Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 137928 kertaa)

Poissa Aridith

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #660 : 26.12.17 - klo:18:29 »
Olen testaillut tässä paria puhdistustuotetta:

Lumene Nordic Girl! Scrub Me Up! Purifying Facial Wash - Kiva perusputsari, mutta pienet palleroiset geelissä ärsytti hieman ihoa ja jäi vähän punotusta. Jätti ihon kuitenkin muuten mukavan raikkaaksi ja pesi meikit sun muut pois. Vähän varoen saa kyllä hieroa kasvoihin näin kuivimpaan aikaan, mutta muuten ihan mukava putsari! Eikä hinnalla pilattu.

Puhdas [Purity] Syväpuhdistava turvenaamio - Tykkäsin tästä tosi paljon. Tuntuu kivalta iholla, ei valu ja on sopivan tiivistä kamaa. Puhdisti hyvin ja iho jäi ihanan raikkaaksi. Tänään ihosta puskee pellolle kaiken maailman epäpuhtauksia, liekö syväpuhdistus syynä. Jää ehdottomasti käyttöön! Kiva käyttää myös saunan ulkopuolella, koska ei ole kovin valuva. Tämäkin oli hyvän hintainen n. 13€ meidän Cittarissa ja aika riittoisaa tavaraa.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #661 : 27.12.17 - klo:16:27 »
Uudet Harmonia-tuotteet oli joa aseteltu kauniisti esille hyllyn päätyyn. Sain pyydettäessä näytteet seerumista & voiteesta, mutta eniten olisin kaivannut naamiosta. ... Sanni Karkkipäivässä kovasti kehui.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #662 : 27.12.17 - klo:16:29 »
Minäkin pyörittelin noita Harmonioita. Ainakin kauniin näköisiä, jos ei muuta!
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #663 : 06.01.18 - klo:15:01 »
Mulla on ollut nyt about joulusta asti testissä seuraavat tuotteet:

Lumene Valo Glow Reveal Kirkastava & silottava kosteusvoide, tämä on kiva voide päivävoiteeksi. Imeytyy nopeasti, jättää ihon kirkkaaksi ja auttaa mun kuiviin alueisiin. Mulla kuivuu tietyt osat kasvoista hilseileväksi. Vähän tunkkainen tuoksu, mutten oikeastaan tuoksuista kauheasti edes välitä. Kaikin puolin toimiva, eikä tuota mulle näpyjä samaan tapaan kun Lumenen vanha C-vitamiinisarja.

Lumene Valo Glow Boost Kirkastava & silottava hyaluronitiiviste​, kun ostin tämän kauhistelin kyllä hintaa, mutta tämä on kyllä todella riittoisaa. Levittyy mielestäni oikein hyvin ja ei tarvitse paljoa tuotetta. Ilmeisesti paransivat levittyvyyttä nyt tässä uudistuksessa. On selkeästi kirkastanut ja kosteuttanut ihoa, auttanut edellä mainittuihin kuiviin läiskiin. Laitan tähän päälle vai overnight bright kosteusvoiteen illalla, en seerumia.

Lumene Valo Overnight Bright Heleyttävä & uudistava yövoide, mun suosikki. Tämä ei ole liian tönkköä, muttei liian ohuttakaan tavaraa. Jättää mun ihon pehmeäksi ja tämä taitaa olla pääsyy siihen, että mun kuivat hilseilevät läiskät on poissa. Ei myöskää tuota näppylöitä, kuten monet Lumenen vanhan C-vitskusarjan voiteet teki. Tuoksu sellainen perus kosteusvoidemainen mielestäni. Ei mikään ihmeellinen. Mutta tykkään tosi paljon!

Selkeästi nämä kolme tuotetta yhdessä on tehneet ihmeitä mun harmaalle ja kuivalle iholle, se on nyt todella kirkas ja kosteutettu. Oon erittäin tyytyväinen ;D. Mun iho on paremmassa kuosissa kuin kuukausiin!

