Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138511 kertaa)

Poissa imaria

• HAIRahtanut
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #405 : 15.10.10 - klo:22:49 »
Mulla toimi toi Lumenen vadelmavoide kesäkuumalla, kun imeytyi nopeasti eikä jättänyt ihoa yhtään talmaiseksi, kosteutti kuitenkin. En tiedä, johtuuko koostumuksesta vai mistä, mutta jos nyt näin talvella on välillä tarvinnut kosteusvoidetta vartalolla, niin ei siitä ihan hirveää apua ole ollut. On semmoinen peruskiva voide, mutta en ostaisi, jos ei halvalla saisi. :)
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #406 : 19.10.10 - klo:20:56 »
Käyttelen pois äidin hutiostosta, Lumene Natural Code 24h Moisturizeria. Ihoni menee lähes aina ja kaikesta tukkoon, eikä pintakuivuudestaaan huolimatta ime itseensä mitään kevyitä geelejä tuhdimpaa - meikki rullautuu alle tunnissa. Mutta tämäpä ei toistaiseksi n. joka toinen päivä käytettyäni ole sitä tehnyt, vaan imeytyy suht nopeasti ja iho on raikas koko päivän! Rinnalla käytössä kestosuosikki Erisanin kosteuttava kasvovoide, Natural Code menee edelle toistaiseksi raikkaan tuoksunsa puolesta mitä Erisaneissa jään kaipaamaan. Katsotaan vielä pari viikkoa, jos tukkeumaa ei vieläkään näy tätä voisi ostaa talven kuivempien kausien tuotteeksi.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #407 : 21.10.10 - klo:14:27 »
Lumenelta näkyy tulleen uutuussarja, valkoisia purtiloita tummansinisellä tekstillä ja ruiskukan kuvalla... Perustuotteita peruskäyttöön. Putsari, kasvovesi ja päivä + yövoide.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #408 : 29.10.10 - klo:16:27 »
Lumenella on aikaisemmin ollut valikoimassaan sellaisia oransseja pikkupalleroita, joiden sisältö on siis tarkoitus levittää päivä- tai yövoiteen alle. Siis ne ovat muistaakseni jotain Vitamin C+ sarjan tuotteita, joku tehohoito tai jotain vastaavaa, en tähän hätään muista tarkemmin.:D Nykyään niitä ei ainakaan Lumenen nettisivujen mukaan ole valikoimassa, joten haluaisinkin nyt tietää että onko nyt olemassa joku tuon korvaava ja samanlainen tai samantyyppinen tuote? Siellähän ovat nuo Vitamin C+ kirkastava tehohoito ja ravitseva tehohoito, olisiko jompikumpi noista samanlainen?

Äitini sai joku aika sitten jostain kaupanpäällisiksi purkillisen niitä oransseja pallukoita, ja sain sitten häneltä muutaman kokeiltavaksi. Olen aina suhtautunut vähän skeptisesti tuon tyyppisiin ihonhoitojutttuihin, mutta yllättäen nuo toimivatkin ihan älyttömän hyvin! Iho tuntui tosi sileältä ja meikkivoide levittyi sen aineen päälle kuin unelma ja jäi just sopivan mattapintaiseksi. Ajattelin siis että voisin nyt sitten oikein ostaa niitä itsellenikin, mutta eihän niitä enää olekaan myynnissä. :(

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 06.11.10 - klo:16:35 »
Viime talvena käytin Artic Aqua syväkosteuttavaa päivävoidetta, ja se oli tosi hyvä. Samalla raikas mutta tosi kosteuttava, mahtava meikin alle. Otin jokunen viikko sitten käyttöön sarjan yövoiteen, ja se ei valitettavasti ole yhtä hyvä. Nyt jo huomaan että kosteutustehot eivät ihan riitä, tarttis melkein öljyjä kaveriksi. Leukaan ja nenänpieliin (jännä muuten, koska nää on samalla ne rasvoittuvimmat kohdat mun kasvoissa) on tullut jo kuivia melkein hilseileviä kohtia. Ilmeisesti rasvaisuustaso tossa ei ole mun ihon kannalta kohdillaan, mietinkin tässä että olisko esim. Decubalilla joku sopiva. Vuosia sitten pummailin sitä punaisen purkin voidetta exältä ja tuntui hyvältä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 06.11.10 - klo:22:00 »
Rosilda: Mulla on käytössä Lumenen energisoiva tehohoito (vielä yksi lisää soppaan), jota olen käyttänyt lähinnä yövoiteen alla. Tehohoito on melko öljyisen tuntuinen ja on kosteuttanut ihanasti ihoa. Joskus olen käyttänyt yövoiteena pelkästään tuota tehohoitoa, ja se on toiminut yksinäänkin mainiosti. Mä olen aikoinani myös käyttänyt noita "palleroita", ja mun muistikuvani niiden toimivuudesta ei ollut ihan niin hyvä kuin tästä tehohoidosta.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #411 : 07.11.10 - klo:02:48 »
Ostinpa Lumenen uutuussarjan Basic Bluen yövoiteen joka sopii kaikille ihotyypeille, maksoi suunnilleen vitosen ja oon tykännyt tästä. Sarjaan kuuluu myös puhdistusgeeli, kasvovesi ja päivävoide, ja on kyllä pakko ostaa kaikki.  ;D

Poissa tuutikuu

• Hiushörhö
« Vastaus #412 : 07.11.10 - klo:04:14 »
Basic Blue -päivävoide on ollut käytössä n. viikon ajan (hätäinen "matkalla" -ostos) ja yllättävän toimivaa tavaraa! Kevyt, geelimäinen koostumus sopii rasvoittuvalle iholle, mutta kosteustehoja on kuitenkin sopivasti mineraalimeikin alle. Ihan helmi hintaansa nähden, plussaa raikkaasta tuoksusta!!

