Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138062 kertaa)

Poissa Sheppa

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #360 : 29.08.09 - klo:21:29 »
^Mulla oli tota juuri, enkä tykännyt oikein. En jaksa kirjoittaa uudestaan kovin pitkää tarinaa, tässä linkki Glossyyn jonne olen tehnyt siitä arvostelun: http://www.glossy.fi/tuote/katso/soothing-night-cream---rauhoittava-yovoide
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #361 : 31.08.09 - klo:12:25 »
^ Minäkin käytän tuota, itse en pitänyt siitä tahmeasta kalvosta jonka tuote tuntui jättävän iholle.  :-\ Tuntui myös jostain syystä tukkivan ihoa, itselläni siis helposti punoittava, herkkä sekaiho. Oli kyllä täysi hukkaostos, kaulavoiteena käytän sitä nykyään.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #362 : 31.08.09 - klo:14:26 »
^ Joo, ei kyllä ole kosteusteholtaan mitään. Nyt kun iho on taas ollut parempana niin olen aloittanut tehokuurin saadakseni voiteen loppumaan. Kys. voiteen alle levitän siis aina ensin jotain kosteuttavampaa voidetta (tällä hetkellä Basan Geeliä tai sitten Urtekramin tai Lumenen kasvonaamiota kosteuttaakseni tehokkaammin).

Erityistä rauhoittavaa vaikutusta en ole huomannut, enemmänkin Lumenen kasvonaamio tuntuu minusta rauhoittavammalta. Tosin, ei iho kyllä nyt ole näyttänyt häiritsevän punoittavaltakaan, mutta enpä kyllä usko tuon vaikuttaneen siihen eniten.

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #363 : 31.08.09 - klo:19:20 »
Minulla on tuosta yövoiteesta positiivinen kokemus. Itselläni on ollut se käytössä muun sensitive sarjan tuotteiden kanssa ainakin ½ vuotta ja iho voi hyvin. Ihoni on herkkä, pintakuiva sekaiho + ruusufinni. Kaikenkaikkiaan tämä sarja on osoittautunut -ainakin toistaiseksi- ensimmäiseksi ihonhoitosarjaksi, jonka kanssa naamanahka on rauhallinen ja hyvässä kunnossa.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 03.09.09 - klo:17:20 »
Kokeilin Premium Beauty elvyttävää yövoidetta ja seerumia. Yövoide oli ihan hyvä ja tuntui tasoittavankin ihon sävyä, mutta seerumi ei tehnyt juuri mitään. Olisin tuota yövoidetta hankkinutkin, ellei hinta vain olisi ihan naurettavan korkea - 40 euroa! Huh huh...  :P

Poissa maarit

• HAIRahtanut
« Vastaus #365 : 06.09.09 - klo:11:55 »
Ostin vähän aikaa sitte SPA Silottavan seerumin ja SPA Kiinteyttävän vartaloemulsion.. Nuo haisee ihan hirveelle!!!  :-X Kokeilen jos pystyisin käyttämään edes puolet mutta luultavasti lentää roskiin hyvin pian.  :D

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 22.09.09 - klo:19:35 »
Kanebon puhdistusöljyn loputtua oli ensin tarkoitus ostaa Dermalogican precleanse, mutta tulikin Sokoksella käydessä napattua mukaan lift touch puhdistusöljy. Ostin tuon siis käytettäväksi kaksoispuhdistuksen ensimmäisenä vaiheena.

Ja hyvä ensivaikutelma on jäänyt: puhdistaa meikit tehokkaasti jättämättä ihoa öljyiseksi joten saatan tätä käyttää kiireessä/laiskottaessa ihan yksinäänkin. Ihoa ei kiristä pesun jälkeen vaan tuntuu pehmeältä.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #367 : 02.11.09 - klo:14:11 »
Onko kenelläkään kokemuksia Arctic Aqua Syväkosteuttavasta yövoiteesta? En ole aikaisemmin sitä huomannutkaan. Voiko verrata mitenkään vanhaan Hydra Drops yövoiteeseen, joka oli mun iholle talvisin paras voide silloin joskus?