Outolintu blogi

Poissa Heidijohanna

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #664 : 13.01.18 - klo:11:26 »
Olen käyttänyt tosi vähän Lumenen tuotteita koska mielestäni hinta/laatu-suhde ei ihan kohtaa. Nyt Harmonia-sarja kiinnostaa kovasti. Etenkin tuo turveputsari ja naamio. Olen kerran saunassa kokeillut koko vartalon turvenaamiota ja se heleytti ja kosteutti mahtavasti! Naamio oli ihan puhdasta suoturvetta.

Pitääpä käydä kysymässä olisko sokoksella näytteitä Harmoniasta.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #665 : 15.01.18 - klo:09:02 »
Mä oon ihan koukussa Valo-sarjan päivä- ja yövoiteeseen. Tekevät iholleni sen, mitä iho kaipaa. Etenkin yövoide on ihanaa tavaraa. Sen alle kun laittaa kosteuttavan seerumin (ja ehkä hyalyronihappotiivisteen), niin iho kiittää. Imeytyy nopeammin kuin aikaisempi luottotuotteeni YA naturae kuivan ihon yövoide. Lisäksi pikkupurkki (5 ml joulukalenterinäyte) on kestänyt kuukauden päivät. Nyt alkaa pohja vähitellen paistaa, eli kestää todella pitkään. Välissä olen käyttänyt kyllä tuota YA naturaeta, mutta harvemmin.

Myös päivävoide on hyvä. Päivävoiteen kanssa en ole niin tarkka kuin yövoiteen. Päivävoide on tosiaan kiva ja hyvä, muttei samalla tavalla sytytä kuin tuo yövoide. Voisin hyvin käyttää jotain halvempaa sen sijassa. Tosin useimmin tulee silti tartuttua tuohon Lumenen pikkupurkkiin kuin muihin kaapissa oleviin vaihtoehtoihin. Se ei vaan sytytä samalla tavalla.

Olen tässä nyt käynyt kamppailua itseni kanssa, että vaihdanko halvemmasta luonnonkosmetiikasta kalliimpaan synteettiseen kosmetiikkaan. Toisaalta Lumenea saa marketista, YA naturae pitää tilata netistä.

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #666 : 25.01.18 - klo:09:32 »
No minäkin sorruin ostamaan Lumenen harmonia-sarjaa. Käytän normaalisti pelkästään luonnonkosmetiikkaa. Harmoniasta väitetään, että se on 95-99% luonnollista, tiedä häntä. Voin ihan suoraan sanoa, että ostin tuotteita purkkien ulkonäön takia, olivat niin kauniita :P

Tuotteita on ollut todella vaikea saada. Yritin hankkia mm. kosteusvoidetta ja seerumia jo ennen joulua, mutta niitä ei ollut lukuisissa kaupoissa, joissa kävin, eikä niitä saanut netistäkään tilattua. Yhteen Emotioniin minulle varattiin kosteusvoide seuraavasta saapuvasta erästä, mutten päässyt kauppaan hakemaan sitä ajoissa ja kun menin kauppaan, tuote oli hyllystä jo loppu. Mutta nyt vihdoin sain haluamani, eli mulla on seerumi, kasvonaamio, balmi ja kosteusvoide. Sekä kaupanpäälisiksi saamani tuoksukynttilä.

Yhteisenä kommenttina kaikista: tykkään tuoksusta. Voin uskoa väitteen, että tuoksut eivät ole synteettisiä, koska synteettisiä tuoksuja en yleensä siedä.

Kosteusvoide
- Imeytyy hyvin ihoon ja jättää mattapinnan, sopii meikin alle. Kosteutustehot vaikuttavat ihan ok:lta, tarvitsee jatkotutkimusta...

Kosteusbalmi
- Paksua voidetta, ei ole emulsio. Ei meinaa imeytyä kovinkaan hyvin, pitää odotella jonkun aikaa. Olen käyttänyt jalkapohjiin, käsivoiteena ja joskus kuiville poskille. Tykkäilen kyllä.

