Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138421 kertaa)

Poissa Katzenparade

• HAIRahtanut
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #540 : 25.06.13 - klo:23:17 »
Mitähän eroa on Lumenen Berry Refresh Virkistävällä jalkavoiteella ja Birch & Honey jalkavoiteella? Incikin vaikuttaa aika identtiseltä ainakin alkupuolelta.
Oman värin kasvattelija. 1c F ii.
iHerbin alekoodi: PEW394

http://www.lily.fi/blogit/her-hangers

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #541 : 26.06.13 - klo:20:19 »
Ostin eilen Lumenen Arctic Aqua Syväkosteuttavan vartaloemulsion tutkittuani ensin tuotteen incin. Laitoin sitä suihkun jälkeen ja täytyy sanoa, että ihastuin siihen. Se oli helppo levittää, tuntui viilentävän ihoa mukavasti (ei piparminttua tai mentholia), imeytyi nopeasti ja ei jättänyt ihoa tahmeaksi. Rintakehän kohdalta jäi hieman tahmean oloiseksi, mutta kaikki voiteet tekevät minulla saman. Ainoa miinus tuotteessa on tuoksu, joka on liian miehekäs, joskin se on raikas. Tämä voisi olla mieluummin vaikka täysin tuoksuton sarja.
« Viimeksi muokattu: 26.06.13 - klo:20:29 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Strix

• Vieras
« Vastaus #542 : 06.07.13 - klo:23:38 »
Hankin heräteostoksena Lumenen detox naamion. Olen jonkin aikaa halunnut kokeilla ja innostun muutenkin aina uudesta C-vitamiinituotteesta. En taida vain oikein osata käyttää voidenaamioita. Koostumus on paksu ja tuntuu enemmän rasvaisemmalta kosteusvoiteelta. Oonki miettinyt että soveltuisikohan se ihan sellaiseen käyttöön. Tuntuu aavistuksen tuhlaavalta kun lotraa sitä pienen kerroksen ja pyyhkii vartin jälkeen loput kasvopaperiin.

Kosteuttava ainakin, mutta en tiedä sanoa mitään muuta. Talvikäytössä kenties parempi, mutta näillä näkymin en ole hankkimassa uutta tämän loputtua.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #543 : 07.09.13 - klo:20:34 »
Onko kukaan vielä testannut Lumenen uutta Bright Now Vitamin C Ravitsevaa Tehohoitoa?
Ilmeisesti samaa kamaa vanhemman Lumenen ravitsevan tehohoidon kanssa, joka mulla vetelee viimeisiään ja on ollut tosi hyvää iholle, varsinkin kun laittaa yöksi vaikuttamaan ja vie pois pintakuivuuden.
Kokeilin tuota uutta tehohoitoa testeristä ja vaikutti ihan hyvältä.
Sitä on nyt myös saatavilla Bright Now Vitamin C Heleyttävä BB Tehohoito. Kumpaakohan mä nyt kokeilinkaan ::).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #544 : 21.09.13 - klo:19:47 »
Kävin tänään hakemassa Sensitive touch -päivävoiteen (ilman suojakerrointa), kun Anttilassa on se ale. Oletin, että vain purkki on vaihtunut, mutta näköjään koostumuskin on vaihtunut. Tai tässä uudessa rauhoittavaksi ainesosaksi on nimetty mustikkauute, kun vanhassa purkissa se on pellavauute.  ::) Asiallahan ei ole mitään väliä, jos se rauhoittava elementti ei oikeasti ole kumpikaan noista uutteista, mutta ärsyttää jos tämä uusi koostumus ei ole yhtä hyvä.

edit. Kuten arvelinkin, koostumusta on muutettu huonompaan suuntaan. Sain kaivettua vanhan voiteen incin ulkomaiselta nettisivulta >:( Tämä uusi voide on tosi rasvaista ja jättää ihon öljyiseksi. Öljyisyys ei ainakaan meikäläisen ihoa rauhoita, päin vastoin, punoittaa vielä enemmän kun kasviöljyt lilluu pinnassa.

Miksi hyvä voide on pitänyt mennä muuttamaan "luonnollisempaan" suuntaan, poistamaan silikoni ja muut pehmentävät ainesosat ja lisäämään sen sijaan öljyjä.  >:(
« Viimeksi muokattu: 24.09.13 - klo:14:22 kirjoittanut muori Pippuri »

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #545 : 20.10.13 - klo:18:00 »
Ostin Lumenen Time Freeze päivävoiteen testiin. Voide on mukavan kevyttä koostumukseltaan eli se on helppo levittää kasvoille. Kevyt koostumus kuitenkin tarkoittaa yllättäen myös sitä, että voide ei ole mitenkään erityisen kosteuttava. Käytänkin tätä jankkikoostumuksellisten voiteiden kanssa.

Seuraavaksi otan testiin Artic aqua yö- ja päivävoiteet.
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Strix

• Vieras
« Vastaus #546 : 26.10.13 - klo:23:35 »
Otan puheeni takaisin Lumenen detox c-vitamiininaamiosta. Olen muutamana iltana nyt peräkkäin käyttänyt iltaisin pesun/kuorinnan jälkeen voidenaamiona ja antanut istua sen 15-20min. Sitten olen loput voiteet hieronut sormin ja antanut samalla kasvohierontaa. Aamulla iho tuntuu kosteutetulta, pehmeältä ja raikkaalta.

Annostelen riittävästi kasvoja ja kaulaa varten, loput imeytyy mukavasti hieroessa ihoon. En siis pyyhi enää kasvopaperiin. Ostan kyllä talvipakkasia ajatellen uuden tuubin ja toivoisin tästä pelastajaa korppuposkille. Normaalisti olen selvinnyt bepanthenilla, mutta olen ihastunut c-vitamiiniin raaka-aineena. Hintakin oli vielä ihan kohtuullinen paitsi että tällä kulutustahdilla tuskin kauhean riittoisaa. Täytyy ehkä vähän pihimmin annostella jatkossa ellen sitten vaan ala sitten käyttämään suoraan yövoiteena naamion sijaan.

