Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138515 kertaa)

Poissa Nienna

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #255 : 25.10.08 - klo:00:11 »
Varmaan jotain punaista ja sinistä väriainetta seassa? Noissa heleytysaineissa on usein sellainen kelmeä vaaleanpunainen sävy, keltapohjaisella iholla saattaa näyttää vähän tyhmältä.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #256 : 26.10.08 - klo:02:44 »
^ Ei ole Lumenessa, tekee sellaisen kultaisen hehkun iholle. Kasvoille tarkoitetussa perus heleyttäjässä on sitten tuo viileämpi hehku.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #257 : 26.10.08 - klo:09:58 »
Ostin tuon lumenen heleyttäjän ja olen kyllä ihan tyytyväinen :) Väri saisi olla hiukan beigempää, tuo sävy on loppujen lopuksi aika punertava. Hyvin silti toimii ja käytän jatkossakin. Iho näyttää heti terveemmältä. Ensin pelkäsin kun voiteessa on aika selkeitä kiiltäviä hippusia että näkyvätkö ne pahastikkin.. Ratkaisin ongelman sekoittamalla puolet tavallista kosteusvoidetta ja sitten tuota shimmeriä. Niin minusta sain sopivamman tuloksen + eliminoitua sitä punaista sävyä.

Tämä olisi varmasti kesän luottotuote kun iholla on muutenkin kuultava rusketus :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #258 : 27.10.08 - klo:00:01 »
^ Ostitko siis sen uudemman vai vanhemman version?

Edit. Typo
« Viimeksi muokattu: 27.10.08 - klo:11:20 kirjoittanut Stationery »
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #259 : 27.10.08 - klo:08:59 »
Uudemman.. Ei tuota vanhaa ilmeisesti ole enää missään.

annu

• Vieras
« Vastaus #260 : 27.10.08 - klo:14:21 »
Osaisiko joku vinkata löytyykö jostain Lumenen SENSITIVE TOUCH Rauhoittavan Kosteusvoiteen INCI? Eli sen kevyemmän version...

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #261 : 27.10.08 - klo:21:41 »
Tarvitsisin jonkun uuden päivävoiteen ja olen vähän ajatellut kokeilla jotain Lumenen vitamin C -sarjasta. En nyt vain oikein osaa päättää ostaisinko virkistävän päivävoiteen vai tasapainottavan päivävoiteen. Olen aikaisemmin käyttänyt Arctic Aqua 24h tasapainottavaa kosteusemulsiota, ja tykkäsin kyllä siitä suhteellisen paljon, mutta nyt kaipaisin kyllä selkeästi kosteuttavampaa voidetta. Ja siis meikin alle sopiva pitäisi olla.
Ihoni on siis sellainen sekaiho, nykyään se ei rasvoitu kovinkaan helposti, mutta kuitenkin jonkun verran. Ja pintakuivuutta on etenkin nenässä ja nyt ilmojen kylmetessä entistä enemmän poskissakin. Tuntuu siltä, että iho kaipaa paljon enemmän kosteutusta kuin joskus nuorempana, vaikkei mulla koskaan teininäkään ole ollut mikään älyttömän rasvoittuva iho.
Kumpikohan noista nyt sitten olisi parempi minulle? Jahkailua, jahkailua... :-\

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #262 : 27.10.08 - klo:23:39 »
^ Vitamin C+ linjan tasapainottava voide on hieman täyteläisempi kuin Arctic Aquan, joten saattaisi ehkä riittää jos nimenomaan haluat kevyemmän voiteen. Toisaalta Virkistävä versiokin on ohut ja imeytyy nopeasti, joten jos ihollasi on paljon pintakuivuutta, voisi sekin olla hyvä vaihtoehto talvea kohti. Noista kummastakinon näytteitä saatavilla, eli kannattaa käydä kysymässä jos saisit näytteet niin pääsisit ihan iholle kokeilemaan.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #263 : 01.11.08 - klo:12:54 »
Eroaako Radiant C-sy roll-on puikon koostumus uuden ja vanhan välillä? Ostin vanhan version alelaarista 3.9e ja tekis mieli hakea toinen vielä. Uusi versio on sen 20e kuitenkin. Minkäköhän takia muuten muovipakkauksen kokoa on kasvatettu niin paljon? Vanhassa loota oli pieni mutta tilaa jäi, uudessa paketti on niin iso että sinne menisi 2 putkiloa kepeesti ja tilaa jäisi vielä :o

