Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 137690 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #555 : 19.11.13 - klo:19:22 »
Kiitos mainostamisesta, tuo öljyinen seerumihan on jo vanha tuote  ;) Se oli ihan kunnon tavaraa jo kymmenen vuotta sitten, mutta nyt on uudistetussa, hienossa muodossa... En ole koskaan sitä käyttänyt, mutta kuullut kehuja.
Sokoksen hyllyllä öljypullot kärisevät hehkuvien lamppujen loisteessa - kääk! Sieltä en ainakaan ostais. Anttila näyttää osaavan sentään säilyttää tuotteita viileämmässä hyllyssä... ei suoraan loistelamppujen alla.

Ostin SOS naamion, ihan hyvältä tuntuvaa ainetta.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #556 : 20.11.13 - klo:12:01 »
Minulle tuo kirkastava tehohoito on tuntunut aiheuttavan pieniä näppylöitä ja ihon punoitusta, kesällä yritin käyttää sitä, mutta iho oli koko ajan tosi huonossa kunnossa, mikä kyllä saattoi johtua muustakin. Toisaalta mulle ei sopinut myöskään se Vitamin C+ -sarjan päivävoide, alussa se tuntui toimivalta, mutta muutaman viikon käytön jälkeen iho räjähti punoittamaan ja kuivumaan. Että joku aine noissa tuotteissa ei näköjään mun iholle sovi. :(

Sensitive Touch -sarjan rauhoittava hoitoseerumi sen sijaan on osoittautunut todella mahtavaksi. Laitan sitä yleensä illalla yövoiteen  alle ja se tuntuu kyllä oikeasti rauhoittavan ihoni punoitusta ja tasoittavan ihon sävyä. Aamulla iho näyttää selvästi paremmalta. Välillä olen laittanut aamullakin sitä, lähinnä poskien alueelle, joka minulle eniten tuottaa ongelmia punoituksen takia, ja ihan hyvin on toiminut siihenkin tarkoitukseen.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #557 : 20.11.13 - klo:12:12 »
Mä jaksan vaan hehkuttaa Lumenen Bright Now Vitamin C-sarjan ravitsevan tehohoidon puolesta :T. Iho pysyy tosi hyvänä ja ei tule pintakuivuutta. Laitan joka yö ja aamulla iho on tosi tasainen ja levänneen näköinen ja kuivuus pysyy poissa :ts. Aivan siis nappituote!

Tykkään myös tästä, iho todella näyttää levänneeltä seuraavana aamuna. Olen käyttänyt tuosta testereitä, en raski ostaa koko pulloa. Tosin Halpahalleissa on näistä hyviä tarjouksia välillä.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #558 : 12.12.13 - klo:06:27 »
Mä olen rakastunut Lumenen Sensitive rauhoittavaan & kosteuttavaan naamioon. Sain aika hurjan allergisen reaktion kylpylässä lillumisen jälkeen, kasvot helottivat leuasta ja poskista ihan punaisina ja alkoi tulla sellaista ihottumaröpelöä. Läiskin tätä Lumenen naamiota koko illan niin paljon kuin iho vaan imi, ja jo seuraavana aamuna iho oli lähes sileä. :ts Tuntuu olevan myös aika riittoisaa tavaraa, koska en huomannut että tuubi olisi sen suuremmin tyhjentynyt tämän mun "operaation" aikana.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #559 : 12.12.13 - klo:10:01 »
Mä jaksan vaan hehkuttaa Lumenen Bright Now Vitamin C-sarjan ravitsevan tehohoidon puolesta :T. Iho pysyy tosi hyvänä ja ei tule pintakuivuutta. Laitan joka yö ja aamulla iho on tosi tasainen ja levänneen näköinen ja kuivuus pysyy poissa :ts. Aivan siis nappituote!

Typerä kysymys, mutta miten sitä käytetään, pelkilteen vai jonkun voiteen lisänä? :D Mulla nimittäin on samanniminen tehovoide (ei siis se litku) käytössä, mutta se ei kosteuta mulla tarpeeksi vaan tarvitsisin varmaan vielä jotain tujumpaa.
Vai kuuluiko tähän sarjaan myös yövoide? Jos se olisi mun käyttöön sopivampi.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #560 : 12.12.13 - klo:12:34 »
Laitan ihan pari tippaa pelkästään ja levitän kasvoille. Joskus saatan laittaa vielä päälle kosteuttavan naamion/voiteen, jos iho tuntuu kovin kuivalta ja annan vaikuttaa koko yön.
Lisäksi syön E-Epaa ja E-vitamiinia, niin pysyy ihokin kunnossa ja kosteutettuna unohtamatta vielä tärkeimpiä antioksidantteja.
Nyt on muuten Emotioneissa/Sokoksissa tarjouksessa se ravitseva tehohoito 15.90- Taidan käydä nappaamassa itselleni.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #561 : 12.12.13 - klo:21:28 »
Äiti toivoi lahjaksi jotain vartalorasvaa, ja Lumenelta mietin Arctic Aqua 24h Syväkosteuttavaa vartalovoidetta, tai sitten sitä Koivu ja hunaja -voidetta. Kummasta foorumilaiset tykkää?

