Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138057 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #615 : 13.03.16 - klo:15:13 »
Musta on kuoriutunut taas vähän Lumene-fani, LivBoxien runsaan tarjonnan ja ystävämyyntien myötä niitä on päätynyt kaappeihin paljon ja ovat usein hyvissä tarjouksissa esim. Citymarketissa  :) Tuota mainitsemaani glitteriseerumia lukuun ottamatta pettymyksiä on oikeastaan ollut tosi vähän. En oikeastaan edes tiedä, miksi en ole tätä sarjaa jaksanut enempää arvostaa, kai se tuulipukuimago kummittelee vähän. Tuotteista löytyy kuitenkin tosi paljon laadukkaita helmiä, niin ihonhoidon kuin meikkienkin puolelta. Ja tietysti kotimaisuus on iso plussa!

Ostin juuri Bright Now -sarjan 360 ° sy-voiteen suurin odotuksin, raportoin kokemuksista kun niitä ehtii kertyä. Pakkaus ainakin on erinomainen, tarkasti annostelevalla pumpulla varustettu putkilo.

Osaako joku arvioida oranssia Bright Now -puhdistusvaahtoa, onko kovin kuivattava? Miten hyvin putsaa meikit?

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #616 : 13.03.16 - klo:22:56 »
^Mulla oli joskus tuo Bright Now -puhdistusvaahto - jätti mulla pintakuivan, rasvoittuvan ihon jotenkin nahkeaksi :/
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #617 : 15.03.16 - klo:16:32 »
Jos on sama kuin Bright Touch-vaahto, niin sellainen on kylpäärin kaapissa. Ihan Ok tuote, vaikka olenkin täällä moitiskellut sen suutinosaa... saattaa ampaista vaahtopilven minne sattuu...
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #618 : 15.03.16 - klo:19:07 »
^^^Olen käytellyt sitä oranssia Bright Touch(Now?) -vaahtoa muutaman putelin ja ostan kyllä lisääkin. On mulla ihan toimiva tuote, puhdistaa kivasti mutta ei kuivata. Meikitkin lähtee tällä ihan hyvin, en ole erityisesti huomannut että vanulappuun jäisi enää meikinjämiä. Tosin mä vaahdotan kasvot aina kahdesti jos on meikkiä joten sekin voi vaikuttaa. Tykkään myös monista Lumenen ihonhoitotuotteista ja tämä puhdistusvaahto on musta perushyvä ja kiva tuote, eikä ole ärsyttänyt ihoa vaikka mulla on aika herkkä iho joka myös tukkeutuu ja ärsyyntyy helposti jos tuote ei sovi.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #619 : 15.03.16 - klo:19:49 »
Sen nimi on varmaan Bright Touch, muistin väärin. Pumppupullossa oleva vaahto siis kuitenkin. Täytyy ehkä joskus kokeilla, jos ei kerran ole kuivattavaa ja putsaa meikit silti hyvin. Nyt on niin paljon putsareita olemassa, että tällä hetkellä ei ole tarvetta uudelle.

Lumenelta saisi tulla hiustuotteita, joskus muinoin oli se Kindai-sarja, jota en koskaan ehtinyt kokeilla, mutta josta moni taisi tykätä :)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #620 : 15.03.16 - klo:19:49 »
Itselläni tuo on ollut kaksoipuhdistuksen toisena osana, joten en ole varma, poistaako se meikit ja aurinkosuojan yksinään.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #621 : 15.03.16 - klo:21:21 »
Lumenelta saisi tulla hiustuotteita, joskus muinoin oli se Kindai-sarja, jota en koskaan ehtinyt kokeilla, mutta josta moni taisi tykätä :)

Cutrinhan on Lumenen, niin eivät varmaan siksi lanseeraa hiustuotteita sen nimikkeen ulkopuolella. :)
1cFii, oma väri.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #622 : 15.03.16 - klo:21:26 »
^Eiku niinhän onkin, aivot lomalla taas! No, sieltä löytyy ihan kivoja muotoilutuotteita, muut ei niin kiinnosta.

Paikalla Kauris

• Tukkaguru
« Vastaus #623 : 10.04.16 - klo:19:30 »

