Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138518 kertaa)

Poissa chew

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #585 : 20.03.15 - klo:15:09 »
Mä en tiedä mitä tuohon uuteen rauhoittavaan kosteusnaamioon (Ultra Sensitive Moisturizing & Calming Mask) on laitettu, mutta ei kyllä sovi ainakaan omalle normaalista herkälle iholleni. Itselläni tuo naamio polttelee jopa pahemmin kuin yksikään käyttämistäni aknelääkkeistä, ja saa kasvot aivan punaisiksi. Kosteustehotkaan eivät ole sen kummemmat kuin tavallisella kasvovoiteella. Harmi, sillä edellistä Lumenen kosteusnaamiota käytin tyytyväisenä monta tuubia - tämä versio lentänee roskiin. 
Sources or didn't happen.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #586 : 20.03.15 - klo:15:39 »
^ Mulle jokainen versio tuosta on tehnyt tuon saman! Ihan älytöntä tuotteelle, jota mainostetaan superherkälle iholle, kosteuttavaksi ja rauhoittavaksi...
1cFii, oma väri.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #587 : 20.03.15 - klo:17:46 »
Nuo vanhat versiot ovat aina vakiokamaa kaikissa ALE-kampanjoissa... 3+1 päivää jne...
Kerran kysyin myyjältä niiden ikää - sain vastaukseksi vain viitteen parasta ennen-symboliin.

Millaisia kokemuksia Lumenen keltaisesta vaahtoputsarista? Nyt se olisi Anttilan alennuksessa edullinen...

Mulla on myös kyseinen vaahtoputsari ja tykkään todella paljon. Ihanan raikas ja puhdistava. Voisin ostaa toisenkin putelin, kun tämä kohta loppuu.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #588 : 29.03.15 - klo:17:40 »
^^^Olen myös kokeillut tuota kasvonaamiota. Kirveli ja poltteli, kun laitoin voidetta yhdestä kohdasta ärtyneelle iholle. Terveellä iholla ei tunnu miltään, mutta ei myöskään tunnu erityisen kosteuttavaltakaan. Tätä hehkutettiin niin paljon, että luulin kyseessä olevan joku oikeasti tehokaskin tuote.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #589 : 30.03.15 - klo:13:38 »
Täällä on jo aiemmin puhuttu tuon Sensitive Touch -linjan ärsyttävyydestä. Mikäköhän esimerkiksi siinä puhdistusemulsiosssa ärsyttää? Testasin sitä taas viikonloppuna, levitin kasvoille ja heti alkoi ihan hirveä kirvely ja ärsytysreaktio. Nuo puhdistusliinat eivät olleet hellävaraista nähneetkään ja kasvovedestä tuli ihan rehellistä ihottumaa. En oikein inceistä ymmärrä paljoakaan, mutta jos saisi selville mikä ärsyttää niin tietäisi vältellä jatkossa.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #590 : 30.03.15 - klo:14:02 »
^ Mä yritin joskus tuota tutkiskella, kun olen saanut just nuo samat reaktiot noista, mutta en mä muistaakseni tavannut inceissä juurikaan sellaisia ainesosia, joita en joissakin muissa tuotteissa voisi käyttää. Jäin siihen kuvitelmaan, että nuo tuotteet on vain yksinkertaisesti tehty päin persettä. Ehkä liian suuri pitoisuus yksittäistä säilöntäainetta tai jotain muuta osasta, ehkä väärä pH, ehkä jokin yhdistelmä asioita. Joka tapauksessa mun luotto Lumenen tuotekehittelyyn on aivan olematon, koska lähes kaikki tuotteet aiheuttavat kamalan reaktion, vaikka sisältö luonnollisestikin vaihtelee tuotteen mukaan.

Mulla ei noita purkkeja ole itselläni, että pääsisi incejä vielä katsomaan... Niitä ei taida helpolla löytyä verkostakaan, kun Lumppu ei niitä sivuillaankaan näytä.
1cFii, oma väri.

