Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138427 kertaa)

Poissa kuku

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #315 : 11.03.09 - klo:17:39 »
^ Kuinka kauan mammuttimarkkinat kestää? Haluaisin ton sarjan yövoidetta kokeilla  :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa siili

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 11.03.09 - klo:17:41 »
^14.3 asti, eli lauantaihin siis.  :)

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #317 : 12.03.09 - klo:00:02 »
Mitä nuo maksaa normaalisti? Nyt kummatkiin Citymarketissa siis 5€/kpl mammuttimarkkinoiden ajan.

Tuota ei ole pariin vuoteen  enää ollut myynnissä normaalisti, vain kamppanjoiden aikana ja ilmeisesti sitä valmistetaankin vain niitä varten. 50 ml purkki maksoi kymmenisen euroa 2,5 vuotta sitten.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #318 : 12.03.09 - klo:07:36 »
Täytyy sitten käydä hamstraamassa vielä toinen päivävoide ja kokeilla sitä yövoidettakin :D

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #319 : 12.03.09 - klo:20:18 »
Mä taas olen ihastunut Arctic Aqua syväkosteuttavaan voiteeseen. Voide on paksua, imeytyy loistavasti ja pitää ihon kosteutettuna. Ihan kuin mun iho olisi tämän käytön myötä jotenkin sileämpikin. Voiteessa on mieto, raikas tuoksu, mikä on myös plussaa.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #320 : 16.03.09 - klo:18:11 »
Joko olen ihan sokea, tai sitten en vain löydä kokemuksia Lumenen Matt Touch-sarjan tuotteista?
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Pähkinä

• Tukkaguru
« Vastaus #321 : 16.03.09 - klo:18:16 »
^ Arkiston puolelta löytyy aiempi ketju, jossa näytäisi olevan enemmän kokemuksia ko. sarjasta. En tosin tiedä ovatko tuotteet vielä samat, mutta ehkä siihenkin löytyy vastaus :) .

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #322 : 16.03.09 - klo:18:41 »
Tuossa Sokoksen 3+1 päivä kuvastossa oli Lumene Vitamin C+ radiant c-energy mask - kasvonaamio 8,90€. Tää on vissiin sitä "vanhaa lumenea". Onko kukaan kokeillut, onko ostamisen arvoista?  :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 17.03.09 - klo:08:44 »
^Tuosta kasvonaamiosta löytyy kyllä täältä kasvonaamiot-ketjusta kommentteja, kun vain malttaa etsiä. Tässä oma kommenttini siitä:

Mä olen kovasti tykästynyt Lumenen Vitamin+-sarjan Radiant C-Energy kasvonaamioon. Nimensä mukaisesti se virkistää ja kirkastaa kasvot ihan hetkessä. Tekee kyllä ihon hehkeän näköiseksi, vaikka olo ei sitä oliskaan.  ;) Kosteuttavahan tuo naamio ei ole, mutta toimii loistavasti esimerkiksi viikonloppuaamuisin, kun tarvii saada vähän potkua päivään. Tuoksukin on ihana persikkainen/aprikoosimainen.

Tämän kommentin perästä löytyy useamman muunkin kokemuksia ko. naamiosta.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #324 : 28.03.09 - klo:22:55 »
Ostin tuon Sensitive Touch -puhdistusemulsion ja on vähän ristiriitaiset tunteet. Parilla ekalla kerralla tuntui vähän ärsyttävän ihoa mutta äsken kun puhdistin tuolla meikit niin tuntui tosi hyvältä. On kyllä mahdollista, että aiemmin iho oli vähän herkemmässä kunnossa valmiiksi ja ehkä sekin vaikutti, että nyt en pessyt tuota vedellä pois. Joka tapauksessa ihan tehokkaalta putsarilta tuntuu mutta pitää nyt vähän tutkia.

