Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138323 kertaa)

Poissa Triina

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #690 : 24.08.18 - klo:21:51 »
Mun suosikeiksi uudistuneen Lumenen myötä ovat tulleet Valo-hoitovesi ja Harmonia-puhdistusvaahto. Monista muistakin tykkään, kuten ihanan hienojakoiset kasvosuihkeet ja moni on vielä kokeilematta (mm. Sisu-seerumi), mutta nämä ovat sellaiset paikkansa vakiinnuttaneet ja lajissaan poikkeuksellisen hyvät tuotteet.

Valo-hoitovesi tuoksuu aivan ihanalta ja selvästi boostaa muiden tuotteiden tehoja ja tuo heleyttä, kosteutta ja hyvinvointia kasvoille. Sopii kerrostettavaksi hyvin ja imeytyy täysin jättämättä mitään tuotteen tuntua iholle. Tämän jälkeen haluan kokeilla myös muita hoitovesiä, Lähdettä ainakin.

Harmonian putsari ei nimestään huolimatta juurikaan vaahtoa, se on turvepohjaista ja notkeaa voidetta, joka iholle hierottaessa tekee vain hienovaraisen kevyen vaahdon, juuri sopivasti ettei tunnu liian tunkkaiselta (en pidä voidemaisten putsarien ihofiiliksestä). Puhdistaa mielestäni hyvin myös kevyen meikin, mutta on todella hellävaraisen oloista eikä kuivata lainkaan.

Tänään kävin pikaisesti katselemassa Ajaton-sarjan uutuuksia. Kauniit,violetin sävyiset ja ylelliset pakkaukset, seerumitiivisteen (pressed serum) sisältö vaikutti erittäin hyvältä, mutta hieno oli hintakin. Viisikymppiä on oikeasti vähän liian kirpeä hintalappu. Lumenella alkaa myös pakka vähän levitä eri linjojen kanssa, itse koen sekavaksi, kun niitä on niin paljon. Klassikko, Lähde, Valo, Hehku, Kuulas, Harmonia, Lempeä, Sisu, Ajaton...

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #691 : 05.12.18 - klo:12:11 »
Kai se on todettava, että Valo Sleeping Cream ei vaan sovi minulle. Olen käyttänyt sitä päivävoiteena ja tuntuu, että se saa ihon punoittamaan ja aiheuttaa kuumotusta. Ihoärsytys kyllä laskee aamun aikana ja voide tuntuu ihan mukavasti kosteuttavan, mutta ehkä se ei ole tuon ärsytyksen arvoista. Voiko C-vitamiini aiheuttaa nuo ärsytysoireet? Seuraavaksi otan kokeiluun L300 Intensive Moisture Night Creamin.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR

Poissa Triina

• Tukkaguru
« Vastaus #692 : 05.12.18 - klo:13:12 »
^Voi olla ihan eri asiastakin kyse, mutta mulle sopii verrattain harva Lumenen kasvovoiteista, vaikka hoitovedet, seerumit, suihkeet, naamiot ym. sopivat taas pääasiassa todella hyvin. Joku Valo-sarjan voiteista teki ärsytystukkeumia ja iho alkoi kuivua ja olla kirjava, nyt testissä oleva Lähde-sarjan 24 h -voide tukkii ainakin leukaa eikä sekään kosteuta kunnolla. Ainoastaan se vanha tummansininen yövoide oli todella hyvää ja käytin sitä monta purkkia aikoinaan. Olen kokeillut noita aika paljon, kun LivBoxissa/Bette Boxissa tulee usein Lumenea.

Poissa helka

• HAIRahtanut
  • As long as god isn't involved and there's beer
« Vastaus #693 : 05.12.18 - klo:15:19 »
Nyt kun mietin tarkemmin, niin minullakin on kasvoissa pienen pientä röpelöä, joka ei oikein näy mutta tuntuu epätasaisuutena. Kiinnostava seurata väheneekö se kun jätän tuon Valon pois. Toisaalta nyt olen muutenkin vaihtamassa ihonhoitotuotteita että vaikea varmasti sanoa, mitkä mahdolliset muutokset johtuvat mistäkin.

Lähde-seerumia kokeilin kämmenselkään ja vaikutti muuten mukavalta tuotteelta, mutta en kestä sitä hajua jostain syystä. En tiedä mikä siinä on, mutta jokin siinä tökkii ja pahasti.
The only thing we have to fear is fear itself.
FDR