Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 137904 kertaa)

Poissa Anissa

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #270 : 06.11.08 - klo:20:47 »
Onko kellään kokemusta Premium Beauty sarjan tuotteista? Erityisesti yövoide ja seerumi kiinnostaa. Time Freeze sarjaa olen kokeillut, mutta se tuoksu ärsyttää mun silmiä, vaikka kuinka vähän laittaisin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #271 : 06.11.08 - klo:22:40 »
^Itse en henkilökohtaisesti voi sietää PB sarjan tuoksua, jotenkin todella ällöttävä. Sy- voiteessahan ei tosin tuoksua ole ollenkaan ja koostumus on kivan täyteläinen. Säännöllisessä käytössä en ole noita pitänyt kun en vielä 50+ ole, mutta kokeillut olen. Seerumikin imeytyy hyvin iholle. Äitini ainakin on tykännyt noista todella paljon eikä kukaan asiakas ainakaan ole kertaakaan sanonut noista mitään negatiivista (patsi sy-voiteen pakkauksesta), joten uskaltaisin kehottaa kokeilemaan jos kiinnostaa ja tuota "hajua" sietää.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 07.11.08 - klo:22:17 »
Kuulostaa kyllä hyvältä. Täytynee sitten pistää hankintalistalle. Haistelin tosiaan tuotteita, eikä se tuoksu mikään miellyttävä ollut, muttei kuitenkaan kauhean voimakas.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

annu

• Vieras
« Vastaus #273 : 08.11.08 - klo:14:55 »
Nyt olen testannut uusiutuneita Sensitive touch puhdistustuotteita. Emulsio oli yllättävän tehokasta meikin poistossa eikä jättänyt ihoa kovin rasvaiseksi. Poistin silmämeikinkin tällä, tulos oli ok, ei kuitenkaan yhtä hyvä kuin sellaisissa vaahtoavissa putsareissa joita saa käyttää silmämeikin poistoon (tykkään käyttää koko kasvoille yhtä tuotetta; tosin täydellistä haen edelleen...). Hieman silmää kirveli kun tuotetta meni silmään, mutta se meni pian ohi ilman sen kummempia seuraamuksia. Kasvovesi sai illalla kasvoni lehahtamaan aika punaisiksi paikoitellen (kuten moni kasvovesi minulla tekee), mutta aamulla vältyin tältä kun laitoin kasvovoiteen heti perään. Seuraavaksi pitää hankkia se rauhoittava kasvovoide (se kevyempi päiväversio). Eli olen ihan tyytyväinen noihin tuotteisiin ja tulen ne varmaan ihan itse käyttämään.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #274 : 11.11.08 - klo:17:55 »
Minkä ikäisille Sensitive Touch sarjan päivävoide on tarkoitettu, siis se purkissa oleva päivävoide? Kun siinä on joku Age Protection tms, ja mietin, että en sellaista ihan parikymppisenä varmaan vielä tarvitse tai viitsi käyttää.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 11.11.08 - klo:18:11 »
Käytin pitkään Lumenen Milky Touch kasvovettä, kun sitä vielä oli markkinoilla, sitten pitkään (tyytyväisenä) Sensitive Touchia, josta nyt ostin sen uudistuneen version. Inci on jonkin verran muuttunut, ja sisältö sitäkin enemmän. Ei tuntunut juurikaan putsaavan tai raikastavan kasvoja, aivan kuin pelkällä vedellä olisi kasvoja pyyhkinyt. Ihoni on rasvoittuva ja yleensä pesuaineiden jälkeen käytän vain Favoran suihkittavaa kasvovettä, mutta meikittöminä päivinä pyyhin usein vain kasvovedellä. Kasvoveden tulisi siis olla hellä, mutta sen verran tehokas, että putsaisi iholta siihen pukannutta rasvaisuutta ilman tujumpia pesunesteitä. Jotenkin tuo Sensitive Touch tuntui nyt uudistettuna muutenkin epämiellyttävämmälle käyttää, tuoksukin oli kuin jossain kumisessa lastenlelussa  :( .

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 11.11.08 - klo:18:20 »
^ Voi surku, se siitä viimeisestä toivosta sitten.. Milky touch on ikisuosikkini, enää yksi jättipullo sitä jemmassa. :'( Enkä oikein raaski käyttää sitä, miksi oi miksi en hamstrannut enempää, kerrankin sitä hamstrausta olisi tarvittu. Muistaakseni neljä jättipulloa tuota joskus 3+1-päiviltä ostin, mutta olisi kyllä pitänyt ostaa lisää. Ihan täydellinen kasvovesi, joka sekä kosteutti että raikasti. Lactolinesta en oikein tykkää, enkä Nivean vaaleanpunaisesta, enkä muutakaan vastaavaa ole löytänyt.

t. ikuisesti katkera Lumenelle.

