Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138056 kertaa)

Poissa Missy

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #480 : 25.02.12 - klo:17:43 »
Lumenelta on tullut uusi (?) primeri Vitamin C+ -sarjaan ja siinä on SK30. Kokeilin nopeasti kädelle ja vaikutti hyvältä. Tuollainen kevyt voide olisi varmasti toimivampi meikin alle kuin varsinainen aurinkovoide.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #481 : 25.02.12 - klo:17:53 »
Olen kerännyt melkein koko sarjan niitä Lumenen herkän ihon tuotteita, mutta yövoide on aika huonoa miun mielestä. Se ei oikeastaan eroa päivävoiteesta muulla tavalla, kuin että se on öljyisempi. Mulla öljyt pahentaa ihon hilseilyä ja niin tekee tämä yövoidekin. Kosteutustehossa ei esimerkiksi ole mitään eroa.

Mulla itse asiassa tuli iho aika ihottumaiseksi ja kirveleväksi, kun käytin jonkin aikaa tuota yövoidetta myös päivisin. Voi tietenkin johtua jostain muustakin.

Kummastakaan päivävoiteesta ja seerumista ei ole mitään pahaa sanottavaa.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #482 : 26.02.12 - klo:00:37 »
Saako tänne kirjoittaa miesten tuotteista? Kärräsin miehelle näytteen uudesta Lumene For Men Väsyneen Ihon Virkistäjästä. Kyselin kommentteja joita nyt ei sen kummemmin herunut, paitsi että mies kehui tuoksua. Mä olen samaa mieltä kun sen naamaa nuuhkaisin, aivan ihana tuoksu! Toki kasvovoiteen ei tarttis ehkä niin paljoa tuoksua, mutta jos sarjan muissa tuotteissa on toi sama niin dödö ainakin tarvii hankkia. Mies sanoi että tän tuoksun kun löytäis hajuvetenä niin se ois pakkohankinta.

Tuli mieleen, että mikä tuon tuotteen idea on?  :D Siis pelkästään virkistää kasvojen ihoa? Mitä hyötyä siitä on? Kasvoille tulee raikas fiilis, mutta onko siitä iholle mitään hyötyä? Mä ymmärsin niin, että se ei ole kasvovoidetta, vaan pelkästään virkistävä tuote.

Mun miehellä on tuon sarjan stick ja suihkugeeli/shampoo, niissä on aika samanlainen tuoksu kuin tuossa väsyneen ihon virkistäjässä. Ei samanlainen, mutta samantyylinen hyvä,ehkä vähän raikkaampi tuoksu.  :)

Mä nappasin myös mun miehelle pari näytepussukkaa tuosta ihon virkistäjästä, mutta noin voimakkaan tuoksun takia ei pysty käyttämään kun alkaa ahdistamaan. :-\ Tuoksu on kyllä kiva, saisi vaan olla miedompi kun tulee kasvoille tuo aine.
Niin, hyvä kysymys :D Lumenen kuvaus on: Onpa syynä väsymykseesi huonot yöunet, bileet, raskas työpäivä tai treeni, tämä kasvoseerumi antaa ihollesi sen kaipaamaa lisäenergiaa, auttaen sinua näyttämään ja tuntemaan olosi virkistyneeksi. Auttaa vähentämään väsymyksen merkkejä kasvoilta, myös silmänympärysiholta. Sisältää yli 80 % luonnon raaka-aineita. Tärkeänä vaikuttavana tehoaineena on suomalaista kuusen oksatyviuutetta. Ei sisällä parabeeneja. Sopii kaikille ihotyypeille, erityisesti väsyneelle iholle. Eli käytännössä virkistävä kevyt voide, jos sinä lukis että virkistävä seerumi ei miehet ehkä ostais sitä :D
Mä olen samaa mieltä tosta että kasvovoiteen ei tarttis niin voimakkaasti tuoksua, hajusteena se tuoksu olis nami.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #483 : 09.03.12 - klo:18:22 »
Törmäsin tänään Emotionissa mielenkiintoiseen uutuustuotteeseen. Lumene Vitamin C+ High Protection Primer SPF 30 on siis päivävoiteen alle tarkoitettu suojakertoimellinen primer. Se on hajusteeton, parabeeniton ja väriaineeton. Hintaa tällä oli 19,90€/30ml. Pyysin purkkiin näytteen, mielenkiinnolla testailen! Kädelle kokeiltuna koostumus oli juoksevaa ja imeytyi nopsaan. http://www.lumene.com/node/1470
« Viimeksi muokattu: 09.03.12 - klo:18:30 kirjoittanut RockQueen »
www.siameselipstick.com

