Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138429 kertaa)

Poissa Katariina

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #435 : 31.05.11 - klo:14:48 »
^ Tuoksu on mielestäni ok raikas, ei  jää pitkäksi aikaa "leijumaan perässä" (eh eh peräänhän se levitetäänkin  :ts). Imeytyy mielestäni hyvin, kun hetken jaksaa kuivatella. Itse laitan suihkun jälkeen, sitten rasvaan muun kropan muulla ja puen päälle. Tässä ajassa ehtii imeytyä. Seuraavana päivänä ei mielestäni ole ollut niljakasta kerrosta iholla suihkussa.

Teho on aika mitätön, mutta iho kyllä pehmenee  ;D
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Retro

• Vieras
« Vastaus #436 : 31.05.11 - klo:18:00 »
^ Katariina sanoikin oikeastaan kaiken mitä olisin itsekin sanonut. Koostumus on sellainen kivan geelimäinen, imeytyi mullakin nopsaan ja tuntui silottavankin hieman (toiveajattelua?).  :) Tuoksu ei ollut häiritsevä.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #437 : 08.06.11 - klo:16:54 »
Mä olen jotenkin tyystin unohtanut Lumenen ihonhoitotuotteet ja havahduin juuri hiljattain, että Lumenellahan on aika kiinnostavia tuotteita itseasiassa. Toi C-vitamiinisarja on kuvauksen mukaan ainakin aika hyvin mun ihoni tarpeille tehty ja ostin yövoiteen sekä ravitsevan seerumin (se keltapunainen kerroksellinen lillinki). Toi yövoide ainaki vakuutti mut parilla käyttökerralla. Iho on tosi heleän ja hoidetun oloinen aamulla. Itse pidän juurikin kunnolla rasvaisen tuntuisesta yövoiteesta. Tuosta seerumista en oikein osaa sanoa onko moinen tarpeellinen vai ei. Kunhan saan yhden päivävoiteen jämän kulutettua ostan luultavasti C-vitamiinisarjan suojakertoimellisen päivävoiteenkin. Silmäilin myös noita natural-voiteita, mutta mainoksen mukaan ne sisältävät poronmaitoa joka kuulostaa äkkisestään iljettävälle ;D

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 12.06.11 - klo:15:09 »
Lumenen kevyesti sävyttä päivävoide (uusi purkki) on ihan ok sävyttävä kosteusvoide. Raikas tuoksu, imeytyy nopsaan ja kosteuttaa. Väriä tulee kevyesti ja tasaisemmin kuin esim. Doven versiossa. Tykkään tosi paljon! Ainoat läntit sain kuiviin jalkapöytiin kun huolimattomasti sipaisin.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #439 : 20.06.11 - klo:18:05 »
Lumenen puhdistusöljy on poistunut valikoimista. :'( Hitto, se oli nimittäin todella ihana tuote kuivalle iholleni! Kannattaa laittaa Lumenelle tuosta palautetta, itse laitoin jo. Kyllä palaute aina vaikuttaa, esim. irtopuuteri ja meikkivoiteen sävy 0 (kuultomeikkivoide) on tullut takaisin valikoimiin. Kumpa Lumene ottaisi puhdistusöljyn taas takaisin! :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #440 : 04.07.11 - klo:20:24 »
^ Puhdistusöljyä olikin Kicksin alessa, kuin myös muita Lumenen tuotteita. Meinasin ostaa Kosteuttavan puhdistusvoiteen, mut en ottanut, kun ajattelin, ettei se puhdista kunnolla. Ostin C-vitamiini sarjasta Tasapainottavan yö -ja päivävoiteen, sekä voidemaisen dödön ja yhden Lumenen kunsilakan. Ilmeisesti nuo voiteetkin uudistuvat/ovat uudistuneet.  ???
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #441 : 22.09.11 - klo:19:26 »
Onko kellään kokemuksia tuosta Radiant Touch 2in1 Kirkastava Naamio ja Mikrokuorinta-naamiosta? Kuvauksen mukaan ihosta pitäisi tulla uskomatoman heleä, sädehtivä ja uudistunut. :D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Nana

• Haiven
  • *
« Vastaus #442 : 22.09.11 - klo:20:56 »
^ Täällä näyttäisi olevan. Tekisi mieli itsekin kokeilla, mutta n. 15e pienestä naamioputelista on aika paljon.  :P

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #443 : 22.09.11 - klo:21:05 »
^Kiitoksia linkistä, tuon perusteella vaikuttaa aika hyvältä.  Joo toi hinta on kyllä aika korkea, ihana ajatus vain että naamio ja kuorinta samassa, vaikka säästöä ei tulekaan. :D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #444 : 22.09.11 - klo:21:58 »
Lumenen turvenaamio on kyllä muuttunut reilusti huonompaan suuntaan. Ennen se oli paksua ja tehokasta. Uusittu on paljon lirumpaa, ei tunnu yhtä tehokkaalta ja saa kasvot punoittamaan ja kuumottamaan ihan älyttömästi! 0_0 Vaikka INCIt näissä uudessa ja vanhassa ovat lähes identtiset, outoa.

Mineraalikuorinta on taas pysynyt yhtä hyvänä, paitsi että se on nykyään sinisen väristä, ennen se oli ihan kirkasta, tykkäsin siitä enemmän.

Poissa kraula

• HAIRahtanut
  • Learning to fly.
« Vastaus #445 : 22.09.11 - klo:22:53 »
^ Hei, joo, mä luulin että muistin vaan turvenaamion ominaisuudet väärin, kun se oli mun mielestä lirua nyt kun pitkästä aikaa ostin. Mullakin alkoi naama vähän punottaa poistamisen jälkeen, ja toisaalta ei tullut naamion aikana samanlaista kihelmöivää tunnetta kuin aikaisemmin.
Ei saa edes kunnollista KAAAHVIA.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 22.09.11 - klo:23:02 »
^ Mulla tosiaan alkoi naama punoittamaan ja kuumottamaan älyttömästi silloin kun se naamio oli kasvoilla vaikuttamassa. :D Harmi kun ovat menneet muuttamaan tuota huonompaan suuntaan... Ja vielä lopettivat sen puhdistusöljynkin!

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #447 : 23.09.11 - klo:17:57 »
Onko kellään kokemuksia tuosta Radiant Touch 2in1 Kirkastava Naamio ja Mikrokuorinta-naamiosta? Kuvauksen mukaan ihosta pitäisi tulla uskomatoman heleä, sädehtivä ja uudistunut. :D

Ostin juuri kauppareissun lomassa kyseisen tuotteen, hinta oli 12,90 €. Louis Widmerin kuorinta-aine onkin ihan lopussa, joten kiva kokeilla uutta ja ihanaa, kun siinä on samassa tuo naamio. Mukaan tarttui myös syvväkorjaava seerumi, joka oli alessa. Hintaa jäi vain 19,90 € ja viimeisin kappale oli enää hyllyssä :3. Ei muuta kuin testaamaan.
Kiinnosti myös kovasti rauhoittava hoitoseerumi sekä Arctic Aqua 2 in 1 Kosteuttava ja Tasoittava Tehohoito. Nappaan nuo vielä joku kerta mukaani.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #448 : 23.09.11 - klo:20:11 »
Lumenen turvenaamio on kyllä muuttunut reilusti huonompaan suuntaan. Ennen se oli paksua ja tehokasta. Uusittu on paljon lirumpaa, ei tunnu yhtä tehokkaalta ja saa kasvot punoittamaan ja kuumottamaan ihan älyttömästi! 0_0
Hyvä tietää, olen useamman tuubin tuota käyttänyt ja nyt ostin Korresin tilalle kun kyllästytti. Tosi harmi jos siitä on tullut tuollainen, oli älyttömän hyvä tuote. Tiedänpähän etten osta enää.. Vai onko se sellainen vaan siinä uudessa läpinäkyvässä tuubissa? Mun mielestä se sininen kiiltelevä tuubi mikä mulla nyt on, on samanlaista kuin siinä alkuperäisessä läpinäkyvässä pakkauksessa oleva.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #449 : 23.09.11 - klo:22:12 »
^ Joo se kiiltelevä, läpinäkymätön tuubi oli huippua mutta sitten tää uusin on ihan surkeeta. Tässä siis se vanha ja tässä uusi, joka on siis se huonompi. :(

Mutta KICKSin A-Brand suklaanaamio on aika hyvä haastaja Lumenen edesmenneelle naamiolle, tosin ei ihan yhtä tehokas!