Kasvonaamio
- Tykkään!! Siitä on monta vuotta kun olen viimeksi omistanut kasvonaamion :P Tämä ei kuivu iholle, eli sitä ei tarvitse raastaa pois. Iho on pehmeän ja raikkaan oloinen naamion jälkeen.

Seerumi
- Mulla ei ole paljon kokemusta seerumeista, eli ei ole juuri mihin verrata. En ole edes varma, mihin tarkoitukseen seerumit ovat ... mutta toivoin että tämä toisi lisäkosteutta mun iholle. Koostumus on miellyttävä, 4 tippaa riittää koko kasvoille ja kaulan iholle. Kosteutustehoista osaan sanoa myöhemmin lisää.

Tuoksukynttilä
- Alustavasti tykkään tuoksusta, mutta en ole vielä polttanut tätä :)
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #667 : 30.01.18 - klo:18:22 »
Mua kiinnostaa myös kovasti tuo Harmonia -sarja, etenkin  se turvenaamio. Uusimmassa Yhteishyvä lehdessä muuten oli, että helmikuun s-etuna kaikki Harmonia sarjan tuotteet emotioneissa alennushintaan. Näytti olevan n. 5€ edullisempi hinta kuin normaalisti.  :ts

Vitsit nämä sarjan putelit on niin kivan näköisiä! Tosi nättejä, hyvin onnistunut uudistus Lumenella tämän osalta ainakin.  :)

Poissa Marie Corelli

• Tukkaguru
« Vastaus #668 : 01.02.18 - klo:12:01 »
Sain näytteet Sisu-sarjan tehotiivisteestä, hoitavasta kosteusvoiteesta (Moisture Remedy) ja suojaavasta päivävoiteesta. Tehotiivistettä ja hoitavaa kosteusvoidetta kokeilin kahtena iltana. Näytteistä riitti sopivasti kahteen käyttökertaan. Tykkäsin ja ihokin näytti sekä tuntui hyvältä. En huomannut näin lyhyessä käytössä mitään näppyongelmaa tai muuta reaktiota. Tuoksu ei ärsyttänyt ja pidin jopa siitä. Tekisi mieli ostaa ainakin tuo kosteusvoide, mutta hinta sillä on liian korkea.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #669 : 06.02.18 - klo:08:55 »
Mua kiinnostaa myös kovasti tuo Harmonia -sarja, etenkin  se turvenaamio. Uusimmassa Yhteishyvä lehdessä muuten oli, että helmikuun s-etuna kaikki Harmonia sarjan tuotteet emotioneissa alennushintaan. Näytti olevan n. 5€ edullisempi hinta kuin normaalisti.  :ts

Vitsit nämä sarjan putelit on niin kivan näköisiä! Tosi nättejä, hyvin onnistunut uudistus Lumenella tämän osalta ainakin.  :)

No voi hitsi, olisin säästänyt alehinnoilla ihan kivasti. Ehkä voisin harkita puhdistusainetta alehinnalla, hmm... Onneksi tuotteet tuntuu olevan riittoisia omassa käytössä, kosteusvoide ja seerumi kestää varmaan ikuisuuden.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Jewely

• HAIRahtanut
« Vastaus #670 : 07.02.18 - klo:23:34 »
Pääsin Sokoksen testiryhmään testaamaan kahta Lumene Lähde-uutuutta, puhdistusvaahtoa ja hoitovettä. Sain paketin tänään ja kokeilin nyt illalla heti molempia. Puhdistusvaahto tuntui yhden kerran perusteella ihan perushyvältä puhdistusvaahdolta, pesi kyllä meikit hyvin ja iho ei jäänyt kovin kiristeleväksi. Hoitoveteen taas rakastuin heti, aivan ihanan kosteuttavaa! Mulla on myös se Valo-sarjan hoitovesi ja kun se on ohutta, kirkastavaa ja hieman kuorivaa, niin Lähde-hoitovesi on täyteläisempää, hieman geelimäistä nestettä. Tämä ikään kuin pysyy iholla ja tästä myös jää iholle jotakin, mutta ei yhtään lähmää, vain sellainen superkosteutettu plump-fiilis. Palaan varmasti näihin vielä sitten kun olen käyttänyt muutaman viikon :)

