Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 137913 kertaa)

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #420 : 05.01.11 - klo:01:01 »
Ostin alesta tuon Kolmitehoisen yövoiteen. Tämä on siis Lumenen 40-vuotisjuhlan "kunniaksi" tehty limited edition-tuote, päivävoide löytyy myös mutta sitä en ole kokeillut. Olen tykkäillyt niin paljon että kävin ostamassa yhden purkin lisää jemmaan. Tuoksu on tosi yllättävä, se on miedon hedelmäinen. Voide levittyy iholle mukavasti, ja imeydyttyään jättää semimattapinnan. Kosteutustehot ovat, yllättävää kyllä, riittäneet nyt talvellakin (mutta nyt ihoni ei ole ollut niin krantulla tuulella mitä se välillä on). Voisin kuvitella että tämä ei olisi liian tuhtia kesälläkään. Alkeellisella INCI-lukutaidollani tuotteen sisältö vaikuttaa oikein hyvältä. Purkin väritys ei jostain syystä kyllä hivele silmääni, harmaata ja tummansinistä. Tulee joku pappatuote mieleen.
http://www.lumene.fi/default.asp?docId=32232&productCategoryId=38214
« Viimeksi muokattu: 05.01.11 - klo:01:03 kirjoittanut RockQueen »
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 01.02.11 - klo:17:42 »
Lumenelta uutuus: "Sensitive Touch 5 MIN SOS RAUHOITTAVA TEHOVOIDE
Ensiapu kuivalle, karhealle ja rasittuneelle iholle. Täysin uusi, ihoa rauhoittava teknologia sekä voiteen sisältämä 100 %:nen luomupellava ja pro-vitamiini B5 tuovat helpotuksen ihollesi jo viidessä minuutissa. Ihanteellinen vaihteleviin sääolosuhteisiin. Sopii sekä miehille että naisille ja kaikille ihotyypeille. Ei sisällä parabeeneja, hajusteita eikä väriaineita. Tuote sisältää yli 95 % luonnon raaka- Kehitetty yhteistyössä Allergia- ja Astmaliiton kanssa. 50 ml."

Kokeilin tänään kaupassa testeristä kädelle ja vaikutti aika kivalta. En kuitenkaan ostanut, odottelen ensin käyttäjäkokemuksia  ;)

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #422 : 01.02.11 - klo:17:52 »
^ Mä olen pienen näytetuubin tuosta 5 minuutin SOS-voiteesta käyttänyt.
Erityisen ärtynyt tai kuiva ei ihoni tosin tuolloin ollut, mutta käytin tuon pois yövoiteena.
Imeytyi vaivatta ja tuntuihan se pehmittävän ihoa.

Pinni

• Vieras
« Vastaus #423 : 02.02.11 - klo:20:27 »
Mun kuivalla ja paikoin hilseilevällä iholla toi SOS- voide on ollut ihan toimiva. Käytän päivä- ja yövoiteena ja pakkaspäivien iltoina tai välillä muutenkin lätkin voidetta naamioksi asti. Tuntuu rauhoittavan ihoa, tai ainakin talvisen punoituksen sijaan iho näyttää raikkaalta ja tasaisemmalta.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 08.02.11 - klo:15:55 »
Mä ostin tänään Time Freeze päivä -ja yövoiteen, kun olivat tarjouksessa 10 €/kpl. Jos olen oikein ymmärtänyt niin eikös Time Freeze-sarjakin ole uudistunut luonnollisempaan suuntaan, joten oletan, että nuo olivat "vanhaa" sarjaa. Purkit on kyllä ihan samanlaiset. Jäin vielä miettimään Pikakaunistajan tai ryppy Täsmähoidon ostoa, mut en ottanut... Onko tuosta Täsmähoidosta rypyille kokemuksia? Pikakaunistaja mulla on ollutkin, mut en oikein tiedä tekeekö se mitään, pitäisiköhän antaa vielä mahdolisuus (kun sitä ammattipiireissä kai arvostetaan..)... Ja se Time Freeze sy-stickki olisi kans ollut alessa, onkohan mistään kotoisin? Hitsi, että harmittaa, ostin alesta myös Lumenen kynsilakan ja kun avasin sen kotona, oli sivellin taipunut ihan kaksin kerroin! Ei sillä voi lakata. Täytyy katsoa viitsinkö lähteä vaihtamaan, kun kauppa on 20 km päässä.
« Viimeksi muokattu: 08.02.11 - klo:15:57 kirjoittanut Ulpu »
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #425 : 13.04.11 - klo:00:02 »
Kuten RockQueen muutama viesti ylempänä, mäkin oon tykännyt kolmitehoisesta yövoiteesta tosi paljon! (Itse asiassa RockQueenin viestin luettuani sen ostin tammialesta, kiitosta vaan!) En osaa tuotteesta sanoa RockQueeniä enempää, tai no, itselle olisi varmaan kesällä kyllä liian tuhtia; iho kuivuu talvella huimasti kaivaten kosteutta ja kesällä taas pukkaa hikeä jos vähänkin täyteläisempää voidetta yrittää käyttää. On kyllä talvikäyttöön sopinut, vieläkin menee, mutta katsotaan kun yöt alkaa lämmetä..

