Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138419 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #15 : 20.07.07 - klo:23:00 »
Uusi Time Freezen Pikakaunistaja on siis uudeistettu versio vanhasta Magic Dropsista (tuo Magic Drops lukee vieläkin pakkauksessa mutta pienemmällä). Uusi versio on vanhaa vähän kevyempi iholla ja tehoja tietysti hieman lisätty. Itse käytän kun lähden bilettämään sekä niinä aamuina kun nassu näyttää samelta ja kaipaa virkistystä. SOpii numeremmalle iholle satunnaisessa käytössä, eli kerran pari viikossakin voi ihan hyvin käyttää jopa (vahemmalle iholle sitten ihan päivittäin tehotuotteena). Enemmän tykkään kuitenkin Time Freezen pikaukaunistavasta naamiosta, jota nyt on hirveästi promottu sen voitettua CWS Beauty Awards palkinnon Jenkeissä. Tekee konkreettisemman virkistävän vaikutuksen ainakin omalle iholleni.

Tässä vaiheessa saan jo varmaan paljastaa ensikuussa tulevia ihonhoitotuote muutoksia jonkun verran kun kaupan hyllytkin ovat jo monissa paikoissa tyhjenemässä... Eli Vitamin+ sarjaan tulee uudistuksia ja Energy Cocktail voide jää pois, samoin Vita Nectrarin mustaherukkatuotteet jäävät pois. Lakkavoiteet uudistuvat ja sarjasta tulee löytymään mm. vähän aikuisemmalle iholle sopiva mattapintainen lakkakosteusvoide.Silmänympärys rollon, hemmottelutipat, dual- serumi sekä c-vitamiinikapselit pysyvät valikoimissa, mutta tulevat uudistuneina. Näitä vanhoja myydään nyt sitten varmaan syksyllä halvalla pois.

CB, tuo virkistävä lakkavoide on tarkoitettu n. 25-40 vuotiaille ikääntymisen ensimmäisiin merkkeihin ja niiden ehkäisyyn, eli voit kyllä käyttää mielestäni jos vaan tuntuu ihollasi hyvältä.

Edit. Säde, saat parhaiten tehot irti tuosta naamiosta kun laitat sen illalla iholle, annat vaikuttaa kunnes on imeytynyt ja lätkäiset päälle sitten oman yövoiteesi ja menet kumpikin nssussa nukkumaan.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #16 : 24.08.07 - klo:17:27 »
Täytynee kokeilla tuota silmänympärys-rollonia, se vaikuttaa käyttäjäarvioiden ja pakkauksen perusteella yhdeltä niistä muutamasta Lumenen kokeilemisen arvoiselta tuotteelta  ;) Lueskelin MUA:n palstaa, ja siellä on ko. tuotetta kiitettävästi hehkutettu. Toivottavasti vain sen sisältämä C-vitamiini ei aiheuta ärsytystä.. :-\

Edit. En sitten ostanutkaan tuota silmänympärysseerumia, koska INCI:ssä näkyi olevan alcohol denat. Vaikka olikin loppupäässä, en halua sitä silmieni lähelle.
Ostin sen sijaan alesta Age-Defying Night Care-kreemin :) Tämä onkin miltei ainoa kunnollisesti pakattu voide tältä firmalta.
« Viimeksi muokattu: 24.08.07 - klo:22:52 kirjoittanut NarnianQueen »
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Lorena

• HAIRahtanut
« Vastaus #17 : 25.08.07 - klo:19:45 »
Näin syksyn tullen ostin Lumenen herkälle iholle tarkoitetun puhdistusemulsion ja tyytyväinen olen ollut. Jättää ihon pehmeäksi ja puhdistaa meikin hyvin. Ei jätä naamaa kiristävän tuntuiseksi. Tätä samaa täytyy ostaa kasvovetenäkin, kunnes tuo vanha rasvaisen ihon kasvovesi loppuu. Lumenen puhdistustuotteet ovat olleet omalle iholeni ihan parhaita, hakkaa monet kalliimmaatkin kokeillut merkit.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #18 : 25.08.07 - klo:22:39 »
Enemmän tykkään kuitenkin Time Freezen pikaukaunistavasta naamiosta, jota nyt on hirveästi promottu sen voitettua CWS Beauty Awards palkinnon Jenkeissä. Tekee konkreettisemman virkistävän vaikutuksen ainakin omalle iholleni.