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #671 : 10.02.18 - klo:07:40 »
Täytyy itsekin hehkuttaa tuota Lumene Valo Glow Boost Kirkastavaa & silottavaa hyaluronitiivistettä!​
Olen käytellyt tuotetta n. kuukauden ajan ja se on selkeästi parantanut ihoni kuntoa. Ennen kun otin tiivisteen testiin, kasvoni hilseilivät ja niissä oli kuivia länttejä. Meikkivoiteet eivät istuneet kasvoille tästä syystä ollenkaan.
Alkuun laitoin tätä Lumenea aamuin illoin, mutta tuntui olevan iholleni liikaa, joten siirryin käyttämään vain iltaisin. Tämä toimi loistavasti ja jossain vaiheessa huomasinkin, että kasvoni kuivat kohdat eivät enää erottuneet ja hilseilykin oli vähentynyt ja osin loppunut kokonaan. Aivan ihanaa! Tämä pelasti talvinaamani  :l

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #672 : 06.03.18 - klo:07:23 »
Viikon verran ollut käytössä Lumenelta seuraavat tuotteet:

Lähde Matt Hydration Tasapainoittava 24H Kosteusvoidegeeli
Ihastuin tämän koostumukseen ja tuntumaan iholla. Testasin kämmenelle myös kahta muuta Lähde-sarjan päivävoidetta, mutta ne jäivät vain ikävästi lillumaan iholle. Tämä Matt Hydration levittyy ja sulautuu pehmeästi ihoon, rauhoittaa välittömästi kasvoja. Tekee myös lupaamansa mattaisen pinnan. Yksinään tämä ei näin talvella riitä, joten alle laitan aina LV:n kosteuttavaa seerumia, sekä mattavoiteen päälle aiemmin ostamaani Lumenen Lempeä-sarjan rauhoittavaa tehovoidetta.

Valo Overnight Bright Heleyttävä & uudistavan yövoide 
Tässä on myöskin ihana, kermaisa koostumus! Tuntuu myös kosteuttavalta. Riittoisaa tavaraa. Tuotteen tuoksu alkuun vähän järkytti, mutta parin päivän jälkeen huomasin jo iltaisin kaipaavani voiteen hajua  ;D
Näppyä on pukannut tämän käytön myötä, joka aamu kun kurkkaan peiliin, on naamaan puskenut epäpuhtauksia. Mietin, että onko tämä nyt sitä uudistumista, että jossain vaiheessa tämä näppytulva loppuu (näpyt on märkäpäitä, ei kipeitä aknepaukamia) tuloksena on freesi ja kirkas iho vai eikö tökötti vai sovi minulle  ::) Jää nähtäväksi.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #673 : 06.03.18 - klo:11:21 »
Olen nyt 'hiukan' sekaisin Lumenen uudistuksen ansiosta.. Onko siis hyaluronihappotiivistettä/seerumia sekä Valo- että Lähde- linjoilla? Mikähän ero noilla on?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #674 : 13.03.18 - klo:19:43 »
Mulle Valo-yövoide aiheuttaa näppyjä. En tajunnut ostaessani, että se sisältää niacineamidea, joka ei mun iholle sovi. Koostumus oli ihana yökäytössä, mutta piti laittaa eteenpäin.

Lähde-seerumi on ok. Käytän pullon mielellään loppuun ja ehkä jostain tarjouksesta voisin ostaa lisääkin. Ehkä mieluummin ostaisin kuitenkin tuota hyaluronihapposeerumia.
iHerb alekoodi: FEW484