Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138064 kertaa)

Poissa Liina

• Hiushörhö
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #375 : 27.11.09 - klo:12:15 »
^^Kyllä muuttui. Tykkäsin vanhasta koostumuksesta paljon enemmän.  :( Uusi jättää tosi tahmean pinnan iholle (jätän yleensä naamion yöksi) eikä tunnu pehmentävän ihoa niin mukavasti kuin vanha. Kosteuttaa kyllä tosi hyvin, mutta vanha olikin hiukkasen "rasvasempi".
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Tunturikarpalo

• HAIRahtanut
« Vastaus #376 : 06.03.10 - klo:22:05 »
Mitäs te olette mieltä Lumene sensitive touch yövoiteesta? Ehdin jo lukemaan arvosteluja ketjun alkupäästä, mutta niitä ei ollut kuin pari. Minulla on nimenomaan melkoisen herkkä iho poskista ja jonkin verran noita pintaverisuoniakin näkyy ja tämä kyseinen tuotehan on tarkoitettu nimenomaan tämän tyyppiselle iholle. Minulta löytyy kaapista myös sensitive touch puhdistusemulsio, mutta en ole käyttänyt sitä kuin pari kertaa, sillä minulla tuli ikään kuin pieniä finnejä siitä kasvoihin. Ei olisi kiva maksaa tuosta yövoiteesta turhaan, kun sehän on aika hintavakin.

Jonkunlaisia kommentteja siis kyseisestä tuotteesta. :)
1a F ii

Poissa Klaara

• Hiushörhö
« Vastaus #377 : 07.03.10 - klo:14:08 »
^Minulla on ollut tuo voide käytössä jo pitkän aikaa. Ihoni on herkkä, couperoottinen ja ruusufinni on riesana myös, nyt onneksi oireettomana. Jo olemassa olevia näkyviä pintaverisuonia ei voide poista, mutta ainakin itselläni niitä ei ole tullut lisää sinä aikana, kun Lumenen sensitive sarjan tuotteet ovat olleet käytössä. Omalle iholleni voide on tarpeeksi kosteuttava, kovin kuivalle iholle saattaa olla liian kevyttä. Minä tykkään kovasti, mutta parhaiten selviää soveltuvuus omalle iholle kokeilemalla.
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #378 : 17.03.10 - klo:11:22 »
Sain kokeiltavaksi lumenen vitamin C - uudistuneesta sarjasta heleyttävän seerumin ja kevyen voiteen. Täytyy kyllä kehua että erittäin onnistunut kehitys! Sarja pureutuu nyt entistä paremmin ihon heleyttämiseen lakkanektarin avulla, joka nopeuttaa ihon kuona-aineiden poistumista. Tämän uuden seerumin ominaisuuksiin kuuluu myös ihohuokosia supistava vaikutus, jonka kyllä pystyin toteamaan jo ihka ensimmäisellä käyttökerralla  :l Ja mikä ihana tuoksu!
Uudistuneessa koostumuksessa kerrotaan myöskin olevan vähintään 80% luonnon raaka-aineita.

keksi

• Vieras
« Vastaus #379 : 17.03.10 - klo:15:50 »
^onko noissa silikonia :P ?

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #380 : 17.03.10 - klo:20:21 »
Mitäs te olette mieltä Lumene sensitive touch yövoiteesta

Jonkunlaisia kommentteja siis kyseisestä tuotteesta. :)

Itse en pitänyt tuosta yövoiteesta yhtään, oli siis iso pettymys minulle. Minulla on herkkä iho joka punoittaa jatkuvasti, ja toivoin tuotteen kosteuttavan hyvin ja auttavan punoitukseen. Tuosta yövoiteesta jää mielestäni jotenkin nahkea, ikään kuin hikoileva kalvo kasvoille, joka tuntuu aika epämiellyttävältä. Kaikista eniten häiritse se, että tuo yövoide tukki ihoa kovasti. Lopetin juuri vähän aikaa sitten tuon käytön (yritin ensin pihinä ihmisenä käyttää sen väkisin loppuun  ;D) ja saman tien näppylät katosivat.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #381 : 18.03.10 - klo:10:39 »
^onko noissa silikonia :P ?