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #484 : 17.03.12 - klo:09:46 »
Mulla on nyt käytössä neljä lumenen ihonhoitotuotetta. Ostin Vitamin c+ heleyttävän silmänympärysvoiteen ja oon nyt pari viikkoa sitä käyttänyt. Oon ehkä hiukan pirteämmän näköinen, kun ennen ku en käyttänyt mitään voidetta silmänalusille.
Sensitive Touchin Daily Moisture lotion on käytössä päivävoiteena ja tämä on kyllä aivan älyttömän hyvä voide. Ei ole liian rasvainen ja "pumpputuubi" on tosi hyvä. Yövoiteena käytän Sensitive Touchin päivävoidetta, kun se oli liian rasvainen mulle päivävoiteeksi.
Lisäksi ostin Arctic Aquan kosteuttavan ja tasoittavan tehohoidon. Se tekee ihosta sellaisen jännän samettisen tuntuisen, mut valitettavasti tuntuu mun naamassa hiukan kuumottavalta.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #485 : 28.04.12 - klo:12:57 »
Onko kenelläkään kokemuksia Lumene Premium Beauty Uudistava Retinol Yövoiteesta tai saman sarjan seerumista?

Luin lehdestä artikkelin, jossa kerrottiin Lumenen kokeilevan lakan kantasoluja kosmetiikassa? Mitä ovat lakan kantasolut ja mitä etuja niistä on kosmetiikassa?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Takiainen

• Vieras
« Vastaus #486 : 28.04.12 - klo:13:04 »
Lakan kantasolut on olletikin niitä soluja, joista muut lakan solut muodostuvat. Koska en ole kasvitieteilijä, vaan tunnen paremmin eläimen anatomiaa käytän nyt esimerkkinä ihmistä: ihmisen kantasoluista muodostuu kaikki muut ihmisen solut, kuten epiteelisolut, maksasolut, veren solut etc.

Se, mitä hyötyä niistä ikinä voisi olla kosmetiikassa en tiedä. Luulisi, että jos he haluavat saada aikaan jotain tiettyä solua paljon, josta voisi saada eristettyä jotain ainesosaa tuhoamatta mieletöntä määrää ruuaksikin kelpaavaa lakkaa niin se olisi mahdollista. En sitten tiedä mitä kantasolut suoraan iholle laitettuna tekisivät. Ei mitään varmaankin.

Poissa Bimmer

• Hiushörhö
« Vastaus #487 : 03.05.12 - klo:20:27 »
Olisko kellään käyttökokemusta Lumenen Excellent Future -sarjan voiteista? Sekä vanhasta, että uudistetusta sarjasta. Vanhassa omenaa, ja uudessa omenaa+lakkaa...Kiinnostaisi kovasti, ja harkitsen ostavani, sillä vanhaa sarjaa saisi kolme tuotetta kolmellakympillä, uuden yksittäisen voidepurkin hinta reilu 30 ekee.  Pohtii...

Poissa Heleena

• Tukkaguru
« Vastaus #488 : 03.05.12 - klo:21:31 »
Ostin purnukan Lumenen kolmitehoista päivävoidetta viime vuoden lopulla Lumenen tehtaanmyymälästä, kun sitä sai edullisesti. Olen säilyttänyt voidetta samalla tavoin kuin muitakin voiteitani (kaapissa omassa pakkauksessaan), ja kun aloin käyttää sitä muutama viikko sitten, oli voide aivan juoksevaa! Siis tyyliin rasvatonta jogurttia!! :o Kun nuo Lumenen voiteiden pakkaukset eivät muutenkaan ole niitä kaikkein hygieenisimpiä, niin on erittäin mukava yrittää noukkia juoksevaa voidetta purkista, niin että sen saisi lätkittyä naamalle. Ei kai siinä muu voi olla syynä kuin se, että voiteen koostumus on jostain syystä muuttunut ihan oudoksi. Vaikea uskoa, että se olisi tuollainen normaalisti. Voiteen tuoksukin on kieltämättä vähän ihmeellinen, mutta en osaa sanoa, kuuluuko se voiteeseen. Se ei kuitenkaan tuoksu mitenkään pilaantuneelle tmv. Taisi selvitä, miksi tuo voide oli niin hyvässä tarjouksessa siellä tehtaanmyymälässä... ::)
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #489 : 27.05.12 - klo:21:38 »
^ Aika jännä että oli tolleen vanhentunut, koska ei sitä mielestäni oltu valmistettu kauaakaan, oli joku juhlavuoden erikoistuote tms. Kannattaa kirjoittaa palautetta Lumenelle!

Tekis mieli ostaa se SOS-voide, koska mun posket on nykyään jotenkin aivan tajuttoman herkät ja pesun jälkeen hohkavat kuuman punaisina ärtymystään. Mietin kyllä myös sitä rauhoittavaa seerumia, mutta ehkä toi SOS vois olla parempi. Täällä ketjussa ainakin oli ihan lupaavia käyttökokemuksia.
www.siameselipstick.com

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #490 : 28.05.12 - klo:16:46 »
^ Mä ostin SOS-voiteen joskus talvella ja oon käyttänyt tähän asti, nyt viimeisiä pisaroita viedään. Mä oon tykännyt tosi paljon, ajattelin itse asiassa ostaa uuden tuubin, jos käyttäisi näin kesällä öisin niinkuin nytkin oon jo tehnyt. Mä ainakin suosittelen, mun pintakuivalle (talvisin) sekaiholle on ollut oikein hyvä.  :)

Ostin talvella alesta  Raikastavan puhdistusvoiteen, josta oon tykännyt myös kovasti. Ajattelin tätäkin ostaa uuden tuubin, kun tää edellinen loppuu. Ja voisin ostaa myös Raikastavan kasvoveden, nyt oon käytellyt iHerbistä Thayersin kasvovettä.

Vime viikolla ostin Kirkastava Naamio & Mikrokuorinta-tuubin, jota lynx kehui ja myös blogikehu innosti ostamaan. Hiukan pisti punoittamaan ihoa, mutta ihanan sileä ja pehmeä iho siitä tuli. Kerran oon vasta käyttänyt, mut ihan hyvältä vaikuttaa.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #491 : 25.07.12 - klo:17:13 »
Kirjoittelin jo tuonne BB-voideketjuunkin tästä, mutta onko kenelläkään kokemuksia Lumenen Vitamin C+ Heleyttävästä BB-voiteesta? Onko tuo vaalein sävy miten tumma? Garnierin bb-voidetta testasin ja se näytti kovin tummalta, joten en sitä sitten sen takia halunnut ostaa. Onko tässä voiteessa paksu koostumus sekaihoa ajatellen?
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #492 : 10.08.12 - klo:16:59 »
En oikeastaan edes tiedä miksi ostelen uusia putsareita kun Sensitive Touch -puhdistusemulsio tuntuu sopivan mun naamalle niin hyvin. Pesutehoa juuri sopivasti, meikit saa pois ja iho tuntuu hyvältä tän jälkeen, ei yhtään ärsytä tai kuivata. Silmämeikkiä poistin tällä ekaa kertaa eilen, siihen ei ollut ihan täydellinen vaikka kyllä luomivärit kuitenkin lähti. En kasvoputsarilta yleensä vaadikaan silmämeikin puhdistusta, käytän mieluummin nestemäisiä putsareita siihen, nyt vaan ripsipidennysten kanssa ei vanhat lempparit toimi.

Saman sarjan kasvovesi on myös käytössä, se on ihan jees mutta ei mitenkään erityinen, voisi kokeilla jotain muutakin nyt kun se loppuu. SOS-voidetta ostin alennuksesta ja olen tykännyt, mutta en ehkä viitsisi maksaa Lumenen perushintoja tästä. En muuten ole aikoihin ostanut Lumenen kosteusvoiteita, kun ainakin Arctic Aqua ja joku muu aiheuttivat finnejä eivätkä muutenkaan oikein sopineet minulle.

Vitamin C -sarjan seerumitehohoidot (erityisesti se kaksiosainen) on kivoja esim. saunan tai naamion jälkeen, mutta nämäkin ovat aika ylihinnoiteltuja ja liian harvoin kunnon alennuksissa.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #493 : 14.08.12 - klo:20:51 »
Ostin Cittarin tarjouksesta (13,90) Lumenen Sensitive Touch-sarjan Rauhoittavan kosteusvoiteen ja olen tykännyt tuosta kovasti. En ole viime aikoina juuri käyttänyt Lumenen ihonhoitotuotteita, mutta tämä nousi heti suosikiksi. Voide on pakattu kätevään tuubiin ja minusta tuo on oikeasti vähentänyt myös ihon punoitusta ja pieniä epäpuhtauksia. Iho on kesällä mennyt aika huonoon kuntoon, joten kävin hakemassa vielä tarjouksesta saman sarjan yövoiteen, toivottavasti toimii yhtä hyvin.
2aMii

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #494 : 09.09.12 - klo:13:30 »
Lumenelta on tullut uusi vain apteekeissa myytävä Lumene Lab sarja. Puhdistusvaahto kiinnostaisi mutta hinta on ihan törkeä, 15 euroa puhdistusvaahdosta!  ::)