No minäkin sorruin ostamaan Lumenen harmonia-sarjaa. Käytän normaalisti pelkästään luonnonkosmetiikkaa. Harmoniasta väitetään, että se on 95-99% luonnollista, tiedä häntä. Voin ihan suoraan sanoa, että ostin tuotteita purkkien ulkonäön takia, olivat niin kauniita

Tuotteita on ollut todella vaikea saada. Yritin hankkia mm. kosteusvoidetta ja seerumia jo ennen joulua, mutta niitä ei ollut lukuisissa kaupoissa, joissa kävin, eikä niitä saanut netistäkään tilattua. Yhteen Emotioniin minulle varattiin kosteusvoide seuraavasta saapuvasta erästä, mutten päässyt kauppaan hakemaan sitä ajoissa ja kun menin kauppaan, tuote oli hyllystä jo loppu. Mutta nyt vihdoin sain haluamani, eli mulla on seerumi, kasvonaamio, balmi ja kosteusvoide. Sekä kaupanpäälisiksi saamani tuoksukynttilä.
Yhteisenä kommenttina kaikista: tykkään tuoksusta. Voin uskoa väitteen, että tuoksut eivät ole synteettisiä, koska synteettisiä tuoksuja en yleensä siedä.
Kosteusvoide
- Imeytyy hyvin ihoon ja jättää mattapinnan, sopii meikin alle. Kosteutustehot vaikuttavat ihan ok:lta, tarvitsee jatkotutkimusta...
Kosteusbalmi
- Paksua voidetta, ei ole emulsio. Ei meinaa imeytyä kovinkaan hyvin, pitää odotella jonkun aikaa. Olen käyttänyt jalkapohjiin, käsivoiteena ja joskus kuiville poskille. Tykkäilen kyllä.
Kasvonaamio
- Tykkään!! Siitä on monta vuotta kun olen viimeksi omistanut kasvonaamion

Tämä ei kuivu iholle, eli sitä ei tarvitse raastaa pois. Iho on pehmeän ja raikkaan oloinen naamion jälkeen.
Seerumi
- Mulla ei ole paljon kokemusta seerumeista, eli ei ole juuri mihin verrata. En ole edes varma, mihin tarkoitukseen seerumit ovat ... mutta toivoin että tämä toisi lisäkosteutta mun iholle. Koostumus on miellyttävä, 4 tippaa riittää koko kasvoille ja kaulan iholle. Kosteutustehoista osaan sanoa myöhemmin lisää.
Tuoksukynttilä
- Alustavasti tykkään tuoksusta, mutta en ole vielä polttanut tätä