Mikäköhän olisi muuten pintakuivalle sekaiholle paras päivävoide meikin alle tähän aikaan vuodesta kun iho on kuivahtanu, muttei vielä rutikuiva? Vitamin C+ Hoitava päivävoide ja Sensitive Touch (purkissa) on vielä liian rasvaisia. Sitten taas Time Freeze rullaa tosi pahasti ja Sensitive Touch (tuubissa) ei enää riitä. Pitäis päättää Vitamin C+ Virkistävän, Vitamin C+ Suojaavan ja Arctic Aqua syväkosteuttavan väliltä. Onko noissa paljon eroja keskenään?
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Copper

• Vieras
« Vastaus #368 : 04.11.09 - klo:18:10 »
Seuraavasta ei kai ollut foorumilla vielä mainintaa: Paula Begoun on arvioinut Lumenen tuotteita. Paula's Choice Europe Blogissa oli asiasta marraskuun kysymyksenä (vastaus 2.11.2009). Ohessa suora lainaus sivuilta (on vähän pitkä, anteeksi siitä). Itse taidan edelleen jättää Lumenen ihonhoitotuotteet ostamatta, eivät houkuta.

Lainaus
Dear Paula,

It was wonderful hearing you speak in Stockholm recently. You mentioned that you recently reviewed the popular European line, Lumene. Would you share your research with us?

Dear Sofia,

Thank you for writing. It was my great pleasure to meet you and so many of my European readers during my recent media tour.

European import Lumene has been on the scene across the ocean for more than 35 years, yet it’s still a relative newcomer to the United States retail market, having debuted with minimal advertising and promotion at CVS drugstores in summer 2003. As of this writing, Lumene is still exclusive to CVS. Lumene consists of a large (and I mean really, really large) selection of products they promote as being “The Secret to Natural Beauty.” Well, there are no secrets to be found in this line, only lots and lots of mediocre (and I mean really, really mediocre) products bearing claims that range from the typical absurd to the ludicrous.

Particularly ludicrous is Lumene’s use of supposedly rare Arctic or Scandinavian ingredients, including arctic cloudberry, peat, and water lily. But none of these have substantiated research proving their benefit for skin, you just have to take Lumene’s word for it. Even if such research existed and Lumene was onto something no one else was privy to, the amount of the aforementioned ingredients in their products is barely a dusting. If this is Lumene’s idea of “advanced technology,” then they should have paid closer attention to established research because several key elements are either missing or come up short in these products. For example, it is well established how beneficial antioxidants are when added to skin-care products, and particularly sunscreens. Lumene includes them occasionally, but not in any significant amount and often not in packaging that will help keep them stable once the package is opened. Another issue is that although all of their sunscreens contain UVA-protecting ingredients, a few of them sport woefully low SPF ratings, making them poor choices for protection. So much for advanced technology! This is also not a line to shop if you’re looking for an effective AHA or BHA product or for products with cell-communicating ingredients.

Despite these shortcomings, a few worthwhile products can be found, and Lumene’s price point is considerably lower than that of many neighboring lines such as Olay and Neutrogena. The exception to that is their Premium Beauty subcategory, which is about as premium as Wonder Bread. There are a couple of good serums and eye-area moisturizers to consider, as well as some basic though effective options from Lumene’s cleansers, eye-makeup removers, and sunscreens rated SPF 15 or higher. Given the size and scope of this line (did I mention that it’s huge?), you have to be extra careful to be sure you’re getting a worthwhile product that really will make a difference for your skin. After all, a bargain is no bargain if it doesn’t add up to great skin care.
« Viimeksi muokattu: 04.11.09 - klo:18:14 kirjoittanut Copper »

Poissa Liisi

• HAIRahtanut
« Vastaus #369 : 04.11.09 - klo:18:32 »
Kanebon puhdistusöljyn loputtua oli ensin tarkoitus ostaa Dermalogican precleanse, mutta tulikin Sokoksella käydessä napattua mukaan lift touch puhdistusöljy. Ostin tuon siis käytettäväksi kaksoispuhdistuksen ensimmäisenä vaiheena.

Minä käytän tuota öljyä juuri samassa tarkoituksessa, ja olen tykännyt tosi paljon! Kohta onkin toinen pullo hankittava, sillä öljy on loppumaisillaan.
2c M i

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 05.11.09 - klo:08:42 »
Onko kenelläkään kokemuksia Arctic Aqua Syväkosteuttavasta yövoiteesta? En ole aikaisemmin sitä huomannutkaan. Voiko verrata mitenkään vanhaan Hydra Drops yövoiteeseen, joka oli mun iholle talvisin paras voide silloin joskus?

