Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138418 kertaa)

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
Vs: Lumenen kosmetiikkatuotteet
« Vastaus #150 : 29.01.08 - klo:19:59 »
Voi harmi, hankin Radiant Touch puhdistusvoiteen ja kasvoveden ja nyt minulla on tullut pieniä punertavia näppyjä poskille... Luulisin että johtuu noista tuotteista mutta pitää nyt käytellä vähän aikaa ja seurailla miten alkaa mennä... Minulla on vähän pintakuiva, rasvoittuva iho, mutta nykyään se taitaa ilmeisesti muuttua entistä herkemmäksi...
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #151 : 29.01.08 - klo:21:51 »
Kuvittelenko mä vaan mutta musta tuntuu että Lumenen ihonhoitotuotteiden hinnat vaihtelee tosi paljon. Esim. Prismassa monen ihonhoitotökötin normaalihinta on 7,90€ kun taas muualla ne on jotain 12€ ja toisinaan alentavat tohon 7,90€ hintaan. Esim. Matt Touch ja sitten se keltainen puhdistusvoide ja sen sarjan kasvovesi.

Et kuvittele, monet kaupat myyvät noita huomattavasti halvemmalla kuin ovh on, eteenkin Vapaa Valinta tekee tuota. Halvimmillaan tuotteet kyllä löytyvät usein Anttilan tarjousten lisäksi S-marketeista yms.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

miss

• Vieras
« Vastaus #152 : 02.02.08 - klo:14:10 »
Uutena täällä, joten piti tulla heti kehumaan tätä kautta (jo vuoden verran taka-alalla ahkeraan käyneenä) löytänyt Lumenen Elvyttävän puhdistusöljyn. Parasta tällaiselle talvikuivalle atooppiselle iholle  :-* 

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #153 : 01.04.08 - klo:10:56 »
Lupasin nämä uutuudet tänne raportoida, joten täältä tulee:

Lumenella siis uudistuvat vartalotuotteet tässä kuussa ja vanhat Body Aktiva tuotteet jäävät pois. Uusina tuotteina tulee Arctic Aqua vartalonhoitolinja, jossa on dödö, käsivoide, vartaloemulsio ja suihkugeeli (tuoksu sama kuin saman sarjan kasvovoiteissa). Näissä on vielä ihan kohtuu hinta, eli muistaakseni 5,90€ kpl.
Lisäksi Vitamin c+ linjaan tulee Kirkastava vartalokuorinta ja Heleyttävä vartaloemulsio. Näiden hinta taisi sitten olla n. 15€. Uudessa Heleyttävässä vartaloemulsiossa on hieman kullanhohtoisempi sävy kuin vanhassa.

Olen ehtinyt vasa kokeilemaan tuon uuden dödön sekä käsivoiteen kunnolla ja tykkäsin kummastakin. AA linjan tuoksu on mielestäni ihana ja dödö piti minulla hyvin. Käsivoide imeytyy hyvin ja jättää kädet aivan ihanan sileän tuntuisiksi.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 12.04.08 - klo:01:12 »
Työkaverini puolesta kysyn. Onko tuosta erikoishoito pigmenttiläiskille-voiteesta mitään apuja vaalentamaan maksaläiskiä ja luomien tummuutta? http://www.lumene.fi/default.asp?docId=13309&productId=19111&parentProductGroupId=12221&productGroupId=12225&parentDocumentId=13056 Tuolla hinnalla työkaveri ei uskalla ostaa tuotetta ihan tuosta vaan..

Sitten oma kysymykseni koskee tehtaanmyymälää. Onko siellä myynnissä ihan kaikkea mitä lumenella on? Minkälainen hintahaitari? Mua kiinnostaisi ostaa sieltä ainakin joitakin ihonhoitotuotteita kun tuntuvat kaupoissa niin hintavilta, jospa ne olisivat halpoja tuolla tehtaanmyymälässä!?

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #155 : 12.04.08 - klo:08:32 »
Sitten oma kysymykseni koskee tehtaanmyymälää. Onko siellä myynnissä ihan kaikkea mitä lumenella on? Minkälainen hintahaitari? Mua kiinnostaisi ostaa sieltä ainakin joitakin ihonhoitotuotteita kun tuntuvat kaupoissa niin hintavilta, jospa ne olisivat halpoja tuolla tehtaanmyymälässä!?

Tehtaanmyymälästä löytyy kyllä kaikkea mitä Lumenella on myynnissä, mutta ne ovat normaalihintaisia. Lisäksi osasta tuotteista on viallisia kappaleita myynnissä todella edulliseen hintaan. Kaikkea ei siis saa halvalla, mutta kyllä sinne kannattaa lähteä metsästämään halpoja tuotteita.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 13.04.08 - klo:10:30 »
Kiva kuulla noista uusista vartalojutuista ja nimenomaan siitä, että tuoksut muuttuvat. Mulla tökki Body Aktivan tuoksut, enkä dödöäkään pystynyt siksi käyttämään. En kyllä muista, mille kasvotuotteet tuoksuu, mutta täytyypä käydä tuoksuttelemassa.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

kesätyttö

• Vieras
« Vastaus #157 : 14.04.08 - klo:16:48 »
Tehtaanmyymälässä on kyllä uskomattoman halvat hinnat. Halvalla lähtee vialliset tuotteet, (eli joihin on vaikka painettu väärä teksti ym.) lopetetut tuotteet ja eräpäivä lähestyy-tuotteet. Huulipunat ja kiillot maksaa 0,50e ja siitä ylöspäin, samoin rajauskynät, luomivärit..ehdottomasti kannattaa käydä jos sattuu matkan varrelle:)

Poissa Caudealis

• HAIRahtanut
« Vastaus #158 : 15.04.08 - klo:08:48 »
Ostin eilen Lumenen puhdistusöljyn ja kerran sitä kokeiltuani totesin tuotteen loistavaksi.  :) Jätti ihon ihanan pehmeäksi, ei yhtään rasvaisen tuntuiseksi, ja poisti meikit hyvin. Tätä ostan uudestaan!

