Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138423 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #120 : 15.11.07 - klo:22:45 »
Minä ostin testiin Lumenen puhdistusöljyä ja olen tosi paljon tykännyt siitä. Poistaa kaikki mineraalimeikit hyvin ja hellästi, kasvovesivanutuppoon ei jää meikin hiventäkään. Miinusta suhteellisen kalliista hinnasta. Silti uskon, että tästä tulee yksi luottotuotteista.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Lingon

• HAIRahtanut
« Vastaus #121 : 16.11.07 - klo:10:15 »
^ Poistaakohan tuo puhdistusöljy myös vedenkestävän ripsarin?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #122 : 16.11.07 - klo:16:17 »

Eiköhän poista, koska on kyseinen puhdistusöljy on silikonipohjainen, kuten useimmat vedenkestävälle silmämeikille tarkoitetut putsarit.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #123 : 16.11.07 - klo:22:10 »

Kyllä tuo minulla poistaa, mutta silti ottaisin kyllä mielummin ihan silmämeikille tarkoitetulla poistoaineella jatkuvassa käytössä.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #124 : 17.11.07 - klo:19:51 »
Minä olen taas ottanut tuolla kaikki meikit pois, eikä edes toista putsaria ole tarvinnut perään. Jopa Kanebon 38 sulaa tuolla, kun hieroo öljyä kuivaan ihoon. Olen tosi tykästynyt tähän. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #125 : 17.11.07 - klo:23:04 »
Olen käyttänyt nyt useampana yönä jo lopetettua Age-Defying Night Creamia, joka sisältää retinolia ja on pakattu kätevään ja hygieniseen tuubiin. Voide itse on sellaista keltaista mönjää, joka näin talven koettelemalle rutikuivalle iholle on jo melko sopivaa.  :-*
Tämä on siis jostain syystä poistettu Lumenen listoilta, mutta myydään vielä edullisesti poistokoriessa. Kannattaa ehdottomasti napata mukaan, jos löytyy jossain.. Harmi, että tätä ei enää valmisteta, taisi olla liian vähäinen menekki johtoportaan mielestä.  ???
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #126 : 18.11.07 - klo:14:26 »
Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa Lumenen Time Freeze Firming Day Creamia. Kosteuttaa hyvin ja imeytyy nopeasti, mutta valitettavasti rullautui todella pahasti meikkiä levittäessä. Harmi sinänsä, koska muuten vaikuttaa kelpo voiteelta. :(

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #127 : 18.11.07 - klo:22:30 »
Olen käyttänyt nyt useampana yönä jo lopetettua Age-Defying Night Creamia, joka sisältää retinolia ja on pakattu kätevään ja hygieniseen tuubiin. Voide itse on sellaista keltaista mönjää, joka näin talven koettelemalle rutikuivalle iholle on jo melko sopivaa.  :-*
Tämä on siis jostain syystä poistettu Lumenen listoilta, mutta myydään vielä edullisesti poistokoriessa. Kannattaa ehdottomasti napata mukaan, jos löytyy jossain.. Harmi, että tätä ei enää valmisteta, taisi olla liian vähäinen menekki johtoportaan mielestä.  ???

Menekki oli hyvä, mutta koko linja uudistettiin ja tuo lähti sitten siinä mukana. :)
Itse kokeilin tuota taas vaihteeksi reilu kuukausi sitten parin viikon ajan muistamatta, että eihän tuo minulle sopinutkaan niin hyvin tuon retinolinsa vuoksi ja nassu muuttui ihan karheaksi. Kasvoilta lopetin onneksi ajoissa käytön, mutta kaulalle käytin pidempään ja iho tuli ihan karheaksi ja kutisevaksi. Efekti olisi varmasti lähtenyt pois kun olisin käyttänyt vielä hetken (ennen ainkain lähti) ja iho olisi kunnolla kuoriutunut, mutta en sitten halunnut kärsiä sitä hetkeä siinä sen kanssa, joten testamenttasin omat voiteeni äidilleni, jolle ei vastaavaa yhtä voimakasta reaktiota retinolista tule.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #128 : 19.11.07 - klo:23:02 »
Menekki oli hyvä, mutta koko linja uudistettiin ja tuo lähti sitten siinä mukana. :)

