Kirjoittaja Aihe: Lumenen ihonhoitotuotteet  (Luettu 138087 kertaa)

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
  • Long Live the True King!
Vs: Lumenen ihonhoitotuotteet
« Vastaus #675 : 13.03.18 - klo:21:43 »
Olisin ostanut Sokoksen kauneuspäiviltä erikoiskoon sitä siniseen puteliin pakattua hyaluronihappotiivistettä, MUTTA! oli jo lopussa päästyäni lauantaina paikalle... :( Sama tuote normikoossa on jo kalliimpi.
Tuoksu siinä oli kohtuullisen miellyttävä ja mieto, verrattuna sen keltaisen pullon pirteään limpparihajuun (yök)...Harmi, olisin tukenut kotimaista kauneusteollisuutta. Täytynee tyytyä netissä helposti myytäviin korealaisseerumeihin..
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa Neve

• HAIRahtanut
« Vastaus #676 : 14.03.18 - klo:07:47 »
^Lumenen Lähde-seerumi näkyy olevan loppuviikosta (15.-18.3) tarjouksessa Tokmannilla hintaan 15e. Myöskin Valo-tehohoito, sekä Kuulas-pikakaunistaja ovat alennuksessa tuolloin jos muitakin juureksia kiinnostaa  :D

Valo-yövoiteeseen vielä palatakseni, niin näppyily loppui ja iho on nyt hyvässä, siloisessa kunnossa  :ts Tätä olen laittanut myös aamullakin naamalle, toimii ja sopii meikinkin alle.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #677 : 14.03.18 - klo:08:31 »
Ostin MiniManin alennuksesta tuon Lähde-seerumin ja täytyy vaan todeta ettei toimi minulla. Selkeästi ärsytti kasvoja ja punaiset ärtymysnäppylät ovat hävinneet, kun lopetin käytön. Oli kyllä aika tymäkästi hajustettu, ettei ole ihmekään. Pitää nyt vaan ostaa niitä hyväksi havaittuja luottotuotteita eikä hairahtua kokeiluihin, niin rahat säästyy.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #678 : 14.03.18 - klo:13:24 »
Mun täytyy kans sanoa, että Valo yövoide jos en todella hyvin puhdista ihoa ennen laittoa aiheuttaa mullekin näppyjä. En tiedä johtuuko mulla siitä, että pistän aika paksusti ja jos jää paskaa alle muhii siellä voiteen alla? Oli kuitenkin selkeästi voide syynä, mutta toimii jos puhdistan kasvot liinan sijaan geelillä.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #679 : 14.03.18 - klo:18:15 »
Sokoksen sivuilla näkyy nyt jo 3+1 päivää Lumene-valikoima. Ei mitään innostavaa kuten Harmonia - mutta voisinpa käväistä Tokmannilla!  ;)
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii

Poissa NarnianQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #680 : 14.03.18 - klo:18:18 »
Ostin MiniManin alennuksesta tuon Lähde-seerumin ja täytyy vaan todeta ettei toimi minulla. Selkeästi ärsytti kasvoja ja punaiset ärtymysnäppylät ovat hävinneet, kun lopetin käytön. Oli kyllä aika tymäkästi hajustettu, ettei ole ihmekään. Pitää nyt vaan ostaa niitä hyväksi havaittuja luottotuotteita eikä hairahtua kokeiluihin, niin rahat säästyy.

Tässähän on koivun uutetta, joten en ihmettele, jos ärtymystä ilmenee...
Ristikukkaisallergisena voi olla ihan hieno juttu, että jäi minulta ostamatta... (vai pitäisköhän vartavasten kokeilla siedätyshoitona?!)

1b F/M ii

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #681 : 14.03.18 - klo:18:35 »
Kiitos tiedosta, pitääpä vältellä sitä jatkossa. Melkein ainoat seerumit, jotka ei aiheuta ärtymystä ja punoittelua on Favoran seerumi ja Ekopharman hajusteeton mustaherukkaseerumi. Pitänee pysyä niissä tuotteissa. 

