Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 137937 kertaa)

Poissa elly

• HAIRahtanut
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #630 : 07.05.16 - klo:19:27 »
Kiitos pikaisesta vastauksestasi Triina! :) Valitettavasti tuo ei taida sopia minulle sävyjensä puolesta. Toivottavasti tilaamani aurinkosuoja on hyvä, jotta pääsen käyttämään suojakertoimettomat pohjameikit loppuun. :)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #631 : 22.06.16 - klo:20:58 »
Bongasin Stockalla mainoksen, että Lumenella on tänäkin vuonna kesäkampanja samoin kuin viime vuonna: http://www.lumene.com/fi/kesa

Jos siis ostaa mitkä tahansa 3 Lumene-tuotetta kesä-heinäkuun aikana ja syöttää tuotteiden tiedot tuonne Lumenen kampanjasivulle, saa sieltä valita yhden Lumene-tuotteen itselleen ilmaiseksi, joka sitten postitetaan kotiin. Valittavia tuotteita on muutamia erilaisia, taisi olla ainakin sy-voide, huulikiilto, ripsaria yms.

Viime kesänä oli samanlainen kampanja ja kun itse käytän säännöllisesti Lumenen tuotteita niin hyödynsin kampanjaa kunnolla ja sain kait viisi ilmaista tuotetta tuota kautta. Ilmaisen tuotteen saa siis aina kun on ostanut 3 tuotetta, eli etua voi hyödyntää halutessaan monesti.

Ajattelin vinkata kampanjasta tänne siltä varalta että jotakuta kiinnostaa. :)
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #632 : 09.10.16 - klo:20:31 »
Millainen mahtaa olla Lumenen misellivesi? Onko voimakas tuoksu?

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #633 : 24.10.16 - klo:23:03 »
Millainen mahtaa olla Lumenen misellivesi? Onko voimakas tuoksu?
Se on hajusteeton :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #634 : 01.11.16 - klo:14:36 »
Ostin Lumenen uuden Valo-sarjan Overnight Bright Vitamin C Sleeping Creamin ja pakko antaa pointseja tästä lumpulle. Voide tuntuu tosi pehmittävältä ja kosteuttavalta ja rauhoitti tosi hyvin mun pintakuivaa ja laikukasta ihoa. Aijai. <3 Tästä taisi tulla kertaheitolla mun lemppari yövoide. Tuoksu tosin on vähän mummomainen, mutta menettelee.

Ostin myös vanhan Blur-meikkivoiteen tilalle uuden version ja kotona rupesin ihmettelemään, että onko tässä aina ollut tällaista microshimmeriä? :o Voi olla, en oo vaan pistänyt merkille. Sävyjä pitäisi Lumenen sivujen mukaan olla 10 (!), mutta mä en kyllä kaupassa nähnyt kuin yhden uuden sävyn, 1.5:sen.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #635 : 01.11.16 - klo:16:13 »
^Eikä, ei kai ne ole menneet uudistuksessa lisäämään Bluriin mitään hohtoa >:( Onko sulla sama inci siinä kuin Lumenen nettisivuilla? Oletan että hohto voisi tulla micasta ja tuossa listassa mica itse asiassa on vaan "saattaa sisältää" -osastolla ja mun vanhassa tuubissa se on kuitenkin ihan inci-listan keskivaiheilla, mysteeristä ???
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa evergreen

• Tukkaguru
« Vastaus #636 : 01.11.16 - klo:18:38 »
^ Sekaannun sen verran, että oiskohan tolle Lumpun sivulle eksynyt vahingossa sen Blur-meikkipuuterin inci..? Näyttäisi kovasti puuterituotteen sisällöltä ja ainakin vilkaisulla vastaa kyllä sitä meikkipuuteria. Meinasin sanoa, että boron nitride on kimalteista, mutta en tiedä, onko siinä meikkivoiteessa oikeasti sitten edes sitä, kun eihän toi näytä edes sen inciltä... ???
1cFii, oma väri.

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #637 : 01.11.16 - klo:18:51 »
Minulla on näytepussi Bluria, mutten osaa liittää kuvaa incistä tänne. Voin laittaa kuvan Instagramiin. Löytyy hakusanalla #lumeneblur.
« Viimeksi muokattu: 01.11.16 - klo:18:53 kirjoittanut Marie Corelli »
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #638 : 01.11.16 - klo:19:04 »
Näyttäisi tosiaan, että tuolla Lumenen sivuilla on inci jostain muusta, koska tuo ei ole meikkivoiteen kanssa ollenkaan sama. Tsekkasin muuten, että vanhassa meikkivoidepullossa tuo mica on vaan "may contain"-listalla. Tässä uudessa koostumuksessa mica on kahdeksantena incissä. :o Se saattaisi kyllä selittää, miksi huomasin eron koostumuksessa. Eli on tätä kyllä hieman muutettu jossain vaiheessa..

Hieman huvittaa tuo "Blur pitää ihosi blurratun mattapintaisena koko päivän". En kyllä sanoisi lopputulosta enää kovin mataksi. :D Tuo microshimmer tekee jopa vähän heleyttävän pinnan, ei ainakaan täysin mattaa.
« Viimeksi muokattu: 01.11.16 - klo:19:13 kirjoittanut keesha »

Poissa Morrigan

• Tukkaguru
« Vastaus #639 : 02.11.16 - klo:19:46 »
Sain mainosten välissä näytteen tuosta Lumenen blur-meikkivoiteesta ja kokeilin sitä kerran. Sävy 1.5 oli aivan liian tumma minulle, mutta pidin sitä vapaapäivänä niin ei sen värin niin väliä kun olin kiinnostunut kokoeilemaan että miten tuote muuten toimii.