Harmi.  Todella looginen älynväläys lakkauttaa menestyvän tuotteen valmistus, varsinkin, kun vastaavaa ei uudistuneessa linjassa ole saatavilla. Ko. voide oli miltei ainoa kotimaisen kosmetiikkateollisuuden retinolivalmiste... No enivei - täytyy nauttia tuosta niin kauan, kuin sitä on jäljellä, ja ikuistaa se sitten sydämeen arvokkaana kosmishistoriallisena muistona  ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #129 : 19.11.07 - klo:23:12 »
^ Uusi versio menestyy entistä paremmin siksi, että suuri osa ihmisitä ei tykännyt yhtä rasvaisesta voiteesta kuin tuo retinoli voide. Harmi tietysti niille, jotka tykkäsivät. No, kannattaa kerätä pari purkkia varastoon, myydään varmaan nyt monessa paikassa halvalla ja tammialeissa ainakin. Kannattaa vaan kurkata pakkauksien sisältä putilon yläreunasta ne parasta ennen -päivät ennen kuin ostaa varastoon, monissa nyt tyrkyllä olleissa se menee alkuvuodesta umpeen. Ja uusimmissa tuotteissahan sitä parasta ennen- merkintää ei pakkauksessa enää olekaan.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #130 : 20.11.07 - klo:22:34 »
Oon tykännyt Lumenen puhdistusöljystä ja saman sarjan (kuivan ja aikuisen ihon) kasvovedestä. Erityisesti se kasvovesi oli myönteinen yllätys, pehmentää ihoa ja vähentää kiristävää tunnetta. Tosin jos tuota puhdistusöljyä käyttää, ei kiristävää tunnetta iholle edes saa aikaiseksi.

Lumenen ihonhoitotuotteet ovat riittoisia, muistan, että päivittäisessä käytössäkin vanhan malliset purkit kestivät toista vuotta jokapäiväisessä käytössä aikoinaan. Nyt on ollut Lumenen ihonhoitotuotteiden käytöstä taukoa, mutta päätin taas pitkästä aikaa kokeilla minipakkausten muodossa. Varmasti tuota kasvovettä ainakin hankin täysikokoisen pullon. Puhdistusöljyä harkitsen vielä, perus öliiviöljy-risiiniöljy toimii ihan yhtä hyvin. Lumenen puhdistuöljy tosin sotkee vähemmän ja tuoksuu paremmalta, eli onhan siinäkin puolensa.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 25.12.07 - klo:16:22 »
Onko jollain toisella merkillä näkynyt vastaavaa tuotetta kuin jo lopetettu Peel-off Pore Clean-naamio? Tuo oli paaaljon parempaa kuin se isossa tuubissa oleva savinaamio.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #132 : 03.01.08 - klo:02:26 »
Nostellaanpas hieman tätä ketjua.
Ostin tänään Vitamin C+ Heleyttävät Kauneuspisarat (tai oikeastaan tämä on se vanhempi versio) ja aloitin 28 päivän kuurin. Pienen kapselin aine vaikutti yllättävän tiiviiltä, olin odottanut jotain paljon juoksevampaa mutta levittyi kasvoille ihan hyvin ja riittoisasti. Tuoksu oli mielestäni melkein olematon.
Tuote jätti samettisen pinnan, tuli mieleen hieman lumenen joskus vuosia sitten käyttämäni meikinpohjustus. Pinnan tuntu johtui varmaankin silikonista ja saa nähdä tukkiiko ihoa.
Voin informoida myöhemmin miten on kuuri vaikuttanut.

En tiedä innostaako ketään lukea mutta haulla ei tästä tuotteesta paljoa tietoa löytynyt. Itse odotan tältä etenkin sitä ihon kirkastusta ja jännitän tukkiiko helposti rasvoittuvaa sekaihoani.

Onko kenelläkään muuten tietoa kannattaako tätä käyttää mieluummin aamulla vai illalla? En pahemmin käytä meikkivoidetta joten pohjustushyöty on turha.   
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #133 : 03.01.08 - klo:10:37 »
^ Itse suosittelisin käyttämään tuota aamulla, sillä tuo on melko silikonista ja tekee kasvoille ihan kivan tuntuisen ja näköisen pohjan vaikka et meikkiä muuten pahemmin käyttäisikään. Itse ainakin kuvittelen huomaavani eron tuon kuurin aikana kun olen käyttänyt noita parisen viikkoa, hetihän sitä eroa ei kyllä huomaa (tai sitten tuo on vain psykologista ja uskon niin kovasti ;)).
Yllätyin itse siitä, ettei tuo ole tukkinut minulla ihoa. Olen silloin tällöin käyttänyt tuota yhteensä parin kuurin verran ja aina jännittänyt, että tukkiiko tällä kertaa, mutta ei ole koskaa tukkinut. Tuokin varmasti sitten kyllä henkilökohtaista.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #134 : 03.01.08 - klo:14:04 »
^
Osaatko sanoa eroaako vanha uudesta mallista ja millä tavalla? Jos nyt sitten päättäisi vielä joskus pitää uuden kuurin niin on hyvä tietää.  ;)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.