Promoaminen on toiminut, mainoksen uhrina olen jo jonkin aikaa ollut kiinnostunut tuosta ;) Olen miettinyt kelle voisin sen hankkia, eikä tullut mieleen että itselleni, alle kolmekymppiselle tuo sopisi myös. Mihin tarkoitukseen käytät tuota ja millainen on lopputulos?

...Energy Cocktail voide jää pois, samoin Vita Nectrarin mustaherukkatuotteet jäävät pois. Lakkavoiteet uudistuvat ja sarjasta tulee löytymään mm. vähän aikuisemmalle iholle sopiva mattapintainen lakkakosteusvoide.Silmänympärys rollon, hemmottelutipat, dual- serumi sekä c-vitamiinikapselit pysyvät valikoimissa, mutta tulevat uudistuneina.

Iik, juuri keväällä löysin tuon Energy Cocktailin ja se pelasti talven kuivattaman ihoni silloin. Osaatko/saatko sanoa miten se uudistuu, millainen tuote siis tulee tuon tilalle? Tietäisin sitten että hamstratako tuota vai satsata uuteen ja parempaan...:)
« Viimeksi muokattu: 25.08.07 - klo:23:00 kirjoittanut Reese »
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

tigger

• Vieras
« Vastaus #19 : 26.08.07 - klo:10:42 »
Lumenen Summer Berries -kasvovoide on kesällä ehdoton luottotuotteeni. On geelimäisyyden vuoksi kevyt ja imeytyy hetkessä eikä jätä inhottavaa rasvakalvoa iholle. Plussaa voide saa ihanasta vadelman tuoksustaan. Käytössä on myös ollut vadelmavartalovoide mutta kyllästyin siihen alle viikossa, joten kiertoon lähti.

Harmi kuulla, että Lumenen mustaherukka-sarja lopetetaan. Toivottavasti tilalle tulee jotain samantapaista kuitenkin. Itse en hirveästi välitä noista lakka-sarjan tuotteista, joten nähtäväksi jää siirrynkö lumenen voiteista kokonaan pois johonkin toiseen sarjaan.

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #20 : 12.09.07 - klo:15:15 »
Mä en ole yhtään Lumenen tarjouksia edes nähnyt vaikka tuotteita uudistetaan. Itsellä alkaa huomenna aamulla se kauneuskapseli kuuri, joka kestää 28 päivää. Aiemmin käytin aina hemmottelutippoja, niin nyt vähän vaihtelua niihin. Arctica sarjan ja sen uuden sarjan näytteitäkin on kasapäin. Tuntuu, että ne toimii aina sen hetken kun näytteitä käyttää, mutta jos ostaa oman purkin niin teho häviää. Tuskin tulee siis ostettua noita voiteita kuin korkeintaan sitä vanhaa couperosa ihon voidetta.

En ole kyllä ikinä mitään niin järkyttävää lumenelta kokeillut kun se turvenaamio. Sellasta kun laittaa, niin finnit tuplaantuu pariksi viikoksi vaikka ne pitäisi poistua  :D Samoin mä en kyllä voi käydä edes ihonpuhdistuksessa kosmetologilla kun se vain pahentaa tilannetta. Silloin kun jättää kaikki suuremmat puhdistukset pois ja mahdollisimman vähän käyttää tuotteita, niin iho on kunnossa.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #21 : 12.09.07 - klo:15:19 »
Käytin ennen lumenen herkän ihonhoitoaineita. Hyi sitä näppylöitten määrää :-X
Ainoa lumenen ihonhoitotuote mitä käytän on turvenaamio, siitä en pysty luopumaan.Ainiin ja silmänympärysvoide on myös lumenen se sininen tuubi. Herkän ihon kasvovesi oli kyllä hyvä mut vaihoin halvempaa ja mielestäni yhtä hyvään eli nivean alkoholittomaan kasvoveteen.
« Viimeksi muokattu: 28.02.08 - klo:15:36 kirjoittanut Hemppa »

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #22 : 13.09.07 - klo:10:48 »
Mä pidän myös tuosta samaisesta sy-voiteesta. Oliko jollain kauneuskapseleista käyttäkokemusta? Mä olen nyt pari kertaa aamulla laittanut ja ei vakuuta millään lailla kun vertaa kuinka tykkäsin hemmottelutipoista. Kapselin sisällä oleva aine on kovin paksua ja niin vähän sitä, että kun hieron sitä kasvoihin niin se imeytynyt jo sormiin ennen kuin on edes kasvoilla. Ei tee mitään vaikutusta minusta.

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #23 : 13.09.07 - klo:15:32 »
Mulla on ollut parin viikon yhtämittaisessa käytössä Lumenea, kun aloin kaivata jotain virkistävämpää ylihellävaraisten tuotteiden rinnalle.

Radiant Touch kosteuttava puhdistusvoide sisältää incin puolivälin paikkeilla mineraaliöljyä, mutta so far so good. Puhdistaa tosi hyvin meikin ja rasvan eikä kuivata ihoa! Ei kuitenkaan sovi oikeasti kuivaihoisille. Aluksi tuntui, että pesee ihon aavistuksen narskuvaksi, koska olin jo tottunut ylimitoitettuun hellävaraisuuteen. Iho ei kuitenkaan jää tosi narskuvaksi, vaan vain tosi puhtaaksi ja sileäksi. Olen käyttänyt myös silmämeikin puhdistamiseen ja tällä lähtee hyvin ripsarit ja rajaukset. Pieni nokare voidetta riittää koko kasvoille. Vaahtoaa aavistuksen kostealla iholla.

Radiant Touch kosteuttava kasvovesi on tosi ihanaa, vaikka saakin ihoni vähän punoittamaan... Tässä on alkoholiton koostumus. Putsarin tehokkuudesta kertoo se, että kasvovesipumpuliin ei ole kertaakaan jäänyt meikin rippeitä. Putsarin ja kasvoveden jälkeen iho on tosi puhdas ja hämmästyttävän sileä. Ei nahkea eikä tahmea, vaan puhtaan sileä.

Vitamin C+ virkistävää ja uudistavaa seerumia olen laittanut aina puhdistuksen jälkeen. Aamulla virkistävää ja illalla uudistavaa. Olen katsellut tätä kaupassa kauan ja testatessa kädelle se on tuntunut aina tosi muoviselle. Kasvojen iholla reagoi ihan toisella tavalla eli imeytyy älyttömän nopsaan eikä jää iholle kiiltelemään. On kuitenkin niin ohutta, että ei riitä yksinään kosteustuotteeksi, vaikkei mulla mikään kuiva iho olekaan. Uudistavassa seerumissa (mustikka) on ihana tuoksu!

Vitamin C+ tasapainottavasta päivävoiteesta tulee mieleen Arctic Aquan kosteusemulsio. Koostumus on yhtä ohut, mutta C tuntuu virkistävämmältä ja hoitavammalta. Jättää ihon sopivan mattapintaiseksi, mutta ei jauhoisen puuteriseksi. Ei kuitenkaan estä kiiltoa päivän mittaan. Tosi sopiva koostumus meikin alle!

Vitamin C+ tasapainottava yövoide on taas kuin ohuempi versio siitä vanhasta kunnon lakkavoiteesta. Ei imeydy ihoon kokonaan ainakaan mulla, mutta ei silti jää lillumaankaan ihon pinnalle. Jostakin syystä iholle tulee tosi hyvä ja terve olo, kun tätä levittää iltaisin meikinpoiston jälkeen. Tuntuu kosteutetulta ja hoidetulta! Ihmettelen kuitenkin sitä, että kevyestä koostumuksestaan huolimatta tämä tuntuu aika hoitavalta. Kovin rasvaisella iholla ei ehkä tuntuis miellyttävältä.

Tunnustan, että innostukseni johtuu osaksi vain siitä, että on ihana saada vaihtelua "normaaleista" tuotteista, jotka tuoksuu hyvälle ja joiden ainoa tehtävä ei ole olla hellävarainen! Iho on toistaiseksi pysynyt kunnossa, mutta ihon sävy on kieltämättä parempi hellävaraisten tuotteiden aikana... Nämä tuotteet saa herkästi ihon punoittamaan, mutta onneksi se ei ole vielä tuntunut inhottavalta ja on mennyt nopeasti ohi. Tuskin kuitenkaan uskallan käyttää näitä talvella. Ehkä tämä sopii mulle vain virkistyskuuriksi, mutta ei ihan jatkuvaan käyttöön.

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #24 : 13.09.07 - klo:21:57 »
Minkä ikäiselle iholle nuo c-vitamiinivoiteet on tarkoitettu? Onko ne kuten ennenkin eli +25-iholle?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #25 : 13.09.07 - klo:22:26 »
Oliko jollain kauneuskapseleista käyttäkokemusta? Mä olen nyt pari kertaa aamulla laittanut ja ei vakuuta millään lailla kun vertaa kuinka tykkäsin hemmottelutipoista. Kapselin sisällä oleva aine on kovin paksua ja niin vähän sitä, että kun hieron sitä kasvoihin niin se imeytynyt jo sormiin ennen kuin on edes kasvoilla. Ei tee mitään vaikutusta minusta.

Nuo kauneuskapselit ovat tosiaan tarkoitettu kuurina käytettäviksi. Kasvojen ihon uudistumiseen menee n. 28 päivää ja tuossa paketissa on 28 kapselia. Eron ihossa alkaa huomaamaan kolmannen viikon paikkeilla ja viimeisen viikon jälkeen ainakin oma ihoni on aina ollut kirkkaampi. Ja tuo aine on nimenomaan ohutta seerumia, jossa on paljon c-vitamiinia. Tuotteen ei ole tarkoituskaan olla kosteuttava vaan nimenomaan olla juuri tuollainen kevyt ja mennä iholle. Silikonejahan tuossa on, mutta ne on tavallaan lainattu meikkipuolelta ja niiden avulla tuosta saa juuri päivä käytössä tavallaan hyvän pohjustustuotteen iholle.
Eli käytä vain sinnikkäästi kuuri loppuun niin eroa alkaa näkyä. :)

Edit. Ja tuohan on siis tosiaan sellainen sameampaa ihoa virkistävä ja kirkastava kuuri, ei mikään kosteuttava tms., eli vain pieni lisä sinne kosteuvoiteen alle.

Editin editti. Sparkling: Nuo tuotteet ovat tarkoittu pääsääntöisesti 25+ iholle, eli ennaltaehkäisemään ikääntymisen merkkejä. Tosin itse käytän niitä silti tyytyväisenä, vaikka ikää onkin muutama vuosi vähemmän. Koskaan ei ole liian aikaista ennaltaehkäistä. ;)
« Viimeksi muokattu: 13.09.07 - klo:22:30 kirjoittanut Stationery »
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #26 : 13.09.07 - klo:22:38 »
^Kiitos tiedosta, Stationery :). Taidanpa sitten ostaa itselleni jonkin noista c-vitamiinivoiteista - olen nimittäin tykännyt siitä vanhanmallisesta lakkavoiteesta hyvinkin paljon! Yllättävän kalliita nuo Lumenen voiteet vain (nykyään) ovat...  Mutta eipä se mitään, hyvästä ja toimivasta tuotteesta voi kyllä maksaa vähän enemmänkin :).

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #27 : 13.09.07 - klo:22:50 »
^Eipä mitään. :) Normaalille iholle tarkoitettu päivävoide vastaa lähes täysin sitä enstistä lakkavoidetta, imeytyy kylläkin hieman paremmin iholle.

Poissa Fantti

• Tukkaguru
« Vastaus #28 : 13.09.07 - klo:22:57 »
Mä olen myös reilu kakskymppisestä lähtien käyttänyt +25 tuotteita. Eikö se alempi sarja ole sitten jo teineille, ei ihan innostanut sekään 20-25 vuotiaana joten siirryin suoraan noihin +25 tuotteisiin.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #29 : 14.09.07 - klo:09:19 »
^Sitten on kaikenikäisille tarkoitetut tehokosteuttava Arctic Aqua linja sekä rauhoittava linja. Itse tahdon jotain muutain kun vain peruskosteutusta, joten en noista kahdesta siksi niin välitä jatkuvassa käytössä. Muutenkin tykkään kokeilla aina uusia ja vaihdella voiteita, joten jos en käyttäisi vitamiinilinjaa, ei kokeilumahdollisuuksia pahemmin olisi.