Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138058 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #465 : 25.10.11 - klo:16:06 »
Tuo Lumenen rauhoittava hoitoseerumi on aivan ihana. Mulle riittää se yksistäänkin, koska ihoni on niin rasvainen. Ja mikä parasta, ihosta tulee tasainen ja levänneen näköinen ja saunan jälkeen on kiva laittaa hoitoseerumia yöksi vaikuttamaan :ts.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #466 : 25.10.11 - klo:16:28 »
Mä en jotenkin ole päässyt tuon rauhoittavan seerumin makuun. Mulla se ei tunnu siis mitenkään erityisesti rauhoittavan ihoa, tai muutenkaan tekevän mitään. Sellaisen kalvon tunteen se jättää naamalle, tuoksussakaan ei kehumista, mutta plussaa siitä että on kuitenkin hajustamaton. Haluaisin tykätä siitä, mä niin toivoin että se rauhoittaisi ihoa ja tasottaisi ihon punoitusta, mutta en harmikseni huomannut mitään eroa. Ehkäpä testailen joskus vielä uudelleen.

SOS voide kiinnostaisi, sitä voisin joskus testailla.

Poissa Kodira

• Haiven
  • *
« Vastaus #467 : 25.10.11 - klo:17:05 »
^Siis voi varmaan, mutta kun siinä lukee että avoid getting into eyes tms. niin ajattelin, että siinä on jotain mahdollisesti silmiä ärsyttävää ainesosaa.

Oho, enpä ole huomannut tuommoista tekstiä vaikka aika paljon olen niitä purkkeja pakkauksineen syynännyt  :o

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #468 : 30.11.11 - klo:20:44 »
^Tälleen hienosti kuukauden myöhässä totean, että hyvin mahdollisesti tuo on amerikkaisille tarkoitettu varoitus.  :D

Ostin talveksi tuon rauhoittavan linjan rasvaisemman voiteen ja sekin pelittää hyvin. Ei jätä ihoa rasvaiseksi tai kiiltäväksi, vaikka siinä onkin aika raskas koostumus, raskaampi kuin edeltäneessä versiossa. Miä olen kyllä huomannut, että kasvot punoittaa ja kuumottaa selvästi vähemmän kun käytän noita voiteita aamulla. Jäänyt meikkipuuterikin käyttämättä, minkä hankin tuon punoituksen takia.

Tuon seerumin en ole huomannut tekevän mitään "tuplavaikutusta" noiden voiteiden kanssa, mutta kyllähän sen käyttää loppuun ihan hyvillä mielin. Toista kertaa en ehkä osta, ellen sitten kesävoiteeksi innostu hankkimaan.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #469 : 05.12.11 - klo:16:06 »
Kerroin täällä, kuinka mulle tuli Lumenen uutta turvenaamiota käyttäessä joka kerta kamala punoitus ja kuumotus kasvoihin. Laitoin Lumenelle tästä sähköpostia ja he pyysivät lähettämään tuotteen heille. Lähetin, ja sain Lumenelta muutaman tuotteen ja näytteitä sekä viestin jossa ei kuitenkaan ollut mitään selitystä että oliko tuote viallinen tms.

No yksi noista Lumenen lähettämistä tuotteista oli juurikin tuo turvenaamio, ja kun kokeilin sitä, niin kasvot ei kuumottaneet tai punoittaneet ollenkaan! Vissiin toi ostamani naamio oli jotenkin viallinen? Tämä naamio tuntuu toimivan yhtä hyvin kuin vanha Lumenen turvenaamio, ja incitkin on lähes identtiset. :)
2a F ii – Iho: kuiva

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #470 : 07.12.11 - klo:10:45 »
Minua kiinnostaisi kovasti lumenen Time Freeze Kiinteyttävä 24H Kevytvoide.. Onkohan juureksilla tästä mitään kokemusta? yritin haun kautta etsiä mutta en löytänyt oikeastaan mitään kokemuksia ko. voiteesta..?

