Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138060 kertaa)

Poissa evergreen

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #570 : 31.12.13 - klo:03:34 »
Lumenen Sensitive Touch -puhdistusemulsio toimii mulla tosi hyvin, ei jää minkäänlaista kalvontunnetta ja meikki lähtee hyvin irti. Eikä iho ärsyynny yhtään. :) Saman sarjan kasvovedestä ei voi kyllä sanoa samaa! Käytön jälkeen kasvot punoittivat ja kuumottivat, enkä muista minkään kasvotuotteen aiheuttaneen vastaavaa reaktiota.

Heh, juuri tuli kasvovesiketjussa mainittua samaa, Sensitive Touch -kasvovesi on ihan kamalaa. Olen jokaisella kokeilukerralla saanut ihan samanlaisen reaktion!
1cFii, oma väri.

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #571 : 31.12.13 - klo:07:22 »
Mulla ei tule mitään näkyvää reaktiota tuosta Sensitive Touch -kasvovedestä, mutta se saa tosiaan ihon kihelmöimään ja kuumottamaan omituisen tuntuisesti hetkeksi ??? Aika erikoista, kun kyseessä on herkän ihon sarja...

Mun Lumene-suosikkejani taitavat olla kaikki keltaisen sarjan tuotteet putsareita lukuunottamatta. Kaikki noi keltaisen sarjan voiteet, seerumit ja naamiot ovat lemppareitani, mutta putsareista mielummin Sensitive Touchia tai niitä vaaleanpunaisia kuivan ihon tuotteita.

Poissa Painted Lady

• Tukkaguru
« Vastaus #572 : 31.12.13 - klo:20:38 »
Mulla ei tule mitään näkyvää reaktiota tuosta Sensitive Touch -kasvovedestä, mutta se saa tosiaan ihon kihelmöimään ja kuumottamaan omituisen tuntuisesti hetkeksi ??? Aika erikoista, kun kyseessä on herkän ihon sarja...

Lumenen Sensitive Touchista ei kokemusta, mutta jostain syystä usein juuri herkän ihon tuotteet aiheuttaa kihelmöintiä ja kuumotusta. Joskus olen ajatellut, että minulla on aika veikeä herkkä iho, kun se ei kestä herkän ihon tuotteita.  ::)

Poissa Rosilda

• HAIRahtanut
« Vastaus #573 : 02.01.14 - klo:12:29 »
^ Minä olen satunnaisesti käyttänyt Sensitive touch -kasvovettä kun äidilläni on se, ja mullakin se on tuntunut välillä kuumottavan ihoa. Ja kerran sain sitä vahingossa silmääni, ja kirveli tosi paljon pitkän aikaa! Ihmettelin sitä juuri siksi kun kyseessä on herkän ihon sarja, enkä muista kasvovesien yleensä kirvelleeen tuolla tavalla. Saman sarjan yövoidekin aikoinaan teki pelkästään hallaa iholleni, punoitusta, kuivumista, ärtymistä. Nykyään se yövoide on varmaan erilainen koostumukseltaan, mutta eipä ole kauheasti kiinnostanut enää kokeilla.

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #574 : 15.01.14 - klo:09:37 »

Samanlaista kuumostusta ja kirvelyä minulle teki LV perusvoide,joten kyllä noi herkänkin ihon tuotteet voi jotenkin herkistää...

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #575 : 27.03.14 - klo:10:20 »
Mä ostin Lumenen Sensitive Touch kasvoveden Sokkarin alennuspäiviltä, vieläpä jättikokoisena. Ja kirvelee ja kuumottaa mullakin!  :o Ei ole ennen tullut tuollaista samanlaista reaktiota mistään. Kokeilin muutaman kerran ja totesin joka kerralla saman homman, joten kasvovesi lähti eteenpäin ja hain vanhaa tuttua Rainbow Sensitiveä kaupasta. En kyllä ymmärrä mikä tuossa niin kovasti herkistää. Yleensä mulla on herkistymis/allergiaoireet näkyneet vasta 2-3 käyttökerran jälkeen ja viivästyneenä reaktiona.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #576 : 27.03.14 - klo:12:35 »
^ Olen aina vähän ihmetellyt, kun Lumenen tuotteissa on tosi usein säilöntäaineita aika korkealla incissä, ja usein eniten fenoksietanolia (phenoxyethanol). Fenoksietanoli on ainakin yksi yhteinen nimittäjä niille "herkän ihon" tuotteille, jotka omalle iholleni ovat olleet silkkaa kauhua. Sillä tuota ST-kasvovettäkin muistaakseni on säilötty.
1cFii, oma väri.

