Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 137934 kertaa)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #300 : 01.01.09 - klo:23:26 »
Käsittääkseni Lumene tekee välillä sitä, että jos varastoista löyty esim. suuri määrä lopetetun tuotteen pakkauksia, saatetaan tuotetta valmistaa uudelleen vain niitä pakkauksia varten. Eli pakkaukset voivat olla ajalta ennen lopetusta, mutta sisältö ei välttämättä ole yhtä vanhaa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 02.01.09 - klo:00:18 »
Kuulostaa tuokin vähän oudolta, että niitä pakkauksia yhtäkkiä jostain varastosta ilmantuu parin vuoden jälkeen. Kai noistakin jotakin inventaariolistaa pidetään?

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #302 : 02.01.09 - klo:00:39 »
^ Niinhän sitä luulisi.  ;D
Hyvä esimerkki taisi olla toissa talvena kun lookiin otettiin muutama uusi huulipunasävy sen hetkisellä laadulla, mutta hylsyinä käytettiin paria vuotta aiemmin poistuneiden punien hylsyjä.  ::) (Vähän OT nyt kyllä.)
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Kikka

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • Antakaa määki huudan, määki olen.
« Vastaus #303 : 20.01.09 - klo:01:23 »
Stationery: Onkohan Lumenen Time freeze kiinteyttävää pikakaunistajaa passelia käyttää ihan päivittäin? Mä sain sen joululahjaksi, ja on nyt lähestulkoon vessassa ainoita kosteusvoiteita, joka käden ulottuvilla on ja sen takia sitä on tullut sitten naamaan laitettua.
En oo kylläkään siinä mitään sen kaunistavampaa tai kiinteyttävääkään vaikutusta huomannut (yllättäen), mutta muutoin musta kiva voide. Levittyy hyvin, kosteuttaa ja tuoksuu hyvälle. Mietin vaan, että onkohan se sittenkin tarkoitettu enemmän satunnaiseen käyttöön? Meikkivoiteen alla toimii muuten erittäin bueno.
« Viimeksi muokattu: 20.01.09 - klo:01:53 kirjoittanut Kikka »
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #304 : 20.01.09 - klo:14:35 »
Kikka: Voit ihan hyvin käyttää päivittäin. Lupaillaan, että heti käytön jälkeen tulisi se väliaikainen, pikakaunistava efekti ja jatkuvassa käytössä sitten pysyvämpi. Sisältää samoja ainesosia kuin sarjan voiteet, joten pitäisi myös olla kiinteyttävä. Moni käyttää tuota ihan päivittäin joko yksistään tai voiteen alla. Itsekin tykkään tuon tunnusta, tekee hyvän pohjan meikille. :)

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #305 : 20.01.09 - klo:20:30 »
Onko jollain tuota uudempaa rauhoittavaa kosteusnaamiota niin että voisi sen inciä hieman vilauttaa? Mietin vain että eroaakohan paljonkin tuosta aiemmasta vai onko siitä vain poistettu ne hajusteet ja muuten pidetty koostumus samana.
Näpyttelin tuon uuden tuonne kosteusvoiteiden INCI-ketjuun. Ensimmäiset neljä ainetta samoja, sen jälkeen joitain muutoksia.

Tuon ohjeessa käskettiin laittamaan naamiota reilusti kasvoille ja 10 minuutin päästä taputtelemaan ylimääräinen naamio kasvopaperiin. Pitäisiköhän laittaa tuota enemmän, kun mun iho imaisee nälkäisenä kymmenessä minuutissa kaiken itseensä, eikä mitään taputeltavaa jää? Oon laittanut kyllä reilummin kuin kosteusvoidetta, mutta en vissiin osaa läträtä silti kovin paljon. Musta toi on ollut käytössä ihan kiva tähän asti ainakin, en oo huomannut että aiheuttas näppyä ainakaan. Rauhoittavaa vaikutusta tuolla ei kyllä mulla oo, melkein päin vastoin - iho tuppaa hehkumaan vähän punaisena, kun tuota käyttää. Mutta mulla onkin kranttu iho.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #306 : 20.01.09 - klo:23:14 »
^ Minunkin ihoni imaisee kaiken, mitä laitan. En näe järkeä laittaa turhaan liian paksua kerrosta ja sitten pyyhkiä ylimääräisiä paperiin, joka lentää roskiin. Mielummin laitan sopivasti ja kaikki imeytyy. :)

Poissa Dinky-di

• Tukkaguru
« Vastaus #307 : 02.02.09 - klo:13:57 »
Olen tykästynyt Lumenen Sensitive Touch -sarjaan. Puhdistusemulsio ja kasvovesi ovat uusia suosikkejani ja taitavat päihittää jopa aikaisemmin käyttämäni Erisanit. Puhdistusemulsio tuoksuu ihanalle ja puhdistaa meikit hellävaraisen hyvin, jo ensimmäisellä kerralla ja ilman turhaa hankaamista. Kasvovesi on raikastava ja kosteuttava, jättää ihon rauhoittuneen oloiseksi ja silkinpehmeäksi. Hintakaan ei ole paha, itse olen löytänyt molempia puhdistustuotteita 5€/puteli.

Sensitive Touch -seerumi on myös aikamoinen ihmetuote. Uskomattoman kevyt, hyvin levittyvä ja riittoisa. Imeytyy hyvin, eikä jätä kasvoille mitään kalvoa. Ihoni on selkeästi rauhoittunut seerumin käytön myötä. Aikaisemmin herkkä, epätasaisen värinen ja epäpuhdas ihoni on nyt paljon kauniimpi. Ihonväri on tasoittunut huomattavasti, naama ei enää kutise ja mustapäätkin tuntuvat vähentyneen. Ostan varmasti lisää!

Sen sijaan Lumenen silmänympärysvoiteet ovat olleet pettymys. Vitamin C+ sy-voide imeytyy huonosti, eikä tunnu kosteuttavan yhtään. Voiteessa on kiva sävy, joka peittää hieman tummia silmänalusia ja kirkastaa ilmettä, mutta muuta hyvää en tuotteesta löydä. Suojakerroinkin on naurettavan alhainen (spf 6). Hydra Tender -silmänympärysvoide imeytyy ja kosteuttaa ihan yhtä huonosti. Tavallaan tekisi mieli kokeilla Sensitive Touch -sy-voidetta, mutta tuskin kannattaa. En usko sen olevan yhtään sen paremmin imeytyvä tai erityisen kosteuttava/rauhoittava.
1b M ii

Poissa Amie

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #308 : 12.02.09 - klo:17:30 »
^ Löytyyköhän jostain ton rauhoittavan seerumin inciä? Sain joskus näytteen ja vaikutti kyllä hyvältä. :)

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 12.02.09 - klo:19:09 »
Onko toi lumenen "tehohoitococtail" hyvää? Eli se joku C+ energisoiva tehohoito. Sopiiko alle 20v? (Kun lumenen esitteessä luki että 25vuotiaille..?)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #310 : 14.02.09 - klo:08:42 »
^ Minä ainakin olen tykännyt (22v.), kosteuttaa hyvin. Olen  käyttänyt tuota ja tuota edeltävää versiota lähes 3-vuotta aina silloin tällöin kuureina ja olen kyllä tykännyt. Enemmän tuo on sellainen ennaltaehkäisevä ja kosteuttava, joten sopii kyllä nuoremmallekin iholle.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #311 : 19.02.09 - klo:14:33 »
^^Mä oon tykännyt myös tosi paljon tosta energisoivasta tehohoidosta vai mikä nykyään lieneekään (ikä 28 v.). Oon tosin käyttänyt vaan sitä vanhempaa versiota. Pintakuivalle talvi-iholle aivan ihanaa tavaraa, kosteuttaa ja pehmentää tosi hyvin. Uskon, että sopii kaikenikäisille tehokosteutukseen varsinkin talvella. Eikä mulla ole tukkinut ihoa yhtään, vaikka mulla helposti tukkeutuva iho onkin. Just meinasin tänään mennä ostamaan uuden pullon, kun naama on niin harmaa ja pintakuiva eikä mikään tunnu auttavan.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 10.03.09 - klo:22:57 »
Olin Lumenen koulutuksessa ja kouluttaja oli kyllä aivan loistava, tuli olo että haluan kokeilla kaikkia Lumenen huipputuotteita nyt heti!  ;D En oikein tiedä miten pitäisi suhtautua kun onhan noissa useimmissa heti veden jälkeen silari toisena aineena, mutta koulutuspuheet ja tämänkin ketjun kokemukset saa miettimään, että josko se ei niin pahasta olisikaan?

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #313 : 11.03.09 - klo:07:41 »
Ostin mammutti päiviltä cittarista jonkun Lumene Blue kosteuttavan päivävoiteen 5e.
Piti ostaa aqualan Plussa, mutta tuo sattui silmään niin päätin kokeilla. *Tarjouksien uhri*

Tuote oli koostumukseltaan todella paksua, ja kun käsiä hankasi yhteen se tavallaan ''vaahtosi'' tai siis muuttui valkoisemmaksi. Kuitenkin iholta se imeytyi nopeasti eikä kasvot kiiltäneet yhtään. Posket tai muu iho ei kiristänyt voiteen jälkeen ja olin tästä positiivisesti yllättynyt, en nimittäin uskonut, että voide on tarpeeksi ravitsevaa minun kiristävälle pintakuivalle iholle.

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #314 : 11.03.09 - klo:17:18 »
^Toinen tarjouksen uhri ilmoittautuu.  ;D Tykkäsin myös tuosta päivävoiteesta. Samassa läjässä oli myös yövoiteitakin, mietin että kävisinkö vielä ostamassa itselleni senkin. Siitä oli testeri, imeytyi kädelle ihan nopean tuntuisesti paksuhkosta koostumuksesta huolimatta.

Mitä nuo maksaa normaalisti? Nyt kummatkiin Citymarketissa siis 5€/kpl mammuttimarkkinoiden ajan.