Nyt olisi poistotarjouksessa sekä yö- että päivävoiteet, yövoidetta varmaan haen purkin jemmaan ensi talveksi, onko kellään kokemusta päivävoiteesta, onko mistään kotoisin?

Ja lopuksi: Miksi tämän pitää olla limited edition???
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 13.04.11 - klo:09:11 »
Minulla on tänään suunnitelmissa käydä hakemassa arctic aqua 24h tasapainottava kosteusemulsio ja mahdollisesti myös sen arctic aqua 24h syväkosteuttava päivävoide.. Olen selannut nettiä läpi ja tuo tasapainottava voide voisi hyvinkin olla minulle sopia. Syväkosteuttavan päivävoiteen haluan ihan mielenkiinnosta, sillä siitä on niin moni tykännyt ja sanonut sen toimivan.

Kuinkakohan ''rasvaista'' tuo syväkosteuttava päivävoide on? Osaako joku rasvoittuvalla iholla/sekaiholla varustettu henkilö kertoa miten tuo 24h syväkosteuttava päivävoide pelitti? Onko liian tuhtia jo valmiiksi rasvoittuvalle sekaiholle?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 13.04.11 - klo:20:37 »
Kiva kuulla kraula ettei mennyt ostovinkit ihan pieleen ;) Itsekin olen edelleenkin tosta tykännyt tosi paljon, purkki jo puolillaan. Ainoa huono puoli on tuo pakkausmuoto, en tykkää kaivella purkista. Jemmassa on yks purkki tämän jälkeen vielä odottelemassa :)

Uusimmassa Kauneus&Terveys-lehdessä esiteltiin toukokuussa kauppoihin rantautuva Lumene Radiant Touch 2in1 Naamio&Mikrokuorinta. Idea on sellainen, että tuotetta pidetään kolme minuuttia kasvoilla jonka jälkeen se hierotaan kosteilla sormilla pois. 75ml tuubi 12,90€. Lumenen sivuilla tätä uutuutta ei vielä ole. Ihan mielenkiintoinen! Oon itse vasta viime aikoina kiinnostunut rakeettomista kuorinnoista.

Kuinkakohan ''rasvaista'' tuo syväkosteuttava päivävoide on? Osaako joku rasvoittuvalla iholla/sekaiholla varustettu henkilö kertoa miten tuo 24h syväkosteuttava päivävoide pelitti? Onko liian tuhtia jo valmiiksi rasvoittuvalle sekaiholle?
Mun pintakuivalle sekaiholle se oli just hyvä talvivoide. Kevään tullen oli liian tuhtia kun kuivuus helpotti. Koostumus tossa on kyllä tosi raikas ja kiva ollakseen niin kosteuttava, hiukan geelimäinen voidekoostumus. Mutta jos ihosi on rasvoittuva/sekaiho, en keväällä ainakaan hankkisi. Yövoiteena vois mennä, mutta meikin alle varmaankin liian tuhtia. Se tasapainoittava voide on kanssa kiva, rasvoittuvaihoinen äitini sitä yhden tuubin käytti kun ostin hänelle lahjaksi, kehui tykkäävänsä. Mulla siinä ei sitten taas kosteutustehot riittäneet, mutta testaamisen vuodenaikaa en kyllä muista. Mulla siis iho on selkeästi kuivempi talvella.
« Viimeksi muokattu: 13.04.11 - klo:20:46 kirjoittanut RockQueen »
www.siameselipstick.com

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 29.04.11 - klo:10:41 »
No niin, tuli sitten hankittua lumenen tasapainottava 24h kosteusvoide sekä syväkosteuttava päivä- ja yövoide.

Tasapainottava voide on ihan mukavan kevyt ja pitää ihon suht kiiltelemättömänä puuterin kanssa, mutta mielestäni tämä ärsyttää ehkä hieman ihoani yksin käytettynä, saman totesi myös mieheni joka käytti voidetta parranajon jälkeen. Iho punoittaa hetken kuivimmista kohdista ja kasvot jäävät kirjavan värisiksi. Tämä tasoittuu kyllä jonkin ajan päästä, mutta itseäni se häiritsi jonkin verran..

Syväkosteuttava päivävoide tuntuu yhtä kevyeltä, mutta kasvoille levitettynä huomaa sen olevan hippasen rasvaisempi kuin tuo tasapainottava. Kasvot jäävät viileän tuntuisiksi ja raikkaaksi, rauhoittaa punoittavia näppyjä. Annostelussa saa olla tarkka, sillä liian paljon laitettuna ei oikein imeydy/tai siinä kestää jonkin aikaa. Rullautumista tms. ei ole huomannut. Ainakaan vielä ei ole tukkinut ihoa.

Syväkosteuttava yövoide yllättävän kevyt yövoiteeksi, imeytyi hyvin ihoon jättäen pinnan jonkin verran kiilteleväksi. Iho rauhoittui selvästi tämän levityksen jälkeen ja epätasainen, ärsyyntynyt iho oli tasoittunut yön aikana.

Toivon enemmän kuin suuresti, että nämä eivät alkaisi tukkimaan tms. aiheuttamaan mitään ongelmia pidemmän päälle. On mukavan helppoa kun näitä saa lähikaupasta ja meillä s-marketti myy vielä ''tuplapakkauksessa'' jossa on kumpikin voide ja hinta hieman edullisempi kuin yksin ostettuna.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 03.05.11 - klo:20:26 »
Lumenelta oli tullut aivan ihania kesätuotteita! Koivu&Hunaja-sarja, jossa on suihkusaippua, vartalovoide, selluliittiseerumi, vartalokuorinta ja jalkavoide. Kaikki muut maksoivat 8,90€ paitsi jalkavoide joka oli 4,90€. Tuoksu noissa on kiva ja raikas. Ainakin selluliittiseerumi ja kuorinta täytyy hankkia. Nämä ovat myynnissä vain kesän ajan, Lumenen konsulentti kertoi, pakkauksissa tai mainosjulisteissa en huomannut siitä mainintaa.

Vartalotuotteet sisältävät koivunlehtiuutetta ja luomuhunajaa.

Lumene tuo kesän ajaksi markkinoille uusia vartalonhoitotuotteita. Tuotteet sisältävät koivunlehtiuutetta, joka kirkastaa ja virkistää ihoa sekä edistää vartalon nestekiertoa. Sataprosenttinen luomuhunaja kosteuttaa ja hoitaa ihoa.

Luomuhunaja auttaa myös korjaamaan ihoa auringon polttamien jälkeen. Kaikki tuotteet ovat parabeenittomia.

www.siameselipstick.com

Poissa Elluli

• Tukkaguru
  • Esteetikko
« Vastaus #430 : 03.05.11 - klo:20:45 »
^Mä haluisin tuon jalkavoiteen (4,90e). Kertokaa jos olette kokeilleet, onko viilentävän tuntuinen? Hiukan mentholia taisi INCIssä vilahtaa. Mä inhoan viilentäviä tuotteita, kun palelen aina muutenkin. 
Hiusten kasvattelua pitkiksi ja tehohoitoa mm. öljyillä. Tällä hetkellä pituus hartioille. Värinä eri sävyistä ruskeaa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Intohimona myös pidennyshiukset

Poissa Myya

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #431 : 08.05.11 - klo:20:19 »
^Mä haluisin tuon jalkavoiteen (4,90e). Kertokaa jos olette kokeilleet, onko viilentävän tuntuinen? Hiukan mentholia taisi INCIssä vilahtaa. Mä inhoan viilentäviä tuotteita, kun palelen aina muutenkin. 

On todella viilentävän tuntuinen :-\ Itselläni on myös palelevat kintut joten tuo ei ole kovin kiva ominaisuus.

Retro

• Vieras
« Vastaus #432 : 29.05.11 - klo:22:31 »
Äh, menin samaan lankaan kuin viime kesänä ja ostin Arctic aqua Sävyttävän kosteusemulsion... Tuo rullaa mun kasvoilla yksinään ihan törkeästi ja jättää tosi tahmaisen kiiltävän pinnan. Ostin seuraksi saman linjan Tasapainottavan kosteusemulsion, jonka kanssa olen sitten laittanut sävyttävää 50-50. Rullaa tuo noinkin, mutta paljon vähemmän. Tykkään tasapainottavasta emulsiosta yksinäänkin, jättää ihon mattapintaiseksi, on kevyttä ja imeytyy nopsaan. Josko ensi keväänä sitten muistaisin pysyä kaukana Lumenen sävyttävästä päivävoiteesta...  :P

Lisäksi hankin lähes koko sarjan Koivu & Hunajaa, Citymarketissa ainakin olivat kaikki muut 4,90 €, paitsi selluliittiseerumi ja vartalokuorinta. Käytössä siis suihkugeeli, kosteusvoide, selluliittiseerumi ja jalkavoide. Tykkään noista tosi paljon, tuntuvat sopivan kosteuttavilta kesänahalle ja selluseerumikin tuntuu silottavalta. Ainoastaan jalkavoide viilentää makuuni hieman liikaa eikä kosteuta tarpeeksi koppurakantapäitäni. Tulee kuitenkin varmaan käytettyä kuumemmilla ilmoilla. Näitä saatan jopa hamstrata varastoon, jos ovat vain kesän markkinoilla.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 29.05.11 - klo:22:45 »
Mä ostin myös Koivu&Hunaja-sarjasta kaikki itseä kiinnostavat tuotteet, eli vartaloemulsio, kuorinta ja selluliittiseerumi. Kuorintaa olen jo käytellyt ja se on kyllä ihana! Tykkään tuoksusta ja kuorintatehokin on just passeli, rakeita on tarpeeksi paljon mutta ne eivät raavi liikaa. Toi on myös mielestäni aika riittoisan oloista.
www.siameselipstick.com

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #434 : 31.05.11 - klo:09:15 »
Kaipailisin käyttökokemuksia tuosta Koivu&Hunaja selluliittiseerumista :)
Leviääkö hyvin? Jääkö iho tahmeaksi? Kuinka voimakas (häiritsevä) on tuoksu?