Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 137926 kertaa)

Poissa Luna

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #330 : 31.03.09 - klo:12:12 »
Spa-tuotteet tulevat kauppoihin toukokuussa. Sarjaan kuului muistaakseni suihkugeeli yms., vartaloemulsio, vartalovoide, kuorinta, joku selluliittituote ja vielä muistaakseni joku...? Joku öljy sieltä oli tulossa...nyt en vaan muista, että liittyikö se tuohon selluliittituotteeseen vai oliko oma juttunsa. Ihan täysin en muista, mutta lunttaan tarkemman vastauksen huomiseksi, ellei joku muu ehdi paremmin vastaamaan. :)

Minun muistaakseni selluliittituote oli eri kuin tuo öljy. Ihan miellyttäviä tuotteita oikeastaan kaikki ainakin ensikokeilulla, ei nyt mikään todella ylellinen spa-sarja mutta aivan kelpo tuotteita mielestäni maanläheisessä pakkauksessa. Miellyttävät tuoksut useimmissa!

Excellent Future oli tähänkin nassuun huono valinta, jätti omituisen tunteen nassuun ja ei tuntunut imeytyvän kunnolla. Sopii varmasti paremmin kuivalle iholle yökäyttöön.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #331 : 01.04.09 - klo:20:55 »
Hei, olisiko jollain kokemuksia Lumenen Vitamin C+ sarjan suojaavasta päivävoiteesta SPF15?  :)
Sopiiko voide hyvin meikin alle ja onko hyvin kosteuttavaa? Onko kosteuttavampaa kuin esim. saman sarjan tasapainottava mattapinnan jättävä päivävoide? Olisi mukava kuulla onko tuosta mihinkään jos nyt käytössä olevan Lorealin DermaGenesisin jälkeen ostaisikin tuota. Täälläpäin kun katsoin ettei hinnoissa olisi suurtakaan eroa. Lumenen omat sivut kyllä näytti muuta.  ???

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #332 : 01.04.09 - klo:22:57 »
^ Tuo suojakertoimellinen on selkeästi täyteläisempi kuin tasapainottava versio, joka sitten taas jättä mattaisen pinnan. Normaalista kuivemmalle iholle hyvä, mutta rasvaisuuteen taipuvaisella saattaa tuntua helposti liian tuhdilta varmaan.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #333 : 03.04.09 - klo:10:14 »
^ Harmi, tuntuu, että suojakertoimellisia kasvovoiteita on niin vaikea löytää. Onko tuo siis rasvaisempi kun tarkoitit täyteläisempää, ei siis kosteuttava? Ja hei vielä, että imeytyykö hyvin vai jääkö pinnalle kalvomaiseksi?
Vielä kun mietin olisikohan tuo pintakuivalle sekaiholleni sitten ihan sopimaton. Ikinä kun ei voi tietää toimisiko tuote sittenkin. Olen huomannut kuitenkin tarvitsevani hyvin kosteuttavia voiteita. Tuon mattapinnan jättävänkin voiteen kanssa tarvitsen tietyille alueille lisää kosteutusta. Ja mattapintaa en siis niinkään hae voiteesta, kun kasvojeni kiiltely ei pysy millään pois kuitenkaan.  :)

Edit. Ok, kiitos vielä selvennyksestäsi.  :) Ei ehkä sitten ole minun voide, täytyy tosin vielä kokeilla jos jossain kaupassa olisi testereitä.  :)
« Viimeksi muokattu: 03.04.09 - klo:13:12 kirjoittanut purppura »

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #334 : 03.04.09 - klo:13:06 »
^ Tuo on rasvaisempi koostumukseltaan. Omalle kuivuuteen taipuvaiselle iholleni on hyvä, sillä kosteuttaa hyvin, mutta imeytyy minulla kyllä ihan hyvin. En osaa sanoa, mitä rasvaisempi ihoinen tuosta sitten tykkää, mutta monet rasvaisemman ihon omaavat vat kyllä sanoneet tuota liian tuhdiksi heille.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Bembo

• HAIRahtanut
« Vastaus #335 : 03.04.09 - klo:15:58 »
Täällä on ollutkin ihan mukavasti kokemuksia Lumene sensitive touch- sarjan tuotteista.  :)  Mietin nyt, että kumpikohan saattaisi olla parempi ostos rasvoittuvalle, mutta hajusteettomia tuotteita kaipaavalle iholleni: tuo kevyempi päivävoide vai seerumi. Seerumia varmasti käyttäisin ihan vain yksinään ilman kosteusvoidetta koska se varmasti riittäisi tälle iholle noin käytettynä. Molempia olen kokeillut testereistä kädelle ja imeytyvät salamannopeasti ja tuntuvat kevyiltä. Mitään punoitus tai muita herkkyysongemia ihossa ei ole joten tarvisin vain kevyen hajusteettoman kosteuttajan päivä ja yökäyttöön.

Poissa Herya

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 06.04.09 - klo:21:46 »
Ostin tänään sensitive touch sarjan rauhoittavan päivävoiteen joka on siis se purkissa oleva. En ole vielä testaillut kasvoille, mutta kaupassa kun testasin sitä punoittaville rystysille niin punoitus katosi ihan kokonaan  :o. Voiko toi oikeesti olla niin rauhoittavaa ainetta? Avokkinikin rupesi ihan tuijottamaan että miten ne rystyset noin vaaleaksi meni. Huomenna testailen kasvoille sitä. Odotukset on aika korkeella nyt  :ts

...Kokeilin eilen ekaa kertaa voidetta kasvoille ja se tuntui erittäin hyvälle ja rauhoitti ihoa melkeen yhtä tehokkaasti kuin rystysiäni xD, mutta tänään kun kokeilin taas niin iho tuntui kaipaavan enemmän kosteutta ja alkoi hieman punertamaan eli ei ihan kosteustehot riitä. Ajattelin testailla ensi viikolla uudestaan kunnolla josko iho tottuisi tähän, mutta nyt en viitsi alkaa testailemaan tämän enempää, kun viikonloppuna pitäisi iho olla hyvässä kunnossa.
« Viimeksi muokattu: 08.04.09 - klo:12:15 kirjoittanut Delia »

Lynnei

• Vieras
« Vastaus #337 : 11.04.09 - klo:15:51 »
Lumenen Spa-sarjan tuotteet bongattu tänään Anttilan kometiikkaosastolta. Purkit olivat ihan nätin näköisiä, kesäisen vihreitä ja oikein tuollaisesta perinteisestä suomalaisesta mökkielämästä muistuttavia. Itselleni tuli ainakin ihan sauna ja kesäinen järvi mieleen... :)

Testeriä ei tainnut olla muusta kun siitä ihmeellisestä vartaloöljystä, joka on siis eri asia kuin se selluliittituote. Vaikka ravistin pulloa ohjeiden mukaan, pumpun suusta turskahti todella epätasaista ja ällöttävää geeliöljy-seosta kämmenselkä täyteen. Tuoksu oli aluksi mielenkiintoinen, mutta muuttui hetken kuluttua inhottavaksi ja aloin voimaan melkein pahoin! :o Siis en ole todellakaan mikään kovin herkkä reagoimaan erilaisiin tuoksuihin, joten testerin kummallisella koostumuksella taisi olla jotain tekemistä inhotukseni kanssa. Itse tuote tuntui kumminkin iholla mukavalta ja imeytyi öljyisyydestään huolimatta melko nopeasti. Tutkimukset jatkuvat ensi viikolla  ;D

Poissa Tuikkuli

• Tukkaguru
« Vastaus #338 : 11.04.09 - klo:18:46 »
Vaikka ravistin pulloa ohjeiden mukaan, pumpun suusta turskahti todella epätasaista ja ällöttävää geeliöljy-seosta kämmenselkä täyteen.

Tuosta tulikin mieleen, että mulla ainakin ne Lumenen kasvoille tarkoitetut hemmottelutipat (kaksiosainen kelta-punainen öljyseos pumppupullossa) toimi aina ja jatkuvasti niin, että sekoittamisesta huolimatta pumpusta tuli aina läiskä kaksiosaista ainetta. Toisaalta ymmärrettävää, koska ei kai ne aineet oikein siellä pumpussa pääse sekoittumaan, mutta silti tuossa kyllä ikävästi katoaa kaksiosaisten tuotteiden viehätys. :-\

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #339 : 12.04.09 - klo:00:05 »
Sillä hetkellä pumpun putkessa olevat aineet eivät tosiaan pääse sekoittumaan, mikä on vähän ikävää. Kasvoille tarkoitetuissa Energisoivassa tehohoidossa sain onneksi ulos aina kumpaakin kahdella taritsemallani pumppauksella -tosin ekalla erikseen. Nämä kuitenkin sekoittuivat kasvoilla, kun tuotetta levitti. Vartalotuotetta varmaan kuluu kuitekin useampi pumppaus, joten myös jo-sekoittuneen aineen kanssa pääsee leikkimään. :)

annu

• Vieras
« Vastaus #340 : 12.04.09 - klo:09:52 »
Moi,

Kysyin tätä jo tuolla silmänympärysvoiteet ketjussa, mutta sieltä ei vielä ole vastausta kuulunut, niin kokeillaan täällä:

Osaisiko joku vastata, onko Lumenen Time Freeze silmänympäryspuikko hajustettu? Kiinnostaisi kokeilla, kun tarvitsisin taas sellaisen virkistävän, turvotusta laskevan silmänympärysvoiteen.

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #341 : 12.04.09 - klo:20:10 »
Mä sain muutaman näytteen tuosta Sensitive-sarjan päivävoiteesta, ja kokeilujen perusteella en usko koskaan ostavani ko. tuotetta. Voide tuntui kyllä rauhoittavan ihoa ihan mukavasti, mutta se jätti myös ihon pinnalle inhottavan tuntuisen kalvon, joka lähti vasta pesemällä pois. Joku muukin Lumenen voide (muistaakseni se vanha tuota sensitivea vastaava) on toiminut mun iholla samalla tavalla. Tällä hetkellä Lumenen kasvovoiteista suosikkini on Artic Aqua syväkosteuttava voide, josta olenkin jo aiemmin tänne kommenttini kirjoittanut. Se toimii edelleen todella hyvin!
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #342 : 12.04.09 - klo:20:25 »
Osaisiko joku vastata, onko Lumenen Time Freeze silmänympäryspuikko hajustettu? Kiinnostaisi kokeilla, kun tarvitsisin taas sellaisen virkistävän, turvotusta laskevan silmänympärysvoiteen.

Kaikki sarjan silmänympärysvoiteet ovat hajusteettomia. :)

annu

• Vieras
« Vastaus #343 : 13.04.09 - klo:10:50 »
^Hieno homma, kiitos vastauksesta! Taidan sitten ostaa seuraavaksi tämän tuotteen kokeiluun, jos se tepsis tähän naamaan :ts

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #344 : 13.04.09 - klo:19:25 »
Minä olen käyttänyt Sensitive Touch -sarjan yövoidetta, ja siitäkin jäi juuri sellainen epämääräinen kalvo iholle, eikä se muutenkaan sopinut minulle kauhean hyvin, iho jäi helposti liian kuivaksi. Enkä kyllä huomannut mitään rauhoittavaa vaikutusta, pikemminkin päinvastoin, iho punoitti välillä kahta kauheammin!
Sensitive Touch -päivävoidetta kokeilin kerran, kun sain näytteen jonkun lehden mukana (siis sitä kuivan ihon versiota), ja siinäkin tuntui se sama kalvomaisuus.

No, nyt olen sitten muutaman viikon käyttänyt Arctic Aqua syväkosteuttavaa voidetta, ja se on kyllä aivan huippua tavaraa! Kosteuttaa ihan oikeasti tosi hyvin, pintakuivuus ja ihon hilseily on vähentynyt huomattavasti, ja meikkivoide leviää todella hyvin sen päälle, kunhan vaan malttaa antaa imeytyä kunnolla! Plussaa myös ihanan raikkaasta ja "vesimäisestä" tuoksusta. Päivävoiteena olen tuota käyttänyt, yövoiteeksi ei ihan riitä minun iholleni, mutta hätätapauksessa sopinee siihenkin tarkoitukseen.