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #577 : 27.03.14 - klo:18:32 »
^Jep, olen ihmetellyt samaa Lumenen tuotteiden inci-luettelossa. Ylimpänä on aina kauheat määrät säilöntäaineita.. huvittavaa, kun heidän sarjassaan on niitä ns. luonnontuotteita ja sama homma incien kanssa 0_0 Herkän ihon tuotteissa tuo on outoa myös, koska näyttävät aiheuttavan reaktioita.

Lumenen tuotteita en käytä enää, paitsi se Mustikka käsivoide pumppupullossa on ihanan tuoksuinen. Ei imeydy kylläkään kovin hyvin.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #578 : 27.03.14 - klo:20:44 »
^ Hehe, tuo käsivoide on juuri ainoa Lumenen tuote, joka mullakin on käytössä.  :D  Itse en niin välitä siitä tuoksusta (tuoksuna kyllä ihan ok, mutta en vain tykkää tuoksuista käsivoiteissa), mutta se on käsirasvana ihan okei. Ei tosiaan imeydy niin hyvin kuin toivoisin, ja tuskin ostan enempää, mutta kulukoon nyt tuo pullo loppuun. Ei ole pahaakaan tehnyt.
1cFii, oma väri.

Poissa Monty

• HAIRahtanut
« Vastaus #579 : 11.06.14 - klo:10:24 »
Nyhyy, sitä herkän ihon (pinkki tuubi) puhdistusvoidetta on uudistettu (Hydrating cleanser?) ja nyt se tuntuu sellaiselta voidemaiselta levityksessä (ennen mielestäni vaahtosi hiukan) ja siitä jää naamaan sellainen olo kun olisi kosteusvoiteella pessyt naaman eikä sellaista puhdasta oloa. Mitäs sitten pitäisi kokeilla, kun tämä on menetetty?!
Suosikit: XZ Niittyvilla hoitis, Body Shop Aloe vera putsari & voiteet, Paula's Choice BHA:t

Poissa Kristiina

• Tukkaguru
« Vastaus #580 : 13.12.14 - klo:12:14 »
Tarvitsin jonkun rasvaisemman kasvovoiteen talveksi, ja huomasin tarjouksen Tokmannilla; 2 kpl Lumenen ihonhoitovoiteita 8 e. Olen ollut tyytyväinen tähän Arctic Aqua 24 H päivä- ja yövoiteeseen. Hinta on edullinen myös ilman tarjousta. INCI näyttää myös kivalta.

Yövoide on hoitavan tuntuinen, kosteuttaa kyllä kuivan ihon. Tuoksu on voiteessa mieto, saman tuoksuinen kuin sarjan lotionissa (joka sekin on hyvä tuote.)

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #581 : 29.12.14 - klo:23:55 »
Lumene on taas kaivanut varastoistaan(?) Sensitive touch -päivävoiteen vanhaa purkkiversiota (purkki ainakin on sama) Sokoksen nettikauppaan. Hinta lähes 18 e. Että semmosta  ;D Itse hamstrasin tuota voidetta kolme purkkia á 5 euroa viime alennusmyynneistä, keväällä muistaakseni.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #582 : 30.12.14 - klo:00:34 »
Nuo vanhat versiot ovat aina vakiokamaa kaikissa ALE-kampanjoissa... 3+1 päivää jne...
Kerran kysyin myyjältä niiden ikää - sain vastaukseksi vain viitteen parasta ennen-symboliin.

Millaisia kokemuksia Lumenen keltaisesta vaahtoputsarista? Nyt se olisi Anttilan alennuksessa edullinen...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #583 : 07.01.15 - klo:13:06 »
^Mä oon tykännyt tuosta. Harkitsin pitkään sen ostamista mutta ei mitään valittamista, toinen purkki jo menossa. Puhdistaa kasvot hyvin, silmämeikin myös, eikä kirvele tai kuivata. Tykkään tuosta enemmän kuin esim. Herbinan vaahtoputsarista (luomuruusu tms.).
« Viimeksi muokattu: 07.01.15 - klo:13:10 kirjoittanut Missy »
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #584 : 15.03.15 - klo:18:47 »
Minkäköhänlainen päivävoide (saa olla suojakerroin, mutta ei välttämätön) sopisi suht kuivalle, mutta kuitenkin akneilevalle iholle? Hehkua ja kosteutusta haluaisin. Vai sopisikohan seerumipuolelta jokin, en ole seerumeita koskaan käyttänyt.