähän ne ovat ulkoisten asioiden suojaamiseen tarkoitettuja. Lisäksi ihoni on rasvoittuva, joten saatoinpa hyvinkin langeta aivan vääränlaisen tuotteen pauloihin. No, kokeilemalla selviää... :)

Tristy

• Vieras
« Vastaus #108 : 06.11.07 - klo:19:44 »
Mä en kyllä ole yhtään vakuuttunut tästä silmänympärysten tehoseerumista. Jättää oudon tunteen silmänalusille, sellaisen vähän tahmean, silikonisen ja kiristävänkin. Ei mulla ainakaan ole yhtään vähentänyt silmänalusten tummuutta, eikä kyllä edes kosteuta. Lisäksi vielä se kirvelykin ja levityspää tuntuu vieläkin inhottavalta, vaikka täältä sainkin joitakin vinkkejä sen käyttöön.

Meinasin tänään napata mukaan Sokoksen alekorin viimeiset kauneuskapselit, mutta oikein yllätyin kun inci oli niin kehnon näköinen. Silikonilla taisi alkaa. Jäipä siis kauppaan.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #109 : 06.11.07 - klo:20:21 »
^ Silikoniahan nuo ovat lähinnä, eli parasta käyttää aamulla jolloin tekevät hyvän pohjan meikille. Minulla tuo kuuri ainakin silti heleyttää ihoa eikä ole aiheuttanut näppyjäkään.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 08.11.07 - klo:20:10 »
Noista hemmottelutipoista. Voiko jo näin alle 30-kymppinen niitä käyttää tai oikeastaan kaipaisin käyttökokemuksia ja minkä hintaisia ovats uunnilleen?
Hang up the chick habit

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 08.11.07 - klo:20:25 »
^ Minkäs takia hemmottelutippoja ei voisi alle 30-vuotias käyttää? Kerran alle 20-vuotiaskin voi.. ;D Eihän niissä mitään mummouttavia ainesosia ole, kosteuttavia vaan. Vanhaa versiota voi löytää n. 10e hintaan ja uudet vähän päälle 20e.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #112 : 08.11.07 - klo:21:03 »
Tuo linja, johon hemmottelutipat kuuluvat on tarkoitettu 25+ iholle enkä kyl näe syytä miksei nuprempikin voisi juuri noita Energy Cocktail tuotteita käyttää kun ovat etupäässä vain tehokosteuttavia.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Varla

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 09.11.07 - klo:14:38 »
En käytä Lumenen kasvotuotteita ja olen luullut sen kuuluvan "mummosarjaan"  :D
Joskus muinoin käytin monta vuotta sinisiä pulloja, kasvovettä ja puhdistusainetta. Ei ole muuten kokemusta Lumenesta, paitsi silmänympärysvoiteesta joka ei mielestäni ollut kamalan hyvää.
Hang up the chick habit

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 09.11.07 - klo:20:34 »
Huoh. Se 25+ sarjan silmänympärysvoide on mukavaa ja tuntuu kosteuttavankin, mutta siitä tuli silm. ymp. iholle sellaisia pieniä valkoisia patteja muutama. Mitä ne on, saako ne pois jotenkin? Ollut pari viikkoa siinä nyt.  :-\

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #115 : 09.11.07 - klo:21:17 »
^Kuulostaavat luufinneiltä, jotka saa poistettua kosmetologilla. Silmänympärysvoiteen käytöllä ei tietääkseni ole noiden syntyyn mitään vaikutusta...
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 09.11.07 - klo:21:20 »
^ No niin minäkin luulin, mutta eipä noita ollut ennen kuin aloitin sen voiteen käytön.  :-\ voi se toki olla sattumaakin.

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #117 : 09.11.07 - klo:21:21 »
^Jotain positiivista, ne voi kuulemma hävitä itsestäänkin, kertoili työkaverini  :)
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 09.11.07 - klo:21:23 »
^ Huh! :) mulla on yksi aikaisempikin luufinni ihan lähellä silmää alaripsien luona, se on tosin ollut jo vuosia - jospa sekin joskus vaihtaisi maisemaa.

Poissa Säde

• HAIRahtanut
« Vastaus #119 : 11.11.07 - klo:19:27 »
Olen ihastunut Energy Cocktail -hemmottelutippoihin! Ihanasti tuo kosteuttaa syksyn ja mineraalimeikkien kuivattamaa ihoani, ja tuoksustakin tykkään tosi paljon. Olen käyttänyt tuota yövoiteen alla, ja hyvin toimii niin. Joudun ehkä ostamaan sitä uutta versiota sitten kun tämä vanha loppuu, vaikka se aika arvokasta onkin. Harmittaa etten ostanut näitä useampia silloin kun kympillä sai...