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 11.11.08 - klo:18:32 »
^ Juu, tuli tännekin hamstrattua Milky Toucheja silloin kun niitä vielä sai, ja nyt täytynee alkaa metsästämään tuota vanhan mallista Sensitive Touchia. Ainakin jokin aika sitten niitä vielä sai sellaisissa isommissa pulloissa marketeista. Oli muuten niin huono kokemus tuo uusi versio, että laitoin sen nyt pannaan tuonne kaapin perälle ja kokeilen nyt Nivean kuivan ja herkän ihon kasvovettä, vaikka en muistaakseni siitäkään niin pitänyt (sekin siis on ollut karkotettuna tässä välissä  ::) ).

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #278 : 11.11.08 - klo:22:56 »
Minkä ikäisille Sensitive Touch sarjan päivävoide on tarkoitettu, siis se purkissa oleva päivävoide? Kun siinä on joku Age Protection tms, ja mietin, että en sellaista ihan parikymppisenä varmaan vielä tarvitse tai viitsi käyttää.

Kaiken ikäisille, Age protection on eri asia kuin Anti-Age, eli tuo tuote vain ennaltaehkäisee ihon ennenaikaiselta ikääntymiseltä kosteuttamalla ja ravitsemalla ihoa tehokkaasti. Markkonointikikka lähinnä mielestäni.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 12.11.08 - klo:15:38 »
^ Mä jostain syystä kammoksun noita Anti-Age juttuja, ja luulin että tuossakin on joku sellainen. Mutta nyt selvisi tämäkin. Olen ihan kahden vaiheilla ostanko tuon voiteen. Mulla oli siitä testeri ja aluksi vaikutti hyvältä, mutta jossain vaiheessa ihoa alkoi kuitenkin hieman kiristää. No kai mä sen ostan kun pakko saada uusi voide. Täytyy sitten ostaa se seerumi jos tuo ei talvella riitä.

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #280 : 12.11.08 - klo:19:58 »
Päädyin nyt stten hankkimaan  Vitamin C  -sarjan virkistävän päivävoiteen, ja kyllähän se vaikuttaa ihan hyvältä. Aluksi vaikutti vähän tahmaiselta, mutta se imeytyy kyllä aika nopeasti, ja meikkivoide leviää mukavasti siihen päälle eikä iho tuppaa kauheasti edes rasvoittumaan päivän aikana, hyvä! Ja olen myöskin ollut iloinen siitä, että tuo ihon ärsyttävä pintakuivuus on nyt  vähentynyt selvästi.
Ainoa vaan, että naamani on ilmaantunut nyt muutamia finnejä, normaalisti sellaisia on todella harvoin. Tosin en tiedä johtuuko se tuosta voiteesta vai Radiant touch -kasvovedestä, jota myöskin olen tässä testaillut. Muistelen lukeneeni täältä, että jollain muullakin se kasvovesi oli aiheuttanut jotain näppylää. Muuten kyllä tykkään Radiant touch -kasvovedestä ja myös siitä puhdistusaineesta.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #281 : 12.11.08 - klo:21:25 »
^ Ystävälläni tuo kasvovesi ainakin auheuttaa pientä röpelöisyyttä kasvoihin. Ei ihan finnejä, mutta jotain pientä.

Poissa Aleese

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #282 : 13.11.08 - klo:12:43 »
Aleese. Millaiselta tuo silmänympärysvoide on vaikuttanut? Kosteuttaako hyvin yms?

Anteeksi kun nyt vasta huomasin tämän viestin enkä tiedä onko tästä enää sulle apuakaan, mutta vastaan nyt silti. Sensitive Touch -silmänympärysvoide on ollut mun mielestä ihan ok perustuote, ei mitenkään ihmeellinen, mutta ihan suhteellisen toimiva kuitenkin. Se tuntuu aika hellävaraiselta ja tosiaan rauhoittaa jonkin verran ihoa, esim. mun silmänurkat alkaa punoittaa helposti ja tätä punoitusta tuo on rauhoittanut ihan hyvin. Tuoksu on perusvoidemainen. Kosteutustehoiltaan se on ihan ok, mutta mikään superkosteuttava se ei kyllä mielestäni ole. Itse tykkään ehkä hieman runsaammista tuotteista etenkin talvisin kun mulla on aika kuivat silmänympärykset. Ihan ok tuote siis, mutta ei mikään maatamullistava ja itse tuskin ostan uudestaan.

annu

• Vieras
« Vastaus #283 : 19.11.08 - klo:15:27 »
Ostin nyt Sensitive touch rauhoittavan kosteusvoiteen (pumppupullossa, norm./sekaiholle) ja ensivaikutelma on hyvä. Voide ei ainakaan ärsytä ihoa ja luultavasti se rauhoittaakin sitä. Pidemmän ajan vaikutuksia en osaa kommentoida. Muistuttaa kevyttä perusvoidetta ja sopii hyvin niille, jotka haluavat voiteen, jossa ei ole mitään ylimääräisyyksiä (tosin eihän tämä mikään luomutuote ole). Ihoni on tyypillinen sekaiho, kuitenkin erittäin herkästi reagoiva. Mulle tämä passaa ainakin yhden tuubin verran!

Poissa Blushing

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 20.11.08 - klo:20:49 »
annu: Kehtaatko kirjoittaa tuon Lumenen voiteen incin?  :) Kuulostaa hyvältä. Voisin joko tuota testata, tai sitten sitä kuivan ihon vastaavaa...