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
« Vastaus #682 : 26.03.18 - klo:22:13 »
Olen koettanut käyttää Lumenen Sisu-sarjan kasvoöljyä nyt talvella mutta meistä ei näköjään tule ystävät vaikka kuinka haluaisin.  :-\

+(/-) Incissä valtavasti eri öljyjä, jojobaöljy ensimmäisenä ja mm avokado- ja manteliöljyjä myös
+ paksu, todella hoitavan tuntuinen koostumus
+ imeytyy hyvin
+ tekee ihosta todella pehmeän ja syväkosteutetun oloisen
+ todella kaunis ja kätevä pumppupullo
- omaan makuuni vahva tuoksu eikä kovin miellyttävä, mutta ei onneksi jää kovin vahvasti nenään pyörimään
- itselläni tukkii ihoa, johtuen varmaan tuosta öljypitoisesta incistä

Olen yrittänyt nyt muutamaan otteeseen käyttää tätä mutta lopettanut käytön aina muutamien päivien jälkeen siihen kun iholle on ilmestynyt tukkeumia. Nytkin poskessa on mojova ihonalainen finni. Ongelmat liittyvät selvästi tuohon Sisu kasvoöljyyn koska normaalisti mulla on sen verran harvoin ja vähän finnejä että sen tunnistaa kyllä selvästi jos tietyn tuotteen käytön yhteydessä ilmestyy aina iho-ongelmia. Harmi! Pitää miettiä saisinko tämän käytettyä pois vaikka kaulalla tai käsihoitona.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #683 : 17.04.18 - klo:17:19 »
Pure Arctic Miracle Bi-Phase Micellar Water Tuli jossain betteboxissa. Nyt tuli kokeiltua ja se käyttäytyi iholla likimain samoin kuin misellivedet yleensä, eli tuskin pystyy vahvaan meikkiin, mutta aamuputsauksessa toimii varmasti. Sillä vaan on yksi todella ikävä piirre - se kirvelee silmissä ihan järkyttävästi. Lumenen yksifaasinen ei kirvele yhtään. Eli ei jatkoon tässä torpassa.

Poissa purppura

• Tukkaguru
  • Oh, my God! That is so unfair!
« Vastaus #684 : 18.04.18 - klo:13:14 »

Tässähän on koivun uutetta, joten en ihmettele, jos ärtymystä ilmenee...
Ristikukkaisallergisena voi olla ihan hieno juttu, että jäi minulta ostamatta... (vai pitäisköhän vartavasten kokeilla siedätyshoitona?!)

Ja, mulle Sokoksen myyjä sanoi, ettei ton pitäis aiheuttaa ongelmaa koivuallergisille, kun siinä ei ole niitä allergisoivia ainesosia tmv.  ;D En muista tarkalleen perusteluja, mutta kyllähän mä vähän ihmettelin tuota, vaikka samalla otin tiedon ihan avoimin mielin vastaan, haha. Kerroin siis myyjälle, että arveluttaa kyseinen seerumi oman koivuallergian takia, minkä myötä sain testerin kotiin eikä ainakaan siitä tullut mitään huomattavaa reaktiota. Kasvot saattoivat punoittaa hiukan, mutta niin mulla aina välillä tekee vähän vaikka mistä ja etenkin suoraan lämpimän suihkun jälkeen, joten mitään johtopäätöksiä en voi tuosta tehdä. Kaksi kertaa testeristä pystyi testaamaan eikä seuraavallakaan kokeilukerralla mitään reaktiota tullut. Hajuste oli kyllä munkiin nenään turha.

Harkitsenkin tuota seuraavaksi seerumiksi, vaikkakin lähestyvä koivun siitepölykausi arveluttaa eli satavarma en vielä ole. Suomesta saatavien seerumien tarjonta on vaan niin huono. Ainakin jos haluaisi keskihintaista ja riittoisan tuotteen eikä mitään minipulloa 30€ hintaan.  ::) Koreaseerumeissakin on mun makuun monessa vähän liikaa kaikkea eikä Cosrx:n etanaseerumikaan mikään ylivoimanen tehoiltaan ole, vaikka siitä eniten tykkäänkin.

Muoks. Ihmettelen myös, miksi Lumene käyttää ylipäätään koivun mahlaa ihonhoidossaan, sillä täälläpäinhän koivuallergia on varsin yleistä. Oon huomannut korealaisessa ihonhoidossa samaa ainesosaa eli onko toi nyt jonkinlainen trendiainesosa ihonhoidossa? Ehkä toi kuulostaa ulkomailla eksoottiselta ja herättää lisää kansainvälistä kiinnostusta Lumenea kohtaan, mutta mä oon vähän pettynyt. Jotenkin odottaisi, että suomalainen ihonhoitomerkki haluaisi vastata paremmin kotimaisenkin ostajakunnan tarpeisiin ja käyttää raaka-aineita, jotka sopivat herkälle iholle ja ihoa haastaviin sääolosuhteisiin. Toisaalta Lumene on toki aina ollut tollanen ainesosilla kikkailija. On ollut lakkaa, pellavansiemeniä... you name it. Ja ne harvat kerrat jolloin olen Lumenea käyttänyt, en ole ollut mitenkään häikäistynyt, vaikka tuotteiden olisi pitänyt rauhoittaa ja vaikka mitä. Tulipahan loppuavautuminen.  ;D
« Viimeksi muokattu: 18.04.18 - klo:13:28 kirjoittanut purppura »

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #685 : 18.04.18 - klo:14:27 »
^Vähän sama fiilis minulla. Välillä olen koittanut noita Lumenen hehkutettuja tuotteita, mutta todennut, ettei ne vaan sovi mun iholle. Nyt käytän Favoran seerumia. On kohtuuhintainen, kosteuttava ja tätä mun naama sietää. Harmi vaan ettei ainakaan minun käytössä ole mitään superriittoisaa, mutta ei auta. Tuntuu, että on vain hyvin harvat tuotteet, mistä iho ei saa hepulia.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #686 : 30.04.18 - klo:23:11 »

Valo-puhdistusbalsami osui silmään ja oli pakko ostaa. Halusin testata, voisiko se korvata Cliniquen Take the day offin. No ei korvaa, tämä kirvelee silmiä. Pakkauksessa kyllä luki, että varottava joutumista silmien lähelle (fiksu lukee ohjeen vasta kolmen kokeilun jölkeen), mutta mainostekstissä puhuttiin kyllä silmämeikin poistostakin. Kasvomeikln poistossa tää on ok ja tulee käytettyä mut hutioatos kyllä.

En tiedä mikä on että tämä ja Lumenen hellävarainen silmämeikinpoistoaine kirvelevät niin kovasti, kun vedenkestävän poistoaine on luottotuote eikä ärsytä yhtään.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Mintsi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #687 : 01.05.18 - klo:12:47 »
^ Minkä hintaista toi on ja tuleeko se ulos purkista?

Just Take Day Offille etsin korvaajaa, kun on kertaostoksena melko hinnakas. Ostin kokeiluun Lieracin balmin, joka on hyvä, mutta maistuu pahalle (eikä saisi käyttää silmien ympärillä, mutta käytän silti). Edullisempi vaihtoehto olisi iso plussa.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #688 : 02.05.18 - klo:13:24 »
^ Minkä hintaista toi on ja tuleeko se ulos purkista?

Just Take Day Offille etsin korvaajaa, kun on kertaostoksena melko hinnakas. Ostin kokeiluun Lieracin balmin, joka on hyvä, mutta maistuu pahalle (eikä saisi käyttää silmien ympärillä, mutta käytän silti). Edullisempi vaihtoehto olisi iso plussa.

Olisko ollut emotionissa noin 15€ / 125 ml tuubi. Käytin itse aina ennen silmämeikille erillistä putsaria ennen kuin TTDO löytyi (Banila co vastaava tuli testattua ensin mutta en lämmennyt), mielellään kyllä pärjäiliain vähän halvemmalla.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #689 : 01.07.18 - klo:09:15 »
Mullakin tuo Valo-yövoide aiheuttaa näppyjä otsaan. Otsa on täynnä sellaista pientä röpelöä, josta pääsin eroon muutama vuosi sitten kun vaihdoin puhdistusaineen. Kaikki näpyt tulevat mulla yleensä leukaan, ei otsaan. Harmi, tää on tosi kivan tuntuinen tuote muuten. Valo-päivävoide (ilman suojakerrointa!) on hyvä. Suojakertoimellisesta versiosta en pitänyt yhtään, se jäi kasvoille pyörimään, mutta tämä imeytyy kivasti ja pitää kasvot kuulaan näköisinä. Taidan vaihtaa takaisin Lähde-yövoiteeseen.