Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138594 kertaa)

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #495 : 16.09.12 - klo:12:41 »
Ostin viikko sitten Lumenen sensitive touch -seerumin, ja olen tykännyt siitä tosi paljon! Tavallisena päivänä riittää yksinään kosteusvoiteeksi aamuin illoin, ja parina päivänä olen laittanut jotain toista voidetta päälle jos on tuntunut kiristävältä, erityisesti tea tree -kasvoveden jälkeen. Hinta oli Tallinnassa kympin pintaan, koska siellä oli jotkut alennuspäivät ja kaikista Lumenen tuotteista -20%. Olen aiemmin käyttänyt iHerbin hyaluronihapposeerumia, joka sekin on hyvä, mutta ehkä talvea kohti Lumene vie voiton. Purkki on kyllä pieni, 30ml, ja tuntuu hupenevan silmissä...
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #496 : 18.09.12 - klo:10:57 »
Lumenelta on tullut uusi vain apteekeissa myytävä Lumene Lab sarja. Puhdistusvaahto kiinnostaisi mutta hinta on ihan törkeä, 15 euroa puhdistusvaahdosta!  ::)

Huomasin eilen saman. Oli tosi hyvännäköiset purkit, mutta hinnat aika suolaisia. Katoitko incejä?

edit. löysin puhdistusvaahdon incin. Ei kyllä vakuuta ainakaan mua.

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Methyl Gluceth-20, PEG-8, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Cocamidopropyl Betaine, Hydrogenated Polydecene, Empetrum Nigrum Fruit Juice, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Panthenol, Sodium PCA, Pseudoalteromonas Exopolysaccharides, Sodium Salicylate, Parfum.
« Viimeksi muokattu: 18.09.12 - klo:11:03 kirjoittanut Ilyasviel »

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #497 : 19.09.12 - klo:14:32 »
Ostolakossa-blogissa oli juttua Lumenen ja Rovion yhteistyöstä. Olisi voinut jäädä toteutumatta mun puolesta, linnut on jo joka paikassa muutenkin. Mieltä mitä juurekset on Angry Birds-ihonhoitotuotteista?
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Mai

• HAIRahtanut
  • Piikikäs hentokeijukorento
« Vastaus #498 : 19.09.12 - klo:14:38 »
Angry Birds-ihonhoitotuotteita??? Voihan he*vetti mitä ne seuraavaksi keksii... Mä oon niin kyllästynyt koko kanoihin.
1a F ii, mustat vajaa BSL-pituiset hiukset, oma väri platinablondi. Turhamainen vaate-, meikki- hius- ja lävistysfriikki.
Stay punk, stay free!

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #499 : 19.09.12 - klo:15:35 »
WTF?!!!  :o Angry Birds IHONHOITOTUOTTEITA?!  :o Keillekköhän ne on suunnattu... Mä suuntaan nyt Ostolakkoon katsomaan mistä ihmeestä on kyse...

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #500 : 19.09.12 - klo:21:08 »
^^ Luin noista Lumenen AB tuotteita jokin aika sitten ilta-sanomista. Silloin ei ollut vielä tietoa, mihin tuotteisiin tuo AB tulee ja vähän (aika paljon) epäilytti, ettei koko hommassa ole mitään järkeä. Mutta nyt kun nuo näki, niin idea ei ole niin huono, kuin alun perin luulin. Tuskin noita meidän kotona tullaan ikinä näkemään, mutta onhan nuo ihan hauskoja.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #501 : 19.09.12 - klo:21:15 »
Miun mielestä nuo hinnat huimasi päätä. Lapsiperheen suihkugeeliksi joku seitsemän euron tuubi? Huh huh. Kuvitellaanpa että lapsia on kolme, ja kaikki haluaa läträtä sillä ängryböördsillä.  :P

Poissa Virus

• HAIRahtanut
  • Zed's dead, baby, Zed's dead.
« Vastaus #502 : 19.09.12 - klo:22:40 »
Päh. :D Mää ainakin ostan heti, jo ihan kahden kotimaisen firman supporttina. Eeeeihän muuten yhtään tee noita mieli... ::)
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.

Poissa Jekku

• HAIRahtanut
« Vastaus #503 : 20.09.12 - klo:22:11 »
Mää tykkään pelata Angry Birdsiä ja tekee noita mieli kanssa. En yhtään tiennyt mitä odottaa kun tästä täältä luin ja kuten Ostolakon kommenttilaatikossakin oli niin ekat mietteet oli lähinnä "ammutaanko ne ritsalla naamaan?"  :D Mutta mun mielestä nuo purtilot on söpöjä ja mun tekisi mieli noista ainakin mustikkakäsivoidetta. Hinnat on tosi suolaiset kyllä tuommoisille tuotteille... Noh, pitäähän suomalaisia yrityksiä vähän tukea...  ;)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #504 : 29.09.12 - klo:18:20 »
Uudistunut C-vitamiinihoitovoide vaikutti lupaavan tuhdilta. Pumppupullossa jopa, hyvä Lumene! Talvella voisi olla korppuihon apu, jos siihen tilanteeseen taas joudutaan..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #505 : 02.10.12 - klo:20:36 »

Puhuiko joku täällä joskus,että jos tuotteessa on valmiiksi c-vitamiinia niin se on huonoksi iholle kun on päässyt "happanemaan" tms kun  ei säily pitkään? siksi parempi itse sekoittaa... muistanko oikein? ;)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #506 : 02.10.12 - klo:21:49 »
^ Jos tuote on stabiili ja stabiilissa pakkauksessa, ei C ole haitaksi iholle.

Nyt on Lumene tuonut markkinoille uuden apteekeissa myytävän sarjan  0_0 .. Pelkkä markkinointikikka, muuten ei sen kummempia sisällöltään.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #507 : 02.10.12 - klo:22:05 »
Tykkään hirveästi siitä Lumenen 24h kosteusvoiteesta, oisko Arctic aqua-sarjaa. Se viilentää mukavasti ihoa, eikä jätä ihoa rasvaisen tuntuiseksi. On kai joku poistuva tuote, kun sain omani aikoinaan kylkiäisenä ja nytkin niitä näytti olevan poistokorissa Sokoksella. Pitää varmaan käydä jossain vaiheessa noutamassa ainakin yksi tuubi talteen.

Poissa Louna

• HAIRahtanut
« Vastaus #508 : 02.10.12 - klo:22:26 »
Mun piti saada kiireellisesti jotain tehokkaampaa silmänympärysvoidetta ja kasvovoidetta/seerumia, joten sorruin jollain citymarketin tarjouspäivillä ostamaan kasan Lumenen C-vitamiinisarjan tuotteita. Iho oli jotenkin muuttunut yhtäkkiä ihan väsähtäneen näköiseksi ja varsinkin silmien alla iho näytti ihan rypistetyltä paperilta (olen 24 eikä mulla ole koskaan ollut erityisen kuiva iho, liekö raskaus aiheuttanut tämän  ??? )

Ostin siis sarjan heleyttävän sy-voiteen, kirkastavan tehohoidon ja heleyttävän päivä- ja yövoiteen. Olen jotenkin pitänyt Lumenea ylihinnoiteltuna merkkinä jonka tuotteet olisi sitä tavallista silikoni-parabeeni-täyteainemössöä ja yllätyin kaupassa kun tutkin noita incejä, vaikuttivat lupaavilta! Päivävoide ei ole vielä päässyt käyttöön asti, mutta varsinkin sy-voide on ollut todella hyvää ja se rutistunut ihokin silmien alta palautui sen avulla normaaliksi  :D Pidän myös siitä tehohoidosta, tuntuu todella hyvältä iholla ja ei rasvoita liikaa, imeytyy hyvin. Yövoide on ainakin seerumin päälle laitettuna mulle turhan tuhtia, toiminee hyvin sitten kun talvi kuivattaa ihoa enemmän. Mulle tulee todella helposti mustapäitä ja iho menee tukkoon, mutta nämä eivät ole tehneet sitä, vaikka en ole viimeaikoina edes käyttänyt normaaleita puhdistustuotteitani joissa on salisyylihappoa :)
"Jos sinä kerran aikoinasi tunsit hyeenan ja se nyt tuli oravana vastaan, niin sietääpä miettiä sitä, että tunnistit sen."

2c F ii

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #509 : 04.10.12 - klo:21:55 »
^ Jos tuote on stabiili ja stabiilissa pakkauksessa, ei C ole haitaksi iholle.

Nyt on Lumene tuonut markkinoille uuden apteekeissa myytävän sarjan  0_0 .. Pelkkä markkinointikikka, muuten ei sen kummempia sisällöltään.

Mistä tietää,että tuote on stabiili ja stabiilissa pakkauksessa? ::)