En ole mikään asiantuntija incien suhteen, mutta omaan silmään ei sattunut moisia. Kirjoitin molemmista tuotteista incit sinne mihin ne kuuluu  :)

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #382 : 19.03.10 - klo:19:14 »
Arrrgh  :#
Mulla on vähän couperosaa, ja iho muutenkin punoittelee ja kipristelee, joskus enemmän joskus ei paljon ollenkaan.
Ostin tämmöisen ns. matkasetin Sensitive Touch -sarjaa, sis. kasvovesi, puhdistusemulsio ja päivävoide. Rauhoittaa punoituksen! Couperosaiholle! Juuri mulle siis...
Voi luoja! Käytin ensin tuota kasvovetta, mikä oli ihan siedettävää. Puhdistusainetta sieti käyttää jonkin aikaa, mutta koska iho tuntui aika epämukavalta, lopetin hetkeksi. Eilen sitten kokeilin tauon jälkeen tuota puhdistusainetta, ja aivan kamala kipristely, punoitus ja pistely kasvoilla jo toista iltaa!
Päivävoide on myös aika epämiellyttävä, joskus ei ärsytä ihoa mutta silti jää semmoinen epävakaa olo että iho saattaa alkaa poltella minä hetkenä hyvänsä. Ei tee mieli käyttää tuotetta josta ei jää millään tapaa hyvä olo iholle, sama koskee tuota kasvovettä.

(tietenkään kaikki tuotteet ei käy kaikille eikä tee sitä mitä luvataan, mutta pakko haukkua nyt kun iho on aivan KAMALA)

Ostin samalla jonkun Lumenen ripsarin alesta, kehno sekin, ei taida tulla mitään Lumenea enää tähän taloon.  :(

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #383 : 27.03.10 - klo:13:35 »
Mä olen käyttänyt nyt sitä sekaiholle tarkoitettua Arctic aqua-sarjaa aika paljon. Puhdistusgeeli on mun mielestäni täysi susi. Se ei sovi varsinkaan meikinpuhdistukseen, sillä tuntuu, että sillä saa jynssätä kasvot moneen kertaan. Fiilis, minkä se jättää naamalle, on nahkea ja tahmea. En tykkää.

Kosteusvoiteesta sen sijaan pidän. Se imeytyy tosi nopeasti, muttei ole ainakaan tässä naamassa ruokkinut pintakuivuutta mitenkään. Silti voide jättää kasvot mukavan mataksi. Ostin tämän vähän juosten, kun joku voide piti saada, ja nyt näyttäisi siltä että tämä jää kyllä käyttöön vastedeskin.

Silmänympärysvoide on ihana! Ostin, kun tahdoin geelimäisen voiteen ilman mitään anti age-pränttiä purtilossa. Tämä on ollut aivan loistavaa, ja hintakin on vielä todella halpa! Tykkään hirveästi.

1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 27.03.10 - klo:13:41 »
Arrrgh  :#
Mulla on vähän couperosaa, ja iho muutenkin punoittelee ja kipristelee, joskus enemmän joskus ei paljon ollenkaan.
Ostin tämmöisen ns. matkasetin Sensitive Touch -sarjaa, sis. kasvovesi, puhdistusemulsio ja päivävoide. Rauhoittaa punoituksen! Couperosaiholle! Juuri mulle siis...
Voi luoja! Käytin ensin tuota kasvovetta, mikä oli ihan siedettävää. Puhdistusainetta sieti käyttää jonkin aikaa, mutta koska iho tuntui aika epämukavalta, lopetin hetkeksi. Eilen sitten kokeilin tauon jälkeen tuota puhdistusainetta, ja aivan kamala kipristely, punoitus ja pistely kasvoilla jo toista iltaa!
Päivävoide on myös aika epämiellyttävä, joskus ei ärsytä ihoa mutta silti jää semmoinen epävakaa olo että iho saattaa alkaa poltella minä hetkenä hyvänsä. Ei tee mieli käyttää tuotetta josta ei jää millään tapaa hyvä olo iholle, sama koskee tuota kasvovettä.

(tietenkään kaikki tuotteet ei käy kaikille eikä tee sitä mitä luvataan, mutta pakko haukkua nyt kun iho on aivan KAMALA)

Aika hassua, itselläni on punoittava couperosa-iho ja käytän tuota sarjaa. Toimii kyllä täydellisesti itselläni. Puhdistusemulsio on kuin rasvaa laittaisi; putsaa hellävaraisesti eikä kuivata. Kasvovesi on hajuton ja pehmoinen, ei tosiaan ärsytä ihoa. Vähän kuin vettä sutisi! Mikä on itseni mielestä hyvä juttu :D Rasva taas ei kosteuta omaa talvikuivaa ihoani tarpeeksi, mutta aloe vera-geeli  tai avokadoöljy alla auttaa siihen.
Tykkään kovasti tästä sarjasta :)

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #385 : 29.03.10 - klo:22:50 »
Miksi, OI miksi en ole aiemmin löytänyt tuota Lumenen puhdistusöljyä? Ainakin näin ensivaikutelmana oikein muikeustuote tälle kuivakalle iholleni. Katsotaan nyt mitä pidemmällä aikavälillä seuraa. Olen nyt jotenkin hurahtanut näihin Lumenen tuotteisiin, tekisi seuraavaksi mieli kokeilla sitä lakan kuvalla varustettua kasvovettä, en nyt tietenkään muista sitä nimeä. Tarvitsee kyllä kuluttaa ehkä nuo kaksi tuolta ensiksi pois. Käytössä on myös Arctic Aqua yövoide, ei välttämättä paras kokeilemani, ja vaikka tuoksu ei ole voimakkain mahdollinen niin saisi mielummin olla vaikka tuoksuton.

Poissa noa

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #386 : 13.04.10 - klo:00:16 »
Voisiko joku pahvipakkauksen yhä omaava kirjoittaa INCI-ketjuun Sensitive Touch Daily Moisture Lotion:sta? Eli se tuubissa oleva tuote. Mulla on nyt toinen tuubi menossa mutta aina kun alan kaipaamaan inciä olen jo heittänyt pakkauksen pois. Muutenkin ihan typerä pakkaus! Iso laatikko 50ml tuotteelle, ilmaa koko rahalla  ::)

En ole nyt oikein osannut päättää tykkäänkö vai enkö. Tuote auttoi ihoon selkeästi kun iho oli tosi tulehtuneessa tilassa mutta nyt vaikutus alkaa hävitä ja kosteusteho ei ole ihan paras. Lisäksi musta on hirveetä maksaa lähes 20e Lumenesta (ja siitä ilmasta), joka on markettituote.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 21.04.10 - klo:20:10 »
Tää nyt menee ehkä vähän OT mutta kysynpä kuitenkin jos joku tietäis. Olen laittamassa reklamaatiota yhdestä Lumenen tuotteesta, ja sivuilla lukee näin:

Haluamme varmistaa tuotteidemme laadun ja sinun tyytyväisyytesi. Lähetä tuote, josta haluat reklamaation tehdä, osoitteeseen:

LUMENE Group / Lumene
Laadunvarmistus
PL 27
02781 Espoo

Liitä mukaan selvitys tuotereklamaation syystä sekä yhteystietosi. Tutkimme kaikki reklamoidut tuotteet laadunvalvonnan laboratoriossamme ja vastaamme jokaiseen reklamaatioon.

Voiko tosta käsittää että postimerkkiä ei tarvita? Joskushan noi osoitteet on sellasia että vastaanottaja maksaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Sanna

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 24.04.10 - klo:21:54 »
^Ei tuossa osoitteessa ainakaan mikään viittaa siihen, ettei postimerkkiä tarvittaisi. Jos siinä olisi sana vastauslähetys, se tarkoittaisi, että vastaanottaja maksaa postimaksun.

Poissa Papu

• Haiven
  • *
« Vastaus #389 : 24.04.10 - klo:23:12 »
^^ Tulee ehkä vähän liian myöhään tämä vastaus, mutta vastaanpa nyt kuitenkin kun kerran asiasta kokemusta on. Jouduin itse vähän aikaa sitten reklamoimaan eräästä Lumenen tuotteesta ja silloin minua neuvottiin lähettämään viallinen tuote Lumenelle juuri tuohon mainitsemaasi osoitteeseen ja merkitsemään kuoreen selkeästi "Asiakaspalautus", jolloin postimaksua ei tarvinnut itse maksaa. Teepä siis noin, jos et ole vielä ehtinyt laittaa pakettia postiin.