(Ehkä innostun ja laitan mukaan myös Freemanin vartalovoiteen ja ehkä jonkun kasvojutun. Pääsen kanavoimaan mun ihonhoitohulluutta järkevästi.)
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #562 : 12.12.13 - klo:22:29 »
^Olen kokeillut vain tuota Arctic Aquaa, eikä sen kosteustehot riitä kuivalle iholle. Ainoastaan kesällä oli ok. Minun nenään se haisee miesten partavedelle, josta en tykkää.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #563 : 12.12.13 - klo:22:36 »
^ Onpa tylsää. Mulla on itsellä tuota purtilo odottamassa kaapissa, jostain alesta ostettu. Harmillista, olin toivonut että tää olisi hyvä tuote.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #564 : 13.12.13 - klo:03:41 »
^Olen kokeillut vain tuota Arctic Aquaa, eikä sen kosteustehot riitä kuivalle iholle. Ainoastaan kesällä oli ok. Minun nenään se haisee miesten partavedelle, josta en tykkää.

Koko Arctic Aqua -sarjassa on ihan hirveän voimakas hajustus! Ja sama violetti väriainecocktail kuin hopeashampoissa. Niin turhaa kaikki. Yritin vuosia sitten moneen otteeseen kokeilla sekaihon kasvovoidetta, mutta haju otti silmiin ja keuhkoon niin pahasti, ettei pystynyt. En ymmärrä.  :(
1cFii, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #565 : 13.12.13 - klo:11:09 »
Minä tykkään Arctic Aqua vartaloemulsiosta. Mielestäni tuoksukin on kiva, tulee mieleen xylitol. Käyttelin tuota pari purkkia, ja tykkäsin. Voide imeytyy nopeasti ja tekee ihosta pehmeän. Tosin talven pakkasille joku rasvaisempi tuote sopisi paremmin.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #566 : 13.12.13 - klo:11:31 »

Joku voi toki tykätäkin tuosta, mutta monet tuoksut käyvät minulla henkeen ja suosin sen takia tuoksuttomia tuotteita. En pysty käyttämään edes Lumenen BB-voidetta, koska se ärsyttää silmiä. Lumenen tuotteet eivät ole ainoita, joiden hajuste käy henkeen ja jopa ärsyttää ihoa, joten mistään dissauksesta tässä ei ole kyse.

Myöskään Berry Refresh-vartalovoide ei tehnyt iholleni mitään, vaikka sen tuoksu onkin hyvä.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa Jenje

• Tukkaguru
« Vastaus #567 : 13.12.13 - klo:11:52 »
Mulla on Arctic Aqua kasvovoide ja mäkin kyllä tykkään kovasti sen tuoksusta. Sellainen raikas tuoksu, joka ei ala kyllästyttää. Musta tuo tuoksu on kaiken lisäksi aika mieto. Ja se sininen värikin on kiva. :D

Hajusteallergikkojen varmaan kannattaakin näitä vältellä, niinkuin yleensäkin hajustettuja tuotteita, mutta normikosmetiikan käyttäjälle tuskin tulee ongelmaa noin miedon tuoksun kanssa.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397

Poissa Kathy

• HAIRahtanut
« Vastaus #568 : 17.12.13 - klo:09:32 »
Olen siirtynyt käyttämään poispyyhittäviä puhdistusemulsioita, koska pyrin ainakin näin talviaikaan vähentämään kasvojen vesipesua. Lumenen Sensitive Touch -puhdistusemulsio toimii mulla tosi hyvin, ei jää minkäänlaista kalvontunnetta ja meikki lähtee hyvin irti. Eikä iho ärsyynny yhtään. :) Saman sarjan kasvovedestä ei voi kyllä sanoa samaa! Käytön jälkeen kasvot punoittivat ja kuumottivat, enkä muista minkään kasvotuotteen aiheuttaneen vastaavaa reaktiota.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #569 : 30.12.13 - klo:21:06 »
Ha, Sokoksella oli Lumenen vanhaa sensitive touch -päivävoidetta n. 7:n euron hintaan. Kävin ostamassa kaksi, koska sillä uudella versiolla voi heittää vesilintua... No ehkä se menee vartalovoiteena, mutta meikäläisen kasvoille se ei käy ollenkaan.