Mikäköhän olisi muuten pintakuivalle sekaiholle paras päivävoide meikin alle tähän aikaan vuodesta kun iho on kuivahtanu, muttei vielä rutikuiva? Vitamin C+ Hoitava päivävoide ja Sensitive Touch (purkissa) on vielä liian rasvaisia. Sitten taas Time Freeze rullaa tosi pahasti ja Sensitive Touch (tuubissa) ei enää riitä. Pitäis päättää Vitamin C+ Virkistävän, Vitamin C+ Suojaavan ja Arctic Aqua syväkosteuttavan väliltä. Onko noissa paljon eroja keskenään?

Mulla on tällä hetkellä käytössä päivävoiteena Arctic Aquan 24h syväkosteuttava voide, ja olen kovasti tykästynyt tuohon voiteeseen! Se kosteuttaa erinomaisesti, tuntuu viilentävältä ja rauhoittavalta iholla, ja imeytyy kuitenkin suhteellisen nopeasti. Oma ihoni on suurimman osan vuodesta lähinnä normaalia - talvisin se tuppaa kuivahtamaan erityisesti poskilta.

Olen aiemmin käyttänyt Vitamin C+ -sarjan voiteita, joista niistäkin pidin paljon, mutta pidemmässä käytössä huomasin, etteivät ne enää tälle 30+-iholle riitä. Sarjan voiteet tuntuivat "hukkuvan" ihoon, eikä niiden kosteutus- ja hoitotehot riittäneet mulle. Syväkosteuttavaa yövoidetta en ole kokeillut, mutta voisin kuvitella, ettei se ainakaan tuota 24h voidetta kevyempi voi olla. Vitamin C+ -sarjan voiteista tuo virkistävä oli mielestäni hyvin kevyttä ja suojaava hieman sitä tuhdimpaa ja kosteuttavampaa, mutta ero Artic Aquan voiteeseen on mielestäni ihan selkeä. Toivottavasti saat tästä pähkäilystä jotain apua tilanteeseesi.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #371 : 05.11.09 - klo:16:54 »
Mä oon kokeillut tuota Arctic Aqua -yövoidetta. AA-päivävoide oli ihan jees ja tykkäsin oikeasti jostakin toisesta vanhemmasta Lumenen yövoiteesta olisko ollut tuo Hydra Drops sitten, joku mitä viime vuonna myytiin halvalla mammuttimarkkinoilla. Näistä innostuneena päätin kokeilla tuotakin yövoidetta, mutta se oli kyllä vikaostos, tuntuu aiheuttavan finnejä eikä kosteutustehokaan ole kummoinen. Käyttelen pois kaulavoiteena mutta tekisi mieli heittää menemään kun kaulaankin tuntuu välillä tulevan näppyä.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #372 : 08.11.09 - klo:16:38 »
^^ Minulla on ollut Arctic Aqua syväkosteuttava voide käytössä nimenomaan meikin alla viime lopputalvesta asti, ja se tuntuu kyllä sopivan hyvin iholleni! Nyt tosin vähän jännittää että riittääkö kun alkaa tulla pakkasia, mutta ainakin toistaiseksi tuo on toiminut parhaiten monista kokeilemistani voiteista. Ja minulla siis on pintakuivuuteen taipuvainen sekaiho.

Vitamin C virkistävää voidetta käytin myös purkillisen, mutta se ei oikein kosteuttanut tarpeeksi eikä muutenkaan tuntunut toimivan muuten kuin satunnaisesti. Myöskään meikki ei levittynyt sen kanssa kauhean hyvin, eikä se auttanut tuohon pintakuivuuteen toivotulla tavalla. Lisäksi olen saanut noista kaikista kokeilemistani Vitamin C  -sarjan voiteista jotain pieniä punaisia näppylöitä ihooni, joten sikälikin tuo Arctic Aqua on parempaa.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 21.11.09 - klo:13:27 »
Onko tuon Lumenen rauhoittavan kosteusnaamion INC muuttunut sen jälkeen, kun tuotteiden ulkonäkö uusittiin? Itselläni on herkkä ja punoittava iho ja kiinnostaisi kokeilla tuota naamiota vielä uudelleen, mutta toisaalta aikaisemmin se ei toiminut yhtään ja pisti ihon kirvelemään ja punoittamaan todella voimakkaasti, joten jos INC ei ole yhtään muuttunut niin ei sitä varmaan kannata hankkia naamiota uudelleen.  ::)
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 21.11.09 - klo:14:04 »
^Mun mielestä inci muuttui ainakin jossain vaiheessa kosteuttavampaan suntaan, muistaakseni siihen tuli hualyronihappoa ellen väärin muista.