ARVIO:

No niin.. Laitoin sitten oman pääni pantiksi kun käyttäjäkokemuksia ei herunut ;) enkä tietenkään malttanut mieltäni päivää pidempään.. Tuote on melko hintava, Anttilassa normaalisti n. 21e, tarjouksesta ostin ko. voiteen 17eurolla. Tämähän on nyt nimenomaan se tuubissa oleva tuote, ei purkissa. Tuote lupaa seuraavaa;

''Voide auttaa säilyttämään ihon nuorekkuuden, se kiinteyttää ja ehkäisee juonteiden muodostumista. Suomalainen kanerva suojaa ihon elastiinisäikeitä ja kasviproteiinit aktivoivat ihon kollageenin tuotantoa. Kanervan sisältämä arbutiini ehkäisee ihon pigmenttimuutoksia. Tasapainottaa ihon toimintoja, auttaa pitämään ihon raikkaana ja mattapintaisena! . Erinomainen tuote naisille 40+, joiden iho alkaa menettää kiinteyttä ja joustavuutta. ''

-Tähän kommenttina että olen itse parikymppinen, mutta joku tässä voiteessa vetosi niin, että halusin tämän kokeiluuni. Jumppasin kaupassa Vitamin C+ kevytvoiteen ja tämä time freeze kevytvoiteen välillä, mutta testereistä kokeiltuna tämä time freeze voitti. Vitamin C+ kevytvoide ei meinannyt imeytyä ja tuoksu oli todella imelän voimakas, sitävastoin tämä time freeze ei tuoksu juuri miltään ja hävisi hetken päästä kämmenselkään jättäen mattaisen pinnan. Tämä tuubiversio on huomattavasti kevyempi kuin purkkiversio; purkissa oleva voide on selkeästi rasvaisempaa ja jää levityksen jälkeen kiiltämään iholle.

Ensimmäisen käyttökerran jälkeen on vaikeaa antaa luotettavaa arviota, mutta siitä huolimatta hiukan ensifiiliksiä;
-tuotetta riittää ihan minimaalinen kökkö koko kasvoille (riittoisaa!) ja levitettäessä kasvoille jäi kalvomainen tunne, joka kuitenkin pian muuttui aamuväsyneellä iholla jonkinlaiseksi kulmia ylöspäin ''vetäväksi'' tunteeksi (lift uppiako??) ainakin silmät tuntuivat auenneen voiteen levityksen jälkeen :D Annoin voiteen asettua rauhassa, keittelin kahvit ja hääräsin muuta, jonka jälkeen menin tekemään päivämeikin. Kasvojen sävy oli ainakin mukavan tasainen ja ihohuokoset ehkäpä huomaamattomammat kuin yleensä. Puuterimeikin kanssa voide todella toimii, kasvojen ihosta tuli tavallista tasaisempi ja raikkaan näköinen.

Omistan helposti rasvoittuvan sekaihon jossa yleensä on myös jonkin verran finnejä sekä sävyn epätasaisuutta (syön myös lääkkeitä ihoni takia) eli kyseessä on ongelmaiho ja vain harvat ja valitut tuotteet ikävä kyllä sopivat tähän nassuun.. Mielenkiinnolla siis odotan, että miten tämän uuden tuttavuuden kanssa mahtaa käydä! Ensimmäiseen testiin voide joutuu tänään heti parin tunnin päästä; kiiltääkö kasvot entistä enemmän? ja parin päivän päästä nähdään tarkemmin, että miten iho reagoi noin muuten (meneekö ihan tukkoon jne..) Ensivaikutelman perusteella haluaisin kyllä kovasti tykätä tästä voiteesta ja pidän peukut pystyssä että tämä ei saisi iholla mitään vuosisadan kapinaa aikaiseksi.
« Viimeksi muokattu: 08.12.11 - klo:06:43 kirjoittanut Neriana »

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #471 : 20.12.11 - klo:13:34 »
Millaisia kokemuksia teillä on Lumene Sensitive Touch rauhoittavasta yövoiteesta?

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #472 : 30.12.11 - klo:22:43 »
Ostin juuri jouluhömppäbudejetistani tuubin:
http://www.lumene.com/fi/tuotteet/ihonhoito/seerumit-ja-erikoishoidot/arctic-aqua-2-1-kosteuttava-ja-tasoittava-tehohoito

Ja olen sitä pari kertaa käyttänyt normikasvovoiteeni alla. Sen pari kertaa kun olen putsannut kasvoni kunnolla eli pari kertaa viikossa...