Poissa Jenny

• HAIRahtanut
« Vastaus #591 : 30.03.15 - klo:15:01 »
^ Mulla on se vanhemmalla ulkomuodolla oleva puhdistusaine, tältä uudelta löytyy ainakin inci Lumenen sivuilta, tuosta raaka-aineet kohdasta. Saman näköinen inci näytti tuossa vanhassakin olevan, loppupäässä olevat olivat hieman eri järjestyksessä. Hellävarainen ja extra gentle, indeed...  ::)

Muuten Lumenen tuotteet on sopinut mulle ihan hyvin, eikä ole ollut suurempia ongelmia.
sil' on hiukset niin kuin heinäpelto
talven jälkeen huhtikuussa

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #592 : 30.03.15 - klo:15:16 »
^ Ai, no ovat sitten viimein alkaneet lisäillä noita incejä verkkosivuillekin! Ei mulla oikein muu tuossakaan incissä kiinnitä huomiota kuin se, että phenoxyethanol on säilöntäaineeksi aika korkealla incissä. Sama on aina kiinnittänyt huomion muissakin sensitive touch -linjan tuotteissa. En sitten tiedä, onko sillä merkitystä.
1cFii, oma väri.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #593 : 30.03.15 - klo:16:58 »
Ostin Lumenen uuden karpalo vartalovoiteen, vartalonkuorinnan ja dödön. Vartalovoidetta levitin just äsken suihkun jälkeen ja ensivaikutelma tuntuu lupaavalta! Iho tuntuu kunnolla kosteutetulta ja voide imeytyi mukavan nopsaan. Yleensä mulla on vartalovoiteiden kanssa ongelmana se, jääkö ne klähmäisen oloisiksi iholle vaiko eivät kosteuta tarpeeksi, jolloin iho jää kutisevaksi ja kiristäväksi. Jonkun Lumenen lakka(?) version kanssa ongelmana olis just sellainen klähmäinen/kalvomainen olo, vaikka olikin muuten mukavan kevyttä. Täytyy kattoa miten tämän karpalon kanssa käy kun ehtii vähän testailemaan. Vartalonkuorintaa ja dödöä en oo vielä ehtinyt testata.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #594 : 01.04.15 - klo:14:56 »
^ Bongasin itsekin nämä uutuudet, ja vartalovoide kuulostaa hyvältä. Olisi kiva, jos kertoisit kokeiltuasi oliko kuorinnassa tarpeeksi rakeita.
« Viimeksi muokattu: 01.04.15 - klo:15:01 kirjoittanut Bamboo »
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #595 : 01.04.15 - klo:19:44 »
Onko kellään kokemuksia Bright Now Vitamin C -sarjan Heleyttävä BB-tehohoito -seerumista?
Mä edelleen puntaroin, minkä tuotteen ostan. Monet muutkin Bright now vitamin C -tuotteet kyllä kiinnostaisivat, kuten suojakertoimellinen päivävoide.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #596 : 08.05.15 - klo:20:43 »
No niin, nyt oon kokeillut Lumenen karpalo vartalonkuorinta-ainetta pari kertaa. Mä en osaa kauheasti vertailla vartalonkuorinta-aineita, mutta tuo Lumenen on ihan ookoo, ei mitenkään erityisen sykähdyttävä. Rakeet on pieniä ja hellävaraisen tuntuisia. Mun mielestä kuorintateho on aika mieto. En varmaankaan osta toiste, koska haluaisin seuraavaksi jonkun BHA tai AHA kuorinnan vartalolle.

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #597 : 26.05.15 - klo:12:30 »
Ostin sitten Lumenen Bright now Vitamin C suojakertoimellisen päivävoiteen. En pidä epähygieenisestä pakkauksesta, mutta muuten tuote on ok - tykkään sarjan tuotteiden tuoksusta, voide on ihan ok kosteuttamaan vaikka kosteutustehoja ei niin hirveästi olekaan, mutta sopii ainakin minusta myös meikin alle.

Poissa Bamboo

• Tukkaguru
  • In the cold November rain
« Vastaus #598 : 26.05.15 - klo:14:40 »
No niin, nyt oon kokeillut Lumenen karpalo vartalonkuorinta-ainetta pari kertaa. Mä en osaa kauheasti vertailla vartalonkuorinta-aineita, mutta tuo Lumenen on ihan ookoo, ei mitenkään erityisen sykähdyttävä. Rakeet on pieniä ja hellävaraisen tuntuisia. Mun mielestä kuorintateho on aika mieto.

Mä just koin, että Lumenen karpalo oli tehokas kuorinta. Ainakin mun makuun rakeita oli hyvin :)
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #599 : 31.10.15 - klo:12:49 »
Myönteisten kommenttien (useista lähteistä luettuja) innoittamana ostin tänä syksynä Lumenen Bright Now puhdistusvaahdon. Valitettavasti pakkaus ei ainakaan ole toimiva: pumppu pruuttaa ainetta milloin minnekin - saa olla koko ajan tarkkana. Vastaavaa ongelmaa ei ole ollut L300 tai Dermosil puhdistusvaahtojen pakkausten kanssa: kotimainen Lumene siis pettää aina  ::)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii