Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138596 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #525 : 01.11.12 - klo:12:59 »
Uutuudet nyt saapuneet impivaaraan  ;) Sisältö näyttää tosiaan samalta kuin apteekkiversioissa. Hajusteettomuus hyvä, ja tuntuivat kädenselällä hyvältä - en ehkä ostaisi, kun laadukkaampaa saa samaan hintaan (Paula's Choice täynnä antioksidantteja ja rauhoittavia aineita)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Alva

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #526 : 16.11.12 - klo:15:32 »
Jyväskyläläisille Sensitive Touch -faneille tiedoksi, että Anttilassa oli vanhan incin tuotteita myynnissä edullisesti. Vein toiseksi viimeisen naamion, mutta ainakin seerumia, päivävoidetta ja yövoidetta jäi vielä pöytään useampia kappaleita hintaan 8-10 euroa kipale! Löytyy heti siitä meikkiosaston alusta omasta laaristaan, kun tulee pääovista sisään.

Poissa minny

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #527 : 20.11.12 - klo:15:07 »
Pitkästä aikaa ostin tarjouksesta muutaman lumenen tuotteen: kosteuttavan puhdistusvoiteen ja kirkastava naamio & mikrokuorinnan. Ihoni ei mielestäni ole mitenkään herkkä, mutta selkeästi punoittaa tuon puhdistusvoiteen jäljiltä. Viimeisen kymmenen vuoden aikana iho on ärsyyntynyt kahdesta tuotteesta, tästä puhdistusvoiteesta ja lumenen jostain ikivanhasta sensitive sarjan naamiosta.

Naamio & mikrokuorinta osoittautui onneksi ihan hyväksi tuotteeksi, iho tuntuu pehmoisemmalta ja puhtaammalta tämän jälkeen. Parasta tässä on lyhyt kolmen minuutin vaikutusaika.  :)

Poissa Fii

• Tukkaguru
  • It's only work if somebody makes you do it!
« Vastaus #528 : 20.11.12 - klo:20:48 »
Olen viimeaikoina ollut ihan yllättynyt siitä kuinka ok:n oloisia tuotteilta osa Lumenen tuotteista on. Itse olen käyttänyt c-vitamiini sarjan kirkastava tehohoitoa ja tykännyt siitä tosi paljon. En nyt tiedä kuinka paljon se kirkastaa, muitta jotenkin tuntuu iholla tosi kivalta :) Jossain vaiheessa varmaan ostan sitä taas kunhan olen saanut muutamia purnukoita käytettyä. Myös kosteuttava ja tasoittava hoito, jossa on hyaluronihappoa vaikuttaa kivalta. Ehkä vaan hieman ylihintaiselta.
hiukset: 2a Fii
"I know that you believe you understand what you think i said, but i'm not sure you realize that what you heard is not what i meant"
-Robert McCloskey

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #529 : 29.12.12 - klo:21:33 »
Onko kokemuksia Hydrating Touch Kosteuttavasta Puhdistusvoiteesta? Entäs saman linjan kasvovesi?Mä oon tykännyt Raikastavasta Puhdistusvoiteesta, mut ajattelin, että voisin ostaa näin talvella sen kosteuttavan. Iho on kuitenkin talvella aikas pintakuiva, ja muutenkin on ollut jo pitkään hyvässä kunnossa eikä näppyjäkään ole ollut. Iho kaipaa kyllä selvästi enemmän kosteutta ja suojaa nyt. Voisin Cittarin tarjouksesta hakea, jos on mistään kotoisin...
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #530 : 30.12.12 - klo:13:38 »
^ Minäkin tulin tänne ketjuun kyselemään ihan Cittarin tarjouksesta johtuen.  :D

Eli löytyisikö kokemuksia Lumenen Sensitive Touch sarjan rauhoittavasta voidegeelistä? Sopiiko yövoiteeksi ja minkälaiset kosteustehot?

Ihoni on rasvoittuva sekaiho ja tarpeeksi kosteuttavan, mutta kevyen voiteen löytäminen on hankalaa. Todennäköisesti sitoisin Lumenen geelin antaman kosteuden vielä myös nyt käyttämälläni mustakuminaöljyllä,  mutta toki hyvä jos toimisi yksistäänkin. Syksyn aikana olen käyttänyt Sebamedin Clear Face geeliä ja nyt joitakin päiviä käytin Xyliderm -geeliä, kummankaan tehot yksinään taikka öljyn kanssa ei riitä. 

