Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138517 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #645 : 18.02.17 - klo:01:39 »
Onko kokemuksia uusista kasvosuihkeista Lähde- ja Sisu-sarjoissa? Mulla on kohta lopussa Madaran nokkossuihke, josta olen tykännyt pesun jälkeen kasvoille suihkittuna lisäämään ihon kosteuspitoisuutta varsinkin hyaluronihappotuotteiden kanssa käytettynä. Seuraavaksi haluaisin kokeilla Lumenea, mutta suhteellisen tyyris hinta mietityttää. Kokeilin molempia kädenselkään ja Sisu oli jotenkin mukavamman tuntuinen, mutta se huitelee kipurajan yläpuolella (yli 30 euroa) ja pakkauksen kyljessä mainitaan vain voiteiden/meikin päälle suihkiminen. Lähde on edullisempi, vähän alle parikymppiä. Molemmissa on kiva tuoksu, Sisussa havupuun voimakas pihkainen aromi ja Lähde kevyen kukkaisvesimäinen ja raikas.

Poissa Lalla

• Tukkaguru
« Vastaus #646 : 03.03.17 - klo:20:05 »
Lähde-sarjan kosteuttava naamio on ollut kokeilussa, mutta ei juuri vakuuttanut. Ulkonäön jne perusteella tykkäsin, mutta ei käytännössä ollut kovin kummoinen...

Poissa enna

• Tukkaguru
« Vastaus #647 : 05.03.17 - klo:08:28 »
Mä olen ihan hämilläni lumene -tuotesarjauudistuksesta. En edes uskalla ostaa testiin mitään, kun en osaa arvioida mikä niistä nyt olisi sopiva iholleni. Jotenkin ihan liikaa vaihtoehtoja ja koska kaikki pakkaukset näyttää keskenään about ihan samalle niin enhän meinaa erottaakaan niitä ::)

Klassikko päivävoide olisi tosin sen verran halpa, että ei edes harmittaisi vaikka olisikin hutiostos.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #648 : 26.03.17 - klo:13:58 »
Eipä ollut Lumenen mammuttimarkkina-hyaluronitiiviste samaa tavaraa kuin mun ensimmäinen pullo, jonka ostin silloin kun tuote oli ihan uusi. Pullokin on erilainen eikä kaulassa ole enää sitä "kauluria" jossa pipetti pysyi pystyssä. Minusta koostumus on lirumpaa ja haisee ihan joltain teolliselta liuottimelta. Ihan kiva keino saada porukka ostamaan uudistettua versiota jolla hintaa onkin sitten se kolmekymppiä. Ei kiitos.

Poissa Chronos

• HAIRahtanut
« Vastaus #649 : 26.03.17 - klo:14:24 »
Ostin mammuteilta tuon hyaluronitiivisteen. Mun pullo näyttää identtiseltä alkuperäisen kanssa, mutta ilman kumikauluria. Tekstikin on sama kuin vanhassa : Bright Now vitamin C hyaluronic essence. Uudessa lukee Lumene Valo Glow Boost Hyaluronic Essence ja pullo on erilainen. Vertailupohjaa koostumuksiin ei ole kun toi on mun ensimmäinen pullo, mutta ajattelin että myyvät vanhanmallisia pulloja pois mammuteilla uudistuksen myötä. Vai myyvätkö uutta tavaraa vanhoissa pulloissa.  :o
1a M ii, classic-pituus. Hennavärjäilyä 14 vuotta. Sydäntä lähellä 70-luku, ruuanlaitto ja kosmetiikka.

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #650 : 26.03.17 - klo:15:06 »
Joo tekstit on pulloissa samat, mutta mammuttipullo on vähän pienempi ja pipetti on myös vähän erilainen. Ei nyt mitään merkittäviä eroja, mutta veikkaan että ovat tehneet tuosta mammuttimarkkinaerästä vähän halpiksemman juuri siksi että uuden ja vanhan ero korostuisi ja että se uusi olisi selkeästi parempaa. Uudessahan on vähän paksumpi koostumus ja ilmeisesti myös vähän erilainen tuoksu.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #651 : 29.10.17 - klo:16:27 »
Käytössä on tällä hetkellä 2 Lumenen ihonhoitotuotetta:

Lumene kuulas instantly luminous firming eye serum ei kiinteytä tai edes lyhytaikaisesti napakoita ihoa. Ei myöskään ole koostumukseltaan ihan niin ohutta, että seerumiksi itse sanoisin, mutta joka tapauksessa tykkään tuotteen jättämästä pienestä hehkusta. Tässä ei siis todellakaan mitään glitteriä ole eikä edes kunnon helmiäistäkään, mutta sana kuulas todellakin kuvaa hyvin iholle jäävälle hehkeydelle.
Itselleni ei ole sy-ihossa pahemmin ongelmia eikä vielä juurikaan ryppyjäkään vaikka ikää on reilusti 30+, joten ainakin omiin, vaatimattomiin tarpeisiin tämä toimii todella hyvin!

Glow reveal 60 second facial puolestaan on jäänyt vähän vaisuksi tuotteeksi. Iho ei jää yhtään normaalia kirkkaammaksi/hehkuvammaksi tämän jäljiltä. Fyysisenä kuorintana menettelee, mutta siihen käyttöön kaipaan tehokkaammin kuorivaa tuotetta, jossa siis rakeita olisi enemmän.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #652 : 19.12.17 - klo:23:02 »
Onko kellään pidempää kokemusta Lumene VALO Overnight Bright Heleyttävä & Uudistava Yövoiteesta? Keesha tuolla kirjoittelikin. Olisin kiinnostunut ostamaan tämän yövoiteeksi, kun sain Triinan joulukalenterista päivävoiteelle näytteen ja tykkäsin. Hinta on kuitenkin aika kova, joten en viitsi ostaa 'ihan jees" voidetta siihen hintaan :D.

Mulla on pintakuiva iho, mutta se on vähän sellainen...elottoman oloinen? Jos näin voi sanoa. ;D
« Viimeksi muokattu: 19.12.17 - klo:23:03 kirjoittanut Aridith »
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #653 : 20.12.17 - klo:08:20 »
Mää itse en välittänyt tuosta valo päivävoiteesta, varmaan sen suojakertoimen takia, jäi liiaksi pyörimään kasvoille. Mutta ainakin toi lähde-sarja on tosi hyvä! Kevyt mutta hyvin kosteuttava sarja. Mulla on sekä päivä- että yövoide käytössä siitä.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #654 : 20.12.17 - klo:12:16 »
Edelleen tykkään tuosta Valo-yövoiteesta sen ominaisuuksien vuoksi. Mutta mua rupes niin tökkimään se mummoparfyymi/keltaisen beroccan tuoksu että on sen vuoksi jäänyt pyörimään kaappiin. Sen sijaan Lähde-yövoide on tuoksultaan hyvä ja kosteuttaakin melko hyvin. Mut ei se ihan tuon Valo-voiteen veroinen tehoiltaan ole, Valo rauhoittaa myös hieman ärtynyttäkin ihoa.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #655 : 20.12.17 - klo:16:49 »
Toi päivävoide kyllä on sellainen, että siitä jää ensin vähän nahkea pinta. Suomen kuivassa ilmastossa se ei onneksi ole ongelma, mutta saa nähdä miten toimii Hollannissa. Tuoksu on tässäkin kyllä vähän mummo, muttei se haittaa. Parin käyttökerran jälkeen ei kuitenkaan valitettavaa.

Taidan rohkaistua kokeilemaan tuota yövoidetta ja ostaa sen ennen kuin lähden, olen enemmän yövoide-ihmisiä joka tapauksessa kun aamulla olen niin kiireessä etten muista laittaa mitään :D. Sellaista pientä rauhoittelua ja vähän "herättelyä" mun iho eniten kaipaa.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #656 : 24.12.17 - klo:23:56 »
Hmhh. Ärsyttää, kun Lumenen tuotteet on nykyään niin törkykaalliita. Olisi monta tuotetta, joita haluaisin kokeilla. Esimerkiksi Lumene Sisu sarjan syväpuhdistava naamio, mutta 30€ pelkästä kokeilusta on vähän liikaa. Jos tietäisin, että toimii mulla niin voisin ostaa 30 euroa maksavan tuubin ei siinä.

Kaipaisin vielä seerumia ja näköjään on Lumene Lähde tarjouksessa 19.90€ Cittarissa. Onko kukaan kokeillut tätä pidemällä tähtäimellä? Onhan noita blogiarvioita netti pullollaan, mutta jotenkin Ostolakossa Virven sanaan en jotenkin uskalla luottaa :D.

Outolintu blogi

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #657 : 25.12.17 - klo:16:06 »
^Sokoksella onneksi aika usein on Sisu-sarjastakin näytteitä.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Tuuli.moi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #658 : 25.12.17 - klo:17:04 »
Ostin muutama päivä sitten testiin juurikin tuon Lähde seerumin sillä jätin tyhmyyksissäni kotiin kaikki kosteuttavat tuotteet kasvoveden ja kosteusvoiteen välistä.::) Olen käyttänyt tämän talven COSRXn snail mucin essenceä sekä The Ordinaryn hyaluronic acid 2% pitääkseni pintakuivan naaman kuosissa.
Mielestäni tämä lumenen seerumi tekee ihosta kivan kosteutetun, mutta ei kyllä pärjää tehoissa ainakaan tuolle COSRXn etanalle. Ja jos taas vertaa tuohon The Ordinaryn hapon noin 6,80€/30ml hintaan, niin ei tämä lumene sillekään pärjää. Miinusta myös vähän keinotekoisen puhtaasta (?) tuoksusta.

Hyvät puolet ovat kotimaisuus ja että löytyy hyvin kauppojen hyllystä.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #659 : 25.12.17 - klo:18:19 »
^Sokoksella onneksi aika usein on Sisu-sarjastakin näytteitä.

Täytyy käydä kurkkimassa, jos joskus eksyn Sokokselle! Asun niin puskassa Suomessa, että täällä sellaisia ole :|.

Outolintu blogi