Yleisesti ottaen mulla on vähän kaksijakoinen suhtautuminen Lumeneen. Yhdessä vaiheessa käytin lähes pelkästään Lumenen tuotteita, ja haluaisin ehdottomasti suosia suomalaista jatkossakin, mutta jotenkin varsinkaan kosteusvoiteet eivät ole vakuuttaneet laadullaan ja tehollaan. Purkkipakkaukset ovat hölmöjä, ja monista tuotteista olisi mukava tietää paremmin, mitä ne sisältävät, esim. kuinka paljon C-vitamiinia.

Varmasti ostan kuitenkin valikoiden tuotteita jatkossakin, esim. Vitamin C-linjaan tulevaa kuorintavoidetta ja heleyttävää kosteusvoidetta aion ehdottomasti kokeilla.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #159 : 15.04.08 - klo:10:29 »
Työkaverini puolesta kysyn. Onko tuosta erikoishoito pigmenttiläiskille-voiteesta mitään apuja vaalentamaan maksaläiskiä ja luomien tummuutta? http://www.lumene.fi/default.asp?docId=13309&productId=19111&parentProductGroupId=12221&productGroupId=12225&parentDocumentId=13056 Tuolla hinnalla työkaveri ei uskalla ostaa tuotetta ihan tuosta vaan..

Tuo tuote on etupäässä liikapigmentin muodostusta ennaltaehkäisevä, eli jos tulee helposti johonkin kohtaan maksalaiskää kesällä niin käytetään ennaltaekäisevänä. Toki tuo myös vaalentaa jonkun verran ja monet asiakkaat ovat kehuneet erittäin tehokkaaksi, mutta koska kauppojen hyllyillä ei saa olla niin paljon tehoaineita sisältäviä tuotteita (kuin apteekeissa), ei tuota voi mielestäni sanoa varsinaiseksi vaalentajaksi.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 15.04.08 - klo:12:38 »
Ostin eilen Lumenen puhdistusöljyn ja kerran sitä kokeiltuani totesin tuotteen loistavaksi.  :) Jätti ihon ihanan pehmeäksi, ei yhtään rasvaisen tuntuiseksi, ja poisti meikit hyvin. Tätä ostan uudestaan!

Olen ihan samaa mieltä tästä tuotteesta :) Yleensä en Lumenen ihonhoitotuotteita osta, koska kosteysvoiteet ovat mielestäni surkeita (eivät imeydy, lähtevät heti liikkeelle kun vähänkin hikoilee) ja sarja muutenkin ylihinnoiteltu. Myös puhdistusöljy on mielestäni turhan kallis, mutta tosi toimivaa :) Ei jätä ihoa liian öljyiseksi ja tuoksuukin ihan mukavalle.

Myös Time Freeze kiinteyttävä pikakaunistaja on ihan hyvä tuote ja tuntuu jotenkin saavan ihon paremman näköiseksi mutta aivan liian kallis! Sarja on kai tarkoitettu 40 + ikäisille ja hinnatkin ovat samaa luokkaa  ::)

höpsötär

• Vieras
« Vastaus #161 : 15.04.08 - klo:13:14 »
Mulla on Lumenen Skin Supporter day- lummevoidetta ja Vita Nectar day- mustaherukkavoidetta käyttämättömänä, en oo vielä uskaltanu, ku pelkään  pintakuivan sekaihoni  reagoivan jotenkin negatiivisesti. Onko kokemusta?

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #162 : 16.04.08 - klo:19:34 »
^Mulle on ainakin kaikki lumenen voiteet sopineet erinomaisesti. Ja mulla on pintakuiva, normaali/herkkä iho.

Vitamin C+ -sarja on kokonaisuudessaan yks mun lemppareista ja time Freeze, vaikkei niitä kai mun ikäisille edes suositella...  ;)
« Viimeksi muokattu: 16.04.08 - klo:19:38 kirjoittanut Elluli »
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #163 : 17.04.08 - klo:09:47 »
^^ Skin Supporterin tuubiversio on varsin kevyt (seka- ja rasvaiselle iholle enemmän)  ja purkissa on stten täyteläisempi. Vita Nectarhan on tarkoitettu nimenomaan sekaiholle eikä ole kuitenkaan ihan kevyt, joten sopii pintakuivuuteen taipuvaiselle iholle hyvin.
Itselläni on käytössä aina välillä tuo Vita Nectar (vielä pari tuubia löytyy) ja olen tykännyt kovasti, vaikka ihoni onkin nykyään kyllä enemmän kuivuuteen taipuvainen kuin sekaiho.
« Viimeksi muokattu: 17.04.08 - klo:09:51 kirjoittanut Stationery »

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 24.04.08 - klo:22:58 »
Bongasin tänään Cittarista noi uudet Arctic Aqua-vartalotuotteet, oli tullut suihkugeeliä ja vartalovoidetta. 250ml puteleita ja hintaa oli 5,75€. Kokeilin voidetta käsiin, tuoksu on sama ihana raikas tuoksu mikä sarjan kasvovoiteissakin. Muuten oli ihan perus vartalovoide, aika juoksevaa ja imeytyi nopeasti.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com