En ole kokeillut vuosiin mitään lumenen meikkivoiteita, mutta tuo blur teki todella heleänhohtavaa jälkeä. Olen tottunut aika mattaisiin meikkivoiteisiin ja niihin verrattuna tämän koostumus on jopa rasvaisen tuntuinen. Mattaiseksi tuon jälkeä ei voi kutsua hyvällä mielikuvituksellakaan edes puuteroinnin jälkeen.

Ihoni on kuiva ja hilseilevä, T-alueelta vähän rasvoittuva. Yllätyin siitä että pidin oikeastaan tosi paljon siitä miten kuultavalta ja kosteutetun näköiseltä ihoni näytti tuon meikkivoiteen kanssa. Nenä alkoi jokusen tunnin käytön jälkeen kiiltelemään. Voisin kuvitella että kovin rasvoittuvalla iholla tuote ei toimi, mutta suosittelen kuivaihoisille jos haluaa heleää jälkeä.

Voisin harkita ostamista satunnaiskäyttöön.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #640 : 03.11.16 - klo:08:15 »
^ Sain varmaan saman mainoslehden ja testasin myös Blurin sävyssä 1.5. Minullekin sävy oli liian tumma ja vähän oranssinen, mutta muuten tykkäsin kyllä. Väärästä sävystä huolimatta iho tosiaan näytti jotenkin tosi hyvältä ja hehkeältä. En juurikaan huomannut liejuuntumista päivän aikana ja jäinkin miettimään että ehkäpä tällä hetkellä käytössä olevan Lumenen mattameikkivoiteen voisi jopa korvata tällä. CC voidetta käytän myös satunnaisesti, mutta sen kanssa rasvoittumista tuntuu tulevan enemmän kuin Blurin kanssa ainakin tuon yhden kokemuksen perusteella.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #641 : 03.11.16 - klo:20:38 »
Näyttäisi tosiaan, että tuolla Lumenen sivuilla on inci jostain muusta, koska tuo ei ole meikkivoiteen kanssa ollenkaan sama. Tsekkasin muuten, että vanhassa meikkivoidepullossa tuo mica on vaan "may contain"-listalla. Tässä uudessa koostumuksessa mica on kahdeksantena incissä. :o Se saattaisi kyllä selittää, miksi huomasin eron koostumuksessa. Eli on tätä kyllä hieman muutettu jossain vaiheessa..

Ok, eli sivuilla ainakin on väärä inci sitten. Mutta mulla on useita kuukausia sitten ostettu Blur-tuubi, ja siihen painetussa incissä on mica nimenomaan kahdeksantena incissä. Eikä sen design näytä samalta kuin tuo sivuilla oleva, eli mun mielestä tää nyt on kuitenkin "vanhaa" erää. Onkohan näitä siis jotain useaa eri sukupolvea, jos sun vanhassa on eri tavoin :D Ja onko tää mun vanha nyt sitten kuitenkin tuota uutta koostumusta? Musta tämä ei kyllä ole mitenkään erityisen hohtava; parisen vuotta olen Bluria käyttänyt, enkä ole huomannut suurempia muutoksia sinä aikana. Vai puhutaanko me jotenkin eri tuotteesta ???
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #642 : 03.11.16 - klo:21:26 »
Mulla on sit kaiketi vielä jotain vanhempaa erää tuo vanha Blur, koska siinä tosiaan on incissä tuo mica ainoastaan "may contain"-listalla.. :o Ja kyllä se mun mielestä on koostumukseltaankin erilaista, jotenkin paksumpaa ja siinä en oo kyllä huomannut tuota microshimmeriä. Sävy tosin on eri kuin nyt ostamani, koska kesäisin oon käyttänyt sävyä 3 ja talvisin sävyä 2. Tosin kaupassa testereitä kokeillessa nuo sävytkin vaikutti  tummemmilta kuin ennen.

Poissa Neriana

• Tukkaguru
« Vastaus #643 : 02.02.17 - klo:10:44 »
Törmäsin eilen Lumenen uuteen Klassikko -tuotesarjaan S-Marketissa kun olin ostamassa uutta kasvovoidetta. Tuotteet oli kivan freesin näköisiä ja mukaan tarttuikin Klassikko kasvovesi ja kosteuttava päivävoide. En ole kovin nirso kasvojen hoitotuotteissa ja oma ihoni on helppohoitoinen, joten en osaa sanoa miten toimisi vähän vaativammalla ihotyypillä, mutta itse tykkäsin tuotteista! Kasvovesi virkistää ja mielestäni ihosta on tullut aavistuksen kuulaampi kun olen sitä käytellyt. Kasvovoide tuntuu kevyeltä ja imeytyy hyvin, mutta riittää kuitenkin kosteuttamaan hieman pintakuivan ihon. Kasvot pysyvät myös kivan mattaisina, eikä naama kiillä heti tunnin päästä (meikkinä pelkkä puuteri.) Hintaa tuotteilla oli n. 4-5e/kpl.
Tuotteet tuoksuvat ihanan raikkaille, mutta haju ei ole kuitenkaan liian voimakas. Jatkoon! :ts

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #644 : 07.02.17 - klo:18:59 »
Onko Arctic Berry Cocktail (se kaksiosainen tehojuttu) kovin öljyinen? Mun iho on nyt ihan superpintakuiva jostain syystä, ja mietin kokeilisiko tuota. Toisaalta en tykkää rasvaisista koostumuksista mitkä jää vaan ihon pinnalle pyörimään... Onko tuoksu nykyään tosi voimakas?