Himoitsen kovasti sitä energisoivaa tehohoitoa. Äidiltä vähän tuota testasin ja tuntui tosi kivalta. Hinta on kuitenkin sen verran suolainen että taitaa kyllä jäädä kauppaan ainakin toistaiseksi.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #325 : 30.03.09 - klo:14:38 »
Onko kukaan törmännyt vielä kaupoissa Lumenen Spa- sarjaan? Näin vkonloppuna jossain naistenlehdessä mainoksen mutta en ole nähnyt vielä livenä mitään...

edit. alas
En muista tarkkaan mitä siinä mainoksessa oli, nimi jäi vaan npäähän pyörimään ::). Etsin lehden tänään kun illalla lueskelen.

Kiitti Stattis ;).
« Viimeksi muokattu: 30.03.09 - klo:19:12 kirjoittanut Lene »
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #326 : 30.03.09 - klo:17:43 »
^Mitä kaikkea sarjaan kuuluu? Näkyikö mainoksessa?

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #327 : 30.03.09 - klo:18:14 »
Joko olen ihan sokea, tai sitten en vain löydä kokemuksia Lumenen Matt Touch-sarjan tuotteista?

Mulla on nyt ollut pari viikkoa iltakäytössä Matt Touch -puhdistusgeeli ja -kasvovesi. Iho alkoi kukkia ja kaipasi selvästi tavallista voimakkaampaa kuurausta. Päädyin sitten jotenkin noihin, kun halusin hyvää puhdistusta, mutta en mitään liian radikaalia herkälle ja helposti kuivuvalle iholleni.

Olen uskaltanut käyttää noita vain iltaisin, ettei iho herkisty ja kuivu liikaa, ja näin käytettynä on toiminut mainiosti eikä ole aiheuttanut mitään ikävää! Kukkivat ihoalueet ovat nyt selvästi tasoittuneet eikä uutta näppyä ole enää pukannut entiseen tahtiin. Ennen puhdistusgeeliä käytän Dermalogican Pre Cleanse -öljyä.

Kosteusvoiteet ovatkin sitten ihan muita eikä rasvaisen ihon voiteet mulle kyllä riittäisikään.

Lisään vielä, että en kaivannut enkä etsinyt mattapintaa, vaan tuota parempaa puhdistusta epäpuhtaalle iholle ja jotain apukeinoja näpyille.
« Viimeksi muokattu: 30.03.09 - klo:18:16 kirjoittanut Tuikkuli »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #328 : 30.03.09 - klo:18:27 »
Onko kukaan törmännyt vielä kaupoissa Lumenen Spa- sarjaan? Näin vkonloppuna jossain naistenlehdessä mainoksen mutta en ole nähnyt vielä livenä mitään...
^Mitä kaikkea sarjaan kuuluu? Näkyikö mainoksessa?

Spa-tuotteet tulevat kauppoihin toukokuussa. Sarjaan kuului muistaakseni suihkugeeli yms., vartaloemulsio, vartalovoide, kuorinta, joku selluliittituote ja vielä muistaakseni joku...? Joku öljy sieltä oli tulossa...nyt en vaan muista, että liittyikö se tuohon selluliittituotteeseen vai oliko oma juttunsa. Ihan täysin en muista, mutta lunttaan tarkemman vastauksen huomiseksi, ellei joku muu ehdi paremmin vastaamaan. :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Lene

• HAIRahtanut
« Vastaus #329 : 31.03.09 - klo:10:14 »
Olen kokeillut muutaman päivän ajan Lumenen uutta syväkorjaava kosteusvoidetta kasvoille, EXCELLENT FUTURE- voidetta. En ole tykännyt yhtään. Voide haisee pahalle ja jättää kelmumaisen pinnan kasvoille, levittyy kuitenkin kohtalaisen hyvin. Voiteen levityksen jälkeen naama muuttuu kirjavaksi ja kiiltäväksi. Kelmumaisuus myös tuntuu, incin alkupäässä onkin heti silikoni, liekö tuo sitten syyllinen tunteeseen. En ostaisi itselleni enkä heti suosittelekaan kenellekään, tokihan se on yksilöllistä mikä kenelläkin toimii.
My make-up may be flaking!
But my smile, still, stays on!