Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138055 kertaa)

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #225 : 17.09.08 - klo:12:21 »
Ostin pitkän tauon jälkeen taas tuota turvenaamiota ja olipa mukava yllätys, ettei koostumus ollutkaan enää niin lirua. Joskus kauan aikaa sittenhän se oli sellasta tosi jämäkkää ja sitten kun sitä ensimmäisen kerran uudistivat, niin meni sellaiseksi ihan liruksi ja siksi lopetin sen käytön. Mutta nyt ovat näköjään taas uudistaneet koostumusta, ihan niin paksua se ei ole kuin alunperin, mutta parempaan suuntaan ainakin :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 28.09.08 - klo:13:56 »
Onko se uusi Rauhoittava päivävoide normaalille ja kuivalle iholle miten paksua tai rasvaista? Mulla on se sekaiholle tarkoitettu tuubi, ja se tuntuu olevan ainakin ajoittain aika kevyttä. Muuten tykkään voiteesta, kun tuntuu hillitsevän kasvojen punoitusta.

Huomasin, että uudessa kosteuttavassa naamiossa on hyaloroni happoa(?) (siis eikös se ole sitä oikein kosteuttavaa ainesta?). Mulla on sitä vanhaa versiota ja sekin tuntuu tosi hyvin kosteuttavalta. Onko tämä uusi entistäkin kosteuttavampi? Jättääkö rasvaisen tai tahmean pinnan? Rauman Sokoksella myydään sitä vanhaa kosteuttavaa naamiota 4 eurolla, ja mietin että pitäisikö hamstrata sitä vai ostaa tuota uutta. Miten ne eroavat vai eroavatko juurikaan?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #227 : 29.09.08 - klo:23:07 »
^ Täyteläisempi päivävoide kyllä imeytyy mielestäni hyvin jos iho on vähänkään kuivempi, ei ole mitään hirveän paksua tököttiä. Uusi naamio puolestaan kosteuttaa ehkäpä vielä entistäkin paremmin, mutta koostumus on paremmin iholle imeytyvää ja ohuempaa. Mutta jos vanhaa saa halvalla niin sekin kyllä ajaa asiansa erinomaisesti, ei ero niin merkittävä ole.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Butterfly

• Tukkaguru
« Vastaus #228 : 02.10.08 - klo:13:51 »
Ostin Sensitive Touch -yövoiteen, eikä tuo ole kyllä oikein tuntunut hyvälle. On vissiin vähän turhan paksua jankkia omalle erittäin rasvaiselle (mutta pintakuivalle) iholleni, ei oikein imeytynyt kunnolla ja iho jäi tahmaiseksi. Lisäksi kasvoille alkoi tulla paljon pientä näppylää. En tiedä sitten, olisiko esim. Vitamin C -sarjan rasvoittuvan ihon yövoide parempaa. 

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #229 : 02.10.08 - klo:14:10 »
^^Kokeilin uutta Rauhottavaa päivävoidetta, ostin sellasen matkakokosen purkin. Mulla on sekaiho, joka talvella kuivaa tosi paljon, mutta tällä hetkellä se on lähellä normaalia. Toi päivävoide oli yöksi tosi ihana, kosteutti ja pehmensi just sopivasti, imeyty lähes kokonaan ja jätti matan pinnan. Päiväksi toi on taas mulle vielä vähän liian tuhti, vaikka mineraalit levittyykin loistavasti sen päälle. Talvella varmasti loistava päivävoide.

Ei siis todellakaan paksu ja rasvanen/öljynen, joten suosittelen sulle pinkpepper. Toi tuskin edes riittää oikeesti kuivalle iholle.

1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 02.10.08 - klo:15:52 »
^Mulla olikin näyte tuosta Rauhoittavasta päivävoiteesta. Aluksi tuntui täydelliseltä voiteelta, mutta hetken kuluttua levittämisestä iho tuntui kiristävältä. Mulla on vaan niiin kosteusköyhä iho. Muuten ihana, koska imeytyi suht nopeasti eikä jäänyt lillumaan kasvoille. Tuntui myös rauhoittavan kasvojen punoitusta. Kyllä tätä voisin käyttää talvella. Pitänee sitä seerumia vielä kokeilla josko auttaisi mun pintakuivuuteen.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #231 : 02.10.08 - klo:16:46 »
^Jos sun iho tarttee kosteutta niin Rauhoittava kosteusnaamio vois olla parempi kuin Rauhoittava Hoitoseerumi. Nä en ole tota uutta naamiota vielä kokeillu, mutta vanha oli loistava, käytin sitä yövoiteen tapaan. Ja auttoi just pintakuivuuteen. Rauhottava seerumi humahtaa ihoon saman tien, eikä ole samalla tavalla kosteuttava.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 02.10.08 - klo:17:02 »
^Käyttelen kyllä sitä naamiota aina silloin tällöin, ja kyllä se taitaa auttaa ainakin sen päivän verran.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #233 : 05.10.08 - klo:22:21 »
Onko kukaan ehtinyt kokeilla sitä uutta herkän ihon silmänympärysvoidetta? Kosteuttaako paremmin kuin se vanha hydra tender rauhoittava silmänympärysvoide?

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #234 : 07.10.08 - klo:22:17 »
Minulla on ollut noin kuukauden ajan käytössä nämä uudistuneet Sensitive sarjan tuotteet, puhdistusmaito, kasvovesi ja päivävoide ( pumppupullossa oleva), ja olen tykännyt. Iho on hyvässä kunnossa, pehmeä ja näpytön. En käytä paljoakaan meikkiä, joten puhdistustehot riittävät. Rasva tuntuu olevan juuri sopivan kosteuttavaa pintakuivalle, mutta rasvoittuvalle iholleni.

Ainoa miinuspuoli on hinta, mutta ehkä mie kestän sen. Sopivien tuotteitten löytäminen on niin hankalaa, että jostain on tingittävä.

Ihoni on siis herkkä, pintakuiva, helposti rasvoittuva ja rosacea on riesana myös.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 08.10.08 - klo:16:13 »
Jättääkö se uusi sensitive puhdistusmaito jonkin kalvon iholle. Jostain taisin näin lukea...

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #236 : 08.10.08 - klo:16:19 »
^ Mie huuhtelen puhdistusmaidon vedellä ja pyyhin ihon sen jälkeen vielä kasvovedellä, näin ei ainakaan minulla jää iholle kalvoa.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #237 : 08.10.08 - klo:20:35 »
Jättääkö se uusi sensitive puhdistusmaito jonkin kalvon iholle. Jostain taisin näin lukea...

Ei jätä, hyvin puhdas lopputulos tulee.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #238 : 08.10.08 - klo:20:41 »
Selvä. Lumenen sivuilla vaan lukee, että jättäisi "suojaavan mikrokalvon ihon pinnalle joka estää ärsykkeiden ja allergeenien imeytymisen".

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #239 : 08.10.08 - klo:21:18 »
^ Ei tuo minulla ainakaan sellaiselta mineraaliöljykalvolta tunnu mitä esim. Revlonin maito jättää. Itse inhoan sitä kalvon tunnetta ja tuon jälkeen ainakin tuntuu ihan puhtaalta iho.