Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138595 kertaa)

Poissa Liina

• Hiushörhö
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #390 : 26.04.10 - klo:15:20 »
^^^Minä jouduin tekemään reklaamaation huulipunasta, jonka kierremekanismi meni rikki muutaman käyttökerran jälkeen. Vein tuotteen takaisin kauppaan, mistä oli sen ostanut. Myyjän kanssa kirjoitettiin reklamaatio ja sain uuden tuotteen tilalle heti.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #391 : 26.04.10 - klo:15:30 »
Kiitos vastauksista! Laitoin ton nyt postimerkin kanssa menemään, viitti alkaa arpomaan ettei jää tuote itellatätien riesaks pyörimään vaan ;)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #392 : 26.04.10 - klo:19:37 »

Ajattelin kesää ajatellen hankkia jonkun öjypitoisen puhsistustuotteen kaksoispuhdistukseen ja mieleeni tuli  Lumenen LIFT TOUCH Elvyttävä Puhdistusöljy...Tarkoituksena siis saada aurinkovoiteet hyvin kasvoilta pois ja öljy olisi siihen tarkoitukseen varmaan hyvä!Pitääkö tuollainen öljy säilyttää jääkaapissa vai käykö ihan huoneenlämpö? Muuten voisin ostaa esim.tuoksukaupasta jonkun öljyn tuohon tarkoitukseen,mutta en aina jaksaisi sitä jääkaapista ottaa eli tuollaista Lumenen meinasin,etä säilyvyyskin olisi sitten taattu...?

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #393 : 27.04.10 - klo:09:12 »
^
Jos tuo on se pinkki puhdistusöljy niin mulla on ainakin ollu ihan vaan kylppärissä silloin kun sitä oli. Tietty, jos kuumuusaste on lähellä saharan autiomaata niin sitten ehkä jääkaappi on parempi. Eihän esim. öliiviöljykään jääkaappia tarvitse niin tuolla järkeilin sen  ;)  Mutta esim. a-vitamiinigeeli on kyllä mulla jääkaapissa varmuuden vuoksi.

Tumppu

• Vieras
« Vastaus #394 : 11.05.10 - klo:12:56 »
Tietääkö kukaan onko nämä Lumenen vadelma- ja mustaherukkatuotteet jälleen myynnissä vain kesäajan? Nämähän olivat jokunen vuosi sitten kausituotteita? Itse tykästyin niin tuohon mustaherukan tuoksuun että ihan kiva saada taas ostettua noita.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #395 : 11.05.10 - klo:15:45 »
Olen käyttänyt monta vuotta putkeen noita herkän ihon tuotteita, ja nyt alennusmyynti vei mennessään ja ostin jättipullot niitä normaalille iholle tarkoitettuja puteleita, putsari ja kasvovesi. Nimeä en muista ja on näköjään liian vaivalloista mennä komeroon katsomaan ( ::)) mutta putelit olivat oranssinkirkuvat ja sisältää jonkinnäköistä lakkaa.
Nyt vain iski epäilys että voiko herkkä ihoni kenties alkaa peruuttamattomasti punoittamaan ja näyttelemään verisuonia enemmän kun käytän noita? Olisi juu pitänyt pysytellä luottotuotteissa mutta kun ne näyttivät niin herkullisilta :D

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 11.05.10 - klo:15:59 »
^Juurikin nuo, toivottavasti ei ärsytä! Kokeilin putsaria kerran ja pesi aika natisevaksi ihon. Ei auta muu kuin testata...

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #397 : 12.05.10 - klo:00:41 »
Keltainen kasvovesi saattaa nipistellä hieman kuivemmalla ja/tai herkemmällä iholla ja putsari on tosiaan melko kunnolla pesevä, mutta eihän sitä ikinä tiedä jos sopivatkin.  :)
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Seela

• HAIRahtanut
« Vastaus #398 : 07.06.10 - klo:14:15 »
Onko kellään pidempiaikaista käyttökokemusta Vitamin C+ kirkastavasta tehohoidosta? Ostin sen vähän ex tempore ja olen ollut varsin tyytyväinen kolmen käyttökerran jälkeen. Sisältääkö tuote silikonia? Kuoriva ainesosa oli ihan inci-listan lopussa niin mietin pitääkö tuo huomioida jotenkin kun ottaa aurinkoa?

Lakan tuoksu on ihanan klassinen ja mieto ja tuote on todella riittoisaa. Olen käyttänyt tuota iltaisin ja aamulla kasvot on olleet rauhoittuneen oloiset ja sileät.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #399 : 07.06.10 - klo:15:26 »
Mulla on kokemusta noin 3 näytepussillisen verran tällä hetkellä. Omalla ihollani untuu ihan kivalta eikä ole ainakaan vielä tukkinut ihoakaan. En ole kyllä huomannut, että olisi iholleni mitään muutakaan tehnyt vielä, mutta seuraillaan nyt tilannetta ja käytän nuo loput näytepussit loppuun.
Tuleeko muilla levitettäessä iholle valkeaa, ei nyt ihan vaahtoa, mutta hieman sen näköistä ainetta ennen kun imeytyy ihoon. Tuote on siis kirkasta minullakin, mutta kun sitä alkaa hieromaan iholle muodostuu siitä hieman valkeahkoa. Mitään kuorivaa vaikutusta en ole huomannut.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #400 : 07.06.10 - klo:16:36 »
Minäkin ostin vasta Kirkastavan tehohoidon ja olen sitä noin vajaan viikon vasta käyttänyt yövoiteen alla. Huomaan rasvaisella iholla sen, että hilseilee pinnalta ehkä enemmän kun tuotetta on käyttänyt ja siinä huomaa sen pikkasen kuorivan vaikutuksen. Jatketaan vielä kokemuksia...
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #401 : 09.06.10 - klo:22:12 »
Huomasin tänään Anttilassa että Lumene on synttäreidensä kunniaksi ottanut Milky Touchit takaisin valikoimiin, erilaisissa puteleissa vaan.
En tiedä tulivatko jäädäkseen, jotenkin en usko. 500ml pullot maksoi 9,90€ että ihan edullista! Tämä tiedoksi niille jotka jäivät kaipaamaan, kasvovesi oli kai ihan suosittu... Tekis mieli ostaa mutta vähänkö mulla menee hermo kulutella jotain 500ml tönikkää kun haluisin jo taas kiivaasti kokeilla muita uusia ;D Puhdistusemulsio mulla itseasiassa on nyt käytössä, ostin silloin kun ne myytiin halvalla pois. Nyt työllä ja tuskalla sitä kulutan, kaipaan hiukan tehokkaampaa puhdistustehoa kyllä. Natural Coden meikkivoide tolla lähtee mutta TBS ei (se on vähän tuhdimpaa).
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 02.07.10 - klo:19:07 »
Huomasin tänään Anttilassa että Lumene on synttäreidensä kunniaksi ottanut Milky Touchit takaisin valikoimiin, erilaisissa puteleissa vaan.
En tiedä tulivatko jäädäkseen, jotenkin en usko. 500ml pullot maksoi 9,90€ että ihan edullista! Tämä tiedoksi niille jotka jäivät kaipaamaan, kasvovesi oli kai ihan suosittu...

Vapaa-Valinta myy 9€, jos jotakin kiinnostaa. :D

Itse kävin ostamassa tiistaina. No, ei taida olla mun ihotuotteiksi tästä sarjasta, sillä leukaan on ilmestynyt varmaan viisi finniä.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #403 : 25.08.10 - klo:00:40 »
Ostin alesta Lumenen mustaherukkavartalovoiteen ja en tiedä mitä mieltä muut on näistä olleet, mutta miusta tuo on aika kamalaa liimaa. Incissähän onkin sulfaattia niin eipä ihme että iho oikein kiristelee voiteen imeydyttyä. Käsivarretkin alkoi punoittaa sen verran, että oli pakko pestä ne. En voi kyllä suositella. Noita varmaan löytyy vielä vaikka mistä, vadelma taitaa olla se toinen...
Mustaherukka tuoksuu Casting-sävytteiden hoitoaineelle.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #404 : 15.10.10 - klo:21:49 »
^ Mä tykkään tuosta mustaherukkavoiteesta, ihana tuoksu, kiva koostumus ja mikä parasta, imeytyy nopeasti. Mut mä en olekaan mikään asiantuntija vartalovoiteiden suhteen eikä mulla ole kuiva iho.  ;) Sain kaverilta tuliaiseksi Lumenen Vadelma suihkugeelin, mut siitä tuoksusta en tykkää.  :-X

Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö