Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138059 kertaa)

Poissa Sanna

• Tukkaguru
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #90 : 23.10.07 - klo:15:19 »
Ostin jokin aika sitten hetken mielijohteesta Anttilan alesta Lumenen lifting-sarjan Skin supporter light kiinteyttävän kauneusemulsion, ja tuohan osoittautui varsin hyväksi. En nyt tiedä kiinteyttääkö, mutta tekee ihon mattapintaiseksi ja tasaisen tuntuiseksi ja näköiseksi. Harmi, että tuo on nähtävästi poistuva tuote, koska ei löydy enää Lumenen nettisivuiltakaan. :( Eikä Time freeze -sarjassa näytä olevan mitään vastaavaa tuotetta. Aina mulle käy näin!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
  • Kosmetiikkaholisti- Kauneus on asenteesta kiinni.
« Vastaus #91 : 23.10.07 - klo:21:08 »
^Tuon tuotteen valmistus lopettiin vuosi sitten,  joten ei enää pahemmin löydy markkinoilta. 

Edit. Vitamin+ sarjaan on tullut tuollainen vasaava tuote (Tasapainottava päivävoide) joka jättää mattapinnan. Tuli tavallaan tuota korvaamaan.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #92 : 25.10.07 - klo:08:26 »
Tehoseerumi kirvelee edelleen, välillä. En ole huomannut tilanteissa yhtäläisyyttä pidemmän "tutkiskelun" aikana. Tänä aamuna puhdistin kasvot vain kasvovedellä, kirveli. Eilen illalla kävin suihkussa, kirveli. Toissa aamuna kävin suihkussa, ei kirvellyt. Eli en loppujen lopuksi tiedä milloin kirvelee. Siihen on tosin jo tottunut, joten ei tunnu yhtä inhottavalta kuin alussa. Mutta pariin ensimmäiseen käyttökertaan verrattuna ei kirvele missään tilanteessa enää niin paljon.

Tuotteella on todella hyvä pakkaus, tykkään käyttää tehoseerumia kun sen saa suoraan levittää pallolla, eikä tarvitse ottaa sormin. Olen ollut aiemmin tosi laiska käyttämään silmienympärysvoiteita, mutta tätä tuotetta olen pakkauksensa ansiosta käyttänyt joka ilta ja aamu.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #93 : 25.10.07 - klo:10:35 »
^ Itse olen käytellyt noita vanhoja tehoseerumeita kolme ja kirvelevät aina satunnaisesti silloin tällöin, mutta mitään reaktioita noista ei tule, eli tavallaan "normaalia" se kirvely tuon kanssa. Uuden version kanssa kirvelyä ei tapahdu, koska siitä on juuri haluttu poistaa tuo efekti kun siitä niin valitettiin.
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #94 : 25.10.07 - klo:11:04 »
^ Itse olen käytellyt noita vanhoja tehoseerumeita kolme ja kirvelevät aina satunnaisesti silloin tällöin, mutta mitään reaktioita noista ei tule, eli tavallaan "normaalia" se kirvely tuon kanssa. Uuden version kanssa kirvelyä ei tapahdu, koska siitä on juuri haluttu poistaa tuo efekti kun siitä niin valitettiin.

Onkohan C-vitamiinin määrää myös vähennetty?

Laitoin Lumenelle sähköpostia C-vitamiini asiasta. Eivät kuulemma voi kertoa kuinka paljon tuote sisältää C-vitamiinia, koska se on liikesalaisuus. P*skat sanon minä! Se olisi asiakaspalvelua, jos purkin kyljessä lukisi pitoisuus. Luultavasti tuotteessa on C-vitamiinia vain aivan minimaalisen vähän, kun eivät sitä halua kertoa. Mm. La Roche-Posay ilmoittaa rehellisesti tuotteidensa C-vitamiini pitoisuuden.

http://www.pharmazon.gr/product_info.php?manufacturers_id=1&products_id=741
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #95 : 25.10.07 - klo:11:44 »
Mitäs mieltä olette: uskaltaako käyttää voidetta, jonka menee vanhaksi tässä kuussa? Ostin eilen reilulla alennuksella Lumenen vanhan sarjan Uudistavan yövoiteen (Vitamin+). Yritin etsiä pahvipaketista mainintaa siitä, milloin tuote mahdollisesti menee vanhaksi, mutten löytänyt sellaista. Merkintä oli (niinpä tietysti...) vasta itse putkilossa.

Onko siis mahdollista, että tuote on jo pilalla vai muuttuuko se vain tehottomammaksi ????

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #96 : 25.10.07 - klo:11:50 »
^ Minäkin käytin pari vuotta vanhaa silmänympärysvoidetta ja hyvin toimi. Ihan hyvin voi käyttää.

Sparkling

• Vieras
« Vastaus #97 : 25.10.07 - klo:12:01 »
^Kiitos Magia, ehkäpä sitä sitten uskaltaa käyttää  :). Harmittaa vain, että maksoin kuitenkin melkein 10 euroa tuotteesta, joka on jo menossa vanhaksi... No, eipä tuollainen 30 millin putkilo ihan ikuisuuksia käytössä onneksi kestäkään!

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #98 : 25.10.07 - klo:19:46 »
^Kyllä tuota käyttää uskaltaa, itse käyttelen parhaillaan jo jonkun aikaa avattuna ollutta ensikuussa vanhenevaa vastaavaa voidetta ja hyvänä on pysynyt. Kyllä tuosta huomaa tuoksusta ja koostumuksesta jos on vanhentunut.

Emi-ly:n Tuolla alalla on kilpailu kovaa eikä monikaan firma paljasta tuollaisia liikesalaisuuksia. Käsittääkseni määrää ei ole vähennetty yhtään.  Toki moni tahtoisi tietää lukuja, mutta koska monet sarjat tekevät vastaavia tuotteita nykyään ei mitään tietoja paljasteta firmasta.

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
« Vastaus #99 : 25.10.07 - klo:20:50 »
^ Minunkin mielestänti kummallista pitää moista asiaa 'liikesalaisuutena',  raaka-aineiden määrä on joka tapauksessa mahdollista selvittää laboratorion avulla.

Maailmalla on tosiaan myynnissä monia C-vitamiiniseerumeja, joiden prosenttiluku on selvästi ilmoitettu. Asiakas voi näin ollen itse valita, haluaako 5 %, 10 % vai peräti 20 % sisältävän tuotteen, ihonsa sietokyvyn ja tarpeen mukaan.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #100 : 26.10.07 - klo:08:39 »
C-vitamiini reagoi ilman ja päivänvalon kanssa (vähenee/häviää), joten en usko että se edes kovin kauaa säilyy esim. kasvovoidepurkissa. Kaikki voiteet pitäisivät olla tuubeissa tai mieluummin pumppuputeleissa niin olisivat hygieenisiä eivätkä kaikki "ihmeaineet" heti häviäisi.

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #101 : 26.10.07 - klo:10:42 »
^ Minusta se tuoksuu ihan lakalle kuten sen kuuluukin. Jotenkin olen niin tottunut tuohon tuoksuun, että lakka siitä heti tulee mieleen. Räpläilin juuri kuukausi sitten tuoreita lakkoja ja samalle tuoksuivat.
Puhutko nyt hoitavasta päivävoiteesta? Varmaankin. :) Tuohan on kuivemmalle iholle tarkoitettu ja jättää siksi varmasti ihollesi sellaisen suojaavan pinnan ettei kosteus haihtuisi. Virkistävä päivävoide normaalille iholle ei mielestäni jätä samalla lailla.

Poissa EVS

• HAIRahtanut
« Vastaus #102 : 26.10.07 - klo:13:39 »
Olen nyt tykästynyt pariin Lumenen ihonhoitotuotteeseen oikein kunnolla! Ostin poistokorista sen vanhanmallisen silmänympärysseerumi-roll-onin, Vita Nectar-päivävoiteen normaalille ja sekaiholle ja vanhanmalliset hemmottelutipat (keltainen ja punainen litku). Lisäksi ostin tarjouksesta puhdistuöljyn.

En tiedä, onko silmänympärysseerumista mitään käytännön hyötyä, mutta se ainakin tuntuu mukavan virkistävältä ja viileältä aamuisin, ja kaipa se vähän lisäkosteutusta tuo. Vita Nectar-päivävoiteeseen ihastuin kunnolla, yllättävän kosteuttava voide, vaikka onkin tarkoitettu sekaiholle. Tuota ei taida enää saada? Tosi harmi, koska tuo on pakattu vielä kätevästi tuubiin ja tuntuu muutenkin tosi hyvälle. Oli vieläpä viimeinen purkki siellä, mistä sen ostin. Hemmottelutippoja olen käyttänyt saunan jälkeen ja öisin. Luulen että nämä pelastavat mun ihon talvella, viime talvena yhdessä välissä nassu näytti lähinnä liskonnahalta. Pudistusöljy on ihan kiva tuote, poistaa meikit hyvin mutta naama ei jää öljyiseksi. En ole vielä ihan varma ärsyttääkö tämä mun herkkiä silmiä.

Viimeksi olen tainnut Lumenelta kokeilla Hydra Drops-päivävoidetta, joka haisi äklölle ja meni huonoksi tosi nopeasti. Tässä on nyt ainakin neljä parempaa tuotetta, ja näiden perusteella voisin ehdottomasti kokeilla jotain muutakin
1a F ii

Poissa Stationery

• Kosmetiikkafriikki
  • Tukkaguru
« Vastaus #103 : 26.10.07 - klo:20:13 »
EVS, kannattaa varmaan tutkia markettien hyllyt lähiaikoina kunnolla jos jotain vielä löytyisi tuota Vita-nectarin päivävoidetta, sillä kun tuo lopetettiin pari kk sitten taisi tuo olla ensimmäinen tuote, joka oli lähes jokapaikasta loppu. Eli muita vanhoja tuotteita voi olla helpompi löytää mutta tuota tuskin tulee missään suuria määriä vastaan.

Poissa Mariatar

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #104 : 26.10.07 - klo:21:04 »
Musta toi rakeeton kuorintavoide on tosi hyvä tuote nyt, kun ilmat alkavat viilentyä taasen. Oon tähän asti käytellyt lähinnä sitä rakeellista kuorintaa, mutta sen loputtua siirryin tähän kaapissa maanneeseen rakeettomaan. Pehmentää ihoa kivasti, varsinkin, kun tätä käyttää suihkussa, kun ihohuokoset ovat avautuneet.

Ainut huono puoli, kuten musta Lumenella yleensäkin, on se, että noi tuotteet haisevat todella voimakkaasti. Ton kuorinnankin pitäisi olla herkälle iholle, mutta sen haju on todella voimakas. Ei se muuten mua erityisemmin haittaisi, mutta kun ne hajusteet vieläpä haisevat pahalta. :P
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.