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #413 : 23.11.10 - klo:13:42 »
Minun ihollani on kyllä näköjään aika kaksijakoinen suhtautuminen Lumenen ihonhoitotuotteisiin. Jotkut tuotteet toimivat kuin unelma ja sitten taas jotkut saavat heti ihon oireilemaan. Arctic Aqua 24h syväkosteuttava voide on ollut minulla päivävoiteena käytössä pitkän aikaa ja toimii hyvin.  Ja nuorempana käytin tyytyväisenä niitä Matt Touch -sarjan tuotteita kun ihoni oli vielä rasvaisempi kuin nykyään. Sitten taas esim.  Sensitive Touch yövoide oli ihan kamalaa, iho punoitti ja kuivui ja kuumotti kun sitä laittoi.

Viimeisin negatiivinen kokemus on Arctic Touch Kirkastava mineraalikuorinta. Ostin sen vähän pakon edessä, kun kaupassa ei ollut Herbinan kuorintavoidetta, josta tykkään tosi paljon, ja pakko oli saada joku kuorinta-aine. Käytin sitä kaksi kertaa, ja ihoni tuntui heti huomattavasti kuivemmalta kuin normaalisti. Yleensä se Herbinan kuorintavoide nimenomaan auttaa säännöllisesti käytettynä siihen pintakuivuuteen ja muutenkin ihoni näyttää sen jälkeen heleämmältä ja sileämmältä ja meikkivoide levittyy paremmin jne. Tuo Lumenen kuorinta pikemminkin lisäsi sitä kuivuutta! :( Heti kun sain hankittua vanhaa tuttua Herbinaa ihoni palautui normaaliksi. Ärsyttää vaan tuollaiset hukkaostokset, mutta kai sen voi käyttää johonkin vartalonkuorintaan ettei roskiinkaan tarvitse viskata.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 23.11.10 - klo:13:48 »
^ kädet on tosi kätevä kuoria juuri tuollaisilla hukkaostoksilla :) Itse käytän herbinan kuorintaa käsiini iltaisin kerran viikossa, kunnon voiteet päälle ja nukkumaan. Kädet ovat pysyneet tosi hyvässä kunnossa.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #415 : 26.11.10 - klo:23:43 »
Piti ostaa tuo Basic Bluen päivävoidekkin, mukavan kevyt ja jotenkin "helposti levittyvä", kosteuttaa silti ihan kivasti, hieman jää kasvot kiiltämään mutta ei haittaa kun meikkipuuteri on keksitty.  :ts

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #416 : 27.11.10 - klo:15:01 »
Ostin laivalta summanmutikassa Lumenen Sensitive touch-puhdistusemulsion, kun oli jäänyt vahingossa oma emulsio kotiin. Sen verran vilkaisin, että INCI ei huutaisi kauheasti sellaisia aineita, jotka eivät mun iholle sovi. Olen ollut tosi tyytyväinen tuotteeseen! :) Olen käyttänyt Arctic aquan tuotteita, ja sen linjan tuotteisiin silmänympärysgeeliä lukuun ottamatta olen ollut pettynyt - putsari oli ihan kuraa, ja kosteusvoiteenkin hylkäsin nyt kun aloin käyttää öljyjä ja muuten kosteuttavampia voiteita.

Mutta tämä tuttavuus nyt taas sen verran vakuutti, että voisinpa Lumeneen taas paremmin tutustua. Se on ollut mulla sellaisessa puolipannassa pitkän aikaa, mutta jotenkin olen taas alkanut tykätä ihan hirveästi. INCIn perusteellä mä kuitenkin ostan, joten mitään totaalihullaantumista sen puolesta ei varmaan saada aikaiseksi, mutta hyvä vaihtoehto kuitenkin. :)

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #417 : 27.11.10 - klo:22:21 »
Eihän Arctic Aqua sarjaan kuulu putsaria? En ainakaan koskaan ole nähnyt eikä Lumenen sivuillakaan ollut.  ???

Poissa imaria

• HAIRahtanut
« Vastaus #418 : 28.11.10 - klo:20:07 »
^ Hupsista! Kyseessä olikin Matt touch - puhdistusgeeli. Mutta joka tapauksessa, sitä inhosin kyllä. Mikään muu putsari ei ole koskaan jättänyt niin tahmaista kelmua, eikä oikein pesutehoakaan tuntunut olevan. Meikille tarvitsi ainakin pari ellei kolmekin vaahdostusta ennen, kun sai siirtyä kasvoveteen, ja silloinkin vielä pumpuliin jäi naamasta tavaraa.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #419 : 01.12.10 - klo:21:18 »
Ai, mä jo aloin toivoa että sellaiset olisi olemassa (kun ei Basic Blue sarjaakaan ole laitettu Lumenen sivuille...) kun oon joskus toivonut että Arctic Aquaan tulisi putsari ja kasvovesi.  ;D