Lumenen markkinointi on ilmeisesti jotenkin alitajunnan tasolla tehokasta, koska mä sorruin Hullareilla ostamaan neljä Lumenen tuotetta, vaikken oikeen pidä ko. merkistä! ;D Ostin Bright now -puhdistusvoiteen, -kasvoveden sekä -vartalovoiteen (tai en tiedä onko tuo vartalovoide varsinaisesti samaa sarjaa, mutta sellainen samanlainen oranssi pakkaus kuin nuo kaksi edellistä). Tosin Lumenen vartalovoiteista oon pitänyt (Arctic Aqua ja koivuvoide), ja Arctic Aqua -silmänympärysgeelin ostin ihan tarkoituksella, koska mulla on ollut se ennenkin ja tykkäsin, koska ei turvota vaan pelkästään kosteuttaa. Noista puhdistusvoiteesta ja kasvovedestä en oikein osaa vielä sanoa. Ne tuoksuu hyviltä ainakin. Kasvovesi kirvelee vähän, mutta ei aiheuta punoitusta, mikä on aika jännä.
Lapaluumitta, tavoitteena vyötärömitta.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, osittain rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #624 : 14.04.16 - klo:04:14 »
Onkos kellään kokemusta Lumenen Bright Now Vitamin C Hyaluronic Essencestä, eli siitä uudesta hoitotiivisteestä? Useammasta blogista olen ainakin bongannut TOSI vakuuttuneita arvioita ja sitä hehkutetaankin nyt joka puolella. Kieltämättä alkoi houkuttelemaan... :)
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #625 : 14.04.16 - klo:08:18 »
^ Ymmärtääkseni tuo Lumenen hoitotiiviste jakaa vähän mielipiteitä sen tuoksun takia: siinä on siis hyvin voimakas appelsiinimainen tuoksu. Itseäni tuo ei häiritse ja suorastaan tykkään siitä.
Hoitotiiviste imeytyy tosin helposti ihoon eli sitä seuraavan kasvotuotteen/voiteen voi laittaa lähes heti perään. Sanoisin tiivisteen kosteustehoa hyvin kevyeksi. Ainakaan puolen pullon käytön aikana en ole mitään ihoa kirkastavaa tai silottavaa vaikutusta huomannut. Jos sellaista ei toisenkaan puolikkaan aikana ilmene, niin en sitten tuotetta kuitenkaan hintansa arvoisena (n. 20 euroa) pidä.

Poissa Anissa

• Tukkaguru
« Vastaus #626 : 15.04.16 - klo:06:36 »
Ok. Mua ei kyllä tuoksu häiritse millään tavalla, itseasiassa alkoi vaan houkuttelemaan enemmän. ;D Ehkä mä taidan sen jossain vaiheessa kotiuttaa, voisi toimia kesällä hyvin.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #627 : 06.05.16 - klo:22:38 »
Bright Now 360°  sy-voide on ollut oikein hyvää tavaraa. Se on riittävän kevyttä imeytyäkseen nopeasti ja tuntuakseen miellyttävältä, mutta kuitenkin kosteuttaa. Mistään ryppytehoista on vaikea sanoa juuta tai jaata, mutta ainakaan mitään huonoa vaikutusta tästä ei ole. Pumpullinen putkilo on erinomainen pakkausmuoto.

Vitamin C -sarjan heleyttävä yövoide oli sen sijaan pettymys. Sitä uudempaa heleyttävää ja ravitsevaa yönaamiota en ole vielä testannut, toivottavasti on parempaa kuin tämä vanhempi  :-\ Voide on kevyttä ja iho jää kosteusköyhäksi, mutta silti sen pinnalle jää todella häiritsevä, liukkaan öljynen ja kiiltävä kerros. Sotkee tyynyn ja hiukset ja vaikka aamulla iho onkin kohtalaisen freesin näköinen, niin jäin kaipaamaan kosteutusta ja ravintoa.

Vitamin C BB-voide pääsi sekin käyttöön, kun aurinkoisilla päivillä kaipasin suojakerrointa. Tämä tuli taannoin LivBoxista, itse en olisi ostanut, mutta nyt kokeilussa yllätti ihan positiivisesti (kuten moni muukin boksista tullut Lumene-tuote on tehnyt). Vaalein sävy on vielä hitusen liian tumma, leukaan jää helpolla raja, mutta sävy on muuten oikein hyvä ja tässä on yllättävänkin hyvä peittokyky. Ihoni on epäpuhtauksien suhteen tällä hetkellä hyvässä kuosissa ja tämä riittää nyt hyvin. Iho jää oikein kivan raikkaan näköiseksi. Huonona puolena tämä on sitten aika meikkimäisen ja raskaan tuntuinen iholla, eikä kestävyyskään ole sen ihmeellisempi kuin tavallisesti, mutta kyllä tätä ihan mielikseen naamaan levittää. Sopii hyvin niihin päiviin, kun ei muuten meikkaa, mutta pohjan haluaa fiksata siistiksi.

Poissa elly

• HAIRahtanut
« Vastaus #628 : 07.05.16 - klo:12:43 »
^ Osaatko sanoa ovatko tuon BB-voiteen sävyt puna- vai keltapohjaisia? :)

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #629 : 07.05.16 - klo:16:49 »
^ Sanoisin ainakin vaaleimman Fair-sävyn olevan enemmän punapohjainen. Testasin kädenselkään vierekkäin Lumenen CC-voiteen vaaleimman sävyn kanssa ja ovat samaa tasoa, mutta BB-voide on yhden asteen tummempi. Esim. korealaisen Klairsin sävy on selkeä keltapohjainen ja se onkin selvästi keltaisempi ja vaaleampi.