Entä löytyykö kokemuksia sitten 24h tasapainottavasta kosteusemulsiosta? Tätä en löydä Lumenen kotisivuilta, mutta kirjoitin nimen kuitenkin ylös kun mietin sitä myös yhtä vaihtoehtona.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #531 : 16.01.13 - klo:22:08 »
Ostin Lumenen Koivu & Hunaja vartaloemulsion. Tuoksu on kivan raikas eikä jää iholle. Kevyttä ja imeytyy hyvin. Saa käyttää aika runsaastikin. Tekee ihosta kivan pehmoisen ja edullinenkin vielä :)

Poissa Maireanne

• Haiven
  • *
« Vastaus #532 : 18.01.13 - klo:14:25 »
^^ Mä ostin tällä viikolla ton rauhoittavan voidegeelin, ja muutaman kerran oon sitä ehtinyt käyttää. Mulla on rasvoittuva sekaiho myös, mutta talvisin on pintakuivuutta. Pelkäsin, että toi olis mulle liian kevyttä, kun yleensä kaikki geelit on, mutta tossahan on voide mukana, ja ainakin päiväkäytössä meikin alla on toiminu ihan ok. Yöksi on hiukan liian kevyttä, mutta jos ei pintakuivuus vaivaa, niin saattaa toimia. Iso plussa tuoksuttomuudesta, nykyään kaikki naamatuotteiden hajusteet ärsyttää, ja lisäks tossa on vielä se anti-aging ominaisuus, niin  :ts

Poissa Iida

• HAIRahtanut
« Vastaus #533 : 19.01.13 - klo:10:57 »
Olen ollut Sensitive Touch-sarjan uskollinen käyttäjä vuosia. Käytössä on ollut sarjan pyöreässä lasipurkissa olleet päivä- ja yövoiteet. Tämän uudistuksen myötä nuo tuotteet olivat siirtyneet pumppupulloihin ja koostumus oli hiukan muuttunut. Olen vasta yhden kerran koittanut kumpaakin uudistunutta tuotetta ja kokemus oli pääasiassa positiivinen. Yövoide jostain syystä kirvelee, mitä tuo vanha tuote ei minulla tehnyt, mutta kasvot olivat yön jälkeen todella kuulaan ja tasaisen väriset.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #534 : 24.01.13 - klo:13:44 »
Myydäänkö tuota Lumenen lift touchia enää?

En löytänyt cittarista sitä, kaikkea muita kyllä oli.  Ei pysy enää perässä, kun Lumene uusii aina joitain tuotteita ::).
Mua olisi kiinnostanut lift touchin hoitava puhdistusöljy ja kasvovesi.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Elsinen

• HAIRahtanut
« Vastaus #535 : 24.01.13 - klo:13:52 »
^Puhdistusöljyn valmistus on ymmärtääkseni lopetettu. Itse oon hamstrannut sitä mm. Sokoksen alesta. Eilen hain juuri yhden pullon vielä jemmaan..  ;D 3+1 päivllä hintaa oli muistaakseni 7,90 ja nyt 9,90.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 24.01.13 - klo:15:25 »
Ok, kiitos Elsinen :)
 Liian myöhään taas liikenteessä, täytyy katsastaa olisiko noita Emotionissa alessa?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #537 : 05.04.13 - klo:13:40 »
Mitä hintoja noilla Lumenen uusilla Time Rewind- ja Time Freeze-tuotteilla  0_0 Silmänympärysvoitdetuubista yli 20 €. Huh...Menee selektiivisen kosmetiikan puolelle. Tosin INCIt näyttävät lupaavammilta kuin ennen, mutta silti...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #538 : 22.04.13 - klo:17:55 »
Onkos kokemuksia Hydrating Touch kosteuttavasta puhdistusvoiteesta ja/tai kasvovedestä? Tekisi mieli kokeilla pitkästä aikaa joitakin Lumenen puhdistusjuttuja. Lähinnä nyt mietityttää, että saako sillä puhdistusvoiteella kuinka tehokkaasti meikin pois? Joistakin Lumenen ihonhoitotuotteista mulle on ilmaantunut ärsyttävää kasvojen punoitusta ja kuumotusta, että sikäli aina vähän jännittää.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #539 : 22.04.13 - klo:21:49 »
Mitä hintoja noilla Lumenen uusilla Time Rewind- ja Time Freeze-tuotteilla  0_0 Silmänympärysvoitdetuubista yli 20 €. Huh...Menee selektiivisen kosmetiikan puolelle. Tosin INCIt näyttävät lupaavammilta kuin ennen, mutta silti...

Eikö nuo ole ihan Lumenen strategian mukaisia hintoja? Muutama vuosi sitten muistan lukeneeni, ettei Lumene halua olla enää mikään markettisarja, vaan he profiloituvat enemmän semiselektiiviseksi merkiksi. Tuo strategian muutos näkyy mielestäni kohonneiden hintojen lisäksi aiempaa innovatiivisemmissa tuotteissa.