Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138420 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #600 : 31.10.15 - klo:19:56 »
^Eikös tuo ole se oranssi puhdistusvaahto? Mulla on ollut tuota useampi pullo enkä ole huomannut pumpussa mitään outoa. Otan pullon aina käteen ja pursotan vaahtoa toiselle kämmenelle, eikä vaahtoa ole koskaan päätynyt muualle kuin siihen kädelle. En ole huomannut, että vaahtoa lentelisi mihinkään tms. Joko sulle on sattunut harmillisesti jokin maanantaikappale tai sitten mä en ole niin tarkka siitä miten vaahtoa tulee purkista ulos.  :D Minusta tuo Bright Now -puhdistusvaahto on kiva perustuote, olen käyttänyt monta pullollista.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #601 : 31.10.15 - klo:20:20 »
Jep, juuri se! Ehkä en osaa käyttää pulloa sopivalla tekniikalla...  :D Muiden merkkien pakkauksissa en ole huomannut samaa harmistuksenaihetta / haastetta, vaahto pursuaa pumpunnokasta siististi ja ongelmattomasti, ruikkimatta sinne tänne.
Eipä tuo tuote muutenkaan vakuuta, pirteä sitrustuoksu nyt jo häiritsee käytettyäni pullosta noin 1/3..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Paikalla Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #602 : 31.10.15 - klo:20:41 »
Mäkin ostin äskettäin Bright touch -puhdistusvaahdon alesta eikä sen pumpun kanssa ole ollut ongelmaa. Muutenkin puhdistusvaahto vaikuttaa hyvältä: puhdistaa juuri sopivasti, vaahto aika paksua ja tuoksu juuri mun makuun! Pari muutakin c vitamiini -tuotetta on kertynyt oikeastaan vahingossa: päivävoiteesta sain näytteen meikkivoiteen oston yhteydessä ja vitamin c+ ravitsevan tehohoidon sain ihan hitusen käytettynä kaverilta. Aamuja varten on jo aika toimiva combo muita tuotteita käytössä, joten kyseinen päivävoidekin on siksi jäänyt iltakäyttöön. Ensin yksi pumppaus tehohoitoa, ja sitten pieni odottelu jotta tuote imeytyy. Päälle ohut kerros päivävoidetta (mulla versio jossa ei ole aurinkosuojakerrointa), ja aamulla peilistä näkyy oikeasti jotenkin normaalia raikkaamman näköinen iho. Olen siis vähän jopa yllättynyt tuosta kaksikosta, jota en varmaan olisi itse hoksannut ostaakaan.
« Viimeksi muokattu: 02.11.15 - klo:17:48 kirjoittanut Hilippa »

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #603 : 17.02.16 - klo:17:49 »
Olen käytellyt taas vähän enemmän Lumenea, lähinnä LivBoxien runsaan kiintiötarjonnan myötä, mutta muutenkin se on ihan kiva sarja.

Viimeisin ostos oli kuitenkin pettymys. Ostin puoleen hintaan Ultra Firm Elixirin ja tämä on ihan täynnä hopeista glitteriä  :# Kyllähän kuvauksessa mainostetaan valoa heijastavia helmiäispigmenttejä, mutta oletin sen olevan kevyen hillitty primer-tyyppinen heleytys eikä tällaista luomivärimäistä blingiä, joka näyttää naurettavalta. Tuntuu typerältä levittää yötä vasten hileitä naamalle ja töissä ym. ihmisten ilmoilla en varsinkaan halua miltään diskopallolta näyttää. Aarrgh!

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #604 : 17.02.16 - klo:19:26 »
 Kuulostaapa erikoiselta tuotteelta!
Arvosteluissa vielä kovasti kehutaan silottavaa ja hehkeyttävää vaikutusta... 
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #605 : 17.02.16 - klo:20:56 »
Ihan pakko tulla ihmettelemään, mun mielestä valoa heijastavista helmiäispigmenteistä ei tuu mieleen hopeinen glitteri. Yleensä tollanen voide jää päivisin meikin alle, kuulostaakin sinne sopivalta kuvauksen perusteella, mitä iloa kimalluksesta sit on. Tai jos se näkyy niin mitäpä iloa sittenkään päivin taikka öin, mulla ainakin ois öisin hileet tyynyssä. Muutenkin inhoan glitteriä, kun se leviää ja tarttuu aina kaikkialle oli missä vaan (no luomiväreissä yms. näyttää nätiltä kyllä, mutta että koko kasvoilla, ehkäpä ei). Ehkä hileiden on tarkoitus asettua peittämään ihohuokoset... ::)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #606 : 17.02.16 - klo:21:38 »
Yritin löytää kuvia, mutta huonolla menestyksellä, joten otin sellaisen itse:

En tiedä miten hyvin sain kimalteet tallennettua kuvaan, mutta ei tuo livenä ainakaan mitään helmiäisenhohtoa ole. Isommaksi klikkaamalla näkee aika hyvin.

Poissa tipson

• Tukkaguru
« Vastaus #607 : 17.02.16 - klo:22:41 »
^ Tuotahan voisi käyttää korostustuotteena, mutta eipä tulisi mieleenkään levittää koko kasvoille  ::) yllättävän tyytyväisiä kommentteja tuolla ja yksi, joka kuvailee kimalletta suomuiksi  ;D voisikohan olla jostain laadun vaihtelusta kyse?
Värjäämättömät, ruskeat hiukset, jotka ylettyvät vyötärölle.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #608 : 17.02.16 - klo:23:50 »
Sörkin ja analysoin oikein antaumuksella omaa pulloani ja tulin siihen tulokseen, että ne helmipallerot ovat sisältä melkein pelkästään tuota glitteriä, mutta sekoittuvat muuhun aineeseen aika maltillisesti, paitsi kun yksi sellainen tursahtaa pumpusta läpi sellaisenaan ja ilmeisesti onnistuin heti ensikosketuksella kokemaan tämän. Ei kai se auta kuin käyttää pidemmän aikaa ja katsoa miten tuote käyttäytyy, mutta mun mielestä koko tuon karkeajakoisen kimalteen olemassaolo on vähän kyseenalainen ihonhoitotuotteessa. Iholla aine tuntuu todella miellyttävältä.

Onneksi en maksanut kuin puolet normihinnasta.

Poissa korkkiruuvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #609 : 18.02.16 - klo:00:03 »
On kirjaimellisesti loistava tehohoito. Korostustuote, ajattelin kun näin kuvan. Aika vaikea arvailla, miksi ihonhoitotuotteessa on glitteriä, tuskin sen hoitavien vaikutusten vuoksi. Käyttömukavuus tai ulkonäkökään ei varsinaisesti kohene, voin kuvitella. Ehkä tää on uus trendi ja glitterit leviää ihonhoitoon...

Poissa siana

• HAIRahtanut
« Vastaus #610 : 19.02.16 - klo:17:33 »
^^^^Jessus sehän on ihan silkkaa glitteriä! En laittaisi tuota lähellekään naamaani näin sekaihoisena. Todella kummastuttaa, että miksi ihonhoitotuotteessa on tuollaista.  ???

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #611 : 20.02.16 - klo:06:27 »
Mulla on ollut tuota samaa hohtavaa Time Freezeä pullollinen ja käyttelin sen sekoitettuna meikkivoiteeseen. Mulle monet meikkivoiteet on liian peittäviä ja tuolla sain ohennettua koostumusta + hennon valoaheijastavan hohteen. :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #612 : 20.02.16 - klo:09:46 »
Kiinnostaisi kokeilla uusia Bright now 360 tuotteita, ihoni kaipaisi heleyttä ja tehokasta kosteutta sekä anti age ominaisuutta saisi myös olla mukana  ;D. Miten näiden tuotteiden vaikuttavat aineet, uskaltaako käyttää raskauden aikana?

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #613 : 25.02.16 - klo:18:33 »
^Kokeilin tänään kämmenselälle sitä uutta oranssissa lasipullossa olevaa nestettä. Tuo on pakko hankkia! Sitä on hehkutettu blogeissakin.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #614 : 02.03.16 - klo:22:07 »
Lehden välissä tuli näyte uudesta 'univoiteesta', Bright Now Sleeping Creamista. mainostus ainakin kovaa - mitään ihmeitä en odota, mutta aion testata joku ilta. Yay!
Tuoksu on niin tymäkän tyrmäävä koko C-vitamiini- sarjassa, joten vapaaehtoisesti en aio hankkia yhtään tuotetta..

1b F/M ii