Poissa The Siren

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #547 : 02.11.13 - klo:11:50 »
Mä sain Lumenen Bright Now Vitamin C-sarjan kaikki tuotteet testattavakseni.Ja olen kyllä tykännyt hirmuisesti.Iho on paljon pirteämmän värinen ja nuorekkaampi.Olen 33v,ja univelka näkyy mun naamassa heti,väri muuttuu elähtäneeksi.Kosteuttavat hyvin,ja tuhdimmatkin voiteet imeytyvät nopsaan.Suosittelen ainakin kuivaihoisille!

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #548 : 05.11.13 - klo:10:39 »
^Mäkin pidän noista! Lumenella on myös se kiva homma, että kaikista päivävoiteista löytyy myös aurinkosuojallinen versio. Kaikilla merkeillä ei ole oikein hyviä suojakertoimellisia päivävoiteita.

Mustakin on ehkä tullut juures-skenessä kammoksuttava Lumene-nainen :P Mun iho on jotenkin allerginen vähän vaikka mille, mutta Lumenen ihonhoitotuotteet eivät ole vielä ärsyttäneet ollenkaan. Lumenella on vieläpä melkein aina joku tuote tarjouksessa tai kampanjassa, niin tulee suht usein tartuttua niihin. Toi C-vitamiinisarja on oma lempparini, ja sitä kuorintanaamiota ilman en oikein osaa edes olla :D

Poissa jinna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #549 : 09.11.13 - klo:09:56 »
Tuo Lumenen Radiance Touch Kirkastava Naamio & Mikrokuorinta on tosiaan hyvää kamaa. Hieman kihelmöi kasvoilla levitettäessä, mutta muuten mun herkkä iho ei reagoi siihen mitenkään näkyvästi. Päinvastoin, iho tuntuu jälkikäteen pehmeältä ja rauhoittuneelta. Annan yleensä vaikuttaa naamiona noin kymmenen minuuttia jonka jälkeen hieron kasvot läpi ohjeen mukaisesti kostutetuilla sormenpäillä.
2a M ii. Iho kuiva, herkkä ja atooppinen.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #550 : 09.11.13 - klo:10:25 »
Mä jaksan vaan hehkuttaa Lumenen Bright Now Vitamin C-sarjan ravitsevan tehohoidon puolesta :T. Iho pysyy tosi hyvänä ja ei tule pintakuivuutta. Laitan joka yö ja aamulla iho on tosi tasainen ja levänneen näköinen ja kuivuus pysyy poissa :ts. Aivan siis nappituote!
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #551 : 09.11.13 - klo:14:31 »
^ Tarkoitatko sitä kaksiväristä öljymäistä seerumia, vai tehovoidetta valkoisessa pumppupullossa? Olisi kiva nähdä INCI tuotteista muutenkin kuin kaupassa pakkausta tutkimalla ....
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #552 : 19.11.13 - klo:11:37 »
Ostin eilen Lumenen Arctic Aqua Syväkosteuttavan vartaloemulsion tutkittuani ensin tuotteen incin. Laitoin sitä suihkun jälkeen ja täytyy sanoa, että ihastuin siihen. Se oli helppo levittää, tuntui viilentävän ihoa mukavasti (ei piparminttua tai mentholia), imeytyi nopeasti ja ei jättänyt ihoa tahmeaksi. Rintakehän kohdalta jäi hieman tahmean oloiseksi, mutta kaikki voiteet tekevät minulla saman. Ainoa miinus tuotteessa on tuoksu, joka on liian miehekäs, joskin se on raikas. Tämä voisi olla mieluummin vaikka täysin tuoksuton sarja.

Nyt kun olen käyttänyt tätä silloin tällöin, niin en pidä enää tästä tuotteesta. Kesätuotteeksi ehkä käy, mutta eilisen käyttökokemuksen perusteella kosteutustehot ovat huonot syksy- ja talvikäyttöön. Partavesimäinen tuoksu on kamala, enkä pitänyt siitä edes ensimmäisellä käyttökerralla. Tuli sellainen mielikuva kuin olisi laittanut votkaa iholle. Taidan jättää jatkossa Lumenen ihonhoitotuotteet ostamatta.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #553 : 19.11.13 - klo:12:43 »
^ Tarkoitatko sitä kaksiväristä öljymäistä seerumia, vai tehovoidetta valkoisessa pumppupullossa? Olisi kiva nähdä INCI tuotteista muutenkin kuin kaupassa pakkausta tutkimalla ....

Tarkoitan juuri sitä kaksiväristä öljymäistä cocktailia, joka taas loppuu mulla pian. Paketti on jo roskissa ja pullon kyljessä ei näy inci listaa, mutta mun iho tykkää tästä ja aion ostaa uudelleen.

Strix

• Vieras
« Vastaus #554 : 19.11.13 - klo:13:05 »
Mä liputan myös kummankin, cocktailin ja kirkastavan tehohoidon puolesta. Olen tykännyt molemmista, mutta cocktail soveltuu viileämmille ilmoille paremmin kuin tehohoito. Käytän öljyversiota joskus sekoitettuna hyalyronihapposeerumin kanssa, eli tuplaseerumit naamaan. Tuntuu toimivan enkä tarvi voidetta päälle.

Kirkastava tehohoito toimi jostain syystä parhaiten bepanthen emulsion kanssa. Voisikin kokeilla uudestaan kun löyty noita näytepusseja aika reippaasti.