Kiva kevyt seerumi. Toimii varmasti myös meikkivoiteen alla. Mietotuoksuinen. Hinnaltaan järkevähkö.
Ei huono.

this too shall pass.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #473 : 31.12.11 - klo:09:18 »
^Omistan myös kyseisen tuotteen ja ihanan kevyt koostumukseltaan, mutta ei taida yksinään riittää mulle, ainakaan näin talviaikaan. Käytän myös jotain toista tuotetta yhdessä antamaan riittävän kosteuden.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa malic

• HAIRahtanut
« Vastaus #474 : 10.01.12 - klo:11:01 »
Lumenen silmänympärysgeeli ei lopu ikinä!! Hankin tuubin toukokuussa 2010 ja vieläkin saa varmaan muutaman viikon käyttää. Oon tuota geeliä käyttänyt enemmän kuin normaalisti sy-voidetta, kun se on niin kevyttä, ja silti kestää ikuisuuden :D Muuten ei haittaisi, mutta kun tahdon jo testata hankkimiani korvaavia tuotteita. Nekin tuli hankittua varmaan jo marraskuussa... Miten niin malttamaton?
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #475 : 08.02.12 - klo:21:09 »
Saako tänne kirjoittaa miesten tuotteista? Kärräsin miehelle näytteen uudesta Lumene For Men Väsyneen Ihon Virkistäjästä. Kyselin kommentteja joita nyt ei sen kummemmin herunut, paitsi että mies kehui tuoksua. Mä olen samaa mieltä kun sen naamaa nuuhkaisin, aivan ihana tuoksu! Toki kasvovoiteen ei tarttis ehkä niin paljoa tuoksua, mutta jos sarjan muissa tuotteissa on toi sama niin dödö ainakin tarvii hankkia. Mies sanoi että tän tuoksun kun löytäis hajuvetenä niin se ois pakkohankinta.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #476 : 08.02.12 - klo:22:41 »
Itse voisin samaan rakoon kysäistä että tietääkö joku missä vaiheessa Lumene on uudistanut miehille suunnattuja tuotteitaan? Oma mies käyttää partabalsamia joka on siis sitä vanhaa sarjaa ja tykkään sen tuoksusta mielettömästi. Uutta nuuhkittiin kaupassa eikä se muistuta entistä yhtään. Nyt pitäisi siis yrittää löytää vielä loppueriä sitä vanhan mallista, ellei ole liian myöhäistä  :-\

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #477 : 08.02.12 - klo:22:56 »
Ei siitä kauaa ole. Mä ostin syksyllä alepoistoista niitä vanhoja miesten tuotteita miehelle ja veljelle. Luulis että jostakin kaupoista löytyis vielä niitä vanhojakin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Firestarter

• HAIRahtanut
« Vastaus #478 : 09.02.12 - klo:17:56 »
Kiitän, RockQueen! Ei ole ainakaan cittareissa näkynyt, pitää varmaan katsastaa Tarjoustalot ym. vastaavat paikat joissa välillä on vanhempiakin tuotteita. Tietysti jos joku pk-seudun juures bongaa vanhanmallista partabalsamia jostain niin olen tiedosta ylen kiitollinen  :)

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #479 : 24.02.12 - klo:18:27 »
Saako tänne kirjoittaa miesten tuotteista? Kärräsin miehelle näytteen uudesta Lumene For Men Väsyneen Ihon Virkistäjästä. Kyselin kommentteja joita nyt ei sen kummemmin herunut, paitsi että mies kehui tuoksua. Mä olen samaa mieltä kun sen naamaa nuuhkaisin, aivan ihana tuoksu! Toki kasvovoiteen ei tarttis ehkä niin paljoa tuoksua, mutta jos sarjan muissa tuotteissa on toi sama niin dödö ainakin tarvii hankkia. Mies sanoi että tän tuoksun kun löytäis hajuvetenä niin se ois pakkohankinta.

Tuli mieleen, että mikä tuon tuotteen idea on?  :D Siis pelkästään virkistää kasvojen ihoa? Mitä hyötyä siitä on? Kasvoille tulee raikas fiilis, mutta onko siitä iholle mitään hyötyä? Mä ymmärsin niin, että se ei ole kasvovoidetta, vaan pelkästään virkistävä tuote.

Mun miehellä on tuon sarjan stick ja suihkugeeli/shampoo, niissä on aika samanlainen tuoksu kuin tuossa väsyneen ihon virkistäjässä. Ei samanlainen, mutta samantyylinen hyvä,ehkä vähän raikkaampi tuoksu.  :)

Mä nappasin myös mun miehelle pari näytepussukkaa tuosta ihon virkistäjästä, mutta noin voimakkaan tuoksun takia ei pysty käyttämään kun alkaa ahdistamaan. :-\ Tuoksu on kyllä kiva, saisi vaan olla miedompi kun tulee kasvoille tuo aine.