Täytyy myöntää että tää tuote oikeasti on laskenut turvotusta ja vähentänyt tummuutta mulla. Pieni pistely on aamulla jopa virkistävää. Ja helppo ja miellyttävä käyttää.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #264 : 03.11.08 - klo:10:49 »
Mä en ole oikein ikinä ymmärtänyt päivä- ja yövoiteen eroa, mutta nyt olen harkinnut, että jos kumminkin pitäisi käyttää jotain hiukan kosteuttavampaa/rasvaisempaa voidetta yöllä. Mulla on nyt toi Lumenen sensitive touch Rauhoittava päivävoide käytössä ja oon siitä tykännyt ihan hirveästi. Ajattelinkin sen takia sitä saman sarjan yövoidetta koittaa.. Mutta mitä eroa näillä kahdella voiteella oikeastaan käytännössä on?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #265 : 03.11.08 - klo:11:14 »
^ Yövoide on täyteläisempi.
Eihän noissa sinäänsä niin suurta eroa ole, yövoiteessa on muistaakseni kuitenkin enemmän hoitavia aineita kuin päivävoiteessa (kuten yleensä). Toki jos tuntuu, että päivävoiteen koostumus riittää iholle jatkuvasti niin sitten voi käyttää vaan sitä, mutta esim. oma kuivempi ihoni varmasti irtoaisi jos en yöksi laittaisi täyteläisempää voidetta.  :)
« Viimeksi muokattu: 03.11.08 - klo:11:15 kirjoittanut Stationery »

Poissa Jouana

• Tukkaguru
  • 1b M ii
« Vastaus #266 : 03.11.08 - klo:12:05 »
Mä en ole oikein ikinä ymmärtänyt päivä- ja yövoiteen eroa, mutta nyt olen harkinnut, että jos kumminkin pitäisi käyttää jotain hiukan kosteuttavampaa/rasvaisempaa voidetta yöllä. Mulla on nyt toi Lumenen sensitive touch Rauhoittava päivävoide käytössä ja oon siitä tykännyt ihan hirveästi. Ajattelinkin sen takia sitä saman sarjan yövoidetta koittaa.. Mutta mitä eroa näillä kahdella voiteella oikeastaan käytännössä on?

Yöunen aikana keho korjaa ja huoltaa itseään. Siksi yövoiteiden hoitavien aineiden pitoisuudet saavatkin olla korkeampia koska ne menevät tarkemmin käyttöön. Toki se ei tarkoita että kaikkien pitää aina käyttää öisin yövoidetta, jos iho pärjää vähemmälläkin niin "mitä turhaan alkaa korjaamaan jotain mikä ei ole rikki" - rankasti yksinkertaistaen....
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #267 : 03.11.08 - klo:16:01 »
^ Mulla kyllä iho kaipaisi selvästi jotain täyteläisempää.. Onko toi Sensitive touchin yövoide yhtä hyvä kuin päivävoide? Tämä on tietysti ihan naamakohtaista, mutta jonkinlaista käyttäjäkokemusta kaipaisin silti.. :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #268 : 03.11.08 - klo:17:07 »
Minä ainakin tykkään tuosta yövoiteesta. Todella kuivalle iholle tuo ei kyllä välttämättä yksistään riitä, saattaa pistää nassun kiristämään. Itse käytän tuota seerumin kanssa ja silloin tuntuu kyllä pelittävän. Eli jos tykkäät vähän vähemmän rasvaisista yövoiteista niin voisi sopia.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #269 : 04.11.08 - klo:16:16 »
^Minä olen käyttänyt jonkun aikaa tuota Sensitive touch yövoidetta, ja tuntuu siltä, että välillä kaipaisin jonkun verran rasvaisempaa ja täyteläisempää voidetta, vaikkei ihoni olekaan mikään erityisen kuiva. Tuntuu välillä siltä, että kun tuo voide on imeytynyt, tekisi mieli lätkiä vähän lisää rasvaa naamaan. Mutta kyllä tuo nyt menettelee, tosin vähänkään kuivaihoisemmille en ehkä lähtisi suosittelemaan.
Pitäisi varmaan minunkin sitten kokeilla sen seerumin kansssa...